Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Autostrazile din Romania
#5869
Posted 31 July 2022 - 18:22
utopium, on 31 iulie 2022 - 18:03, said:
Sibiu, Deva, Alba Iulia, Cluj si Targu Mures inca nu au legatura pe autostrada spre vest, pentru ca lipsesc cate una-doua portiuni prin anumite locuri. Si Oradea e discutabil, ca inca nu e realizata nici acolo centura care da in autostrada din Oradea, faci semnificativ mai mult din Oradea pana intri pe autostrada decat pana iesi pe autostrada din tara (cand am revenit in tara ultima data Waze mi-a zis undeva dupa Debrecen sa nu continui pe autostrada spre Oradea ca dureaza mai mult, mi-a recomandat sa o iau pe drumul national ca e mai rapid). Extraordinar, daca 2-3% nu ai autostrada, in rest ai 98%, inseamna ca nu esti conectat la vest. Mai ai ineptii, sau le tii pt mai pe seara? Oradea si fara a avea absolut niciun cm de autostrada pe teritoriul Romaniei si tot se putea considera conectat la reteaua de autostrazi europene. Quote Cum sa nu fie legata? Si din Calarasi si din Slobozia, ambele resedinte de judet, ajungi din centru la fel de rapid la autostrada cum ajungi si din Cluj in A3. As zice ca si Targoviste e suficient de aproape de autostrada (34 de minute estimeaza Google Maps acum), adica faci cu 10 minute mai mult decat faci din Cluj pana intri pe autostrada. Sigur, in timpul saptamanii cresc timpii de acces la autostrada si la Targoviste/Calarasi/Slobozia, dar si la Cluj ... de aia e nevoie de conexiuni dedicate la autostrada, pe care nu le au nici unul dintre orase inca. Deci dupa logica ta ortopedica, Sibiu nu e legata de autostrazile europene pt ca lipsesc circa 2-3% din autostrada A1, insa Calarasi si Slobozia sunt legate. Quote Iar Targu-Mures e doar teoretic legat prin autostrada de alte orase, practic inca nu e ca pentru ca lipseste o portiune de autostrada. La fel cum nici Deva/Sibiu si Timisoara/Arad nu sunt inca legate de fapt tot pentru ca lipseste o portiune (si in zilele aglomerate se pierde mult timp acolo). Alte ineptii!! Sigur, daca din Tg Mures sau Sibiu merg pana la Viena lipsesc vreo 3-4 % din autostrada, inseamna ca nu sunt conectat. |
#5870
Posted 31 July 2022 - 22:22
utopium, on 31 iulie 2022 - 11:20, said:
Sudul a fost permanent favorizat utopium, on 31 iulie 2022 - 14:17, said:
PS: Transfagarasanul e predominant in sud, nu e 50-50, eventual 70-30. utopium, on 31 iulie 2022 - 18:17, said:
Logic sau nu, nu schimba faptul ca am dreptate utopium, on 31 iulie 2022 - 18:03, said: Primele autostrazi din Romania care au unit orase resedinta de judet intre ele au fost Bucuresti - Pitesti, Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Ploiesti. Ce observi? |
#5871
Posted 31 July 2022 - 22:33
#5872
Posted 31 July 2022 - 23:28
dan210, on 31 iulie 2022 - 22:22, said:
capitala tarii, toate drumurile duc la Roma? ceva nou sub soare? Adica na, ar fi buna un pic de decenta, daca nu fata de ardeleni, macar fata de moldoveni... |
#5873
Posted 01 August 2022 - 00:08
utopium, on 31 iulie 2022 - 23:28, said:
Ideea e ca nu e cazul sa se planga colegul ca in sud nu se investeste in infrastructura cand undeva pe la 75% din proiectele mari din ultimii 60 de ani au fost in sud si doar dupa intrarea in UE a inceput sa se investeasca mai serios in Transilvania (si asta pentru ca UE finanta rutele spre UE, adica in principal coridorul 4). Adica na, ar fi buna un pic de decenta, daca nu fata de ardeleni, macar fata de moldoveni... |
#5874
Posted 01 August 2022 - 00:51
dan210, on 01 august 2022 - 00:08, said:
ca tot i-ai amintit pe moldoveni, vorba lui Creanga: nu stiu altii cum sunt, dar eu ma bucur cand se investeste sau mai apare o realizare in Romania, indiferent in care parte a ei Romania e doar un concept "abstract", majoritatea au 4-5 judete prin care ajung mai des ... in jurul localitatii in care locuiesc adica. Eu sunt constient ca s-ar putea sa nu ajung niciodata in viata mea pe DX12. Nu inseamna ca zic ca nu trebuie facut, ci doar ca nu ma prea intereseaza subiectul. Dar ma intereseaza A3 spre Oradea sau Tg Mures, care insa e putin relevanta pentru cei din Slatina sau Alexandria. Edited by utopium, 01 August 2022 - 00:51. |
#5875
Posted 01 August 2022 - 01:07
utopium, on 01 august 2022 - 00:51, said: Romania e doar un concept "abstract" utopium, on 01 august 2022 - 00:51, said: Eu sunt constient ca s-ar putea sa nu ajung niciodata in viata mea pe DX12. Nu inseamna ca zic ca nu trebuie facut, ci doar ca nu ma prea intereseaza subiectul. |
#5876
Posted 01 August 2022 - 01:28
dan210, on 01 august 2022 - 01:07, said:
deci in fond si la urma urmei ne reducem la dorintele personale, tu vrei mai multa investitie in Transilvania, forumistul de mai sus doreste mai multa investitie-n sud Doar ca forumistul de mai sus se plange ca cica nu prea s-a investit prin sud, ceea ce evident e fals ... as fi inteles daca zicea doar de Oltenia, dar in sud chiar nu e cazul sa se planga. |
#5877
Posted 01 August 2022 - 06:24
Mount_Yerrmom, on 31 iulie 2022 - 22:33, said:
Alte tampenii. Daca era favorizat sudul / capitala, autostrazile ar fi trecut intai Carpatii inainte sa ajunga la Arad sau Oradea. ericmario, on 31 iulie 2022 - 14:45, said:
Știm bistrițene, știm... Cluj, Octavia, Huawei... Nu-i bai, ca putem zice 'La revedere'!! Ah, am uitat ca ai zis tu primul. |
#5878
Posted 01 August 2022 - 06:48
utopium, on 01 august 2022 - 00:51, said: trebuie investit peste tot, nu 75% intr-un loc, 20% in altul si 5% in altul. Pentru 99% din moldoveni drumurile expres din Oltenia sunt irelevante. Nu și dacă se însoară cu oltence Serios acuma, tu ai auzit de priorități? Statul nu are bani să facă autostrăzi peste tot, iar dacă ar împărți efortul egal ar ieși niste cioturi. Așa că se aleg câteva 2-3 axe importante și pe alea se alocă banii.. A1 din cate știu e prioritate. Că trece sau nu pe la tine prin zonă, este irelevant Voi aveți A3. O sa se facă și aia cândva. Pt noi bucureștenii A3 este absolut necesară, sa mergem la munte la Brașov , dar uite că nu o avem.. |
|
#5879
Posted 01 August 2022 - 10:12
Da fapt, primul proiect de autostradă după 89 a fost A3. A1 și A2 erau pornite dinainte de 89.
Pentru amuzament amar, sau curiozitate, sau iritare, uite cam care erau prioritățile în 91: https://legislatie.j...iiDocument/1912 Evident, pînă în 2003 cînd a început Turda - Cluj, nu s-a făcut mai nimic din planul ăla. Iar București - Giurgiu pare o idee abandonată pentru moment. |
#5880
Posted 01 August 2022 - 11:52
toniq, on 31 iulie 2022 - 18:22, said: Alte ineptii!! Sigur, daca din Tg Mures sau Sibiu merg pana la Viena lipsesc vreo 3-4 % din autostrada, inseamna ca nu sunt conectat. Flat, on 01 august 2022 - 06:48, said:
Serios acuma, tu ai auzit de priorități? Statul nu are bani să facă autostrăzi peste tot, iar dacă ar împărți efortul egal ar ieși niste cioturi. Edited by utopium, 01 August 2022 - 12:00. |
#5881
Posted 01 August 2022 - 14:26
autostrăzile nu se fac pentru că au unii localnici de trecut spre nu știu unde, autostrăzile se fac în primul rând pt traficul de marfă, TIR-uri
ce astfel de trafic este în Moldova? importuri din Rusia? nu vrem, merci acum cu atât mai puțin, Rusia devenind țară non-grata pe harta lumii, conexiunile cu aceasta sunt complet inutile prioritatea României era (este) legarea portului Constanța de ieșirea spre vest și de asemenea conexiuni spre sud, tot ce vine dinspre Turcia prin bulgaria, Ruse, București eu încă sunt uluit de faptul că pe DN5 Buc Giurgiu TIR-urile trebuie să cedeze trecerea la sensuri giratorii improvizate unde erau intersecții cu drumuri sătești deci vii tu din Turcia, vamă, bagi 90 pe tahograf și ajungi în Uzunu sau Adunații Copăceni unde iese nea gigi cu o dacie papuc de pe câmp și să-i dai prioritate utopium, on 01 august 2022 - 11:52, said:
sunt mai departe de UE deci e mai probabil ca ei sa aiba de trecut prin Transilvania cand merg undeva in Europa si nu invers, etc. au avioane pt asta. Wizz e ieftin. costurile unei autostrăzi prin Carpații orientali sunt nesustenabile acum pt România.. nu le-am făcut nici pe alea prin meridionali încă.. efectiv avem două de făcut urgent. valea oltului și valea prahovei. mai vorbim peste 25-30 de ani , eu cred că dacă în 2050 avem măcar una din astea gata (probabil A1), suntem bine.. aia spre Brașov nu cred că va mai fi vreodată făcută, valea prahovei e doomed la sărăcie și stagnare abancor, on 01 august 2022 - 10:12, said:
Da fapt, primul proiect de autostradă după 89 a fost A3. A1 și A2 erau pornite dinainte de 89. Pentru amuzament amar, sau curiozitate, sau iritare, uite cam care erau prioritățile în 91: https://legislatie.j...iiDocument/1912 Evident, pînă în 2003 cînd a început Turda - Cluj, nu s-a făcut mai nimic din planul ăla. Iar București - Giurgiu pare o idee abandonată pentru moment. ce vremuri frumoase și romantice... să tot faci bani ca politician atunci comisia de specialişti yup, comisii, comitete numita de ministrul transporturilor a analizat ofertele firmelor lol hotărăşte: Se încredinţează mișto, viață |
#5882
Posted 01 August 2022 - 15:58
Flat, on 01 august 2022 - 14:26, said:
autostrăzile nu se fac pentru că au unii localnici de trecut spre nu știu unde, autostrăzile se fac în primul rând pt traficul de marfă, TIR-uri ce astfel de trafic este în Moldova? importuri din Rusia? nu vrem, merci prioritatea României era (este) legarea portului Constanța de ieșirea spre vest N-are nimeni vreme de prostii ca sa duca marfa in vest prin Constanta (nu mai zic ca probabil ii cer si turcii extra taxe de trecut prin stramtorile lor). Prin Constanta aduci marfa pentru Romania. |
#5883
Posted 01 August 2022 - 16:17
cred că glumești
Ruta spre Trieste e mai lungă, deci adaugă timp pe navă, plus că portul ăla a fost ceva în istorie, acum e nesemnificativ Constanța e considerată hub regional pentru intrarea în UE din partea asta de lume. de ce crezi că s-au băgat bani de la UE în linia de tren cu viteză 160? autostrăzile sunt și ele esențiale pt import bunuri în EU, deocamdată suntem noi leneși praf corupți dar dacă aveam A1 gata era beton pt transportatori.. așa își asumă întârzierea, care să fim serioși nu e mare.. adică na valea oltului și CB îți adaugă cu TIR-ul încă 2-3 ore.. A0 se construiește deci în ~1 an TIR-ul va putea trece blană de bucurești, deci se va diminua pierderea întimp la 1h prin munți, atât utopium, on 01 august 2022 - 15:58, said:
Marfa trebuie sa mearga si catre Iasi, Suceava, Bacau, etc. ajunge, pe E85 e suficient, momentan. |
|
#5884
Posted 01 August 2022 - 16:58
Flat, on 01 august 2022 - 16:17, said:
cred că glumești Ruta spre Trieste e mai lungă, deci adaugă timp pe navă, plus că portul ăla a fost ceva în istorie, acum e nesemnificativ "Trieste, a deep-water port, is a maritime gateway for northern Italy, Germany, Austria and Central Europe. It is considered the end point of the Maritime Silk Road, with its connections to the Suez Canal and Turkey." Constanta e "hub" pentru Romania in principal si ocazional pentru tari mici din jur legate la Dunare, Serbia, Ungaria, Slovacia. Asta daca duci marfa mai departe pe Dunare. Cu trenul de marfa prin Romania mori incet Pe ansamblu in UE (deci nu toata Europa), Constanta are 2% din trafic. In conditiile in care Romania are cam 4.5% din populatia Uniunii, nu stiu despre ce hub vorbesti daca avem doar 2% din traficul UE de marfa prin porturi la 4.5% populatie. Suntem bine sub media europeana la trafic per capita. Edited by utopium, 01 August 2022 - 17:12. |
#5885
Posted 01 August 2022 - 17:33
Flat, on 01 august 2022 - 16:17, said:
cred că glumești Din pacate pt el, chiar nu glumeste! Utopium e doar un obsedat, devenit penibil pe forum prin toate prostiile debitate cand e vorba de Ardeal, Cluj sau Skoda lui cu motor de 0,33 ml. Ai mai sus niste mostre de ineptii infantile, el fiind chipurile un adult serios. Asa ca nu te astepta sa recunoasca ceva in favoarea Constantei, va incerca permanent sa diminueze totul. In opinia lui, UE sunt niste tampiti ignoranti cand au hotarat sa bage miliarde de euro in conectarea Constantei pe autostrada si cale ferata moderna la restul Europei. Toti vad ceva, doar utopium nu vede nimic. Constanta e deja o certitudine, cel mai mare hub regional cel putin pe zona de cereale, cele mai mari producatoare de cereale sunt in zona (Ucraina, Romania, Ungaria, Serbia, etc). Insa se fac investitii si pt hidrocarburile care sosesc pe Marea Neagra din zona Caspica unde sunt zacaminte uriase. Dar, nah, utopium trebuie ori sa puna mana pe carte sa se informeze ca e cam praf (nu mai zic de logica lui ortopedica care ne-a oripilat pe toti), ori sa se trateze medical de frustrare. Quote TOP 15 cele mai mari porturi maritime din Europa: Rotterdam (Olanda) – 466,363 milioane de tone Anvers (Belgia) – 208, 423 milioane de tone Hamburg (Germania) 137,824 milioane de tone Amsterdam (Olanda) – 95 milioane de tone Marsilia (Franța) – 81,920 milioane de tone Bremen / Bremerhaven (Germania) – 73,447 milioane de tone Novorossisk (Rusia) – 73,328 milioane de tone Valencia (Spania) – 69,601 milioane de tone Le Havre (Franța) – 68,289 milioane de tone Izmit (Turcia) – 64,628 milioane de tone Primorsk (Rusia) – 59,606 milioane de tone Trieste (Italia) – 57,161 milioane de tone Constanța (România) – 56,337 milioane de tone St. Petersburg (Rusia) – 51,513 milioane de tone Genoa (Italia) – 51, 299 milioane de tone Se vede mai sus cat de ”neinsemnat” este portul Constanta, se bate cu cel mai mare port al italienilor, Trieste. Si, oricum, se fac investitii seriose in ultimul timp in capacitati portuare. Potop de investiții în portul Constanța. Se nasc noi capacități de operare și sunt modernizate cele vechi |
#5886
Posted 01 August 2022 - 17:53
Flat, on 01 august 2022 - 16:17, said:
cred că glumești Ruta spre Trieste e mai lungă, deci adaugă timp pe navă, plus că portul ăla a fost ceva în istorie, acum e nesemnificativ Constanța e considerată hub regional pentru intrarea în UE din partea asta de lume. de ce crezi că s-au băgat bani de la UE în linia de tren cu viteză 160? autostrăzile sunt și ele esențiale pt import bunuri în EU, deocamdată suntem noi leneși praf corupți dar dacă aveam A1 gata era beton pt transportatori.. așa își asumă întârzierea, care să fim serioși nu e mare.. adică na valea oltului și CB îți adaugă cu TIR-ul încă 2-3 ore.. A0 se construiește deci în ~1 an TIR-ul va putea trece blană de bucurești, deci se va diminua pierderea întimp la 1h prin munți, atât ajunge, pe E85 e suficient, momentan. Ai ceva probleme. Ca o nava sa ajungă în Constanța trebuie sa treacă prin bosfor, adică sa aștepte programare etc (timp pierdut). Este mai ușor și comod sa meargă pana la Trieste și de acolo marfa sa ajungă în Europa Centrală. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users