Bugatti Veyron 1001 CP
Last Updated: Feb 12 2007 16:50, Started by
Yoda
, Sep 11 2005 08:43
·
0
#91
Posted 20 March 2006 - 13:39
shumilica, on Mar 20 2006, 13:21, said: Nu inteleg de ce in emsiunea Top Gear ( pe care eu am vazut-o de abia ieri ) nu au bagat bugattiul pe circuitul lor, sa vada ce timp scoate The Stig cu el Sau trebuia sa refaca circuitul lor de teste intr-o linie dreapta de 70 de kilometri? Altu e motivu. Pentru ca nu au pompa de benzina la fiecare checkpoint de pe pista. De aia. Asa ca nu putea termina circuitul. |
#92
Posted 20 March 2006 - 14:19
La top gear poate nu a fost testata in schimb a incercat-o un alt mare pilot de incercari si concluziile au fost surprinzatoare; desi se astepta sa mearga mult mai bine pe sosea dar naspa pe circuit datorita celor 4 turbine si 1,5 tone , rezultatul a fost taman invers, l-a dat pe spate cum se comporta pe circuit dar pe sosea se putea si mai bine la >1000 CP
Edited by Mig VWFan, 20 March 2006 - 14:19. |
#93
Posted 20 March 2006 - 20:39
E clar ca Veyron se vrea si o demonstratie de tehnica, dar as prefera sa fiu actionar la Honda care scoate o bijuterie de VTEC si profit din vanzarea lui decat actionar VW si sa fiu chemat cu bani de acasa, pentru ca s-au dat mari cu un monstru spectaculos dar inutil.
Pentru demonstratii de superioritate tehnica exista Formula 1, unde... Renault fac legea si Honda le sufla in ceafa |
#94
Posted 20 March 2006 - 22:14
vine si un model mai "normal" cu un motor de 300cp.
Au tot anuntat la emisiunile auto in weekend. PS: Daca ai picioare lungi si tzate mari inseamna ca te pricepi la masini? |
#95
Posted 21 March 2006 - 07:30
the_kramer, on Mar 20 2006, 20:39, said:
Si eu vreau sa fiu actionar la Coca-Cola pt ca e cea mai bogata firma din lume dar daca vrei sa-mi oferi ceva de baut as prefera ceva mai bun. Partea proasta la VW este ca au cele mai mari cheltuieli salariale, practic VW ofera cele mai mari salarii din industria auto, un lucru care nu poate trece neremarcat in pretul masinilor sau in volumul vanzarilor... Pe de alta parte VW tinteste catre premium, probabil dupa Touareg si Phaeton, viitorul Passat va fi si el premium asa ca Veyronul asta are rostul lui , alaturi de Audi care a inceput sa scoata motoare de curse. Practic VW avea 2 alternative, sa scoata masina aia de 3000 de euro si sa-si recastige titlul de masina populara sau sa abandoneze complet segmentul si sa mearga pe cartea premium. Edited by Mig VWFan, 21 March 2006 - 07:31. |
#96
Posted 21 March 2006 - 07:50
#97
Posted 14 January 2007 - 23:02
shumilica, on Mar 20 2006, 13:21, said: Nu inteleg de ce in emsiunea Top Gear ( pe care eu am vazut-o de abia ieri ) nu au bagat bugattiul pe circuitul lor, sa vada ce timp scoate The Stig cu el Sau trebuia sa refaca circuitul lor de teste intr-o linie dreapta de 70 de kilometri? Nu, dar cred ca BBCul nu platea politza de asigurare necesara unui test. Cred ca ar fi fost cele mai scumpe 10 minute din viatza lor. Daca iesea Stig cu aia in decor, faceau astia emisiune din carul cu boi nu din masina. Si asa a fost foarte greu sa obtina un Ferrari ENZO de la un fost Pink Floyd... |
#98
Posted 16 January 2007 - 11:50
romaximusro, on Sep 15 2005, 00:30, said: pai pentru ca nu se puteau scoate mai multi, clar. Masina are in sine mult mai multi cai putere, insa sunt supti pur si simplu de necesitatile imense ale mecanismelor din aceasta masina. Pentru ca din start s-a vrut o masina cat mai deosebita, care sa spuna ceva atat prin design cat si prin tehnologia inglobata(motor w16, care din cate stiu e obtinut din 3 blocuri motor de vr6). |
#99
Posted 22 January 2007 - 16:08
Sunt sigur ca esenta review-ului top gear se afla pe partea cenzurata din emisiune iar pe circuit am inteles ca nu i-au lasat cei de la Bugatti si e usor de inteles avand in vedere ce s-a intamplat cu CCX-ul... e superior Veyron-ul dar nu stiu daca sunt mai mult de 20-30 de oameni pe lume care sa il poata exploata la maxim, caz in care numai siguranta nu ar fi fost printre prioritati
Referitor la consum nu mai exagerati atat pentru ca oricat de mult ar consuma la acceleratie nu va consuma mai mult ca la viteza maxima confruntandu-se cu atata rezistenta din partea aerului. Daca tine rezervoru 10 minute forjat la maxim la ~400km/n tine 1 minut si ceva pe circuitul ala. Edited by Silver Wolf, 22 January 2007 - 16:11. |
#100
Posted 11 February 2007 - 00:31
niste filmulete cu veyron:
http://www.myvideo.de/watch/647673 - intr-un garaj, la relanti face ca o locomotiva diesel , si sunetul nu e cel mai placut cu putinta cand o tureaza.. http://www.myvideo.de/watch/527033 - un veyron vazut dintr-o motocicleta pe autostrada.. interesant http://www.myvideo.de/watch/340409, parca din interior se aude mai bine..vad ca (pare) sa se miste cu usurinta in curbe http://www.myvideo.de/watch/503412 pe circuit |
|
#102
Posted 12 February 2007 - 14:13
impresionant filmulet-ul. cei de la tg stiu sa faca emisiuni cu masini. Tare de tot faza cu faptul ca la viteza aia (daca am inteles bine) cauciurile tin cam 20 de minute.
|
#103
Posted 12 February 2007 - 16:50
James May said: La viteza asta cauciucurile tin doar 15 minute, insa nu e nici o problema pentru ca benzina se va termina in 12 minute |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users