Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Bugatti Veyron 1001 CP

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
102 răspunsuri în acest subiect

#55
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
abia astept sa vad pe clarkson cum rade de burghezii care intr-o clipa de plictiseala au cumparat veyronul in locul unui tablou  :naughty:

#56
Hawkie

Hawkie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.279
  • Înscris: 28.11.2001
un mic preview :

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  b.zip   1,57MB   30 download-uri

Editat de Hawkie, 09 decembrie 2005 - 00:35.


#57
brandonel

brandonel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 759
  • Înscris: 09.09.2002
un "mic" review, facut de Clarkson, inainte de emisiunea de azi, de pe BBC2

http://driving.times...90873_1,00.html

#58
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.237
  • Înscris: 05.02.2002
"Other cars are small guesthouses on the front at Brighton and the Bugatti is the Burj Al Arab. It makes even the Enzo and the Porsche Carrera GT feel slow and pointless. It is a triumph for lunacy over common sense, a triumph for man over nature and a triumph for Volkswagen over absolutely every other car maker in the world. "

Frumos spus ...
Astept cu nerabdare emisiunea :)

#59
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
It makes us VW owners really proud!!! :lol:  :lol:  :coolspeak:

#60
Colonelu'

Colonelu'

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 299
  • Înscris: 05.12.2003
nu inteleg de ce, doar managementul e de la VW, restul nu au legatura: motor audi, cutie ricardo, aerodinamica sauber, etc.

#61
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.986
  • Înscris: 04.08.2003
am vazut emisiunea :punk:
Jeremy a zis ca producerea Veyron-ului a costat peste 5 milioane de euro si a fost doar un exercitiu care in mod cert nu se va repeta. am ramas speachless: 2 motoare de 4 litri combinate, rezultand unul de 8 litri, cu 4 turbo-chargers si 10 radiatoare pentru a raci minunatia. 6 pentru motor, restul pentru nush ce iar 1 pentru a raci sistemu hidraulic al eleronului.
a masterpiece of work!

Editat de Tzepi, 12 decembrie 2005 - 21:26.


#62
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

Vizualizare mesajColonelu', pe Dec 12 2005, 11:07, a scris:

nu inteleg de ce, doar managementul e de la VW, restul nu au legatura: motor audi, cutie ricardo, aerodinamica sauber, etc.
Hai ca esti simpatic...  :lol:
Prin management ce vrei sa spui, Ferdinand Piëch? Audi si VW sunt una si aceeasi companie, aceleeasi tehnologie si, de multe ori, aceleasi echipe tehnice. Marketingul si target-ul de diferentiaza insa clar.

Motoarele sunt ale grupului,  nu ale Audi sau VW (ceea ce n-au scris in articol iti spun eu acum: motorele cu pricina au fost si pe Passat). De proiectare pesemne ai uitat, sau nu este atat de importanta ca tunelul aerodinamic sauber. :) Cat despre cutie ricardo sau aerodinamica sauber iar esti simpaatic  :photo: Tu crezi ca fiecare producator are tunele aerodinamice de acest fel? Si nu ti se parea normal sa apeleze la o companie specializata in transmisii pt F1?

#63
Colonelu'

Colonelu'

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 299
  • Înscris: 05.12.2003

Vizualizare mesajSCANIA FREAK, pe Dec 12 2005, 10:44, a scris:

It makes us VW owners really proud!!! :lol:  :lol:  :coolspeak:

e ca si cum ai spune ca posesorii de dacii ar trebui sa fie tare mandrii de campionul mondial de anul asta fernando alonso. mia bine clarificam de la inceput ca sa nu-mi mai sara alde valitudor ars.

Vizualizare mesajvalitudor, pe Dec 12 2005, 22:11, a scris:

Hai ca esti simpatic...  :lol:
Prin management ce vrei sa spui, Ferdinand Piëch? Audi si VW sunt una si aceeasi companie, aceleeasi tehnologie si, de multe ori, aceleasi echipe tehnice. Marketingul si target-ul de diferentiaza insa clar.

Motoarele sunt ale grupului,  nu ale Audi sau VW (ceea ce n-au scris in articol iti spun eu acum: motorele cu pricina au fost si pe Passat). De proiectare pesemne ai uitat, sau nu este atat de importanta ca tunelul aerodinamic sauber. :) Cat despre cutie ricardo sau aerodinamica sauber iar esti simpaatic  :photo: Tu crezi ca fiecare producator are tunele aerodinamice de acest fel? Si nu ti se parea normal sa apeleze la o companie specializata in transmisii pt F1?

da stiu, motoare de 2,7l si de 420 de cai pun neboony astia de la vw si pe pasaturile lor si apoi bat emurile la fund. ai si tu dreptate in lumea ta. probabil esti posesor vw

#64
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

Vizualizare mesajColonelu', pe Dec 13 2005, 02:04, a scris:

e ca si cum ai spune ca posesorii de dacii ar trebui sa fie tare mandrii de campionul mondial de anul asta fernando alonso. mia bine clarificam de la inceput ca sa nu-mi mai sara alde valitudor ars.
da stiu, motoare de 2,7l si de 420 de cai pun neboony astia de la VW si pe pasaturile lor si apoi bat emurile la fund. ai si tu dreptate in lumea ta. probabil esti posesor vw
Nu e vorba de nici un motor de 2,7 l ci de 4.0 l W8. Cate motoare de 2,7 iti trebuie sa scoti unul de 8l si 16 cil? Raspuns: 2,96 motoare  :lol:

Daca tu iti inchipui ca relatia VW-AUDI este similara cu relatia Dacia-Renault insemna ca nu prea mai am de ce sa-ti raspund... Nu vreau sa intru in detalii cate masini Audi sau Porsche a proiectat VW ulterior cedandu-le celor doua companii. Si vezi ca VW detine Audi si nu invers.

P.S. Nu, nu mai sunt client VW, desi am fost multi ani. Am facut "upgrade" si am trecut la alta marca. Dar nu vad ce importanta are asta pt. tine sau discutia noastra

Editat de valitudor, 13 decembrie 2005 - 11:36.


#65
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.650
  • Înscris: 08.09.2003
grupul se cheama vag. VW a cumparat Audi in pragul colapsului. aici se opresc asemanarile cu goup dacia-renault-nissan.
Ca vw a reusit sa faca din audi o marca premium iar Renault a scos Logan e o alta mancare de peste ...
vw mai au tentative de motoare lipite ( w10 -le)

#66
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
Plus W8-ul de 275 cai de pe Passat B5.5!!!
          @Colonelu': Stai tu calm ca posesorii de Dacie sunt mai mult decat incantati ca a castigat Renault campionatul de F1!!!In ceea ce priveste asocierea afirmatiei mele cu posesorii de Dacia,eu zic sa reflectezi mai mult inainte de a scrie.Era o gluma,pe care nici macar nu era nevoie sa o comentezi!!! :peacefingers:  ;)

#67
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.650
  • Înscris: 08.09.2003
o sa iasa si un Passat vr6 pe baza w8 ului

#68
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
Cel cu motorul de 3600 cmc si 280 cai nu???

#69
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.650
  • Înscris: 08.09.2003
parca. am acasa un review cu noul passa. era si pe (fostul) site autoextrem dar acu' ca nu mai e ...

#70
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

Vizualizare mesajSCANIA FREAK, pe Dec 13 2005, 19:36, a scris:

Cel cu motorul de 3600 cmc si 280 cai nu???
Asta o sa apara intai in Nord America, acolo nu va fi comercializat FSI-ul de 3,2.

#71
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
Stiu!Este deja comercializat pe noul Passat!!In Europa va fi pus pe Golf R36!!! ;)

#72
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.986
  • Înscris: 04.08.2003
si ce legatura are asta cu Bugatti veyron?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate