Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#73
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010
Partea relevanta a discutiei este daca ecranul e defect sau nu. Pana la urma, aveti o confirmare concreta a defectului? Este ecranul, placa video, sau pur si simplu produsul se comporta la parametri calitativi pe care ii are?

Nu se poate creste stralucirea ecranului? (atat din setarile monitorului cat si ale placii video).

Inteleg ca pe Dvs. va deranjeaza contrastul si/sau stralucirea reduse. In general la laptop-uri contrastul este mai prost, iar stralucirea este medie, adica ecranul se citeste usor la lumina normala dintr-o camera (nu la lumina soarelui si fara sa cada lumina sau reflexii pe ecran).



--------------

La partea cu produsul gresit, dincolo de frustrarea Dvs. si lipsa de politete a dumnealor, nu cred ca va pot ajuta nici HP, nici 3e, nici judecatoria, deoarece gresala va apartine. Din pacate, si eu am impresia ca posibilitatea de returnare exista doar pentru persoane fizice.

Subscriu si eu la opiniile exprimate mai sus, cum ca producatorul si vanzatorul nu sunt vinovati pentru ca ati comandat un produs gresit. Nu aveti nici un motiv sa acuzati firma HP de publicitate mincinoasa.

Dupa cum au spus si altii, ecran normal inseamna ca nu este ecran premium.

Motivul pentru care fac aceste sublinieri este tocmai faptul ca aveti tendinta de a plasa intreaga vina pe altii. Eroarea alegerii produsului va apartine integral si ar fi corect sa v-o asumati. Puteti alege sa invatati din ea sau sa o repetati.

Quote

Surprinzator insa, acest model generic de laptop e disponibil la vanzare in diferite configuratii (ceea ce inseamna cu un anumit procesor sau cu altul, cu un ecran sau cu altul).

Nu este surprinzator, ci normal.

Asa stau lucrurile cam la toti producatorii de sisteme informatice. Oricine care doreste sa achizitioneze un sistem ar trebui sa stie acest lucru.

Pe viitor va recomand calduros ca inainte de o investitie importanta sa va consultati cu persoane care se pricep. Sistemele informatice sunt aparate complexe, si in lipsa unor informatii complete, concluziile pot fi gresite. Dvs. ati interpretat in mod gresit articolul care facea publicitate la 8730w cu DreamColor, presupunand ca toate modelele de 8730w au DreamColor.

Pe site-ul HP, se mentioneaza clar ca tehnologia DreamColor este optionala:

http://h18000.www1.h...na/13092_na.PDF

17.0-inch diagonal WSXGA+ anti-glare wide-viewing angle (1680 x 1050 resolution)
17.0-inch diagonal WUXGA wide-viewing angle anti-glare (1920 x 1200 resolution)
17.0-inch diagonal WUXGA DreamColor wide-viewing angle (1920 x 1200 resolution)
Ambient light sensor
Integrated lid switch
HP Privacy Filter support


Inchei cu o formulare care se gaseste in forme usor diferite pe toate site-urile producatorilor sau vanzatorilor de produse electronice (de televizoare, camere video, calculatoare):

Specificatiile sunt prezentate cu titlu informativ, pot fi modificate in orice moment si nu prezinta obligatie contractuala. Daca aveti intrebari despre produsul pe care doriti sa-l achizitionati, contactati agentul comercial.


Pe mine aceasta lectie m-a costat cateva sute de lei.
Pe Dvs: Condoleantele mele :D

Edited by Kaskadoru, 30 May 2011 - 14:28.


#74
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View PostKaskadoru, on 30th May 2011, 15:15, said:

Partea relevanta a discutiei este daca ecranul e defect sau nu. Pana la urma, aveti o confirmare concreta a defectului? Este ecranul, placa video, sau pur si simplu produsul se comporta la parametri calitativi pe care ii are?

Nu se poate creste stralucirea ecranului? (atat din setarile monitorului cat si ale placii video).

Inteleg ca pe Dvs. va deranjeaza contrastul si/sau stralucirea reduse.

Nu stiu cat de atent ati fost la tot ce am prezentat eu pana acum pe firul acestei istorisiri, dar pozele cred ca vorbesc de la sine. In plus, daca laptopul ar fi fost in parametrii normali, nu ar mai fi ramas si acum in service. Mai mult chiar, daca s-ar fi gasit un remediu pentru comportamentul aberant, s-ar fi facut deja reparatia de catre service si s-ar fi restabilit o calitate pe care produsul nu a avut-o niciodata dar zica-se ca o are conform afirmatiilor marketingului HP, 3e, etc.

Daca ma deranjeaza contrastul sau luminozitatea reduse? LOL, asta e retorica de genul "hai sa vorbim discutii".


View PostKaskadoru, on 30th May 2011, 15:15, said:

Subscriu si eu la opiniile exprimate mai sus, cum ca producatorul si vanzatorul nu sunt vinovati pentru ca ati comandat un produs gresit. Nu aveti nici un motiv sa acuzati firma HP de publicitate mincinoasa.

Nu mincinoasa ci vadit inselatoare... pe care eu personal o consider la fel de mincinoasa.


View PostKaskadoru, on 30th May 2011, 15:15, said:

Pe viitor va recomand calduros ca inainte de o investitie importanta sa va consultati cu persoane care se pricep. Sistemele informatice sunt aparate complexe, si in lipsa unor informatii complete, concluziile pot fi gresite. Dvs. ati interpretat in mod gresit articolul care facea publicitate la 8730w cu DreamColor, presupunand ca toate modelele de 8730w au DreamColor.

Articolul si video-ul HP care prezenta 8730w drept Dream Color facea vreo referire la faptul ca nu toata seria (ci doar o mica parte) beneficiaza de fapt de aceasta tehnologie? Raspuns: NU. Concluzia? Mentalitatea HP e la nivelul "Cosumatorul sa se descurce, nu conteaza ce pricepe sau ce primeste, noi ne-am facut reclama la maxim, sa vina comenzile!".

In alta ordine de idei - promovam laptopuri de ELITA (pe care le si numim bombastic Elitebook) si ne prezentam la client cu marfa jalnica de care eu am avut parte si cu care am stat mai mult in service decat acasa pentru ca in final tot nimic sa se rezolve?! Era cumva mentionata si posibilitatea asta in filmele promotionale HP?!

Si ne batem cu pumnul in piept de transparenta, onestitate si grija fata de client?! La HP probabil ca se fac bancuri pe teme din astea!


View PostKaskadoru, on 30th May 2011, 15:15, said:

Inchei cu o formulare care se gaseste in forme usor diferite pe toate site-urile producatorilor sau vanzatorilor de produse electronice (de televizoare, camere video, calculatoare):

Specificatiile sunt prezentate cu titlu informativ, pot fi modificate in orice moment si nu prezinta obligatie contractuala. Daca aveti intrebari despre produsul pe care doriti sa-l achizitionati, contactati agentul comercial.

Faptul ca nu am contactat comerciantul/importatorul/producatorul pentru a cere explicatii suplimentare la prezentarile inexacte de pe site-ul x/y/z nu anuleaza lipsa de profesionalism, comportamentul iresponsabil, mercantil si lacom, precum si lipsa de orice interes pentru multumirea clientului! E valabil si pentru 3e si pentru HP!

Edited by Eduard, 31 May 2011 - 22:38.


#75
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
la display-ul laudat sa nu te duci cu sacul... de bani!

#76
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View PostCarrman, on 31st May 2011, 23:19, said:

la display-ul laudat sa nu te duci cu sacul... de bani!

HP-ul e de parere ca ar fi caz de returnat banii dar tergiverseaza de 2 saptamani procedura. Stii ce duma de explicatie mi-au dat? Ca sunt multi bani in joc (wow, asta da gluma proasta - sunt multi bani in joc pentru ei sau pentru mine?!), ca o sa-mi inapoieze contravaloarea mai putin TVA-ul (deci  asa isi mananca de sub unghii marea companie HP de Romania in timp ca scrie pe toate gardurile cum isi "pretuieste" clientii) si ca daca se aproba returul (e cumva comisie?!) o sa-mi vad banii intr-o luna jumate de la demararea procedurii (un fel de returnare in rate, ca sa ne-ntelegem).

Horror, nu?

Toate astea in conditiile in care laptopul e de peste 2 saptamani in Bucuresti unde s-a mai incercat o reparatie (cred ca a 4-a) si in urma careia s-a spus prima data ca de fapt cablul de ecran se stranguleaza la deshiderea capacului (asa, si?), apoi ca tehnologia cu lampi produce dara de jos a ecranului si ca e normal sa fie asa (no shit!), iar in cele din urma - cand le-am zis sa declare defect de fabricatie - mi-au spus ca nu poate fi vorba de un defect de fabricatie (doar laptopu' e perfect functional, astea e tehnologiile neamule!) insa, daca totusi vreau banii inapoi, o sa vada ce pot sa faca. Adica, in traducere de Romania, "o sa vedem cum LUCRAM cazul", nu?!

De atunci (adica de 2 saptamani) departamentul HP abilitat sa deruleze procedura de retur s-a pierdut in decor, probabil undeva intre indolenta "orientata pe client" si incompetenta in domeniul de nisa "produse si servicii IT".

Rezultatul: laptop execrabil HP + servicii oribile HP Romania + importator obscur + magazin online de taraba 3e.ro = Bine ati venit in universul cumparaturilor de vis, pentru linistea si confortul dumneavoastra!

Dar nici o problema, povestea merge mai departe..

Edited by Eduard, 14 June 2011 - 11:21.


#77
muteki

muteki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 14.12.2010
Cum adica nu iti returneaza TVA? Pai de ce? Daca faci retur inseamna ca nici ei nu mai au de platit TVA catre statul roman.

#78
46doc

46doc

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 656
  • Înscris: 30.12.2010

View Postconcret, on 17th May 2011, 16:07, said:

Intrucat am incalcat regulamentul cu numele nickului, userul 3e_ro a fost oprit.
Prin urmare pentru PM se poate folosi acest nick.

DATI-I MA ODATA BANII OMULUI

#79
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postmuteki, on 14th June 2011, 12:09, said:

Cum adica nu iti returneaza TVA? Pai de ce? Daca faci retur inseamna ca nici ei nu mai au de platit TVA catre statul roman.

Cica eu ca platitor de TVA ce ma gasesc trebuie sa-mi fi dedus deja TVA-ul platit la ei din incasarile mele pe firma. De parca e problema lor contabilitatea firmei mele! Din punctul meu de vedere inca o procedura jenibila marca HP ca sa nu dea toti banii inapoi ci sa mai traga ceva daca pot!

Oricum ar fi, nici macar o confirmare de retur sau o scuza oficiala nu am primit pana acum nici de la HP, nici de la 3e.ro! Doar declaratii sforaitoare si pompoase, ignoranta si fudulie maxima, in timp ce eu stau cu banii blocati la ei asteptand solutionarea cazului!

Edited by Eduard, 14 June 2011 - 11:43.


#80
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View PostEduard, on 14th June 2011, 12:41, said:

Cica eu ca platitor de TVA ce ma gasesc trebuie sa-mi fi dedus deja TVA-ul platit la ei din incasarile mele pe firma. De parca e problema lor contabilitatea firmei mele! Din punctul meu de vedere inca o procedura jenibila marca HP ca sa nu dea toti banii inapoi ci sa mai traga ceva daca pot!

Oricum ar fi, nici macar o confirmare de retur sau o scuza oficiala nu am primit pana acum nici de la HP, nici de la 3e.ro! Doar declaratii sforaitoare si pompoase, ignoranta si fudulie maxima, in timp ce eu stau cu banii blocati la ei asteptand solutionarea cazului!

Declaratii pompoase ? Scuze oficiale ? Pentru injuriile si neadevarurile spuse despre noi ? Pentru un laptop defect ce trebuia sa il declarati de la inceput ca defect ?
In conditiile in care v-au spus mai multi utilizatori aici pe forum ca nu va asumati sub nici o forma greselile si nu v-ati informat in prealabil de nimic ?

Ce am promis ca facem (adica sa insistam la HP sa vi se dea banii inapoi) am facut! Iar faptul ca nu v-a spus acest lucru reprezentanta HP nu mai conteaza si nu este important daca credeti sau nu!  
Noi nu cunoastem ce v-a propus HP si ce nu si nici ce timp de solutionare au. Este un lucru ce este la mintea cocosului ca nu poate fi controlat de noi ! Plangerile trebuie sa vi le directati catre ei, v-au spus acest lucru mai multi utilizatori.
Faptul ca nu apreciati interventiile noastre dupa ce v-am intors a doua oara obrazul, ci aruncati cu pietre in loc, arata ca Nae Catavencu nu a murit ci este inca printre noi !

Ramaneti cu parerea dvs si faceti "flame" cat doriti de pe unul sau mai multe conturi, insa sunt foarte sigur ca nu veti reusi sa denigrati aceasta firma ci exact opusul.

Cine citeste tot topicul va aprecia cu siguranta aceasta firma, si va intelege ce este de inteles.

#81
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
concluzia e clara: stati departe de saiturile dubioase. "economia" facuta la pret are toate sansele sa va trozneasca mai tirziu in alte arii. stati departe de HP. HP sucks a$$

#82
deianadrian

deianadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 21.01.2005
si eu care vroiam sa imi cumpar un laptop hp...:)) mai bine nu... dar totusi nu mai are nimeni laptopul acesta sa zica daca si el a avut acelasi probleme?

#83
ady1981

ady1981

    Numai o minte diabolica mai poate crede in dreptate. in Romania&

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,466
  • Înscris: 11.11.2009

View Postconcret, on 14th June 2011, 16:56, said:

Declaratii pompoase ? Scuze oficiale ? Pentru injuriile si neadevarurile spuse despre noi ? Pentru un laptop defect ce trebuia sa il declarati de la inceput ca defect ?
In conditiile in care v-au spus mai multi utilizatori aici pe forum ca nu va asumati sub nici o forma greselile si nu v-ati informat in prealabil de nimic ?

Ce am promis ca facem (adica sa insistam la HP sa vi se dea banii inapoi) am facut! Iar faptul ca nu v-a spus acest lucru reprezentanta HP nu mai conteaza si nu este important daca credeti sau nu!  
Noi nu cunoastem ce v-a propus HP si ce nu si nici ce timp de solutionare au. Este un lucru ce este la mintea cocosului ca nu poate fi controlat de noi ! Plangerile trebuie sa vi le directati catre ei, v-au spus acest lucru mai multi utilizatori.
Faptul ca nu apreciati interventiile noastre dupa ce v-am intors a doua oara obrazul, ci aruncati cu pietre in loc, arata ca Nae Catavencu nu a murit ci este inca printre noi !

Ramaneti cu parerea dvs si faceti "flame" cat doriti de pe unul sau mai multe conturi, insa sunt foarte sigur ca nu veti reusi sa denigrati aceasta firma ci exact opusul.

Cine citeste tot topicul va aprecia cu siguranta aceasta firma, si va intelege ce este de inteles.

Nea patronu,

Eu am cumparat din Spania  o placa de baza ASUS, dupa aprox,5 luni brusc sa ars, odata cu ea a ars si un HDD+Placa video, Am trimis un email la  magazinul de unde am cumparat placa de baza, A 2 zi am trimis frumos produsele la ei prin curier,In alte 2 zile sa constatat de  servicul OFICIAL ASUS.  ca toata problema a fost de la placa de baza, Verdict, Defect de fabricarie, magazinul a trimis in 2 zile alte piese noi, in locul celor stricate,

Problema in Romania este ca, Consumatorul nu are drepturi, Iar vanzatorul (ex: magazinul pe care il patronezi) nu vrea sa se implice, iar cei de la Hp.in romania am auzit ca au multe probleme, de acest fel.

Deci evitati magazinul mai sus mentionat, Si produsele HP vandute in romania.

#84
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postady1981, on 14th June 2011, 18:50, said:

In alte 2 zile sa constatat de  servicul OFICIAL ASUS.  ca toata problema a fost de la placa de baza, Verdict, Defect de fabricarie, magazinul a trimis in 2 zile alte piese noi, in locul celor stricate,

... Iar vanzatorul (ex: magazinul pe care il patronezi) nu vrea sa se implice...
Asa si care e legatura dintre magazinul de unde ai cumparat placa de baza si faptul ca cei de la "servicul" ASUS s-au miscat repede? Tu ai citit macar un sfert din topicul asta sa fi vazut ca reprezentantii magazinului chiar au facut tot ce putea depinde de ei pentru solutionarea problemei? Ai vazut macar cum a inceput topicul si care era de fapt "supararea" initiatorului? Eu eram sigur ca cei de la HP vor fi atat de dobitoci si marlani incat nu vor recunoaste de la bun inceput ca laptopul nu are nicio problema si ca tehnologia folosita e de tot rahatul astfel ca au tinut laptopul omului prin service-uri total aiurea. Pariez ca 100 de laptopuri de acelasi tip daca le deschizi se va vedea identic. Pana la urma vad ca un idiot de la ei "s-a scapat" si a recunoscut ca "asta e tehnologia".
Spuneti voi daca tot va dati inteligenti ce ar fi trebuit sa faca cei de la 3e dpdv legal. Aici nu vorbim de facere de bine care e f***e de mama (pentru ca presupun ca mintea unora va debita ca era mai bine sa-i fi dat 3e-ul banii inapoi-dar pe ce temei legal e mai greu de gandit cand habar n-ai ce e comertul si cum se face asta legal si il confunda cu bisnitareala de pe okazii sau alte situri de gen) ci de un client care nu a fost atent si nu s-a interesat de ce cumpara si de HP Romania care si-a batut joc de el. Asa ca astept si eu niste explicatii pertinente din partea unora ce ar fi trebuit sa faca 3e mai mult decat a facut. Eu chiar as fi foarte bucuros daca macar 50% din firmele de comert s-ar comporta asa cum s-au comportat ei dar majoritatea chiar e jenanta si nici nu se oboseste sa-ti raspunda la emailuri mai ales cand cumperi pe persoana juridica si n-ai sprijinul OPC. N-am cumparat in viata mea nici macar o lita de la ei si nici n-am sa cumpar pentru ca mereu prefer sa cumpar ceva ce pot testa si vedea cu ochii si manutele mele dar in situatia asta chiar nu vad ce puteau legal sa faca mai mult. Iaca i-a durut pe aia de la Hp Romania fix in p**is ca i-au sunat cei de la 3e sa clarifice problema. Eu va urez sa va fereasca Dumnezeu de astfel de reprezentanti in Romania a unor marfuri pe care le comercializati ca altfel as vedea eu cum ati mai trambita cand v-ar lua altii la rost fara sa aveti nicio vina.
Asta e, Eduard ma bucur ca pana la urma iti dau astia banii inapoi si data viitoare stii ce ai de facut cand vrei sa arunci cu atata banet pe ceva. Si chiar gandeste-te foarte serios si "la rece" oare cate firme s-ar fi zbatut pentru problema ta asa cum au facut cei de la 3e (nu ca ar fi rupt gura targului si s-ar fi dat cu capul de pereti dar altele nici macar atat nu faceau).

Edited by daddy, 14 June 2011 - 22:15.


#85
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 14th June 2011, 17:56, said:

Declaratii pompoase ? Scuze oficiale ? Pentru injuriile si neadevarurile spuse despre noi ? Pentru un laptop defect ce trebuia sa il declarati de la inceput ca defect ?

Cine citeste tot topicul va aprecia cu siguranta aceasta firma, si va intelege ce este de inteles.

- Injurii?
- Neadevaruri?
- Apriecieri pentru firma dvs.?

Gluma proasta si umorul jenant la dvs. nu au margini!

Dar sa facem putina lumina pentru cei care citesc.. Mi-ati pictat mai sus pe forum citatia pe care ati primit-o dupa ce ati fost dat in judecata. Si ati invocat faptul ca acolo, in loc sa precizez defectul, am invocat lipsa tehnologiei corespunzatoare.

D-le Pop Valentin - patrones la 3e.ro (nu v-ati prezentat nici acum dar nu e greu sa presuspun inca o data cu cine stau de vorba).. haideti sa spunem publicului larg care au fost interpelarile pe care vi le-am adresat si in scris si telefonic anterioare citatiei la tribunal..


> Pe data de 11 Martie (la 10 zile calendaristice de la achizitie), dupa mai multe telefoane in care ma rugam de staful magazinului patronat de dvs. sa-mi SCHIMBE produsul cu unul similar dar corespunzator dorintei si nevoii mele, v-am trimis oficial un mail la toate adresele posibile si imposibile disponibile pe 3e.ro, intitulat "Cerere de retur laptop HP EliteBook 8730w". Acolo spuneam printre altele, citez:

"Doresc sa returnez laptopul HP EliteBook 8730w pe care l-am primit prin posta in data de 1 martie 2011 deoarece calitatea imaginii afisate pe ecran este afectata de lipsa unor facilitati deosebit de importante pe care produsele din aceasta gama (HP EliteBook 8730w) le ofera in mod normal in anumite variante de configuratie."

Inteleg ca nu v-ati prins din aceasta fraza ca produsul cumparat de mine are probleme, asa ca v-am mai oferit un indiciu, spunandu-va in continuare, citez:

"Tehnologia CCFL produce o iluminare neuniforma pe suprafata ecranului si implicit un standard de imagine scazut, datorita umbrelor mai deschise sau mai inchise care apar si sunt vizibile pe intreaga suprafata de ecran."

Suficient de clar pentru orice persoana de bun simt. Dvs. daca erati un om de afaceri si nu un targovetz care vinde produse IT pe unde apuca (intamplator pe net), va straduiati sa aflati mai multe despre nemultumirea mea si sursa tuturor acestor probleme. Bineinteles ca puteati sa tineti cont si de of-ul meu cu achiztia nepotrivita, insa ce ati ales de fapt sa faceti? NIMIC d-le Pop Valentin. Stiti ce inseamna nimic? Nu tu raspuns, nu tu feedback, nu tu scuze, nu tu incercari de rezolvare. Absolut NIMIC.


> A sunat avocatul meu la firma dvs. la cateva zile bune de la solictarea mea in scris de retur. A cerut sa vorbeasca cu dvs. si a fost refuzat. A cerut sa fie contactat in decurs de o saptamana pentru rezolvarea pe cale amiabila a cazului. Nu ati dat absolut nici un semn de viata. Ati ales sa ignorati complet problema, clientul, avocatul.


> Am revenit dupa 2 saptamani cu un nou mail - intitulat "Ceea ce nu inteleg si un nou apel la decenta" in care va scriam urmatoarele, citez:

"Preferati sa mergem in instanta pana in panzele albe in loc sa aibe toate lumea de castigat de pe urma unei tranzactii finalizate cu succes si satisfactie pentru ambele parti?!

Eu inca mai vreau sa cumpar laptopul pe care vi l-am solicitat odata cu returnarea prezentului din motive foarte intemeiate.

Mi-ar placea totusi sa vad din partea voastra cooperare, buna credinta si disponibilitate. Imi place sa cred ca inca mai putem rezolva problema prin buna intelegere si conlucrare a partilor. Totusi, in cazul in care acest lucru este refuzat in mod sistematic, voi continua demersul meu in justitie pentru a beneficia de toate drepturile mele de cetatean care nu traieste in tara nimanui.

Va rog sa va ganditi bine si sa decideti pertinent asupra directiei in care doriti sa mergem.
"



> Ce ati ales dvs. DIN NOU d-le patrones sa faceti?

NIMIC! Exact aia! Pana si in al 12-lea ceas!


Acum in schimb imi falfaiti cu nonsalanta prin fatza ce ati facut si ati tot facut?!

Sa-mi fie cu iertare d-le patrones de magazin de laptopuri si alte alea, cred ca nimeni nu e atat de nebun ca dupa ce e tratat in felul acesta ipocrit si lispsit de scrupule sa mai aiba ceva de discutat sau de bussiness-uit cu dvs.!

Sunteti pur si simplu o cauza pierduta iar directia in care ati ales sa mergeti e un drum infundat! Si cel mai grav este ca refuzati sa vedeti acest lucru!

Sfatul meu:
Salvati acest thread si consultati-l periodic! Cred ca v-ar ajuta foarte mult sa invatati cum sa va comportati in business si in viata!

Edited by Eduard, 15 June 2011 - 15:00.


#86
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007
Eduardule, recomandarea mea este sa te arunci la gunoi cu tot cu tentativa ta de proces si cu tentativa ta de avocat, cu scopul de a-ti scapa familia de probleme.
1.
daca in specificatii scria LED si tu primeai LCD atunci aveai dreptate
daca in specificatii scria LCD si tu primeai LED atunci aveai dreptate
daca in specificatii scria NORMAL si tu primeai LCD si tu vroiai LED atunci nu mai aveai dreptate
2.
toate modelele de laptop-uri, inclusiv cel pe care vreau eu sa mi-l cumpar de la 3e acum (ocazie cu care am dat de topicul asta), au multe subserii
cauta GT780DX laptop similar cu al tau la pret, si vei gasi o multitudine de subserii daca iti vrei deschide cel putin o pleoapa (ex: 268NL, 423NL, 465NL etc)
3.
desi discursul tau arata ca esti cultivat cu apa, incompetenta si ciuda pe propria nepricepere te orbesc facandu-te sa nu observi cateva lucruri simple:
a) descrierea produsului nu a fost gresita ci incompleta (motiv pentru care exista disclaimer cu privire la aceasta)
B) garantia se asigura de firma de la care cumperi sau de la service-uri, in cazul de fata ei neavand, nu numai obligatia, dar nici posibilitatea de a-i dicta importatorului sa-ti inapoieze banii
c) faptul ca tu nu ai fost capabil sa realizezi ca produsul pe care l-ai cumparat e defect este, din nou, un alt efect al propriei incompetente
4.
prostia se plateste (produs diferit de cel pe care ti l-ai dorit, bani la avocat, bani pe telefoane, bani pe taxi, timp pierdut pe forumuri, timp pierdut pe drumuri)
5.
sper ca 3e te-au dat la randul lor in judecata si ca ai platit mult mai mult, pentru ca ai prezentat cazul intr-un mod eronat in primul post, si cine-l citeste doar pe el, iti da dreptate si isi schimba alegerea. Prejudiciul pe care l-ai cauzat, ar trebui sa-l suporti in intregime si sunt sigur ca nu ai avea cum sa faci asta, daca ar fi cazul.


6.
daca 3e era condus de oameni destepti (ceea ce nu-i cazul) iti dadeau banii inapoi pe propria pierdere, evitand astfel pierderile cu MULT mai mari de 6000 RON

Edited by Quertiy, 25 January 2012 - 21:24.


#87
dracu' gol

dracu' gol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 21.07.2007

View PostQuertiy, on 25th January 2012, 21:21, said:

Eduardule, recomandarea mea este sa te arunci la gunoi cu tot cu tentativa ta de proces si cu tentativa ta de avocat, cu scopul de a-ti scapa familia de probleme.
1.
daca in specificatii scria LED si tu primeai LCD atunci aveai dreptate
daca in specificatii scria LCD si tu primeai LED atunci aveai dreptate
daca in specificatii scria NORMAL si tu primeai LCD si tu vroiai LED atunci nu mai aveai dreptate
2.
toate modelele de laptop-uri, inclusiv cel pe care vreau eu sa mi-l cumpar de la 3e acum (ocazie cu care am dat de topicul asta), au multe subserii
cauta GT780DX laptop similar cu al tau la pret, si vei gasi o multitudine de subserii daca iti vrei deschide cel putin o pleoapa (ex: 268NL, 423NL, 465NL etc)
3.
desi discursul tau arata ca esti cultivat cu apa, incompetenta si ciuda pe propria nepricepere te orbesc facandu-te sa nu observi cateva lucruri simple:
a) descrierea produsului nu a fost gresita ci incompleta (motiv pentru care exista disclaimer cu privire la aceasta)
B) garantia se asigura de firma de la care cumperi sau de la service-uri, in cazul de fata ei neavand, nu numai obligatia, dar nici posibilitatea de a-i dicta importatorului sa-ti inapoieze banii
c) faptul ca tu nu ai fost capabil sa realizezi ca produsul pe care l-ai cumparat e defect este, din nou, un alt efect al propriei incompetente
4.
prostia se plateste (produs diferit de cel pe care ti l-ai dorit, bani la avocat, bani pe telefoane, bani pe taxi, timp pierdut pe forumuri, timp pierdut pe drumuri)
5.
sper ca 3e te-au dat la randul lor in judecata si ca ai platit mult mai mult, pentru ca ai prezentat cazul intr-un mod eronat in primul post, si cine-l citeste doar pe el, iti da dreptate si isi schimba alegerea. Prejudiciul pe care l-ai cauzat, ar trebui sa-l suporti in intregime si sunt sigur ca nu ai avea cum sa faci asta, daca ar fi cazul.


6.
daca 3e era condus de oameni destepti (ceea ce nu-i cazul) iti dadeau banii inapoi pe propria pierdere, evitand astfel pierderile cu MULT mai mari de 6000 RON

de ce te miros ca fiind o sluga la 3e? atitudinea asta a ta 'din spatele blocului' nu face decat sa afunde si mai mult firma 3e in cacatul in care se scald impreuna cu tine
nu veni tu sa ne explici ce si cum, cand faptele sunt clare, si dovedite, adica un comportament de cacat al firmai 3e, care incearca sa traga cat mai mult de pe clienti, si cum poate. care'i faza? daca nu cumperi pe persoana fizica, aveti dreptu sa incepeti manevrele cu cumparatorii?
o firma de cel mai josnic nivel, care nu se respecta pe EA deloc, ce sa mai vorbim de clienti
de cate ori voi avea ocazia, am sa va fac 'reclama' pt. ca nu meritati sa comercializati nimic HOTILOR!

#88
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007

View Postdracu, on 27th January 2012, 23:48, said:

de ce te miros ca fiind o sluga la 3e? atitudinea asta a ta 'din spatele blocului' nu face decat sa afunde si mai mult firma 3e in cacatul in care se scald impreuna cu tine
nu veni tu sa ne explici ce si cum, cand faptele sunt clare, si dovedite, adica un comportament de cacat al firmai 3e, care incearca sa traga cat mai mult de pe clienti, si cum poate. care'i faza? daca nu cumperi pe persoana fizica, aveti dreptu sa incepeti manevrele cu cumparatorii?
o firma de cel mai josnic nivel, care nu se respecta pe EA deloc, ce sa mai vorbim de clienti
de cate ori voi avea ocazia, am sa va fac 'reclama' pt. ca nu meritati sa comercializati nimic HOTILOR!
Ma mirosi pentru ca asa esti tu obisnuit, sa mirosi, doar ca mirosi (a) prost. Nu incep ei manevrele cu cumparatorii, legea este clara iar clientii incompetenti merita ce primesc. Incearca la emag sa iti cumperi un produs pe persoana juridica sau pfa si sa-l schimbi apoi pe motiv ca specificatiile erau neclare.

Sa-i faci reclama. Cei care au rabdarea sa citeasca tot isi vor da seama ca de fapt cumparatorul a fost incompetent. Ceilalti, sa-si piarda banii la firmele mai scumpe. Nimeni nu avea obligatia sa-i schimbe lui produsul cand se scria clar ca produsele se pot schimba in 10 zile daca factura e pe persoana fizica. Invatati sa cititi sau mergeti la culcare. Redusilor.

Edited by Quertiy, 28 January 2012 - 03:08.


#89
dracu' gol

dracu' gol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 21.07.2007
deci hai sa o luam asa:
1 la mana, redus esti tu impreuna cu cei de la 3e care au ales sa se faca de cacat in halul acesta
2 la mana, daca as fi fost habarnist, nu as scrie nimic in topicul acesta, dar gihici ce? nu sunt, asta spre exasperarea celor ca tine si 3e, care cred ca toti tac si inghit.
3 la mana, am cumparat incepand din octombrie, de la eMAG, PC'uri pe componente, fiecare insumandu-se undeva pe la 4000-5000 de lei. cateva PC'uri au avut ceva probleme cu unele componente, si am ales sa le schimbam. fara nici o discutie sau intrebare eMAG a ales sa le schimbe, noi platind diferenta pt. componenta aleasa in schimb, aceasta fiind un pic mai performanta. voi ce ati facut in cazul de fata? ati ales sa va faceti de cacat. nici nu ati raspuns clientului la e-mailuri, si ati crezut ca 'balteste' cum ar fi facut altii, pe sistemul 'tac si inghit'. dar nu, tot respectul pt. client ca a ales sa mearga pana in panzele albe si sa arate la toata lumea ce fel de firma sunteti.
dovezile vorbesc de la sine, nici macar nu poti zice clientului ca el este de vina, din cauza ca nu a citit corect informatiile. voi aveati datoria sa schimbati laptopul fara sa faceti pe zmeii. daca 3e sta intr-o comanda de 6100 de lei, atunci ii clar cu ce va ocupati
deci sa sa stie toti care isi dau cu privirea pe aici... 3e o firma care face un comert de cacat, incercand sa traga cat de mult de pe clienti! JEGOSILOR (3d, nu cei care citesc)

#90
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011
incredibil ... dar adevarat !

dracule, tu chiar crezi ca dc injuri ca la usa cortului si improsti cu noroi pe oricine are rabdare sa citeasca tot ce s-a zis aici si sa isi dea seama de realitate, o sa dovedesti astefel contrariul ?

dracule, tu stii ca dl pe care tu il sustii ne-a dat in judecata si ca a venit rezultatul de la judecatorie ca si-a retras plangerea in decembrie ? daca are nevoie cineva o postam si pe aceasta !

dracule tu stii ca ne-a dat in judecata ca persoana fizica in conditiile in care a achiztionat pe persoana juridica ? oare cati neuroni iti trebuie ca sa poti sa iti dai seama ca este eronat din start ?

dracule, poti sa incerci cat vrei, dar chiar daca esti vreun amic sau chiar persoana in cauza sau chiar daca nu esti, nu vei avea succes la niste oameni cu capul pe umeri (si chiar au fost destui in acest topic).

dracule, problema omului nu a fost ca nu i s-a raspuns (cum gresit ai inteles) ci ca nu i s-a raspuns ce VROIA el !

si ca sa vezi ca nu e bine sa te bagi ca musca in lapte si sa injuri crezand ca esti protejat sub anonimatul care te face sa crezi ca esti esti un zeu pe internet, hai sa declaram cate ceva si despre tine :

1. esti din cluj vedem prin posturile tale (in semnatura e mai putin relevant, deoarece te-ai nascut in 2007...) - ca te intereseaza sa cumperi motorina fix in cluj (http://forum.softped...st&pid=10529035) ...
2. http://forum.softped...mp;pid=10854153 - din acest post se vede clar ca faci reclama unui site din acelasi domeniu cu noi si care MINUNE - este tot din Cj (nu ca ar fi vreo problema sa faci reclama daca esti un client multumit sau chiar angajat acolo sau angajator ...)
3. http://forum.softped...mp;pid=10463413 - aici ne dam seama ca de fapt limba romana este prea grea si pentru romani cateodata, si ca de fapt limbajul tau din comentariile precedente te caracterizeaza perfect !

Nu am timp si nici rabdare sa caut date despre tine si compania respectiva, dar din experienta pe care o am in atacurile rautacioase pe care le-am mai avut pe diverse canale de la diverse firme concurente, presupun ca ai o legatura cu acea companie. Daca gresesc imi cer scuze fata de reprezentantii acelei companii, dar daca nu gresesc, am dori sa vedem cat de onesti sunt cu toti clientii (ceea ce ne acuzi tu pe noi ...). Dam o cautare pe google sa vedem ca nu scrie nimic de rau ? Cum sa te increzi intr-o companie care nu greseste niciodata si nu stii cum vor trata clientul in momentul in care gresesc ? Este mai rau decat daca te duci la una care are 50%-50% pareri pro si contra ... Bineinteles ca aici sunt speculatii ce nu pot fi luate in calcul si poate oamenii respectivi chiar sunt foarte buni dar au vizibilitate mai mica pe internet.

Iti voi scrie in privinta acestei onestitati legate de expunere mai jos 2 randuri care poate te vor lumina sau te vor lasa in stadiul in care esti ...

@Querti - in primul rand iti multumim si tie si altor utilizatori care au inteles ce era de inteles si au apreciat ce era de apreciat

in al 2lea rand, punctul 5 este in derulare :)

in al 3lea rand, legat de punctul 6 (dracule aici este parte cu enlightment pentru tine !) :

Expunerea unei companii este cu atat mai mare cu cat are mai multi clienti.
Greselile care se fac de catre angajati sunt inerente pentru un om in viata de zi cu zi si cu atat mai mult intr-o colectivitate unde pentru a onora o comanda intervin mai multe persoane/proceduri.
Prin urmare, este normal ca atat noi cat si concurenta sa aiba omisiuni si plangeri.

Diferenta intre companii este cum se trateaza acele plangeri si deschiderea fata de problemele clientilor. Unii aleg sa stearga comentarii, unii aleg sa stearga tot forumul de discutii (cine are experienta de comenzi online stie despre ce vorbesc) si unii aleg sa fie deschisi si sa isi asume greselile si sa le rezolve. Noi demonstram permanent ca suntem "aproape" de clienti si incercam sa rezolvam orice problema, bineinteles cat timp se trateaza matur si nu cu injurii de atribuit unui birjar; chiar si in acest caz intoarcem obrazul de mute ori, dar cateodata ce e prea mult e prea mult ...

Cred ca nu v-ar conveni nici unuia dintre cei care cititi aceste randuri sa fiti injurat pe telefon/email pentru o problema care nu are legatura cu tine ca si om ci cu o cutie (indiferent ce echipament defect contine ea) - noi inca speram ca lumea sa inteleaga ca aceste defecte (Dead On Arival) sunt declarate si asumate de catre producatori, iar nemultumirile ar trebui redirectionate catre ei (exista un caz celebru la Dell in care s-au intors fff multe laptopuri din toata lumea datorita bateriilor cu probleme > in acel caz ce faceai dracule ? ne injurai tot pe noi ca trebuie sa ne asumam raspunderea si pierderea ?). Reprezentantele trebuie sa isi asume aceste pierderi si daca nu o fac, atunci clientii sa faca plangere la reprezentanta externa (.com) pentru a se pune presiune pe cei din Romania. Din pacate noi nu putem sa fim si vocea clientului ci putem doar sa rezolvam o parte din probleme si la restul sa directionam clientii. Nu stiu cati stiu, dar reprezentantele din Romania au angajati platiti care sa rezolve problemele de service/compatibilitati etc. Acest lucru ar trebui sa fie in primul rand luat in considerare si "demascati" pe web si la reprezentantele(.com) acei angajati ai reprezentantelor din Romania care nu isi fac treaba. Altfel s-ar rezolva atunci problemele clientilor si alta ar fi baza de pornire a cunostintelor (knowledge base).

Legat de problema cu acest laptop am explicat foarte clar cum s-a tratat aceasta problema si oricine poate avea alta opinie pe care sa o metioneze aici - de preferat pe un ton respectuos. Din cei care au sustinut 3e nu am vazut ca ar fi fost un utilizator care sa aduca injurii celorlati. Invers in schimb da. Ceea ce ne duce bineinteles cu gandul la vorba : cei ce seamana se aduna ...

Problema a fost in acest caz comunicarea gresita a clientului, care nu a mentionat ca produsul este DOA decat foarte tarziu (distribuitorii ne cer acest lucru in maxim 7 zile - se poate verifica acest lucru!) ! Noi nu aveam de unde sa stim acest lucru. Prin urmare intrucat a solicitat schimbarea produsului cu altul, fiind un laptop adus special pe comanda, nu s-a putut face acest lucru (cu toate ca s-a incercat la distribuitor ... daca spunea DOA de la inceput se rezolva problema, cum am spus ...). Intrucat legea respectiva se aplica PF, aceasta companie nu a gresit cu nimic - nici din punct de vedere al specificatiilor cum sustine acest domn si nici din alt punct de vedere.

Ne asumam expunerea si reclama negativa, sperand ca ne vor ocoli clientii de genul birjar si ca ne vor bate la usa clientii care doresc un tratament corect si uman (de preturi nu mai vorbim).
Ii rugam de asemenea pe cei care ne cunosc de mult timp si care au mai luat marfa de la vreunul din siteurile din portofoliul nostru sa isi expuna parerile (ps. am dat mai sus alte locuri cu multe comentarii laudative si bineinteles si cateva mai putin laudative ...).

Si ca sa mai mentionam lucruri care ne diferentiaza de concurenta, pe langa aceasta "apropiere" fata de clienti, ar fi faptul ca vom aduce la preturi din vest produse cat mai multe pentru clientii nostri - momentan le putem oferi la preturi foarte bune urmatoarele branduri ai caror reprezentati in Romania suntem : Patriot, Sharkoon, Rollei, A-Solar. Curand si alte branduri foarte bune, la care facem noi garantia , ATENTIE : prin schimbarea directa a produsului, fara reparatii !!!

Apropo de asta, daca aveti sugestii pentru branduri interesante care nu sunt in Ro, trimiteti sugestiile voastre pe adresa noastra de email.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate