Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bugatti Veyron 1001 CP
Ultima postare: feb 12 2007 16:50, Inițiat de
Yoda
, sep 11 2005 08:43
·
0
#57
Publicat: 11 decembrie 2005 - 17:25
un "mic" review, facut de Clarkson, inainte de emisiunea de azi, de pe BBC2
http://driving.times...90873_1,00.html |
#58
Publicat: 11 decembrie 2005 - 20:55
"Other cars are small guesthouses on the front at Brighton and the Bugatti is the Burj Al Arab. It makes even the Enzo and the Porsche Carrera GT feel slow and pointless. It is a triumph for lunacy over common sense, a triumph for man over nature and a triumph for Volkswagen over absolutely every other car maker in the world. "
Frumos spus ... Astept cu nerabdare emisiunea |
#61
Publicat: 12 decembrie 2005 - 21:25
am vazut emisiunea
Jeremy a zis ca producerea Veyron-ului a costat peste 5 milioane de euro si a fost doar un exercitiu care in mod cert nu se va repeta. am ramas speachless: 2 motoare de 4 litri combinate, rezultand unul de 8 litri, cu 4 turbo-chargers si 10 radiatoare pentru a raci minunatia. 6 pentru motor, restul pentru nush ce iar 1 pentru a raci sistemu hidraulic al eleronului. a masterpiece of work! Editat de Tzepi, 12 decembrie 2005 - 21:26. |
#62
Publicat: 12 decembrie 2005 - 22:11
Colonelu', pe Dec 12 2005, 11:07, a scris: nu inteleg de ce, doar managementul e de la VW, restul nu au legatura: motor audi, cutie ricardo, aerodinamica sauber, etc. Prin management ce vrei sa spui, Ferdinand Piëch? Audi si VW sunt una si aceeasi companie, aceleeasi tehnologie si, de multe ori, aceleasi echipe tehnice. Marketingul si target-ul de diferentiaza insa clar. Motoarele sunt ale grupului, nu ale Audi sau VW (ceea ce n-au scris in articol iti spun eu acum: motorele cu pricina au fost si pe Passat). De proiectare pesemne ai uitat, sau nu este atat de importanta ca tunelul aerodinamic sauber. Cat despre cutie ricardo sau aerodinamica sauber iar esti simpaatic Tu crezi ca fiecare producator are tunele aerodinamice de acest fel? Si nu ti se parea normal sa apeleze la o companie specializata in transmisii pt F1? |
#63
Publicat: 13 decembrie 2005 - 02:04
SCANIA FREAK, pe Dec 12 2005, 10:44, a scris: It makes us VW owners really proud!!! e ca si cum ai spune ca posesorii de dacii ar trebui sa fie tare mandrii de campionul mondial de anul asta fernando alonso. mia bine clarificam de la inceput ca sa nu-mi mai sara alde valitudor ars. valitudor, pe Dec 12 2005, 22:11, a scris: Hai ca esti simpatic... Prin management ce vrei sa spui, Ferdinand Piëch? Audi si VW sunt una si aceeasi companie, aceleeasi tehnologie si, de multe ori, aceleasi echipe tehnice. Marketingul si target-ul de diferentiaza insa clar. Motoarele sunt ale grupului, nu ale Audi sau VW (ceea ce n-au scris in articol iti spun eu acum: motorele cu pricina au fost si pe Passat). De proiectare pesemne ai uitat, sau nu este atat de importanta ca tunelul aerodinamic sauber. Cat despre cutie ricardo sau aerodinamica sauber iar esti simpaatic Tu crezi ca fiecare producator are tunele aerodinamice de acest fel? Si nu ti se parea normal sa apeleze la o companie specializata in transmisii pt F1? da stiu, motoare de 2,7l si de 420 de cai pun neboony astia de la vw si pe pasaturile lor si apoi bat emurile la fund. ai si tu dreptate in lumea ta. probabil esti posesor vw |
#64
Publicat: 13 decembrie 2005 - 11:35
Colonelu', pe Dec 13 2005, 02:04, a scris: e ca si cum ai spune ca posesorii de dacii ar trebui sa fie tare mandrii de campionul mondial de anul asta fernando alonso. mia bine clarificam de la inceput ca sa nu-mi mai sara alde valitudor ars. da stiu, motoare de 2,7l si de 420 de cai pun neboony astia de la VW si pe pasaturile lor si apoi bat emurile la fund. ai si tu dreptate in lumea ta. probabil esti posesor vw Daca tu iti inchipui ca relatia VW-AUDI este similara cu relatia Dacia-Renault insemna ca nu prea mai am de ce sa-ti raspund... Nu vreau sa intru in detalii cate masini Audi sau Porsche a proiectat VW ulterior cedandu-le celor doua companii. Si vezi ca VW detine Audi si nu invers. P.S. Nu, nu mai sunt client VW, desi am fost multi ani. Am facut "upgrade" si am trecut la alta marca. Dar nu vad ce importanta are asta pt. tine sau discutia noastra Editat de valitudor, 13 decembrie 2005 - 11:36. |
|
#65
Publicat: 13 decembrie 2005 - 12:57
#66
Publicat: 13 decembrie 2005 - 17:28
Plus W8-ul de 275 cai de pe Passat B5.5!!!
@Colonelu': Stai tu calm ca posesorii de Dacie sunt mai mult decat incantati ca a castigat Renault campionatul de F1!!!In ceea ce priveste asocierea afirmatiei mele cu posesorii de Dacia,eu zic sa reflectezi mai mult inainte de a scrie.Era o gluma,pe care nici macar nu era nevoie sa o comentezi!!! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi