Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri
 Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...
 Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 

LOGAN DIESEL

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#109
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu m-am uitat pe site-ul lor, m-am bazat pe el.Posibil ca reprezentantul ala de vanzari sa nu fi stiut de ce vorbesti

#110
Vanish

Vanish

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,023
  • Înscris: 30.07.2004
Cica Golanul diesel full optiuns nu are nici casetofon cu cd player. Oricum, la cati bani dai primesti prea putin. Prefer Clio Symbol Fidji, la care mai dai 2000e si primesti muuult mai multe.

#111
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai un Renault Clio symbol fidji cu acelasi motor, costa 10.615 Euro DDP si are:


A.B.S.
Aer conditionat manual
Airbag-uri frontale sofer + pasager
Bancheta spate rabatabila
Bare de protectie in ton cu caroseria
Geamuri fata electrice
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata cu telecomanda
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante
Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei
Proiectoare de ceata
Radio cu mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda
Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime
Servodirectie
Tetiere fata reglabile pe inaltime + 3 tetiere spate in forma de virgula, reglabile pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime


Logan-ul Laureate 1.5 dci ce costa (8670Euro cu TVA inclus)

Clio are deci  in plus abs,radio-cd, Volan reglabil pe inaltime si cam atat. Tinand seama ca un radio-cd bun e in jur de 200-300euro(care stie si mp3) raman 1945 de euro pt a justifica un abs si un volan reglabil pe inaltime. Cam mult zic eu..

Edited by romaximusro, 17 October 2005 - 15:57.


#112
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003
plus diferenta la portbagaj; loc in spate...

#113
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
imi vine greu sa cred ca diferenta e foarte mare, mai ales ca sunt construite pe aceeasi platforma. O sa ma documentez ..

#114
Phileas

Phileas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 29.07.2003
iti zic eu sa te scutesc de cazna: Logan este mai mare decat Clio.

asa ca exista intr-adevar diferenta de care zicea yule mai sus, dar in favoarea golanului.

#115
Riper

Riper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,939
  • Înscris: 14.01.2005

View Postromaximusro, on Oct 17 2005, 15:56, said:

Clio are deci  in plus abs,radio-cd, Volan reglabil pe inaltime si cam atat. Tinand seama ca un radio-cd bun e in jur de 200-300euro(care stie si mp3) raman 1945 de euro pt a justifica un abs si un volan reglabil pe inaltime. Cam mult zic eu..

care este diferenta la intretinerea masinii? Ma intereseaza cat te costa o verificare si un schimb de ulei la un Logan si cat la Clio .

#116
X5

X5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 20.02.2004

View PostVanish, on Oct 17 2005, 16:41, said:

Cica Golanul diesel full optiuns nu are nici casetofon cu cd player. Oricum, la cati bani dai primesti prea putin. Prefer Clio Symbol Fidji, la care mai dai 2000e si primesti muuult mai multe.
Primesti un ABS si un CD-Player,spatiu mai mic in habitaclu...altceva ce primesti...taxe...impozite  :P

#117
alexmohora

alexmohora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 25.05.2005
Bă ce mă atacă pe mine ăștia cu mai dai 40.000 și-ți iei BMWeu...și mai și o repetă!

ce mare noutate îmi zici că mai dai niște bani și primești ceva în plus? păi nu e firesc? ce-ai vrea să-ți dea în minus?

Loganul e o mașină Ok relativ la prețul ei. Relativ la pretențiile mele e de kk. Nu poți judeca absolut. Relativ la Clio symbol e mai ieftin și are părți mai proaste și părți mai bune. Acuma depinde cum apreciază fiecare părțile mai bune ale unei mașini și ale celeilalte.

ier de textele cu ”se merită diesel dacă mergi xxxxx km pe an” mi s-a acrit rău de tot. Domnilor forumiști care tot îi dați cu asta: ia mai băgați în calculul ăla măreț o eventuală creștere de 3 ori a prețului benzinei... nu mai tot preluați ca niște papagali fraza cu se merită...

#118
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
Nu stiu de ce, dar cred ca-ti iei un warn :naughty:

A

#119
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu stiu de ce , dar a zis ce trebuia sa zica.. nu cred ca merita nici un warn

#120
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004

View Postalexmohora, on Oct 20 2005, 18:16, said:

Bă ce mă atacă pe mine ăştia cu mai dai 40.000 şi-ţi iei BMWeu...şi mai şi o repetă!

ce mare noutate îmi zici că mai dai nişte bani şi primeşti ceva în plus? păi nu e firesc? ce-ai vrea să-ţi dea în minus?

Loganul e o maşină Ok relativ la preţul ei. Relativ la pretenţiile mele e de kk. Nu poţi judeca absolut. Relativ la Clio symbol e mai ieftin şi are părţi mai proaste şi părţi mai bune. Acuma depinde cum apreciază fiecare părţile mai bune ale unei maşini şi ale celeilalte.

ier de textele cu ”se merită diesel dacă mergi xxxxx km pe an” mi s-a acrit rău de tot. Domnilor forumişti care tot îi daţi cu asta: ia mai băgaţi în calculul ăla măreţ o eventuală creştere de 3 ori a preţului benzinei... nu mai tot preluaţi ca nişte papagali fraza cu se merită...

nu are de ce sa ia warn.oricum trebuie luat in calcul si costul de intretinere a unui diesel fatza de benzina :peacefingers:
a si consumu se duce pana in 10l urban si asta de la cei care au facut teste nu de pe situ prod sau nus ce emisiuni ... asta pt cine ma crede oricum asta e ultimul post pe tema "cat consuma Logan "deceI" :D

Edited by Sorin P, 21 October 2005 - 11:54.


#121
Riper

Riper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,939
  • Înscris: 14.01.2005

View PostSorin P, on Oct 21 2005, 11:52, said:

nu are de ce sa ia warn.oricum trebuie luat in calcul si costul de intretinere a unui diesel fatza de benzina :peacefingers:

Care este diferenta intre costul la un disel si cel al unui motor pe benzina...

Toti ziceti ca trebuie luat in considerare aia ca trebuie luata ailalta. Nimeni nu zice un lucru clar ca sa inteleaga si un incepator (ma refeream la mine).

#122
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004
Da am reusit sa gasesc ceva ceva se poate generaliza in cazul asta e pt golf dar oricum se aplica si la Dacia normal cu alte cifre

""Cei care efectueaza anual mai putini kilometri ar fi bine sa opteze pentru o masina pe benzina. Ne referim aici, in principal, la autoturismele din clasele inferioare, ai caror cumparatori sunt foarte atenti la consumul masinii si la cheltuielile postvanzare. "Cu cat coboram spre clasa medie si inferioara, cu atat avantajele motorizarii pe motorina dispar.

Practic, in cazul claselor inferioare, consumul motoarelor pe motorina se apropie de cel al motoarelor pe benzina", spune Daniel Antor, director postvanzare la M Car Trading. Atunci cand se opteaza pentru una dintre motorizari, trebuie luate in calcul toate costurile post-vanzare care apar.

Un argument in favoarea masinilor pe benzina ar fi faptul ca cele diesel presupun schimbari mai dese ale filtrului de ulei.

Golf V - 1,6 FSI vs Golf V - 1,9 TDI

Analiza celor doua modele a plecat de la premisa ca ambele ruleaza 20.000 de kilometri pe an (50% urban, 40% extraurban si 10% combinat), timp de patru ani. Prima diferenta apare la pretul de achizitie. Modelul pe benzina este cu aproximativ 760 de euro mai ieftin.

In general, pretul unui diesel este mai mare decat al unui autoturism pe benzina, la clasa medie aceasta diferenta fiind in jurul valorii de 1.000 de euro. Urmeaza apoi diferenta de consum.

In cazul motorului pe benzina, consumul mediu este de 7,17 litri/100 km. In schimb, modelul 1,9 TDI consuma in medie 6,25 litri/100 km. Daca se respecta conditiile de kilometri parcursi si structura stabilita la inceput, soferul unui Golf 1,6 FSI va plati 86 de euro intr-o luna pentru benzina.

Practic, pretul pentru combustibil va ajunge dupa un an de rulare la 1.028 de euro, iar in patru ani, la 4.113 euro. In schimb, soferul unui Golf 1,9 TDI va plati lunar 70 euro pentru alimentarea cu motorina si, in patru ani, 3.378 euro. Practic, in patru ani, posesorul unui Golf TDI va plati cu 735 euro mai putin pentru alimentarea cu carburant.

Situatia se schimba insa radical in momentul in care ne referim la piesele de schimb.

Pentru modelul pe motorina, pretul unei unitati pompa-injectoare (patru bucati), al unei turbosuflante, al unui catalizator si a patru bujii incandescente ajunge la 4.344 euro. In schimb, patru injectoare, patru bujii plus bobine, doua catalizatoare si o sonda Lambda pentru motorul de 1,6 FSI costa doar 3.052 euro. La acest capitol, modelul pe benzina ofera un avantaj de circa 1.300 de euro.

Pe de alta parte, avantajul oferit modelelor diesel de un combustibil mai ieftin este relativ, deoarece, in viitor, tendinta va fi de apropiere a pretului motorinei de cel al benzinei. Practic insa, la 20.000 de kilometri rulati in fiecare an, exista o diferenta de aproape 500 de euro in favoarea Golfului pe benzina.

"Pentru cei care merg mai mult de 20.000 de kilometri, este insa mai rentabil un model diesel, deoarece ponderea cheltuielilor cu carburantul in costurile finale va fi din ce in ce mai mare.

Pe de alta parte, in cazul celor care merg mai putin de 20.000 de kilometri, ponderea carburantului va fi mai mica, ceea ce va recomanda achizitia unui model pe benzina", concluzioneaza Petre Teodorescu, inginer la Porsche Romania.""

#123
Vanish

Vanish

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,023
  • Înscris: 30.07.2004
Singura chestie care am de comentat in ultimul post este: Acest topic este despre Dacia Logan DIESEL si nu despre Volkswagen GOLF.

#124
Riper

Riper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,939
  • Înscris: 14.01.2005
La dacie este cu totul altceva.

#125
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004

View PostRiper, on Oct 21 2005, 12:55, said:

Care este diferenta intre costul la un disel si cel al unui motor pe benzina...

Toti ziceti ca trebuie luat in considerare aia ca trebuie luata ailalta. Nimeni nu zice un lucru clar ca sa inteleaga si un incepator (ma refeream la mine).

era un exemplu in care vedeai dif intre un diesel si benzina.si nu la dacie nu e altceva e acelasi lucru e un Renault la care piesele de schimb sunt destul de scumpe.
SI SPUN DIN NOUA A FOST UN EXEMPLU PT CINE ARE CAP SA INTELEAGA

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate