Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#37
softpedistul

softpedistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 25.01.2011

View Post3e_ro, on 17th May 2011, 11:32, said:

@softpedistul : va sfatuiesc sa va abtineti de la instigare la violenta si sa va aruncati cuvintele in alte locuri. multumesc anticipat

Violență? Unde frate? Aia se numește „corecție” și face bine la societate - în general - și la om - în particular.
Violenți sunt aia care trag țepe și nu respectă legile.
Dacă un vânzător on-line refuză să primească înapoi un produs, nerespectând astfel legea, trebuie să fie „corectat” de societate - în general - și de om - în particular.

#38
3e_ro

3e_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.05.2011
Pentru a se vedea foarte clar ca nu ati precizat absolut nimic de defect anexez citatia trimisa catre noi in care doriti:
1. sa se aplice lege de persoane fizice celor juridice si
2. ca doriti sa va fie returnati banii pentru ca ati constat cand v-a venit produsul ca nu are tehnologia dorita (dupa cum am specificat mai sus pe site-ul HP scrie foarte clar : ecran XX or ecran YY or ecran ZZ ... or=sau dle Irimiea !)

Prin urmare toate minciunile si textele pompoase sunt de luat in calcul ca si probe in a va da noi in judecata pentru prejudicierea imaginii acestei firme !

Legat de sediu - invitam pe oricine sa vada parterul unei vile de 3 etaje (inchriata in proportie de 80% de noi) din sectorul 1, zona Cartier Francez, unde sunt numai firme (si nu de avocatura) si sa isi dea cu parerea! De specificat, ca peste 90% din clienti doresc livrare la domiciliu si inteleg ca este un magazin online ce nu are pretentii de showroom!

Dle Irimiea, pe langa faptul ca sunteti foarte slab documentat legat de sediul si functionarea unui magazin online (emag a stat intr-un apartament mult timp daca nu stiati), "dulapuri invechite, vrafuri de hartii, echipamente dezafectate, o vitrina prafuita cu ceva consumabile si multa multa mizerie" nu exista in aceasta firma - cred ca ati fost in alta ! Legat de murdarie ma faceti sa rad ! Daca dvs sunteti tipul parvenitului ce a dat de bani si nu isi poate abtine aerele nici fata de niste oameni normali de pe acest forum, nu are nici un rost sa mai polemizam ! Este clar ce fel de om sunteti si ma bucur ca v-am pierdut ca si client !

Cu toate ca nu avem vreo intelegere cu acest forum precizez urmatoarele :

1. v-au spus oameni neinteresati ca nu aveti dreptate si v-ati luat de ei >> va sfatuiesc sa le cereti scuze si sa invatati ceva din aceasta experienta dupa ce o sa analizati foarte bine si la rece - nu va spun eu ce, trageti singur concluziile sau rugati un prieten !
2. personal multumesc celor ce au citit atent si au inteles si apreciat corect situatia - sunt inca foarte placut surprins de atitudinea catorva si vom incerca dupa cum am spus mai sus, daca ni se va cere ajutorul sa ajutam cu sfaturi pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a problemelor altor forumisti

@softpedistul : poate m-am exprimat prea dur, dar nu aceasta a fost intentia :) vroiam sa iti atrag atentia sa citesti foarte atent tot inainte sa spui lucruri de genul "Te iau de mână să le facem o vizită?" . Sper in continuare sa citesti foarte atent tot si apoi sa vii cu un comentariu util legat de corectii si cui trebuie aplicate. Daca doresti mistocareala fa-o in alta parte te rog - aici se discuta un lucru foarte serios si te rog sa incerci sa apreciezi situatia ca atare. multumesc anticipat

Attached Files



#39
softpedistul

softpedistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 25.01.2011
Măh, eu sunt de acord că se discută un lucru serios.
Însă, dacă cineva vroia să îl ajute pe omu' asta, nu se ajungea aici.
Bașca, mai și săriți pe el cu „mitoman” și etc.

A plătit un laptop cu ceva nașpa? Da!
L-ați ajutat? Nu!

Păi și e frumos?

#40
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Post3e_ro, on 17th May 2011, 11:32, said:

Nu am timp acum sa raspund obrazniciilor si impertinentelor dvs dle Irimiea, dar o voi face curand ! Precizez doar celor ce citesc descrierea jalnica de mai sus ca este departe de a fi adevarat !

Doresc sa va ajut (cu toate ca nu meritati sub nici o forma !) cu urmatorul sfat : sunati la service si cereti-le sa va dea o foaie de constatere in care sa se specifice ca ecranul necesita inlocuire si ca au constatat ca produsul este defect din fabrica! Mentionati ca veti dori stornarea produsului  respectiv la distribuitor!

De mentionat este ca NU ati specificat niciodata ca ecranul ar fi defect ci ne-ati acuzat ca v-am vandut un produs ce NU are tehnologia dorita de dvs ! Si ca noi, cei care am vandut un produs original si sigilat suntem cei responsabili pentru lipsa dvs de informare si mitocania ce va caracterizeaza !

Daca doriti sa fiti mitocan in continuare si sa acuzati aceasta firma ca va face si va drege si ca dvs sunteti Sfantul Apostol Irimiea, atunci continuati ! Cine are putina logica va intelege adevarul !

Legat de dl Vlad faceti o confuzie foarte mare pe care ca persoana culta ce pretindeti ca sunteti nu ar trebui sa o faceti: Confundati un simplu om de vanzari cu o firma ! Voi reveni dupa cum am spus cu precizari !


@softpedistul : va sfatuiesc sa va abtineti de la instigare la violenta si sa va aruncati cuvintele in alte locuri. multumesc anticipat


Ma mir si apreciez dechiderea spre conciliere, pentru prima data in doua luni si jumatate. Voi vedea zilele acestea ce pot sa fac cu service-ul, in ideea de a veni in intampinarea solutiei sugerate de dvs.

View Post3e_ro, on 17th May 2011, 12:44, said:

Pentru a se vedea foarte clar ca nu ati precizat absolut nimic de defect anexez citatia trimisa catre noi in care doriti:
1. sa se aplice lege de persoane fizice celor juridice si
2. ca doriti sa va fie returnati banii pentru ca ati constat cand v-a venit produsul ca nu are tehnologia dorita (dupa cum am specificat mai sus pe site-ul HP scrie foarte clar : ecran XX or ecran YY or ecran ZZ ... or=sau dle Irimiea !)

Prin urmare toate minciunile si textele pompoase sunt de luat in calcul ca si probe in a va da noi in judecata pentru prejudicierea imaginii acestei firme !

Legat de sediu - invitam pe oricine sa vada parterul unei vile de 3 etaje (inchriata in proportie de 80% de noi) din sectorul 1, zona Cartier Francez, unde sunt numai firme (si nu de avocatura) si sa isi dea cu parerea! De specificat, ca peste 90% din clienti doresc livrare la domiciliu si inteleg ca este un magazin online ce nu are pretentii de showroom!

Dle Irimiea, pe langa faptul ca sunteti foarte slab documentat legat de sediul si functionarea unui magazin online (emag a stat intr-un apartament mult timp daca nu stiati), "dulapuri invechite, vrafuri de hartii, echipamente dezafectate, o vitrina prafuita cu ceva consumabile si multa multa mizerie" nu exista in aceasta firma - cred ca ati fost in alta ! Legat de murdarie ma faceti sa rad ! Daca dvs sunteti tipul parvenitului ce a dat de bani si nu isi poate abtine aerele nici fata de niste oameni normali de pe acest forum, nu are nici un rost sa mai polemizam ! Este clar ce fel de om sunteti si ma bucur ca v-am pierdut ca si client !

Cu toate ca nu avem vreo intelegere cu acest forum precizez urmatoarele :

1. v-au spus oameni neinteresati ca nu aveti dreptate si v-ati luat de ei >> va sfatuiesc sa le cereti scuze si sa invatati ceva din aceasta experienta dupa ce o sa analizati foarte bine si la rece - nu va spun eu ce, trageti singur concluziile sau rugati un prieten !
2. personal multumesc celor ce au citit atent si au inteles si apreciat corect situatia - sunt inca foarte placut surprins de atitudinea catorva si vom incerca dupa cum am spus mai sus, daca ni se va cere ajutorul sa ajutam cu sfaturi pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a problemelor altor forumisti

@softpedistul : poate m-am exprimat prea dur, dar nu aceasta a fost intentia :) vroiam sa iti atrag atentia sa citesti foarte atent tot inainte sa spui lucruri de genul "Te iau de mână să le facem o vizită?" . Sper in continuare sa citesti foarte atent tot si apoi sa vii cu un comentariu util legat de corectii si cui trebuie aplicate. Daca doresti mistocareala fa-o in alta parte te rog - aici se discuta un lucru foarte serios si te rog sa incerci sa apreciezi situatia ca atare. multumesc anticipat

Explicatia vizavi de textul citatiei este una simpla: nu aveam de unde sa visez care este cauza pentru imaginea defectuoasa. Deficientele pe care le-am constat atunci cand am primit laptopul le-am pus pana intr-un anumit punct pe seama tehnologiei mai vechi utilizate in acest caz (CCFL vs. noua tehnologie LED si standardul de calitate Dream Color promovat de HP). Ulterior, imaginea s-a deteriorat atat de mult, incat s-a ajuns la ceea ce tocmai ati vazut.

Consider ca la aceste probleme, aparute inopinant si din mers, ar trebui sa le facem fatza cu totii flexibil si cu multa bunavointa. De aceea am afirmat mai devreme ca apreciez, pentru prima data in doua luni jumate, preocuparea aratata pentru problema reala, asa cum se prezinta ea atunci cand ne aplecam asupra investigarii si rezolvarii ei.

#41
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Totul e bine cand se termina cu bine. :)
Acum sa vedem cat de bine se termina.
Eduard sper insa ca ti-a fost invatatura de minte sa nu mai arunci o astfel de suma fara sa vezi dinainte ce cumperi. Ori iti rupi din timpul tau ori macar trimiti o cunostinta sau iei legatura cu cineva chiar de pe forumul asta ca sunt destui care ar fi binevoitori sa mearga putin sa vada ce-i cu produsul ala, dar cel mai sfant este sa-l vezi tu. ;)
Bafta tuturor.

#42
Nightwishh

Nightwishh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,456
  • Înscris: 13.01.2009
Ma bag si eu in seama :). Cred ca dl. Eduard nu prea are ce face cu banii.. In primul rand deoarece da o caruta de bani pe un produs care, pe siteul vanzatorului, nu apoare ca avand anumite careacteristici pe care dl. Eduard si le doreste, in al doilea rand deoarece a intrat intr-un litigiu pe care nu prea are sanse sa-l castige.

Edited by Nightwishh, 17 May 2011 - 14:38.


#43
3e_ro

3e_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.05.2011

View Postsoftpedistul, on 17th May 2011, 13:50, said:

Măh, eu sunt de acord că se discută un lucru serios.
Însă, dacă cineva vroia să îl ajute pe omu' asta, nu se ajungea aici.
Bașca, mai și săriți pe el cu „mitoman” și etc.

A plătit un laptop cu ceva nașpa? Da!
L-ați ajutat? Nu!

Păi și e frumos?

In conditiile in care nu am folosit jargon as aprecia sa folosesti acelasi limbaj, iar daca nu repet : exista multe alte locuri in care poti sa iti demonstrezi capacitatile. Legat de aprecierea ta cu neajutatul, raman la parerea initiala ca ti-a fost lene sa citesti tot, macar ultimul meu mesaj daca il citeai foarte atent intelegeai ca de fapt dl Irimiea nu a mentionat problema din fabricatie a produsului, pentru care ar fi fost rezolvat imediat.




View PostEduard, on 17th May 2011, 14:51, said:

Ma mir si apreciez dechiderea spre conciliere, pentru prima data in doua luni si jumatate. Voi vedea zilele acestea ce pot sa fac cu service-ul, in ideea de a veni in intampinarea solutiei sugerate de dvs.


Explicatia vizavi de textul citatiei este una simpla: nu aveam de unde sa visez care este cauza pentru imaginea defectuoasa. Deficientele pe care le-am constat atunci cand am primit laptopul le-am pus pana intr-un anumit punct pe seama tehnologiei mai vechi utilizate in acest caz (CCFL vs. noua tehnologie LED si standardul de calitate Dream Color promovat de HP). Ulterior, imaginea s-a deteriorat atat de mult, incat s-a ajuns la ceea ce tocmai ati vazut.

Consider ca la aceste probleme, aparute inopinant si din mers, ar trebui sa le facem fatza cu totii flexibil si cu multa bunavointa. De aceea am afirmat mai devreme ca apreciez, pentru prima data in doua luni jumate, preocuparea aratata pentru problema reala, asa cum se prezinta ea atunci cand ne aplecam asupra investigarii si rezolvarii ei.

Orice va spune service-ul sustineti ce v-am spus, cereti NEGATIE (asa se numeste cand doriti banii inapoi) si problema se va rezolva (daca vor dori sa rezolve altfel problema, cu toate ca ma indoiesc, trimiteti rezolutia lor pe emailul nostru oficial si se va gasi o solutie). Ca veti decide sa luati ecranul cu tehnologia dorita din alta parte dupa ce vom avea negatia de la service este treaba dvs.. Dar retineti : intotdeauna comerciantul e cel care va sfatuieste ce sa alegeti si cum sa rezolvati problemele cu service-ul si reprezentanta - daca dati in el, va pierdeti partenerul de contract si va veti lupta singur cu ei.
Dupa cum v-am spus de prima data : va inteleg si aprob frustrarea, dar ca problema sa fie rezolvata trebuie in primul rand sa o prezentati cum trebuie si fara sa va enervati la un nivel la care sa tarati numele unei firme in noroi.
Va inteleg ca nu v-ati dat seama, dar ca sfat, pe viitor, orice brand si de oriunde cumparati : aveti call-center la producator; SUNATI CU INCREDERE; acei oameni sunt platiti de producator pentru a va raspunde la orice intrebare cu lux de amanunte si de asemenea pentru a identifica gravitatea oricarei probleme ce apare.
Legat de cele 10 zile, din punctul meu de vedere ar fi bine 30 zile cum este in tarile civilizate (nu stiu si nu cred ca la ei se aplica si la persoanele juridice), dar pentru acest lucru trebuie ca utilizatorii finali romani sa faca reclamatii reprezentantelor oficiale. In momentul in care se va pune presiune dinspre reprezentanta catre distribuitori sa ajute sub orice forma pe noi cei din linia intai, atunci se va intampla ca afara : returnare bani imediat. Dar cu toate ca asteptam de ceva timp sa se intample, acest lucru nu se intampla. De asemenea perceptia produselor desigilate (cele care se returneaza in 1-10 zile) este usor gresita si din partea clientilor, dar asta este alta problema, ce merita discutata separat. In conditiile in care este interes si nu se considera reclama, ci informatii pentru clienti, ar fi bine sa se deschida de catre moderatori mai multe topicuri pe probleme sensibile - aici nu este insa decizia mea.

Faptul ca fostul coleg Vlad nu a reusit sa comunice cu dvs mai bine pentru a intelege ca de fapt problema dvs majora era ecranul defect este un alt aspect. Acest lucru spus la timp putea ajuta la returnarea produsului catre distribuitor imediat (puteti in continuare sa nu credeti asta, dar s-a incercat). Repet: faceti plangere documentata, la rece si ajungeti la conducere - veti avea mai mult de castigat decat cu amenintari.
De asemenea, va sugerez sa mai cititi o data partea in care v-am citat ce scrie pe site-ul HP unde scrie or .. or .. or.

Mentiune pentru dvs si pentru orice potential client : folosesc un laptop destul de performant dar care nu este business ci undeva intre multimedia si business; sunt posesorul unui subpixel mort de cand i-am dat drumul; nici nu il vad !! cu toate ca puteam sa ajung sa il schimb nu am facut-o pentru ca stiam ca nu ma va deranja in timp si pentru ca sunt informat foarte bine legat de tehnologia imperfecta a LCD-urilor si de conditiile acestora de garantie (corecte de altfel) . Daca veti studia forumurile de afara veti vedea ca acolo s-a inteles de mult timp ca nu este vina nici a producatorului si in nici un caz a comerciantului, ci este doar o tehnologie imperfecta.

#44
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011
Intrucat am incalcat regulamentul cu numele nickului, userul 3e_ro a fost oprit.
Prin urmare pentru PM se poate folosi acest nick.


#45
softpedistul

softpedistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 25.01.2011

View Post3e_ro, on 17th May 2011, 15:41, said:

Legat de aprecierea ta cu neajutatul, raman la parerea initiala ca ti-a fost lene sa citesti tot, macar ultimul meu mesaj daca il citeai foarte atent intelegeai ca de fapt dl Irimiea nu a mentionat problema din fabricatie a produsului, pentru care ar fi fost rezolvat imediat.

Sa-ti explic ce insemna sa-i fiti omului de folos.
Eduard: Alo, domnu' m-ati pacalit. Mi-ati dat un alt laptop. Nu e ala din specificatii. Hotilor!
3e: Ce va face sa credeti ca nu e conform specificatiilor?
Eduard: Nu se vede cum trebuia sa se vada.
3e: Credeti ca exista posibilitatea de a fi defect?
Eduard: Da. Credeti ca putem verifica acest lucru?
3e: Da, vom face tot ce este posibil. Si va rugam sa ne scuzati in cazul v-am provocat neplaceri.

Ce ati facut voi?
Ati inceput prin a-l face fraier ca nu s-a uitat bine la ce a comandat.
Ati continuat prin a-l face mitoman si nesimtit.
Comportamentul asta + site-ul naspa si incomplet = lipsa credibilitate.

#46
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postsoftpedistul, on 17th May 2011, 18:00, said:

Nu e ala din specificatii.
Asta arata chiar ca nu ai citit nimic din topicul asta. Omul a primit exact ceea ce era in specificatii. Ca el a vazut ulterior ca laptopul ala vine in mai multe configuratii si al lui nu are tehnologia respectiva de display care i-a placut lui nu mai e vina 3e pentru ca cei de la 3e tocmai ca nu au scris acea tehnologie in specificatiile laptopului.
Spui ca si tu esti PFA. Nu ti-as dori vreodata sa fii facut varza pentru ca nu ai facut ceva ce nu ti s-a solicitat si nici pe latura cealalta sa ajungi vreodata sa ai nevoie de OPC pentru ca PFA nu intra sub incidenta legii protectiei consumatorului.

#47
softpedistul

softpedistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 25.01.2011

View Postdaddy, on 17th May 2011, 18:59, said:

Asta arata chiar ca nu ai citit nimic din topicul asta. Omul a primit exact ceea ce era in specificatii. Ca el a vazut ulterior ca laptopul ala vine in mai multe configuratii si al lui nu are tehnologia respectiva de display care i-a placut lui nu mai e vina 3e pentru ca cei de la 3e tocmai ca nu au scris acea tehnologie in specificatiile laptopului.
Spui ca si tu esti PFA. Nu ti-as dori vreodata sa fii facut varza pentru ca nu ai facut ceva ce nu ti s-a solicitat si nici pe latura cealalta sa ajungi vreodata sa ai nevoie de OPC pentru ca PFA nu intra sub incidenta legii protectiei consumatorului.
Stai jos, cugeta o tura si revino.
Era un exemplu!

#48
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Sigur, numai tu ai inteles din ce ai scris ca era doar un exemplu si nu o referire concreta la situatia de fata.
Tu dai alte exemple intr-o situatie concreta? Si mai ales un exemplu care se potriveste ca nuca-n perete fiind total opus celor intamplate de fapt? Nu stiu care dintre noi ar trebui sa cugete oleaca mai intens. :lol: ;)

Edited by daddy, 18 May 2011 - 07:51.


#49
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

View Post3e_ro, on 17th May 2011, 15:41, said:

Legat de cele 10 zile, din punctul meu de vedere ar fi bine 30 zile cum este in tarile civilizate (nu stiu si nu cred ca la ei se aplica si la persoanele juridice), dar pentru acest lucru trebuie ca utilizatorii finali romani sa faca reclamatii reprezentantelor oficiale. In momentul in care se va pune presiune dinspre reprezentanta catre distribuitori sa ajute sub orice forma pe noi cei din linia intai, atunci se va intampla ca afara : returnare bani imediat. Dar cu toate ca asteptam de ceva timp sa se intample, acest lucru nu se intampla.
Asta este inca unul din lucrurile care va diferentiaza de firmele de prima mana, Emag ofera de ceva timp servicul numit Extragarantia de retur care ofera posibilitatea persoanelor fizice dar si JURIDICE sa returneze in termen de 30 de zile un produs. Se poate!

#50
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
io zic ca aia care vor sa economiseasca 1-2 milioane la un laptop de 60 de milioane si se arunca sa cumpere de pe www.ecacat.ro si alte saituri obscure ale unor firme cu nume si mai tembele si obscure si-o merita cu virf si indesat

#51
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View PostMr. Incredible, on 18th May 2011, 09:07, said:

Asta este inca unul din lucrurile care va diferentiaza de firmele de prima mana, Emag ofera de ceva timp servicul numit Extragarantia de retur care ofera posibilitatea persoanelor fizice dar si JURIDICE sa returneze in termen de 30 de zile un produs. Se poate!

:) Cred ca nu ai citit topicul "emag, experienta nefericita", sau cum ii zice, si care are ani de zile !
cu toate ca imi pare ca faci reclama indirecta ! e ingrijit textul, cu bolduiri unde trebuie si cu link direct :) ... dc am gresit eu imi cer scuze, dar daca nu macar da toate informatiile si arata miile de clienti nemultumiti si care nu au fost nici pe departe sfatuiti si ajutati !

incepusem sa scriu niste randuri cu citate de exceptii de la ei de pe pagina, dar nu merita sa pierd timp pentru asta - ramai tu cu reclama si parerile tale si ignora miile de pareri ce spun altceva !

@mosotti - Avand in vedere ca ai scris in acest topic inteleg afirmatiile tale ca o referire direct la noi si drept urmare iti adresez urmatoarele idei : intereseaza-te la ORC sau pe mfinante de o firma inainte sa faci afirmatii nefondate; cand o sa ajungi sa ridici tu o firma cu 20 angajati si sa fii pe piata 7 ani vorbeste atunci cu un limbaj mizer, demn de ghetou (logic ca daca ai fi ajuns sa stii ce inseamna o firma de acest nivel sigur nu scriai ce ai scris). Pentru ca folosesti si un limbaj neadecvat, ar fi normal sa iei si un ban ...

#52
half-life

half-life

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 16.02.2006
am urmarit discutia asta de la inceput si speram intr-un sfarsit cat mai impaciuitor, se pare ca sunt persoane ce nu fac altceva decat flame. eu inca astept sfarsitul impaciuitor.
solutia ar fi foarte simpla: RTFM (in traducere de bun simt inseamna citeste manualul) de obicei in manualul produsului spune clar si cui trebuie sa va adresati pentru diverse probleme de produs.
chiar daca nu prea vroiam, am cumparat si eu un laptop de pe internet in nici un caz de la 3e sau emag sau pcgarage (nu il aveau pe stoc in zilele pastelui iar eu il vroiam musai marti din motive de calatorie in bantustan). eu ma asteptam sa am 2 kg de laptop si modem 3g incorporat. nu am nici pe una nici pe alta. pe site-ul vanzatorului din romanika nu erau trecute aceste informatii, am sunat la ei DUPA ce am dat comanda si am intrebat despre cele doua. la Kilograme mi-au raspuns ca are undeva pe la 2 kg dar nu mai mult de 2.5 (in fapt are 2.2kg) iar la modului 3g ei mi-au raspuns ca nu au cunostinta de asa ceva (in fapt nu are incorporat o asemenea dracovenie).
Toti ne dorim ca atunci cand luam un produs (entry level, mid level sau high end) sa aiba toate optionalele "din fabrica" la pretul de intrare, uneori avem noroc (cumparaturi la promotii) iar alte ori nu.

ca o remarca: daca incercam sa ocolim legea cumparand pe firma sau PFA ar trebui sa ne asteptam si la un revers al medaliei (nu tu regula de retur general acceptata de 10 zile, nu protectia consumatorului). cand apar aceste disfunctionalitati e bine sa ne pastram calmul (daca va stiti in avantaj fizic si aveti experienta ca nervii si pumnul in masa rezolva astfel de probleme ok pentru voi) si sa incercam toate modalitatile de rezolvare amiabila si intotdeauna parcurgand toate etapele: vanzatror direct, seful vanzatorului direct, administratorul firmei, distribuitor cu ierarhia lui, importator cu ierarhia lui, producator cu ierarhia lui. daca pe partea asta nu functioneaza se merge pe cea legala: primul pas e concilierea amiabila... mai departe sunteti rugati sa completati cei ce aveti habar eu sunt persoana fizica si nu am habar.

Sper sa va pastrati cu totii calmul si sa ajutati persoana sa isi rezolve problema, nu judecam de unde are banii sau de ce si-a luat produsul x, incercam s aii fim de ajutor pentru a intelege si a trece peste situatia de disconfort provocaa de alegerea sa.

#53
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011
:) frumos spus half-life - multumesc pentru interventie.

noi chiar asta incercam sa facem, cum cred ca de fapt tu ai inteles

#54
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 18th May 2011, 17:54, said:

:) frumos spus half-life - multumesc pentru interventie.

noi chiar asta incercam sa facem, cum cred ca de fapt tu ai inteles


Noutatile sunt urmatoarele: am mers astazi cu laptopul la o a doua servisare pentru ca, in baza constatarii acelorasi deficiente pe care prima servisare nu le-a putut remedia, sa imi dea acea nota de constatare. Mentionez ca la primul service laptopului i-a fost schimbat integral ecranul dar si cel nou a prezentat in continuare aceleasi probleme. La acest al doilea service s-au constat problemele dar mi-au spus ca imi vor da nota de constatare ca "defect din fabrica" doar dupa ce ii vor face propriile lor teste si ii vor schimba in plus placa video si inca o data monitorul. Probabil ca in 3 zile voi avea rezolutia finala.

Inteleg ca oricare ar fi aceasta rezolutie, pentru returnarea laptopului trebuie sa apara mentionat din partea mea pe nota de service NEGATIE?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate