Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Informatii complete despre servic...

tema circuite

Voua va merge sa va logati pe git...

Fara curent casetofon Dacia Dokker
 Schimbare difuzor Golf 7

Recomandare aparat de ras electric

Lant clinici dentare vs cabinete ...

Site-uri bune pentru cumparat Sma...
 Aurora Store

Debit centrala pe circuitul de in...

Sticle de bere

Identificare accidentare
 Termopane vechi si rulouri noi sa...

17964- Regulator de presiune de s...

Unelte schimb baterii la Motorola...

Invazie de "cadre militare...
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#1
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005
In luna martie 2011 am achizitionat de pe net (de pe site-ul www.3e.ro) un notebook profesional mobile workstation HP EliteBook 8730w pe care, in conformitate cu prezentarea HP din pagina http://www.hp.com/hp...8/080811xa.html, l-am ales datorita prezentei tehnologiei de ecran LED si DreamColor, precum si a puterii de calcul si finisarii deosebite.


Cei de la 3e.ro (firma SC ATU IT SRL) aveau la vanzare mai multe variante de configuratie pentru acest model de laptop, toate fiind atunci prezentate absolut identic si minimalist din punct de vedere al tehnologiei de ecran, adica:

Display      
» Tehnologie display:     Normala
» Tip display:     WUXGA WVA
» Diagonala ecran:     17 inch
» Rezolutie & dimensiuni:     1920 x 1200

prezentare din care nu rezulta prezenta sau absenta tehnologiei de ecran dorite de mine si nici vreo diferenta din acest punct de vedere intre versiunile de echipament expuse. Asta in conditiile in care unele dintre exponatele din gama HP EliteBook 8730w disponibile pe 3e.ro incorporau tehnologie profesionala de afisare, in timp ce altele erau slabe si neperformante pe acest palier. Totusi, pe site-ul 3e.ro toate laptopurile din aceasta gama erau prezentate identic, la maniera afisata mai sus.


Cand mi-a sosit laptopul acasa prin curier nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca ecranul nu numai ca nu dispune de aceste tehnologii, dar ESTE FOARTE INTUNECOS (lucru care s-a accentuat si mai mult in decursul urmatoarelor saptamani!) si se puteau observa diferente de luminozitate si umbre deranjante pe intreaga suprafata de ecran. Am fost cu atat mai dezamagit cu cat laptopul m-a costat 6100 de lei.

Am incercat in termen de 10 zile de la achizitionarea produsului sa determin comerciantul sa mi-l SCHIMBE (conform legii comertului eletronic si ordonantei privind protectia consumatorului), dar acesta a refuzat nonsalant spunandu-mi ca daca nu imi convine sa-l dau in judecata. Va puteti imagina un asemenea comportament iresponsabil cu un client de buna credinta care vrea sa aiba pe masa de lucru un echipament functional si profesional?!

Mentionez ca factura de achizitie a fost pe PFA (persoana fizica autorizata), de aceea si-au permis sa procedeze astfel, tocmai fiindca protectia consumatorului nu-i poate obliga sa respecte legea decat in cazul persoanelor fizice, restul cumparatorilor (persoane juridice) se pare ca nu beneficiaza de aceasta protectie - cazurile fiind de competenta instantelor.

In urma deciziei comunicate prin telefon de cei de la 3e.ro in care mi s-a spus ca imi este refuzata schimbarea produsului, am inaintat catre acestia o cerere oficiala de retur - atat prin email cat si prin scrisoare postala cu confirmare de primire in a 10-a zi calendaristica de la receptionarea echipamentului. Din acel moment nu am mai primit din partea firmei SC ATU IT SRL nici un raspuns, argumentatie oficiala sau propunere de solutionare a incidentului in cauza.


Iar 3e.ro a procedat astfel cu un client care achizitiona tehnologie profesionala si scumpa! Credeti ca a contat vreun moment acest lucru? In mentalitatea celor de la 3e.ro problemele reale ale clientilor se rezuma la mutarea marfii dintr-un loc in altul si incasarea banilor. Apoi la revedere, tzeapa este a cumparatorului, de suport ce sa mai discutam, deja astea sunt pretentzii!


Atentie!
Cei din spatele site-ului www.3e.ro sunt firma SC ATU IT SRL, cu inca 2 site-uri romanesti de vanzari online: www.cameredigitale.ro si www.popstore.ro
Faceti-va un bine si evitati prezentzele obscure ale acestora. Timpul dvs. inseamna bani (castigati sau pierduti) si este pacat sa va irositi resursele atat de pretioase pe umflarea conturilor acestor iresponsabili!

Eduard Irimia - Brasov

Edited by Eduard, 01 May 2011 - 10:03.


#2
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
De evitat. Eu zic sa mergi in instanta.

#3
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,199
  • Înscris: 03.08.2010

View PostEduard, on 1st May 2011, 11:02, said:

Cei de la 3e.ro (firma SC ATU IT SRL) aveau la vanzare mai multe variante de configuratie pentru acest model de laptop, toate fiind atunci prezentate absolut identic si minimalist din punct de vedere al tehnologiei de ecran, adica:

Display      
» Tehnologie display:     Normala
» Tip display:     WUXGA WVA
» Diagonala ecran:     17 inch
» Rezolutie & dimensiuni:     1920 x 1200

prezentare din care nu rezulta prezenta sau absenta tehnologiei de ecran dorite de mine si nici vreo diferenta din acest punct de vedere intre versiunile de echipament expuse. Asta in conditiile in care unele dintre exponatele din gama HP EliteBook 8730w disponibile pe 3e.ro incorporau tehnologie profesionala de afisare, in timp ce altele erau slabe si neperformante pe acest palier.





Eduard Irimia - Brasov
aia n-au nicio vina,singur ai spus ca nu puteai sa spui cu certitudine daca are tehnologia pe care o voiai tu,daca din prezentare nu rezulta cu certitudine,de ce te-ai aruncat?

#4
muteki

muteki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 14.12.2010
Cata economie ai facut cumparand de la 3e in loc sa cumperi de la emag sau de pe amazon?

Eu cumpar 99% de pe amazon si firma mai serioasa si mai de incredere nu am vazut niciodata nicaieri. Am mai multa incredere in amazon decat in mine ;)

#5
eddiezack

eddiezack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 27.08.2007
Si totusi.. de ce nu-i dai in judecata? Nu doar pentru ca nu are tehnologia, ci pentru ca e defect, daca se comporta asa cum ai zis.
D-aia isi permit asa ceva, pentru ca si romanul de rand e om slab.. Si lasa lucrurile asa. Adica i se da sa suga, si el suge fara sa cracneasca..

Edited by eddiezack, 01 May 2011 - 10:58.


#6
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postunderrated, on 1st May 2011, 11:23, said:

aia n-au nicio vina,singur ai spus ca nu puteai sa spui cu certitudine daca are tehnologia pe care o voiai tu,daca din prezentare nu rezulta cu certitudine,de ce te-ai aruncat?

Modelul de laptop EliteBook 8730w este prezentat de HP ca fiind detinatorul acestei tehnologii de ecran. Configuratiile sub care 3e.ro il comercializeaza impun lamuriri suplimentare constand in caracteristicile fundamentale ale exponatelor si diferentele esentiale dintre acestea. Atata timp cat toate sunt prezentate la fel, din punctul meu de vedere ca si client pot sa consider ca monitorul din reclama HP este montat pe toate exponatele de la 3e.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y0Z1vdkvEFM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sa-ti spun si despre legea protectiei consumatorului si a comertului la distanta: eu, ca si client online, am dreptul sa denunt unilateral contractul sau achizitia facuta FARA NICI O EXPLICATIE pentru comerciant si FARA PENALIZARI, in termen de 10 zile lucratoare de la achizitionarea produsului. Ceea ce le-am propus eu a fost propus inlocuirea (nu returnarea) la 4 zile de la achizitie. Produsul nou, functional, exact asa cum mi l-au trimis. Ce au facut ei a fost sa-mi spuna ca situatia ar fi stat altfel in cazul in care solicitam returnarea sau schimbarea produsului in termen de 24-48 de ore de la receptionarea sa,  iar pentru ca acest fapt nu s-a produs, echipamentul este considerat „mult prea uzat” pentru a mai fi primit inapoi. Empirismul demonstrativ al celor de la 3e.ro arata in mod clar ca acestia nu cunosc, ignora sau mai degraba refuza prin orice mijloace sa respecte legile in vigoare cu privire la drepturile consumatorilor de produse si servicii online din Romania.

Si asta - dupa cum spuneam si mai sus - pentru ca in mentalitatea celor de la 3e.ro actul de comert se rezuma doar la mutarea marfii dintr-un loc in altul si incasarea banilor. Apoi la revedere, tzeapa este a cumparatorului, problemele tot ale lui, de suport ce sa mai discutam!



View Postmuteki, on 1st May 2011, 11:31, said:

Cata economie ai facut cumparand de la 3e in loc sa cumperi de la emag sau de pe amazon?

Eu cumpar 99% de pe amazon si firma mai serioasa si mai de incredere nu am vazut niciodata nicaieri. Am mai multa incredere in amazon decat in mine ;)


Acest laptop fiind dintr-o generatie mai veche nu se mai gasea pe nici un site din afara. Doar in Romania la cateva magazine de vanzari online printre care 3e.ro. Economia a fost undeva la 200-300 de lei pentru produsul acestea de 6100 de lei.

View Posteddiezack, on 1st May 2011, 11:56, said:

Si totusi.. de ce nu-i dai in judecata? Nu doar pentru ca nu are tehnologia, ci pentru ca e defect, daca se comporta asa cum ai zis.
D-aia isi permit asa ceva, pentru ca si romanul de rand e om slab.. Si lasa lucrurile asa. Adica i se da sa suga, si el suge fara sa cracneasca..


I-am dat deja in judecata. Dar stii cand am primit primul termen de infatisare? Pe 15 decembrie anul asta. Adica peste 8 luni!

#7
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,199
  • Înscris: 03.08.2010
mai Eduard,tu ai facut o mare-mare greseala,ca nu te-ai adresat O.P.C.,daca ai dovada ca in cele 10 zile te-au refuzat,poti merge si acum,si in afara de faptul ca-ti rezolvi problema,o sa ii si arda peste bot cu o amenda.6100 de lei sunt bani,nu jucarie,oricum trebuie sa faci ceva,treci la actiune.

#8
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postunderrated, on 1st May 2011, 12:12, said:

mai Eduard,tu ai facut o mare-mare greseala,ca nu te-ai adresat O.P.C.,daca ai dovada ca in cele 10 zile te-au refuzat,poti merge si acum,si in afara de faptul ca-ti rezolvi problema,o sa ii si arda peste bot cu o amenda.6100 de lei sunt bani,nu jucarie,oricum trebuie sa faci ceva,treci la actiune.

Ei bine, m-am adresat si la OPC. Le-am facut celor de la 3e.ro o sesizare de toate frumusetea, iar cei de la OPC au fost foart dragutzi si mi-au luat-o in considerare spunandu-mi ca desi nu ii pot obliga cu nimic pe cei de la 3e.ro sa remedieze situatia (si asta pentru ca atributiile OPC-ului, conform legii, sunt numai la nivel de persoane fizice), o sa le faca o inspectie pe motive de practici inselatoare, mincinoase si incorecte, constatand in mod oficial cazul. Mi s-a spus ca procesul verbal eliberat cu aceasta ocazie il voi putea folosi mai departe in instanta.

Termenul de inspectie este de maxim 30 de zile. Inca nu am primit rezultatul.

#9
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View PostEduard, on 1st May 2011, 12:09, said:

Modelul de laptop EliteBook 8730w este prezentat de HP ca fiind detinatorul acestei tehnologii de ecran.
Pai stai putin. Tu ai comandat acest model si ti-a venit alt model? Nu inteleg, tu specifici ca de fapt ai primit modelul comandat dar ca nu are acele tehnologii. Deci te mai intreb o data, laptopul care ti-a venit este EliteBook 8730w? Daca da eu nu vad absolut nicio vina a celor de unde ai comandat. Reclamatia trebuie sa o faci celor de la HP ca au mintit in specificatiile lor. Le trimiti frumos un email cu un copy-paste sau un screen capture cu ce scrie la ei pe site la caracteristici, le scrii ce model ai tu cu serial number si tot ce tine de identificare, cu numele magazinului de unde l-ai cumparat si e posibil sa te despagubeasca ei daca vor recunoaste ca au gresit in specificatii.
Oricum mi se pare din nou ciudat ca cineva isi face cont pe softpedia fix pentru treaba asta. Pute rau si a "hai sa sugrumam concurenta".

Edited by daddy, 01 May 2011 - 22:44.


#10
Flegmatic

Flegmatic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 508
  • Înscris: 24.06.2008
1) Nu inteleg cum ai avut naivitatea sa dai o gramada de bani pe un laptop de la un magazin online nou. Totusi eu zic ca trebuia sa iei in considerare varianta cu "daca astia imi trimit o banana in loc de notebook? sunt PFA nu am OPC"   cu judecata e cu dus-intors. Firma poate fi in stare de insolventa/falimentara si o ai muult de tras pana ii recuperezi.

2) Eu zic ca la o asemenea valoare un drum de Brasov - Bucuresti se amortiza. Adica eu as fi mers personal sa verific laptopul la ei in showroom/depozit si dupa aceea l-as fi cumparat

#11
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postdaddy, on 1st May 2011, 23:43, said:

Pai stai putin. Tu ai comandat acest model si ti-a venit alt model? Nu inteleg, tu specifici ca de fapt ai primit modelul comandat dar ca nu are acele tehnologii. Deci te mai intreb o data, laptopul care ti-a venit este EliteBook 8730w? Daca da eu nu vad absolut nicio vina a celor de unde ai comandat. Reclamatia trebuie sa o faci celor de la HP ca au mintit in specificatiile lor. Le trimiti frumos un email cu un copy-paste sau un screen capture cu ce scrie la ei pe site la caracteristici, le scrii ce model ai tu cu serial number si tot ce tine de identificare, cu numele magazinului de unde l-ai cumparat si e posibil sa te despagubeasca ei daca vor recunoaste ca au gresit in specificatii.
Oricum mi se pare din nou ciudat ca cineva isi face cont pe softpedia fix pentru treaba asta. Pute rau si a "hai sa sugrumam concurenta".

Ce ar trebui sa faca dupa parerea ta cineva care a fost lasat cu un produs prost in brate pentru 6100 de lei platiti pe el? Sa croseteze in fatza semineului?

In al doilea rand: internetul este un mijloc excelent pentru aducerea la cunostinta publicului larg a relelor practici si abuzurilor comerciantilor. Pentru asta merita sa iti faci cont nu numai pe softpedia ci si pe multe alte surse de informare publica. Ceea ce nu inteleg cei de la 3e.ro este ca tot mai multi cumparatori de produse si servicii resping rahaturile de 2 bani la care pana acum inchideau ochii. Iar comerciantul ori ofera progres prin produsele si serviciile lui, ori se retrage din business, oricare ar fi acesta. Cei de la 3e.ro vor cu orice pret si in business si pe schema comerciantului vechi: ducem produsele dintr-o parte in alta si incasam banii. Actul de comert la distanta impune insa in mod obligatoriu managerierea unor probleme inerente unui astfel de business, pe care se prespune ca ti le asumi atunci cand alegi sa intri pe acest segment de piata. Inversunarea cu care cei de la 3e.ro refuza sa rezolve problemele REALE cu care se confrunta PROPRII CLIENTI, arata realmente cu ce tip de comerciant avem de a face.

In alta ordine de idei... se pare ca si pe tine te confuzeaza la fel de tare ca si pe mine felul alambicat al HP + 3E de a vinde acest produs. Adica: exista un model generic de laptop numit HP EliteBook 8730w, promovat de catre cei de la HP drept un echipament profesional (a se citi "revolutionar" - numit de ei "mobile workstation").  Martor este chiar filmul oficial de prezentare: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y0Z1vdkvEFM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Surprinzator insa, acest model generic de laptop e disponibil la vanzare in diferite configuratii (ceea ce inseamna cu un anumit procesor sau cu altul, cu un ecran sau cu altul). Problema este ca cei de la 3e.ro prezentau absolut identic toate echipamentele din aceasta gama din punct de vedere al ecranului. Adica "Tehnologie display: normala". O fi normala dupa capul lor, daca asta se poate numi o "caracteristica a produsului". Ce sa mai vorbesc de evidentierea diferentelor fundamentale dintre echipamentele expuse (si care nu erau putine!) Nu numai ca n-au facut-o, nu numai ca mi-au trimis un produs prost, nu numai ca au refuzat returul, dar au refuzat pana si schimbarea produsului cu unul bun.

Ce spune acest lucru oricarei persoane de bun simt? Te las pe tine sa-ti dai raspunsul.



View PostFlegmatic, on 2nd May 2011, 00:47, said:

1) Nu inteleg cum ai avut naivitatea sa dai o gramada de bani pe un laptop de la un magazin online nou. Totusi eu zic ca trebuia sa iei in considerare varianta cu "daca astia imi trimit o banana in loc de notebook? sunt PFA nu am OPC"   cu judecata e cu dus-intors. Firma poate fi in stare de insolventa/falimentara si o ai muult de tras pana ii recuperezi.

2) Eu zic ca la o asemenea valoare un drum de Brasov - Bucuresti se amortiza. Adica eu as fi mers personal sa verific laptopul la ei in showroom/depozit si dupa aceea l-as fi cumparat

Exista un precedent pentru toate, iar daca 3e.ro merge pana in panzele albe cu sfidarea nevoilor si problemelor propriilor clienti, imi place sa cred ca exista si contra parghii in privinta acestui lucru. Si imi place sa mai cred ca nu traiesc in tara nimanui. Vom afla acest lucru in episoadele urmatoare.

:-)

#12
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Pai tocmai pentru ca cei de la 3e au scris "tehnologie display normala" si nu cu acele caracteristici pe care le doreai tu adica led si dream color mie mi se pare ca tu esti cel care a gresit sperand ca s-au inselat cei de la 3e si ca de fapt vei primi ce voiai tu. Daca tu nu stii sa citesti niste caracteristici si nu stii ce inseamna tehnologie display normala (adica LCD simplu de 2 bani si nu LED) si ai visat ca primesti altceva... Caracteristici minimale au prezentat pentru caacele  caracteristici minimale  le are  displayul respectiv lucru de care te-ai convins cand l-ai primit.
Deci singur spui ca acest laptop vine de fapt in mai multe configuratii, ca cei de la 3e nu au scris la specificatii ca tehnologia de ecran este led dream color si tot tu te superi pe ei. Chiar ca nu mai inteleg nimic si nu vad nicio vina a lor. Ei puteau bine merci sa puna niste specificatii de pe situl celor de la HP si sa te minta spunandu-ti ca are tot ce vrei dar nu au facut-o. Din contra, au scris exact ce are acel laptop. Inainte sa ofere "progres prin produsele comercializate" acel progres trebuie sa-l ofere producatorul. daca cei de la 3e au spus ca vand banane cu 6000 lei si nu au mintit e vina celui care visa sa primeasca capsuni.
Eu cred ca cineva care este dispus sa dea 6000 lei pe un laptop nu ar trebui sa stea sa croseteze inainte de a si-l cumpara si ar trebui sa caste ochii mai bine. Ok, inteleg ca poate nu ai timp de un drum Brasov-Bucuresti (daca nici pentru un astfel de drum nu avem timp si preferam sa aruncam 6000 lei...) dar puteai da un telefon si te interesai exact de ce are/nu are acel laptop mai ales ca stiai ca vine in mai multe configuratii si cei de la HP au facut o prezentare generala puerila. Eu vina tot a celor de la HP o vad ca nu diferentiaza clar modelele. Adica cum o denumire exacta de model sa insemne o denumire generica si sub acea denumire sa circule mai multe modele cu caracteristici total diferite?! E o tampenie. Ok, mai pui un e, w, b etc. la final ca sa le diferentiezi clar ca asa e normal.
Nu stiu exact ce spune legea in privinta celor 10 zile cand produsul este achizitionat de catre persoane juridice, dar topicul in mod normal trebuia sa sune: "Am vrut returnarea in 10 zile si nu au mi-au aprobat-o". Atat si nimic mai mult pentru ca de fapt aici sunt mofturile tale (repet, mai mult sau mai putin justificate, nu o vad ca pe o vina a ta dar in niciun caz ca pe vina celor de la 3e care au prezentat exact ce vand) si lipsa ta de informare corecta, sperand sa primesti ceva ce ei nu au spus ca are.
De asta mi se pare o facatura acest topic si un cont deschis special pentru denigrare.

Edited by daddy, 03 May 2011 - 09:48.


#13
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,199
  • Înscris: 05.01.2006
Acea lege este doar pentru persoane fizice: http://www.legi-inte...a-distanta.html
b) consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;

Poate exista si vreo lege asemanatoare pentru persoane juridice dar asta la care se refera toata lumea este doar pentru persoane fizice. Chiar sunt curios la cat esti de suparat (@Eduard) daca ai gasit vreo lege pe care au incalcat-o cei de la 3e? Ca schimbarea unui produs o pot face daca doresc si nu sunt obligati nicaieri sa accepte acest lucru de la persoane juridice.

Intr-un caz mult mai ieftin dar asemanator (o componenta stricata) si emag-ul mi-a refuzat returnarea banilor pe persoana juridica desi toate actele cerute de ei au fost completate ca la carte si mi s-a retrimis un alt produs functional si la fel ca primul desi eu cerusem banii inapoi. Norocul meu ca am plecat in concediu chiar atunci si nu am mai apucat sa caut in alta parte acel produs asa ca pana la urma am iesit ok.

Bafta!

Edited by Ravy, 03 May 2011 - 10:03.


#14
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postdaddy, on 3rd May 2011, 10:45, said:

Pai tocmai pentru ca cei de la 3e au scris "tehnologie display normala" si nu cu acele caracteristici pe care le doreai tu adica led si dream color mie mi se pare ca tu esti cel care a gresit sperand ca s-au inselat cei de la 3e si ca de fapt vei primi ce voiai tu. Daca tu nu stii sa citesti niste caracteristici si nu stii ce inseamna tehnologie display normala (adica LCD simplu de 2 bani si nu LED) si ai visat ca primesti altceva... Caracteristici minimale au prezentat pentru caacele  caracteristici minimale  le are  displayul respectiv lucru de care te-ai convins cand l-ai primit.
Deci singur spui ca acest laptop vine de fapt in mai multe configuratii, ca cei de la 3e nu au scris la specificatii ca tehnologia de ecran este led dream color si tot tu te superi pe ei. Chiar ca nu mai inteleg nimic si nu vad nicio vina a lor. Ei puteau bine merci sa puna niste specificatii de pe situl celor de la HP si sa te minta spunandu-ti ca are tot ce vrei dar nu au facut-o. Din contra, au scris exact ce are acel laptop. Inainte sa ofere "progres prin produsele comercializate" acel progres trebuie sa-l ofere producatorul. daca cei de la 3e au spus ca vand banane cu 6000 lei si nu au mintit e vina celui care visa sa primeasca capsuni.
Eu cred ca cineva care este dispus sa dea 6000 lei pe un laptop nu ar trebui sa stea sa croseteze inainte de a si-l cumpara si ar trebui sa caste ochii mai bine. Ok, inteleg ca poate nu ai timp de un drum Brasov-Bucuresti (daca nici pentru un astfel de drum nu avem timp si preferam sa aruncam 6000 lei...) dar puteai da un telefon si te interesai exact de ce are/nu are acel laptop mai ales ca stiai ca vine in mai multe configuratii si cei de la HP au facut o prezentare generala puerila. Eu vina tot a celor de la HP o vad ca nu diferentiaza clar modelele. Adica cum o denumire exacta de model sa insemne o denumire generica si sub acea denumire sa circule mai multe modele cu caracteristici total diferite?! E o tampenie. Ok, mai pui un e, w, b etc. la final ca sa le diferentiezi clar ca asa e normal.
Nu stiu exact ce spune legea in privinta celor 10 zile cand produsul este achizitionat de catre persoane juridice, dar topicul in mod normal trebuia sa sune: "Am vrut returnarea in 10 zile si nu au mi-au aprobat-o". Atat si nimic mai mult pentru ca de fapt aici sunt mofturile tale (repet, mai mult sau mai putin justificate, nu o vad ca pe o vina a ta dar in niciun caz ca pe vina celor de la 3e care au prezentat exact ce vand) si lipsa ta de informare corecta, sperand sa primesti ceva ce ei nu au spus ca are.
De asta mi se pare o facatura acest topic si un cont deschis special pentru denigrare.


Cand prezinti ca "tehnologie display: normala" atat echipamentele care au LED si Dream Color (adica profesionale) cat si pe cele care nu au, nefacand nici o diferentiere intre ele in conditiile in care HP-ul atesta acest produs drept LED si Dream color (s-a remarcat cred unicitatea prezentarii oficiale HP la acest produs) atunci nu-mi spune mie de cascat ochii si suflat si in iaurt cand nu e cazul. S-a creat confuzie cu acest produs, mi s-a trimis un produs prost, mi s-a refuzat inlocuirea lui si lista poate continua.

De aceea afirmatiile de genul "acest topic e o facatura" si "nevinovatii de la 3e" sunt cel putin prostesti si nefondate. Nu stiu in calitate de reprezentatul cui sau a ce faceti dvs. aceste afirmatii, dar va asigur ca cei de la 3e.ro nu sunt nici pe de parte atat de inocenti pe cat vreti dvs. sa-i faceti sa para.

#15
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Eu nu incerc sa-i fac sa para in niciun fel. Dvs faceti confuzii grave intre "tehnologie display normala" si tehnologia LED (cu sau fara Dream Color). Tehnologie display normala inseamna LCD chior si nimic mai mult. Daca dvs nu va e clar asta inseamna ca sunteti de pe alta planeta si nu stiu care dintre noi face "afirmatii prostesti". Au scris ca e LCD normal? Au scris. Ati primit LCD normal? Ati primit. Ati spus singur ca cei de la HP prezinta confuz laptopul respectiv, acesta circuland in mai multe configuratii? Ati spus. Asadar unde e vina 3e ca acestia au scris clar ca e versiunea cu LCD normal si nu cu LED Dream Color? Daca scriau ca laptopul are display LED Dream color si va trimiteau unul cu LCD normal va dadeam perfecta dreptate. In conditiile de fata nu aveti deloc dreptate pentru ca cei de la 3e au prezentat exact ceea ce v-au trimis. Unde e vina 3e ca cei de la HP au o prezentare unica a unui produs si de fapt il vand in mai multe configuratii?
E mai simplu de improscat cu noroi in useri care isi exprima o opinie si, ca de obicei cand nu convine parerea altcuiva sa afirmati prosteste ca "are tangenta cu respectivii", decat sa dati un telefon inainte sa cumparati ca sa va intersati sau sa va fi facut cont mai devreme si sa cititi/intrebati cate ceva despre tehnologiile de display, despre laptopuri in general si despre acest model in particular aici pe softpedia unde, slava Domnului, ai ce citi. E mai simplu sa astepti sa iti planga lumea pe umar decat sa faci un drum de 2 ore Brasov-Bucuresti sa vezi personal ce cumperi de 6000 lei (nici nu conteaza suma ca rpincipiu ci doar ca s-ar fi meritat un astfel de drum, putea fi o critica obiectiva si pentru 600 lei nu neaparat pentru 6000, ba chiar am impresia ca e si putina grandomanie din partea dvs tot insistand pe ce suma colosala ati cheltuit pe acel laptop).
Daca asta va multumeste atunci asteptati sa va planga userii pe umar si sa va simtiti consolat. Dar ar trebui mai intai sa respectati si opiniile celorlalti. Daca nu sunteti in stare sa faceti acest lucru spuneti de la bun inceput ca e vb de un topic "eu centrez eu dau cu capul" si va lasam sa dati linistit.

Edited by daddy, 04 May 2011 - 12:41.


#16
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,199
  • Înscris: 05.01.2006

View PostEduard, on 4th May 2011, 12:13, said:

S-a creat confuzie cu acest produs, mi s-a trimis un produs prost, mi s-a refuzat inlocuirea lui si lista poate continua.
Confuzia este facuta de tine presupunand ceva nu era scris pe acel site.
Ti s-a trimis produsul pe care l-ai comandat
Ti s-a refuzat inlocuirea deoarece nu au nici o obligatie sa ti-l inlocuiasca daca acel produs respecta cartea lui tehnica sau ce-o fi avand.
Cu ce altceva mai continua lista?...

Eu nu-ti zic ca trebuia sa mergi pana la Bucuresti pentru a vedea acest produs dar puteai linistit sa te informezi cum trebuie inainte sa platesti (aka - chiar si dupa ce l-ai comandat daca ai facut plata la livrare).

Tot nu ai zis ce legi au incalcat ei...

Bafta!

#17
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View PostRavy, on 3rd May 2011, 10:57, said:

Chiar sunt curios la cat esti de suparat (@Eduard) daca ai gasit vreo lege pe care au incalcat-o cei de la 3e? Ca schimbarea unui produs o pot face daca doresc si nu sunt obligati nicaieri sa accepte acest lucru de la persoane juridice.

Intr-un caz mult mai ieftin dar asemanator (o componenta stricata) si emag-ul mi-a refuzat returnarea banilor pe persoana juridica desi toate actele cerute de ei au fost completate ca la carte si mi s-a retrimis un alt produs functional si la fel ca primul desi eu cerusem banii inapoi. Norocul meu ca am plecat in concediu chiar atunci si nu am mai apucat sa caut in alta parte acel produs asa ca pana la urma am iesit ok.

Bafta!

Pui gresit in discutie problema... acest post nu l-am deschis pentru a evoca din dreptul national articole si alineate in vederea gasirii de hibe si scapari pocedeelor de lucru ale unei firme. Despre ce vorbesc eu aici este cu totul altceva, si anume: rele practici. Pentru asta sunt sigur ca se pot gasi articole si chichite care sa incadreze chiar si acolo unde aparent nu se incadreaza cazul aberant al celor de la 3e.ro.

In ceea ce priveste cazul tau, ei bine, tu ai beneficiat de un schimb. Eu am solicitat acest lucru si mi-au dat flit in fata.



View Postdaddy, on 4th May 2011, 13:39, said:

Eu nu incerc sa-i fac sa para in niciun fel. Dvs faceti confuzii grave intre "tehnologie display normala" si tehnologia LED (cu sau fara Dream Color). Tehnologie display normala inseamna LCD chior si nimic mai mult. Daca dvs nu va e clar asta inseamna ca sunteti de pe alta planeta si nu stiu care dintre noi face "afirmatii prostesti". Au scris ca e LCD normal? Au scris. Ati primit LCD normal? Ati primit. Ati spus singur ca cei de la HP prezinta confuz laptopul respectiv, acesta circuland in mai multe configuratii? Ati spus. Asadar unde e vina 3e ca acestia au scris clar ca e versiunea cu LCD normal si nu cu LED Dream Color? Daca scriau ca laptopul are display LED Dream color si va trimiteau unul cu LCD normal va dadeam perfecta dreptate. In conditiile de fata nu aveti deloc dreptate pentru ca cei de la 3e au prezentat exact ceea ce v-au trimis. Unde e vina 3e ca cei de la HP au o prezentare unica a unui produs si de fapt il vand in mai multe configuratii?
E mai simplu de improscat cu noroi in useri care isi exprima o opinie si, ca de obicei cand nu convine parerea altcuiva sa afirmati prosteste ca "are tangenta cu respectivii", decat sa dati un telefon inainte sa cumparati ca sa va intersati sau sa va fi facut cont mai devreme si sa cititi/intrebati cate ceva despre tehnologiile de display, despre laptopuri in general si despre acest model in particular aici pe softpedia unde, slava Domnului, ai ce citi. E mai simplu sa astepti sa iti planga lumea pe umar decat sa faci un drum de 2 ore Brasov-Bucuresti sa vezi personal ce cumperi de 6000 lei (nici nu conteaza suma ca rpincipiu ci doar ca s-ar fi meritat un astfel de drum, putea fi o critica obiectiva si pentru 600 lei nu neaparat pentru 6000, ba chiar am impresia ca e si putina grandomanie din partea dvs tot insistand pe ce suma colosala ati cheltuit pe acel laptop).
Daca asta va multumeste atunci asteptati sa va planga userii pe umar si sa va simtiti consolat. Dar ar trebui mai intai sa respectati si opiniile celorlalti. Daca nu sunteti in stare sa faceti acest lucru spuneti de la bun inceput ca e vb de un topic "eu centrez eu dau cu capul" si va lasam sa dati linistit.

Bai Daddy, tu chiar nu folosesti toate sinapsele?! Doar mai sus ce ti-am spus ca astia scriu "Tehnolgie display: Normala" (lucru total ASTIINTIFIC) la TOATE display-urile, fara a face NICI O DIFERENTIERE intre cele care au si cele care nu au LED, Dream Color, etc, etc?

Ori nu vrei sa pricepi, ori chiar nu poti!


View PostRavy, on 4th May 2011, 14:46, said:

Confuzia este facuta de tine presupunand ceva nu era scris pe acel site.
Ti s-a trimis produsul pe care l-ai comandat
Ti s-a refuzat inlocuirea deoarece nu au nici o obligatie sa ti-l inlocuiasca daca acel produs respecta cartea lui tehnica sau ce-o fi avand.
Cu ce altceva mai continua lista?...

Eu nu-ti zic ca trebuia sa mergi pana la Bucuresti pentru a vedea acest produs dar puteai linistit sa te informezi cum trebuie inainte sa platesti (aka - chiar si dupa ce l-ai comandat daca ai facut plata la livrare).

Tot nu ai zis ce legi au incalcat ei...

Bafta!

Iti doresc sa experimentezi ceva asemanator si sa vezi atunci daca mai judeci lucurile cu atata usurinta! Inca o data iti spun, nu conteaza pana la urma care este alineatul din legea x pe care l-au incalcat, simplul fapt ca au invocat o factura facuta pe un PFA in loc de PF ca sa lase clientul cu marfa in soare, ei bine, acest lucru este ceea ce ii incrimineaza! Daca acea factura era un bon fiscal atunci, ca prin minune, s-ar fi putut rezolva totul, s-ar fi putut gasi solutii si mijloace (pentru ca deh, unde te forteaza legea muncesti un pic mai mult si reusesti!).

Ca in multe alte cazuri, si aici nu a existat "nu pot", a existat "nu vreau". Atunci insa cand acest "nu vreau" il costa pe altul 6100 de lei iar tu alegi sa nu-ti pese, iti asumi consecintele!

Edited by Eduard, 04 May 2011 - 20:40.


#18
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View PostEduard, on 4th May 2011, 21:34, said:

Bai Daddy, tu chiar nu folosesti toate sinapsele?!
...
Ori nu vrei sa pricepi, ori chiar nu poti!
Pana acum vorbeai cu dvs si ti-am raspuns la fel. Acum ti-ai aratat adevarata fata. Asta dovedeste ca esti un borfas si un golan de duzina care a pozat pana acum in "mare scula pe bascula, educatu' lu' peste, care da el 6000 lei pe un laptop".

Quote

Doar mai sus ce ti-am spus ca astia scriu "Tehnolgie display: Normala" (lucru total ASTIINTIFIC) la TOATE display-urile, fara a face NICI O DIFERENTIERE intre cele care au si cele care nu au LED, Dream Color, etc, etc?
Total astiintific esti matale cu toate sinapsele tale. Daca asa scrie la toate e chiar de rasul curcilor ca nu ai dat un telefon sa te interesezi exact, repet, mai ales ca stiai ca laptopul respectiv exista in mai multe configuratii. fa scandal la HP ca ei te-au indus in eroare pentru ca tu numai "la ei" te-ai interesat si la comerciant ti-a fost lene. Asta e gaselnita ta, ca asa scrie la toate? Cu atat mai mult nu e vina lor si nu te-au mintit nici macar prin omisiune. Ia sa vad daca iti trimiteau LED Dream Color faceai scandal ca nu e LCD normal asa cum scrie pe site si ca ti-au trimis ceva mai bun mintind prin omisiune? Nenea, asta scrie asta ti-au trimis e chiar atat de greu de priceput pentru sinapsele tale?

Quote

...simplul fapt ca au invocat o factura facuta pe un PFA in loc de PF ca sa lase clientul cu marfa in soare, ei bine, acest lucru este ceea ce ii incrimineaza!
Pe PFA ai vrut tu produsul nu ei. Asadar, legal e dreptul lor sa se comporte cu tine asa cum se comporta. Si nu numai ca e dreptul lor sa se comporte asa dar s-ar putea ca, dpdv legal (un cuvant ce tie iti scapa), sa nu iti poate restitui banii tocmai pentru ca acea factura este pe PFA. La ce apucaturi de golan ai nici nu ma mir ca iti dau cu tifla. Iar daca si cu ei ai avut un dialog asemanator cu abjectiile pe care le trantesti pe topicul asta chiar bine iti fac.
Spor la cheltuit bani in tribunale. Nu ai dreptate si nu iti va da niciun judecator din lumea asta dreptate. Dupa prostie urmeaza frustrarea. Calmeaza-ti frustrarea cu un distonocalm.
Ha pa, intelijentule.

Edited by daddy, 04 May 2011 - 21:41.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate