Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

opel insignia cdti

- - - - -
  • Please log in to reply
180 replies to this topic

#73
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
asa arata acum prima masina, vanduta de ""primul proprietar, fara accident, accept orice test"" :o  vad ca e inca pe numele meu, poate ma trezesc cu vreo amenda acasa.

Attached Files



#74
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
Ce taran.

#75
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
naaa, tipul de samsar intalinit la 90% din masinile vandute

#76
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
ieri am facut revizia la 39 mii km, nici o problema pana in prezent. consumul a fost pana ieri de 6,8 l/100, mi-au facut update de soft la ultima versiune(august 2012) si s-a resetat BC. o sa vad zilele urmatoare unde se opreste. dupa update am observat ca la prima cheie cu motorul rece, turatia sta cateva secunde la 1200 rpm, apoi scade la 850 si au mai redus din vibratiile motorului la ralanti. revizia am facut-o la reprezentanta Focsani, a costat 850 lei.

LE: am cerut un pret la un Ampera, mi-au spus de 45 mii euro si ca doar 2 reprezentante din Ro au dreptul sa vanda masina. cica doar standul de prezentare costa 70 k euro. ma intereseaza o masina hibrid, electrica, dar in nici un caz nu voi da +25 k euro pe asa ceva, o vreau pentru sotie , o sa faca naveta zilnic de cateva ori pe zi sa duca/ia copii de la scoala/gradinita. ma uit la un prius/civic hibrid, merge si la 1-2 ani vechime. Ampera o fi consumand doar 1,5 l/100, dar de 25 k euro imi cumpar motorina pt tot restul vietii la orice masina.

Edited by csi1, 29 September 2012 - 09:34.


#77
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
Daca vrei sa risti putin si sa te orientezi catre ceva ce se gaseste mai rar, poti sa iei in calcul Ford Escape Hybrid. Am vazut vreo 2-3 pe la noi. Unul din 2008 este 12-15 mii euro. Unul nou este in jur de 30 de mii.

#78
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
am ajuns aproape de 50 mii, au aparut si primele probleme :
-s-a stricat contactul de la portbagaj dar am noroc ca se deschide automat si din cheie
- de vreo luna se auzea cateodata la decelerare un bazait de la motor, am gasit electrovalva turbo care scotea zgomotele si din cauza ei motorul mai trepida cateodata cand era rece.
- mai apare recent si service esp la viraj maxim dar asta dupa ce efectiv am dat cu caroseria de sosea pe varianta Brasovului, am crezut ca ma strecor prin 2 gauri adanci dar le-am luat pe amndoua.
electrovalva turbo e subiectul unui service buletin Opel, se recomanda inlocuirea iar contactul de portbagaj l-am desfacut ieri, cu toate ca are partea de contact aurita avea cativa megaohmi. va trebui sa il schimb oricum pt ca era incasetat in cauciuc waterproof si a trebuit sa il tai sa ajung la el. consumul e  la 6,7 l/100 dupa ce asta iarna era 6,8.

#79
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
ieri am remapat motorul la 195 cai si 400 NM(s-a trimis fisierul din ECU in germania, acolo a fost modificat si rescris din nou). diferenta e enorma, nu stiu cum am putut fi atat de reticent si nu am tunat-o pana acum ! problemele scrise in postul de mai sus le-am rezolvat singur, am comandat elecrovalva noua, am schimbat contactul de la portbagaj si am gasit unde era intrerupt cablul de la senzorul abs roata stanga fata(taiat, lipit, izolat).

#80
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
azi masina a primit o baterie noua(bosh silver 74 A/h, 750 A) dupa ce nu a mai vrut sa porneasca la pranz, dimineata cand am dus copiii la scoala abia a pornit. e bateria originala a masinii si a murit subit. bina ca nu m-a lasat luna trecuta prin Turcia sau mai rau saptamana trecuta pe transbucegi sau transfagarasan.
odometrul arata aproape 60 k, pana acum am reparat cablu la un senzor abs si azi bateria. consumul mediu pe bord e 6,8 l/100 iar cel facut de mine la pompa in Bodrum si retur a fost de 6,1.

#81
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Se pare ca a fost vreun vant solar, vreo ploaie de stele sau ceva ca tot dau de baterii moarte pe jurnale de cateva zile.
Inclusiv pe al meu :) .

#82
floterminator

floterminator

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 170
  • Înscris: 03.03.2008
Imi place mult Insignia....sper cat mai curand sa plec in Germ sa-mi aduc una.....sunt curios ce probleme mai apar la cele trecute de 100.000km.......

#83
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
azi am facut prima revizie la un service neautorizat, am platit 450 lei,( am pus ulei dexos 5W30 cu abtibild  opel si vauxhaull). am ajuns la 64 k km in bord, fara probleme, la urmatoarea revizie o sa ii schimb distributia pt ca am trecut de 3 ani si am inteles ca se schimba obligatoriu la perioada asta indiferent de km.

#84
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007
Eram curios asa .. ce iti inspira masina ? Este trainica... e drept ca ai luat-o noua.. dar pe o "scara" a fiabilitatii ce nota ai da?
Din auzite si citite unele guri se plang despre probleme marunte legate de electronica etc, si ca la cat costa ar putea sa fie mai buna.

#85
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
de probleme electrice/electronice marunte nu prea am auzit cu exceptia butonului de deschidere portbagaj de care nu am scapat nici eu,l-am inlocuit cu un pushbutton folosit la aparatura electronica. i-am facut ""autopsia", contactele erau aurite dar au oxidat traseele pana la ele. nu am considerat ca e o problema pt ca l-am inlocuit singur si deschideam de pe butonul de pe cheie.
comparativ cu marci premium masina lasa impresia de una saracacioasa, la mine motorasul de frana de mana face zgomot mare, menu-ul e limitat, greierasi in bord la rece si mai tot timpul la plasticul de la camera video, trebuie sa il ating cu mana sa inceteze.
pe forumul monomarca unde sunt membru vechi, am vazut si eu probleme dar multe provin de la aceeasi user si aceeasi masina. eu nu inteleg cum cineva poate avea masina noua si pana in 20 de mii sa schimbe cutia, caseta directie, egr si furtune crapate, doar daca a nimerit vreun ""lemon car"".
la ultima revizie am verificat si placutele de frana sunt  60-70 %, e posibil sa prind 100 mii km cu ele. la vectra C am schimbat prima oara la 140 de mii !

#86
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007
Chestia cu placutele de frana depinde exclusiv de stilul de condus. Eu cand am schimbat la vreo 70-80000km condusi de mine +vreo 10-15000 condusi de primul  proprietar de la ultima revizie, am schimbat canda inceput sa scartaie usor. Defapt mai era "carne pe ele" si placutele noi scartaie si ele..


#87
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
de vreun an in perioadele reci ale anului(vara nu), cu motorul rece se aude un zgomot sacadat din zona curelei de accesorii. pe forumul monomarca cineva cu un zgomot asemanator spunea ca ar fi vorba de pompa de apa.  mecanicul de la serviceul unde am facut ultima revizie a zis ca e vorba de curea. distributia o sa o schimb anul asta , inclusiv pompa de apa.
video cu sunetul :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JxFZvBBkUlk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#88
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007

 csi1, on 09 ianuarie 2014 - 09:14, said:

de vreun an in perioadele reci ale anului(vara nu), cu motorul rece se aude un zgomot sacadat din zona curelei de accesorii. pe forumul monomarca cineva cu un zgomot asemanator spunea ca ar fi vorba de pompa de apa.  mecanicul de la serviceul unde am facut ultima revizie a zis ca e vorba de curea. distributia o sa o schimb anul asta , inclusiv pompa de apa.
video cu sunetul :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JxFZvBBkUlk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Stiu ca este enervant.. dar o masina merge perfect poate doar cand este noua.
A mea la 160.000 cand am luat-o mergea impecabil. Dupa inca 100.000, la rece facea ca un cor de greieri, carabusi, furnici si soareci.
Cauza: poate fi de la transmisie- curea sau pompa de apa sau rola de ghidare, rola intinzatoare, rola de la alternator, sau compresorul climei.
Am schimbat tot kitul si culmea dupa 10000km a reaparut scartairea si cred ca este de la rola intinzatoare 80%.

#89
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,175
  • Înscris: 05.09.2007
altii au scapat de zgomot dupa inlocuirea distribuitiei + pompa de apa, altii nu. la mine cred ca e cureaua de accesorii sau role, in film e cuplat si AC, fara zgomotul se diminueaza. face asa cam 2-3 minute dupa ce o pornesc.  dimineata cuplez AC pt ca baga caldura mai repede, imediat gheata de pe parbriz unde bate aerul incepe sa se topeasca. nu cunosc explicatia, dar cu AC pornit degrivreaza mult mai repede.

#90
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007
Iesplicatiunea ieste ca: compresorul exercita o sarcina suplimentara asupra motorului: odata prin alternator care livreaza mai multa energie catre ambreiajul electromagnetic al compresorului, compresorul in sine care paraziteaza motorul de lucru mecanic via curea de transmisie.
Ventilatorul consuma peste 10 A -> iarasi alternator .
Motorul creste cantitatea de motorina alimentata, si un pic turatia pentru ca la ralanti alternatorul are un regim ineficient.
Per total un consum mai mare de combustibil se traduce in energie mai multa dezvoltata in unitatea de timp si automat mai multa caldura rezidusls in sistemul de racire. Plus ca aerul umed incalzit trecut prin condensator la clima se usuca (apa se condenseaza -logic) si astfel aerul uscat iti dezabureste instant parbrizul pe interior.
Este aceeasi chestie cu mers sportiv vs mers ca dricul.
Eu canf vad ca nu mi se incslzeste apa de scas la servici -~9 km stiu ca am mers foarte lejer si asta insesmna ca sm si consumat mai putin decat atuci cand am incinso cand am bagat ca Schumi cu turari peste 3500 si mentinut la 3000. Diferenta se vede cat de repede se incalzeste, si se traduce prin cata zeama ai ars din rezervor.

Scuze de scris dar de pe telefon e mai dificil cu nimeritul butoanelor

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate