Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
LOGAN DIESEL
Last Updated: Nov 02 2005 03:28, Started by
datace
, Sep 09 2005 08:40
·
0
#109
Posted 16 October 2005 - 22:50
eu m-am uitat pe site-ul lor, m-am bazat pe el.Posibil ca reprezentantul ala de vanzari sa nu fi stiut de ce vorbesti
|
#111
Posted 17 October 2005 - 15:56
pai un Renault Clio symbol fidji cu acelasi motor, costa 10.615 Euro DDP si are:
A.B.S. Aer conditionat manual Airbag-uri frontale sofer + pasager Bancheta spate rabatabila Bare de protectie in ton cu caroseria Geamuri fata electrice Imobilizator electronic codat Inchidere centralizata cu telecomanda Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei Proiectoare de ceata Radio cu mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime Servodirectie Tetiere fata reglabile pe inaltime + 3 tetiere spate in forma de virgula, reglabile pe inaltime Volan reglabil pe inaltime Logan-ul Laureate 1.5 dci ce costa (8670Euro cu TVA inclus) Clio are deci in plus abs,radio-cd, Volan reglabil pe inaltime si cam atat. Tinand seama ca un radio-cd bun e in jur de 200-300euro(care stie si mp3) raman 1945 de euro pt a justifica un abs si un volan reglabil pe inaltime. Cam mult zic eu.. Edited by romaximusro, 17 October 2005 - 15:57. |
#113
Posted 18 October 2005 - 09:00
imi vine greu sa cred ca diferenta e foarte mare, mai ales ca sunt construite pe aceeasi platforma. O sa ma documentez ..
|
#114
Posted 18 October 2005 - 09:33
#115
Posted 18 October 2005 - 13:26
romaximusro, on Oct 17 2005, 15:56, said: Clio are deci in plus abs,radio-cd, Volan reglabil pe inaltime si cam atat. Tinand seama ca un radio-cd bun e in jur de 200-300euro(care stie si mp3) raman 1945 de euro pt a justifica un abs si un volan reglabil pe inaltime. Cam mult zic eu.. care este diferenta la intretinerea masinii? Ma intereseaza cat te costa o verificare si un schimb de ulei la un Logan si cat la Clio . |
#116
Posted 19 October 2005 - 15:46
Vanish, on Oct 17 2005, 16:41, said: Cica Golanul diesel full optiuns nu are nici casetofon cu cd player. Oricum, la cati bani dai primesti prea putin. Prefer Clio Symbol Fidji, la care mai dai 2000e si primesti muuult mai multe. |
#117
Posted 20 October 2005 - 17:16
Bă ce mă atacă pe mine ăștia cu mai dai 40.000 și-ți iei BMWeu...și mai și o repetă!
ce mare noutate îmi zici că mai dai niște bani și primești ceva în plus? păi nu e firesc? ce-ai vrea să-ți dea în minus? Loganul e o mașină Ok relativ la prețul ei. Relativ la pretențiile mele e de kk. Nu poți judeca absolut. Relativ la Clio symbol e mai ieftin și are părți mai proaste și părți mai bune. Acuma depinde cum apreciază fiecare părțile mai bune ale unei mașini și ale celeilalte. ier de textele cu ”se merită diesel dacă mergi xxxxx km pe an” mi s-a acrit rău de tot. Domnilor forumiști care tot îi dați cu asta: ia mai băgați în calculul ăla măreț o eventuală creștere de 3 ori a prețului benzinei... nu mai tot preluați ca niște papagali fraza cu se merită... |
#119
Posted 20 October 2005 - 17:23
nu stiu de ce , dar a zis ce trebuia sa zica.. nu cred ca merita nici un warn
|
#120
Posted 21 October 2005 - 11:52
alexmohora, on Oct 20 2005, 18:16, said: Bă ce mă atacă pe mine ăştia cu mai dai 40.000 şi-ţi iei BMWeu...şi mai şi o repetă! ce mare noutate îmi zici că mai dai nişte bani şi primeşti ceva în plus? păi nu e firesc? ce-ai vrea să-ţi dea în minus? Loganul e o maşină Ok relativ la preţul ei. Relativ la pretenţiile mele e de kk. Nu poţi judeca absolut. Relativ la Clio symbol e mai ieftin şi are părţi mai proaste şi părţi mai bune. Acuma depinde cum apreciază fiecare părţile mai bune ale unei maşini şi ale celeilalte. ier de textele cu ”se merită diesel dacă mergi xxxxx km pe an” mi s-a acrit rău de tot. Domnilor forumişti care tot îi daţi cu asta: ia mai băgaţi în calculul ăla măreţ o eventuală creştere de 3 ori a preţului benzinei... nu mai tot preluaţi ca nişte papagali fraza cu se merită... nu are de ce sa ia warn.oricum trebuie luat in calcul si costul de intretinere a unui diesel fatza de benzina a si consumu se duce pana in 10l urban si asta de la cei care au facut teste nu de pe situ prod sau nus ce emisiuni ... asta pt cine ma crede oricum asta e ultimul post pe tema "cat consuma Logan "deceI" Edited by Sorin P, 21 October 2005 - 11:54. |
#121
Posted 21 October 2005 - 11:55
Sorin P, on Oct 21 2005, 11:52, said: nu are de ce sa ia warn.oricum trebuie luat in calcul si costul de intretinere a unui diesel fatza de benzina Care este diferenta intre costul la un disel si cel al unui motor pe benzina... Toti ziceti ca trebuie luat in considerare aia ca trebuie luata ailalta. Nimeni nu zice un lucru clar ca sa inteleaga si un incepator (ma refeream la mine). |
#122
Posted 01 November 2005 - 15:45
Da am reusit sa gasesc ceva ceva se poate generaliza in cazul asta e pt golf dar oricum se aplica si la Dacia normal cu alte cifre
""Cei care efectueaza anual mai putini kilometri ar fi bine sa opteze pentru o masina pe benzina. Ne referim aici, in principal, la autoturismele din clasele inferioare, ai caror cumparatori sunt foarte atenti la consumul masinii si la cheltuielile postvanzare. "Cu cat coboram spre clasa medie si inferioara, cu atat avantajele motorizarii pe motorina dispar. Practic, in cazul claselor inferioare, consumul motoarelor pe motorina se apropie de cel al motoarelor pe benzina", spune Daniel Antor, director postvanzare la M Car Trading. Atunci cand se opteaza pentru una dintre motorizari, trebuie luate in calcul toate costurile post-vanzare care apar. Un argument in favoarea masinilor pe benzina ar fi faptul ca cele diesel presupun schimbari mai dese ale filtrului de ulei. Golf V - 1,6 FSI vs Golf V - 1,9 TDI Analiza celor doua modele a plecat de la premisa ca ambele ruleaza 20.000 de kilometri pe an (50% urban, 40% extraurban si 10% combinat), timp de patru ani. Prima diferenta apare la pretul de achizitie. Modelul pe benzina este cu aproximativ 760 de euro mai ieftin. In general, pretul unui diesel este mai mare decat al unui autoturism pe benzina, la clasa medie aceasta diferenta fiind in jurul valorii de 1.000 de euro. Urmeaza apoi diferenta de consum. In cazul motorului pe benzina, consumul mediu este de 7,17 litri/100 km. In schimb, modelul 1,9 TDI consuma in medie 6,25 litri/100 km. Daca se respecta conditiile de kilometri parcursi si structura stabilita la inceput, soferul unui Golf 1,6 FSI va plati 86 de euro intr-o luna pentru benzina. Practic, pretul pentru combustibil va ajunge dupa un an de rulare la 1.028 de euro, iar in patru ani, la 4.113 euro. In schimb, soferul unui Golf 1,9 TDI va plati lunar 70 euro pentru alimentarea cu motorina si, in patru ani, 3.378 euro. Practic, in patru ani, posesorul unui Golf TDI va plati cu 735 euro mai putin pentru alimentarea cu carburant. Situatia se schimba insa radical in momentul in care ne referim la piesele de schimb. Pentru modelul pe motorina, pretul unei unitati pompa-injectoare (patru bucati), al unei turbosuflante, al unui catalizator si a patru bujii incandescente ajunge la 4.344 euro. In schimb, patru injectoare, patru bujii plus bobine, doua catalizatoare si o sonda Lambda pentru motorul de 1,6 FSI costa doar 3.052 euro. La acest capitol, modelul pe benzina ofera un avantaj de circa 1.300 de euro. Pe de alta parte, avantajul oferit modelelor diesel de un combustibil mai ieftin este relativ, deoarece, in viitor, tendinta va fi de apropiere a pretului motorinei de cel al benzinei. Practic insa, la 20.000 de kilometri rulati in fiecare an, exista o diferenta de aproape 500 de euro in favoarea Golfului pe benzina. "Pentru cei care merg mai mult de 20.000 de kilometri, este insa mai rentabil un model diesel, deoarece ponderea cheltuielilor cu carburantul in costurile finale va fi din ce in ce mai mare. Pe de alta parte, in cazul celor care merg mai putin de 20.000 de kilometri, ponderea carburantului va fi mai mica, ceea ce va recomanda achizitia unui model pe benzina", concluzioneaza Petre Teodorescu, inginer la Porsche Romania."" |
#123
Posted 01 November 2005 - 18:02
Singura chestie care am de comentat in ultimul post este: Acest topic este despre Dacia Logan DIESEL si nu despre Volkswagen GOLF.
|
|
#125
Posted 02 November 2005 - 03:28
Riper, on Oct 21 2005, 12:55, said: Care este diferenta intre costul la un disel si cel al unui motor pe benzina... Toti ziceti ca trebuie luat in considerare aia ca trebuie luata ailalta. Nimeni nu zice un lucru clar ca sa inteleaga si un incepator (ma refeream la mine). era un exemplu in care vedeai dif intre un diesel si benzina.si nu la dacie nu e altceva e acelasi lucru e un Renault la care piesele de schimb sunt destul de scumpe. SI SPUN DIN NOUA A FOST UN EXEMPLU PT CINE ARE CAP SA INTELEAGA |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users