Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#19
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
am citit de doua ori, dar tot nu inteleg titlul. cum adica ai fost 'prejudiciat'? si unde ma rog e prejudiciul ala? ar fi fost vorba de prejudiciu daca ai fi dat banii si nu ti-ar fi trimis nimic, dar inteleg ca nu e cazul. nu mai puneti titluri de-astea gen libertatea doar ca sa atrageti click-uri, ce naiba...
in plus, nu numai ca ai primit laptop-ul - ai primit chiar ce ai comandat. este irelevant ce citisei pe alte site-uri, important este ce ai comandat si platit pe site-ul asta. este vreo diferenta intre ce scria pe site si ai primit? din nou inteleg ca nu.

#20
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,226
  • Înscris: 05.01.2006

 Eduard, on 4th May 2011, 21:34, said:

Despre ce vorbesc eu aici este cu totul altceva, si anume: rele practici.

In ceea ce priveste cazul tau, ei bine, tu ai beneficiat de un schimb. Eu am solicitat acest lucru si mi-au dat flit in fata.

Iti doresc sa experimentezi ceva asemanator si sa vezi atunci daca mai judeci lucurile cu atata usurinta! Inca o data iti spun, nu conteaza pana la urma care este alineatul din legea x pe care l-au incalcat, simplul fapt ca au invocat o factura facuta pe un PFA in loc de PF ca sa lase clientul cu marfa in soare, ei bine, acest lucru este ceea ce ii incrimineaza! Daca acea factura era un bon fiscal atunci, ca prin minune, s-ar fi putut rezolva totul, s-ar fi putut gasi solutii si mijloace (pentru ca deh, unde te forteaza legea muncesti un pic mai mult si reusesti!).

Ca in multe alte cazuri, si aici nu a existat "nu pot", a existat "nu vreau". Atunci insa cand acest "nu vreau" il costa pe altul 6100 de lei iar tu alegi sa nu-ti pese, iti asumi consecintele!
Din ce ai scris aici eu nu vad inca la ei rele practici. Doar respecta legea.

In cazul meu cu emag produsul a fost stricat/defect. Le-am dovedit si ei mi-au dat dreptate dar au ignorat partea in care am cerut banii inapoi. Eu le cerusem banii pentru ca urma sa ma agit sa fac rost de altul urgent... dar n-am mai avut timp ca altfel ma trezeam cu doua produse (unul care ar fi urmat sa-l cumpar si unul retrimis de ei) pe cand eu nu aveam nevoie decat de unul.

Sincer iti zic ca-mi pare rau de ce ai patit si nu-i doresc nimanui asa ceva. Dar... greseala este a ta si daca o persoana fizica poate sa o dea la intors ca-l ajuta legea, totusi, in acest caz nu mai ai suportul nimanui si suporti consecintele. Ei au invocat pfa precum si legea are reguli diferite pentru pf fata de pfa. In aceeasi masura, dupa cele spuse de tine, acest lucru incrimineaza si statul roman, nu?

Da, o greseala de-a ta pentru care ai platit 6100 de lei. Totusi de acei bani ai luat un produs care atata valoreaza (valora). Si da... macar ca persoana juridica trebuie sa-ti asumi consecintele... :(

Bafta!

Edited by Ravy, 05 May 2011 - 12:24.


#21
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Imi pare rau ca esti nemultumit, eu nu as cheltui niciodata o suma atat de importanta ca sa cumpar de la un magazin de mana a treia. Prefer sa platesc putin mai mult dar sa lucrez cu firme serioase. Oricum in cazul tau legea nu e de partea ta, nici macar returnarea produsului in cele 10 zile nu iti este la indemana daca ai cumparat pe PFA.

Edited by Mr. Incredible, 05 May 2011 - 12:45.


#22
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Pana la urma(ca si ceilalti) tot nu am inteles mare lucru din ce ai scris.Ai comandat un laptop HPxxx de pe site-ul 3e la care avea displayul normal(LCD) asa cum era trecut in specificatile site-ul vanzatorului dar pe site-ul producatorului acelas model avea displayul LED etc.
Unde este teapa(inselatoria)? Mai degraba neatentia.Si eu cand cautam s-a cumpar ceva pe internet si un anumit magazin avea produsul foarte ieftin(model mai vechi sau cu dotari mai slabe decat modelul cautat de mine) fata de ceilalti ma uitam cu atentie la datele tehnice(specificati) produsului sa fie la fel cu ce aveau ceilalti.Cred ca asta au facut si 3e au(aveau) pe stoc modele mai vechi fara display-ul LED dar pentru detali suplimentare te trimiteau pe siteul producatorului HP care pe modele mai noi(cu aceasi denumire ca cele mai vechi) aveau incorporate tehnilogia LED la display.Aicea este vina producatorului HP.Cum spuneau si ceilalti forumisti este de datoria noastra sa citim cu atentie ce se spune despre produsul pe care vrem sa-l cumparam(datele tehnice ,pareri si(sau) opinii pro sau contra etc) inainte de a cumpara apoi s-a vedem ca uneori noi ne pacalim singuri si nu magazinul.Eu deobicei asa fac cand cumpar ceva online si vad doar niste poze nu ceva real.In legatura cu returul(10 zile) a produselor cumparate online din nefericire pentru tine legea este mai aproape de persoanele fizice si nu de cele juridice.

#23
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

 born2lose, on 5th May 2011, 11:37, said:

am citit de doua ori, dar tot nu inteleg titlul. cum adica ai fost 'prejudiciat'? si unde ma rog e prejudiciul ala? ar fi fost vorba de prejudiciu daca ai fi dat banii si nu ti-ar fi trimis nimic, dar inteleg ca nu e cazul. nu mai puneti titluri de-astea gen libertatea doar ca sa atrageti click-uri, ce naiba...
in plus, nu numai ca ai primit laptop-ul - ai primit chiar ce ai comandat. este irelevant ce citisei pe alte site-uri, important este ce ai comandat si platit pe site-ul asta. este vreo diferenta intre ce scria pe site si ai primit? din nou inteleg ca nu.

 Ravy, on 5th May 2011, 13:20, said:

Din ce ai scris aici eu nu vad inca la ei rele practici. Doar respecta legea.

In cazul meu cu emag produsul a fost stricat/defect. Le-am dovedit si ei mi-au dat dreptate dar au ignorat partea in care am cerut banii inapoi.

Daca ecranul are defecte de iluminare/afisare nu le-as incadra ca "performanta insuficienta prin parerea subiectiva a clientului". Nu se poate lucra cu un afisaj pe jumatatate parlit, care intr-un colt afiseaza permanent o culoare dominanta, palpaie si sacadeaza. Un client business nu isi permite luxul sa umble prin instante si services-uri cand vorbim de un notebook mare si scumpo. Daca 3e.ro (SC ATU IT SRL) se lauda ca vinde echipament care asigura performanta, sa vanda performanta, nu stifturi. Iar daca nu-i in stare, sa plateasca - in primul rand cu reputatia.

Edited by Eduard, 06 May 2011 - 11:41.


#24
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

 Flegmatic, on 2nd May 2011, 00:47, said:

1) Nu inteleg cum ai avut naivitatea sa dai o gramada de bani pe un laptop de la un magazin online nou. Totusi eu zic ca trebuia sa iei in considerare varianta cu "daca astia imi trimit o banana in loc de notebook? sunt PFA nu am OPC"   cu judecata e cu dus-intors. Firma poate fi in stare de insolventa/falimentara si o ai muult de tras pana ii recuperezi.

2) Eu zic ca la o asemenea valoare un drum de Brasov - Bucuresti se amortiza. Adica eu as fi mers personal sa verific laptopul la ei in showroom/depozit si dupa aceea l-as fi cumparat


Calitatea care se cere pentru laptopurile business este mult peste ce vedem in Real, langa legumele de sezon. De multe ori aceste produse nu se expun public ci se aduc pe comanda, cu un eventual avans achitat inainte. Deci nici o sansa sa pui mana pe o scula ca asta la taraba x sau vitrina y, eventual data la joaca pentru toti curiosii. In plus un client business se bazeaza pe o atitudine business din partea unui comerciant care vinde produse business. Totusi, cei de la 3e.ro au incurcat taraba din piata si pe Lelita Floarea cu actul de comert electronic si cumparatorul de performanta. Iar acest act iresponsabil de comert electronic este un ca cancer pentru orice fel de progres. Ceea ce 3e.ro urmeaza sa afle pe pielea lor.

 bogdangelu, on 6th May 2011, 08:26, said:

Pana la urma(ca si ceilalti) tot nu am inteles mare lucru din ce ai scris.Ai comandat un laptop HPxxx de pe site-ul 3e la care avea displayul normal(LCD) asa cum era trecut in specificatile site-ul vanzatorului dar pe site-ul producatorului acelas model avea displayul LED etc.
Unde este teapa(inselatoria)? Mai degraba neatentia.Si eu cand cautam s-a cumpar ceva pe internet si un anumit magazin avea produsul foarte ieftin(model mai vechi sau cu dotari mai slabe decat modelul cautat de mine) fata de ceilalti ma uitam cu atentie la datele tehnice(specificati) produsului sa fie la fel cu ce aveau ceilalti.Cred ca asta au facut si 3e au(aveau) pe stoc modele mai vechi fara display-ul LED dar pentru detali suplimentare te trimiteau pe siteul producatorului HP care pe modele mai noi(cu aceasi denumire ca cele mai vechi) aveau incorporate tehnilogia LED la display.Aicea este vina producatorului HP.Cum spuneau si ceilalti forumisti este de datoria noastra sa citim cu atentie ce se spune despre produsul pe care vrem sa-l cumparam(datele tehnice ,pareri si(sau) opinii pro sau contra etc) inainte de a cumpara apoi s-a vedem ca uneori noi ne pacalim singuri si nu magazinul.Eu deobicei asa fac cand cumpar ceva online si vad doar niste poze nu ceva real.In legatura cu returul(10 zile) a produselor cumparate online din nefericire pentru tine legea este mai aproape de persoanele fizice si nu de cele juridice.

Vorbim de echipamente business pentru care cerintele sunt de top. Insa nici pentru un echipament business nu sunt excluse defectele, si nici practicile unor firme de a trimite loturi de calitatea a doua pe diferite piete. Se gandesc oricum ca ajung in firme si institutii, unde cei care le primesc (pe de-amoaca) sunt multumiti cu ce primesc, ca tot n-au de ales: seful decide si-si ia comisionul, firma vinde cativa paleti, toate bune. Problemele apar cand acest scenariu nu se mai aplica. Se pare insa ca lantul vicios Importator HP - Distribuitor 3E a vrut sa ma bage si pe mine cu de-a sila in aceeasi categorie. Presupun ca nu sunt la prima magarie de genul asta la cat de vehement au refuzat orice rezolvare / conciliere a situatiei.

Am mentionat anterior ca acest produs a ajuns atat cu lipsa tehnologiei dorite cat si cu anumite deficiente. 3e.ro ar fi trebuit sa schimbe produsul iar pe asta neconform sa-l trimita la furnizor, dar n-au chef, ca pentru asta ar presupune sa-si miste suncile lor romanesti.


 daddy, on 4th May 2011, 22:32, said:

Pana acum vorbeai cu dvs si ti-am raspuns la fel. Acum ti-ai aratat adevarata fata. Asta dovedeste ca esti un borfas si un golan de duzina care a pozat pana acum in "mare scula pe bascula, educatu' lu' peste, care da el 6000 lei pe un laptop".

Total astiintific esti matale cu toate sinapsele tale. Daca asa scrie la toate e chiar de rasul curcilor ca nu ai dat un telefon sa te interesezi exact, repet, mai ales ca stiai ca laptopul respectiv exista in mai multe configuratii. fa scandal la HP ca ei te-au indus in eroare pentru ca tu numai "la ei" te-ai interesat si la comerciant ti-a fost lene. Asta e gaselnita ta, ca asa scrie la toate? Cu atat mai mult nu e vina lor si nu te-au mintit nici macar prin omisiune. Ia sa vad daca iti trimiteau LED Dream Color faceai scandal ca nu e LCD normal asa cum scrie pe site si ca ti-au trimis ceva mai bun mintind prin omisiune? Nenea, asta scrie asta ti-au trimis e chiar atat de greu de priceput pentru sinapsele tale?

Pe PFA ai vrut tu produsul nu ei. Asadar, legal e dreptul lor sa se comporte cu tine asa cum se comporta. Si nu numai ca e dreptul lor sa se comporte asa dar s-ar putea ca, dpdv legal (un cuvant ce tie iti scapa), sa nu iti poate restitui banii tocmai pentru ca acea factura este pe PFA. La ce apucaturi de golan ai nici nu ma mir ca iti dau cu tifla. Iar daca si cu ei ai avut un dialog asemanator cu abjectiile pe care le trantesti pe topicul asta chiar bine iti fac.
Spor la cheltuit bani in tribunale. Nu ai dreptate si nu iti va da niciun judecator din lumea asta dreptate. Dupa prostie urmeaza frustrarea. Calmeaza-ti frustrarea cu un distonocalm.
Ha pa, intelijentule.

Nu aveam de unde sa stiu ca laptopul respectiv se gaseste in mai multe configuratii in ceea ce priveste ECRANUL. Nu mi-a sugerat nimeni asta si nici nu mi-a arata undeva. Am aflat ulterior. Cei de la 3e.ro afisau diferente intre configuratii doar pe parte de procesor, placa video, memorie ram, harddisk. Monitoarele ERAU TOTATE LA FEL.

Sfatul meu este sa incerci sa sesizezi relele practici si dispretul fata de client afisat de magazinul online 3e.ro. Despre asta e topicul. Nu despre alte rahatisuri. Si lasa scandalul!

#25
TheReason

TheReason

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 19.01.2011
Eu zic sa ii duci in instanta. Mama lor de nemernici!
Daca nu o faci, le dai oportunitatea sa o faca si altora.

Eu zic sa ii duci in instanta. Mama lor de nemernici!
Daca nu o faci, le dai oportunitatea sa o faca si altora.

#26
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Produsul a ajuns cu lipsa tehnologiei dorite pentru ca nu te-ai interesat tu nu pentru ca ti-ar fi spus 3e ca are acea tehnologie si nu ti-a venit cu ea. Ei ti-au trimis ce ai comandat. Ai aflat dupa aia ca laptopul circula in mai multe configuratii? Cu atat mai rau pentru tine si e inca o dovada in plus ca nu e vina 3e ci cel mult a celor de la HP pentru prezentare incompleta si pentru folosirea unui nume de cod pentru o intreaga serie la care difera tehnologiile folosite.
Acum, cand tot mai multi iti spun ca nu ai dreptate, o scoti ca e defect, ca palpaie, ca e "pe jumatate parlit" etc. Pai hotaraste-te, daca e defect il trimiti in service, dar LED Dream color tot nu vei avea pentru ca nu ai comandat asa ceva.
Pe scandal esti pus tu si ti-am spus, daca atitudinea ta a fost la fel si fata de ei (cu suncile lor de romanasi), le dau perfecta dreptate sa-ti dea cu tifla si au noroc ca legea e de partea lor. La mojicie nu se raspunde intorcand si celalalt obraz. Daca insa era cumparat pe persoana fizica erau nevoiti sa-l intoarca.
Lasa atitudinea (mai bine spus impresiile) de bussinesman ca limbajul si comportamentul te tradeaza ca nu esti nici pe departe asa ceva.

Edited by daddy, 06 May 2011 - 13:25.


#27
3e_ro

3e_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.05.2011
Supunem atentiei celor care vor citi acest topic urmatoarele comentarii de pe price.ro ce au fost prezente la sectiunea review magazin:

Eduard Irimia a scris un review negativ despre magazinul dumneavoastra.

Pentru a vedea comentariul, accesati urmatorul link : link

Text: "In luna martie 2011 am achizitionat de pe net (de pe site-ul www.3e.ro) un notebook profesional mobile workstation HP EliteBook 8730w pe care, in conformitate cu prezentarea HP din pagina http://www.hp.com/hp...8/080811xa.html, l-am ales datorita prezentei tehnologiei de ecran LED si DreamColor, precum si a puterii de calcul si finisarii deosebite. Cei de la 3e.ro (firma SC ATU IT SRL) aveau la vanzare mai multe variante de configuratie pentru acest model de laptop, toate fiind atunci prezentate absolut identic si minimalist din punct de vedere al tehnologiei de ecran, adica: Display » Tehnologie display: Normala » Tip display: WUXGA WVA » Diagonala ecran: 17 inch » Rezolutie & dimensiuni: 1920 x 1200 prezentare din care nu rezulta prezenta sau absenta tehnologiei de ecran dorite de mine si nici vreo diferenta din acest punct de vedere intre versiunile de echipament expuse. Asta in conditiile in care unele dintre exponatele din gama HP EliteBook 8730w disponibile pe 3e.ro incorporau tehnologie profesionala de afisare, in timp ce altele erau slabe si neperformante pe acest palier. Totusi, pe site-ul 3e.ro toate laptopurile din aceasta gama erau prezentate identic, la maniera afisata mai sus. Cand mi-a sosit laptopul acasa prin curier nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca ecranul nu numai ca nu dispune de aceste tehnologii, dar ESTE FOARTE INTUNECOS (lucru care s-a accentuat si mai mult in decursul urmatoarelor saptamani!) si se puteau observa diferente de luminozitate si umbre deranjante pe intreaga suprafata de ecran. Am fost cu atat mai dezamagit cu cat laptopul m-a costat 6100 de lei. Am incercat in termen de 10 zile de la achizitionarea produsului sa determin comerciantul sa mi-l SCHIMBE (conform legii comertului eletronic si ordonantei privind protectia consumatorului), dar acesta a refuzat nonsalant spunandu-mi ca daca nu imi convine sa-l dau in judecata. Va puteti imagina un asemenea comportament iresponsabil cu un client de buna credinta care vrea sa aiba pe masa de lucru un echipament functional si profesional?! Mentionez ca factura de achizitie a fost pe PFA (persoana fizica autorizata), de aceea si-au permis sa procedeze astfel, tocmai fiindca protectia consumatorului actioneaza - conform legii - doar in cazul persoanelor fizice, restul cumparatorilor (persoane juridice) se pare ca nu beneficiaza de aceasta protectie - cazurile fiind de competenta instantelor. In urma deciziei comunicate prin telefon de cei de la 3e.ro in care mi s-a comunicat ca imi este refuzata schimbarea produsului, am inaintat catre acestia o cerere oficiala de retur - atat prin email cat si prin scrisoare postala cu confirmare de primire - in data de 11 martie 2011. Din acel moment nu am mai primit din partea firmei SC ATU IT SRL nici un raspuns, argumentatie oficiala sau propunere de solutionare a incidentului in cauza. Iar 3e.ro a procedat astfel in conditiile in care discutam de o achizitie din domeniul tehnologiilor profesionale si scumpe! Credeti ca i-a interesaat acest lucru? Nici vorba! Tot ce fac cei de la 3e.ro este o imensa figuratie de asa zis magazin online in conditiile in care nu-i intereseaza catusi de putin problemele reale ale clientilor. Tot ce conteaza pentru ei este sa incaseze banii si la revedere, tzeapa este a cumparatorului! Atentie! Cei din spatele site-ului www.3e.ro sunt firma SC ATU IT SRL. Acestia mai au 2 site-uri: www.cameredigitale.ro si www.popstore.ro Faceti-va un bine si evitati practicile obscure ale acestora. Timpul dvs. inseamna bani (castigati sau pierduti) si este pacat sa va irositi resursele atat de pretioase pe umflarea conturilor acestor iresponsabili!

3e.ro a comentat un review scris de Eduard Irimia despre magazinul dumneavoastra.

Pentru a vedea comentariul, accesati urmatorul link : link

Text: "Dle Eduard, cu toate ca va intelegem frustrarea, trebuie sa specificam utilizatorilor ca este prezentata doar o parte din realitate. Legat de plangerile dvs: 1. puteti intra si acum pe site-ul hp sa va uitati la specificatii sa vedeti ca exista mai multe configuratii. Faptul ca dvs ne acuzati ca NU am scris pe site ca modelul ales de dvs NU are tehnologia dorita de dvs (ce este prezenta pe alte modele) este din contra un lucru care demonstreaza ca NU au gresit colegii nostri de la continut si nici producatorul. 2. NU ati intrebat pe mail sau telefon daca are sau NU are tehnologia respectiva pentru ca s-ar fi facut verificarile necesare, cum de altfel se fac pentru orice potential client ce solicita un detaliu de acest gen. 3. OPC se aplica doar persoanelor fizice si nu poate fi acuzat nici un comerciant pentru acest lucru. 4. S-a incercat imediat la distribuitorul autorizat HP returnarea produsului dvs dar am fost din pacate refuzati 5. Aceasta firma a ajutat multi cli enti sa isi vanda produsele desigilate si verificate de noi la un cost foarte apropiat de cel de achizitie si sa li se returneze apoi banii - dar acesti clienti au inteles de la inceput ca omisiunea a fost a lor si nu a firmei si inca mai cumpara de la noi - dvs ati refuzat acest lucru. Rugam potentialii clienti sa citeasca si celelalte comentarii de pe acest site dar si de pe alte siteuri - comparati apoi cu concurenta."
>> mentiune: nota 9.5 la diferenta foarte mare de concurenta in randul satisfactiei clientilor pe trustpilot.ro

Eduard Irimia a comentat un review scris de Eduard Irimia despre magazinul dumneavoastra.

Pentru a vedea comentariul, accesati urmatorul link : link

Text: "Domnilor de la 3e.ro, lucrurile sunt mult mai simple: atat laptopurile din gama HP EliteBook 8730w care au Led si Dream Color, cat si cele care nu au, beneficiau la acea data pe site-ul dvs. de urmatoarea unica descriere : "Tehnologie display: Normala". In conditiile in care cel putin unul dintre acestea era echipat cu tehnologia profesionala (de iluminare, contrast, gama de culori) iar restul nu o aveau, modul dvs. minimalist si deloc stiintific de a face descrierea produselor este pur si simplu neconform cu realitatea, confuziv si impropriu, ca sa nu mai vorbesc de caracteristicile fundamentale ale produsului ce lipsesc cu desavarsire. In discutiile telefonice avute v-ati legat de amanuntul ca sunt PFA si nu PF, deci nu puteti intra sub incidenta Protectiei Consumatorului. Foarte interesant criteriul dupa care ati ales sa tineti cont de nemultumirile clientilor cu privire la achizitiile facute: NUMAI DACA VA FORTEAZA LEGEA! Un fapt este cert pentru orice persoana de bun simt care citeste aceste randuri: felul in care v-ati spalat pe maini de un client de 6100 de lei arata cat de mult conteaza pentru dvs. problemele intampinate de clienti si satisfactia clientului: 0 (zero). Ne vedem la tribunal. Citatia probabil ca ati primit-o deja."

3e.ro a comentat un review scris de Eduard Irimia despre magazinul dumneavoastra.

Pentru a vedea comentariul, accesati urmatorul link : link

Text: "Noi vom lasa potentialii si vechii clienti sa judece nemultumirea dvs si modul in care a fost tratata. ps. In conditiile in care price.ro doreste sa dezvolte aceasta sectiune ca un forum, ii rugam sa faca conexiunile de rigoare pentru a putea avea toti utilizatorii price.ro un acces rapid la informatiile postate aici."


Alexandru Irimiea a comentat un review scris de Eduard Irimia despre magazinul dumneavoastra.

Pentru a vedea comentariul, accesati urmatorul link : link

Text: "Ce piosi sunteti voi in a lasa clientii sa-si expuna punctele de vedere! Daca ati fi la fel de prompti si in tine cont de ele, poate v-am crede cat de mult va pasa! Lasati bla blaul cu "grija fatza de client"! Romanul este satul de textele voastre si ale altora ca voi, afaceristi de carton!"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Precizari:
hp 8730w conform HP : click aici
Citat din linkul de mai sus:
Display
17.0" WXGA+ (1440 x 900 resolution) or 17.0" WSXGA+WVA (1680 x 1050 resolution) or 17.0" WUXGA WVA (1920 x 1200 resolution) or 17.0" WUXGA RGB LED WVA (1920 x 1200 resolution) (LED panel is DreamColor Panel available only with NVIDIA graphics), optional 2 MP Webcam with Business Card Reader Software

Dorim sa specificam celor care nu ne cunosc ca 3e are peste 5 ani vechime, iar popstore si cameredigitale peste 7 ani. Pe utilizatorii care au catalogat in mod gratuit si rautacios 3e, fara a se informa in prealabil, ii rugam sa nu blameze inutil o entitate doar pentru a umple cateva randuri si a avea un post in plus, ci sa isi spuna obiectiv parerea.

De asemenea, daca tot s-a deschis acest topic, rugam toti fostii si noii clienti, multumiti sau nemultumiti sa isi prezinte aici gradul de satisfactie sau problemele aparute in urma colaborarii cu noi. Vom face tot posibilul in a rezolva orice problema, cat se poate de transparent, fara a prejudicia vreun brand sau furnizor, eventual chiar atragerea acestora in rezolvarea problemelor. In cazul acesta, linkul acestui topic il vom trimite direct la reprezentanta HP.

Daca nu incalcam vreo regula a forumului si daca moderatorii ne vor permite vom incerca, in masura timpului disponibil, sa sfatuim utilizatorii softpedia in rezolvarea problemelor mai mult sau mai putin delicate si sa le oferim informatii si din partea cealalta a baricadei.


#28
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

 3e_ro, on 6th May 2011, 19:59, said:

Dorim sa specificam celor care nu ne cunosc ca 3e are peste 5 ani vechime, iar popstore si cameredigitale peste 7 ani. Pe utilizatorii care au catalogat in mod gratuit si rautacios 3e, fara a se informa in prealabil, ii rugam sa nu blameze inutil o entitate doar pentru a umple cateva randuri si a avea un post in plus, ci sa isi spuna obiectiv parerea.

De asemenea, daca tot s-a deschis acest topic, rugam toti fostii si noii clienti, multumiti sau nemultumiti sa isi prezinte aici gradul de satisfactie sau problemele aparute in urma colaborarii cu noi. Vom face tot posibilul in a rezolva orice problema, cat se poate de transparent, fara a prejudicia vreun brand sau furnizor, eventual chiar atragerea acestora in rezolvarea problemelor. In cazul acesta, linkul acestui topic il vom trimite direct la reprezentanta HP.

Daca nu incalcam vreo regula a forumului si daca moderatorii ne vor permite vom incerca, in masura timpului disponibil, sa sfatuim utilizatorii softpedia in rezolvarea problemelor mai mult sau mai putin delicate si sa le oferim informatii si din partea cealalta a baricadei.
[/b]

Pentru ca acesti clienti extraordinar de multumiti ai dvs. sa inteleaga ce se intampla cand au probleme (cand de-abia atunci se vede cine este cu adevarat comerciantul), sa le explicam pe sleau politica 3e: 3e.ro si firma SC ATU IT SRL profita juridic de faptul ca un produs este comandat pe firma si ignora situatia, problema, clientul.

Sa le mai spunem clientilor si cum ati procedat atunci cand v-am sesizat problema iar dvs. "v-ati dat peste cap" sa ma rezolvati:

- 4 zile de telefoane pe care le-am dat la 3e.ro cate 1-2 pe zi pentru ca dl. Vlad Vraga - "specialistul" in relatii cu clientii de la 3e.ro - sa spuna prima data ca trebuie sa ceara aviz favorabil de la sefi, alta data ca a obinut avizul dar ca mai trebuie asteptat, in alta zi ca procedura interna si bucataria firmei 3e.ro de rezolvare a problemelor se poate intinde pe mai multe zile si nu ma priveste pe mine, ulterior s-a trezit ca am folosit laptopul mai mult de 48 de ore drept pentru care e considerat uzat deci nu s-ar putea returna, o alta data mi-a promis ca ma suna in cateva ore cu informatii dar nu a sunat nici macar a doua zi la pranz, tot eu l-am cautat ca sa ma ia cu fraze de genul "daca v-am spus ca va sun, va sun, aveti rabdare". Un fel de mititica, alba neagra, rezolvam noi neamule pe cuvant de incredere. Acesta este felul de a face afaceri a lui 3e.ro prin persoana d-lui Vlad Varga!

- In final, d-le Varga, m-ati sunat dupa 4 zile de insistente si rugaminti telefonice ca sa-mi spuneti ca nu veti da curs nici unui schimb sau retur deoarece produsul este luat pe persoana juridica iar daca nu sunt deacord cu aceasta "rezolutie" a dvs. sa va dau in judecata, ca OPC oricum nu va poate face nimic. LOL, eu personal nu cred ca este cineva atat de nebun sa mai cumpere de la o astfel de firma dupa ce citeste aceste randuri!

Si le mai spun ceva distinsilor dvs. clienti: un patrones de firma care promite (a se citi "se jura") ca suna in aceeasi zi dar nu o face pentru ca apoi sa se arate contrariat ca l-a sunat clientul in ziua urmatoare pentru informatia promisa, arata exact cu ce mentalitate se face comert la 3e.ro, cameredigitale.ro, popstore.ro: DE TARABA!

Cum va spuneam insa si pe price.ro, o sa lamurim lucrurile acestea atat in instanta cat si pe toate forurile si forumurile din Romania. Macar sa stie lumea exact cu cine are de-a face, nu cu cine ati vrea voi sa lasati impresia!

 daddy, on 6th May 2011, 14:23, said:

Produsul a ajuns cu lipsa tehnologiei dorite pentru ca nu te-ai interesat tu nu pentru ca ti-ar fi spus 3e ca are acea tehnologie si nu ti-a venit cu ea. Ei ti-au trimis ce ai comandat. Ai aflat dupa aia ca laptopul circula in mai multe configuratii? Cu atat mai rau pentru tine si e inca o dovada in plus ca nu e vina 3e ci cel mult a celor de la HP pentru prezentare incompleta si pentru folosirea unui nume de cod pentru o intreaga serie la care difera tehnologiile folosite.
Acum, cand tot mai multi iti spun ca nu ai dreptate, o scoti ca e defect, ca palpaie, ca e "pe jumatate parlit" etc. Pai hotaraste-te, daca e defect il trimiti in service, dar LED Dream color tot nu vei avea pentru ca nu ai comandat asa ceva.
Pe scandal esti pus tu si ti-am spus, daca atitudinea ta a fost la fel si fata de ei (cu suncile lor de romanasi), le dau perfecta dreptate sa-ti dea cu tifla si au noroc ca legea e de partea lor. La mojicie nu se raspunde intorcand si celalalt obraz. Daca insa era cumparat pe persoana fizica erau nevoiti sa-l intoarca.
Lasa atitudinea (mai bine spus impresiile) de bussinesman ca limbajul si comportamentul te tradeaza ca nu esti nici pe departe asa ceva.

In legatura cu produsul nou primit.. cam asa arata intr-un test comparativ fata de monitorul meu vechi de 2 ani..

Pozele de mai jos sunt facute cu ambele monitoare la luminozitate maxima.

Inca o bila "alba" pentru 3e.ro si HP pentru vanzare de laptop de 60 de milioane care arata in halul in care se poate vedea imediat dupa cumparare si la inceputul garantiei de 3 ani!

Attached Files


Edited by Eduard, 14 May 2011 - 18:23.


#29
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Pentru ca ai schimbat tonul si poti vb si civilizat chiar am sa-ti dfau doua sfaturi pentru ca nici mie nu mi se pare normal cum se vede. Du-te in cel mai apropiat magazin care are la vanzare acel laptop si fac o comparatie. Daca tot asa se vede inseamna ca asa e displayul si nu mai ai ce face, ramai cu ce ai. Dar ma indoiesc ca la fel va arata. problema ta nici nu mai tine de modul cum ai descris-o la inceputul topicului. Eu cred ca tu ai un laptop busit si asta se rezolva prin garantie indiferent daca esti persoana fizica sau juridica. Doar ca vei primi un laptop cu acelasi tip de display dar fara defect.
Daca tot vor marai si nu vor considera asta un defect (repet dupa ce te convingi ca e defect si ca nu toate acele modele au aceasta problema cu luminozitatea redusa) iti spun si o metoda de a-l busi in asa hal incat sa nu-si dea seama nici producatorii si nici mama service-ului. Sa-i vedem dupa aia cand nu se va mai deschide deloc ce gaselnita vor mai scoate ca sa nu ti-l schimbe.
Totusi mi-e sa nu fie tip de display ca cele pe care le-am vazut prima data la Orange, acum multi ani, special facute ca sa nu vezi nimic pe ele de la o distanta mai mare de 2m sau un unghi cat de mic fata de perpendiculara pe ecran. Adica displayuri special facute pentru protejarea informatiei celui care lucreaza pe ele.
Ai PM.

#30
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

 daddy, on 14th May 2011, 22:13, said:

Pentru ca ai schimbat tonul si poti vb si civilizat chiar am sa-ti dfau doua sfaturi pentru ca nici mie nu mi se pare normal cum se vede. Du-te in cel mai apropiat magazin care are la vanzare acel laptop si fac o comparatie. Daca tot asa se vede inseamna ca asa e displayul si nu mai ai ce face, ramai cu ce ai. Dar ma indoiesc ca la fel va arata. problema ta nici nu mai tine de modul cum ai descris-o la inceputul topicului. Eu cred ca tu ai un laptop busit si asta se rezolva prin garantie indiferent daca esti persoana fizica sau juridica. Doar ca vei primi un laptop cu acelasi tip de display dar fara defect.
Daca tot vor marai si nu vor considera asta un defect (repet dupa ce te convingi ca e defect si ca nu toate acele modele au aceasta problema cu luminozitatea redusa) iti spun si o metoda de a-l busi in asa hal incat sa nu-si dea seama nici producatorii si nici mama service-ului. Sa-i vedem dupa aia cand nu se va mai deschide deloc ce gaselnita vor mai scoate ca sa nu ti-l schimbe.
Totusi mi-e sa nu fie tip de display ca cele pe care le-am vazut prima data la Orange, acum multi ani, special facute ca sa nu vezi nimic pe ele de la o distanta mai mare de 2m sau un unghi cat de mic fata de perpendiculara pe ecran. Adica displayuri special facute pentru protejarea informatiei celui care lucreaza pe ele.
Ai PM.

Am fost saptamana trecuta cu laptopul la unul din service-urile mari de produse HP din Romania. Au constatat in mai putin de 10 minute ca ecranul prezinta probleme mari de iluminare neuniforma, pete de culoare si contrast scazut. Rezolutia data: monitorul se va schimba integral cu unul nou. Dar, inainte sa mi-l schimbe, mi-au spus ca actele de garantie nu au fost intocmite corect de cei de la 3e.ro si trebuie refacute, deci sa merg la sediul lor si sa cer sa mi se treaca pe garantie seria laptopului, prezenta pe spatele acestuia, in baza careia se va identifica faptul ca este vorba de acest produs in certificatul de garantie respectiv si nu de oricare altul. Bun, inca un drum si inca o bataie de cap generate de neprofesionalismul celor de la 3e.ro. Asa ca m-am pus pe taxi si m-am dus la sediul lor.

Cu ocazia asta am avut si eu "onoarea" sa constat cum arata si cum isi desfasoara activitatea magazinul 3e.ro: e vorba de un demisol de bloc, obscur, mic, murdar si dezordonat, in care stau inghesuiti ca sardelele 4-5 tineri care fac munca de birou, "ingropati" printre dulapuri invechite, vrafuri de hartii, echipamente dezafectate, o vitrina prafuita cu ceva consumabile si multa multa mizerie.

Mi s-a facut greata la propriu! Am iesit in 3 minute dupa ce unul dintre ei mi-a refacut facutura si certificatul de garantie trecand pe ele si serial number-ul aparatului, citit si acela dupa laptopul meu pentru ca ei nici macar nu-l aveau inregistrat in sistem.

Mersi pentru pont, insa laptopul este deja in service pentru inlocuirea ecranului, iar nota de constatare a service-ului se va atasa la dosarul care merge in instanta si care vrea sa arate un singur lucru: cum isi bat joc cei de la ATU IT SRL (3e.ro, cameredigitale.ro, popstore.ro) de clientii care le dau 61 de milioane ca ei sa invoce o portita juridica (diferentierea drepturilor clientilor persoana fizica de cei persoana juridica) pentru a-si lasa clientul complet nemultumit si cu paguba!

Edited by Eduard, 15 May 2011 - 09:06.


#31
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Pai "chichitele" alea juridice sunt temei legal ori in instanta pe baza de lege se judeca. Mai bine stai linistit ca-ti cheltui banii degeaba. Ai avut ghinionul sa cumperi un laptop stricat iar asta se rezolva prin garantie in service. Ce fac aia in service nu prea mai e treaba 3e astfel ca dpdv legal ei vor castiga in instanta pentru ca tu practic ii acuzi ca nu au dorit sa ti-l schimbe. Iar daca si ce spun ei e adevarat si o pot dovedi ca au luat legatura cu furnizorul si acesta nu a dorit inlocuirea laptopului cu atat mai mult e in avantajul lor intr-un eventual proces pentru ca ar arata buna intentie.

Eu oricum n-am sa pricep niciodata legea asta a protectiei consumatorilor in sensul ca de ce se adreseaza doar persoanelor fizice. Consumator este si o persoana juridica nu numai una fizica asa ca ar trebui sa fie o lege universala bazata pe relatia "vanzator-cumparator" indiferent de ce natura sunt acestia.

Edited by daddy, 15 May 2011 - 12:28.


#32
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

 daddy, on 15th May 2011, 13:27, said:

Iar daca si ce spun ei e adevarat si o pot dovedi ca au luat legatura cu furnizorul si acesta nu a dorit inlocuirea laptopului cu atat mai mult e in avantajul lor intr-un eventual proces pentru ca ar arata buna intentie.

As dori sa-mi spuna si mie domnii de la 3e.ro cine este misteriosul furnizor de produse HP agreat de dansii, care a refuzat, dupa cum spune dl. Vlad Varga, schimbarea laptopului sau returnarea sa.

#33
softpedistul

softpedistul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 25.01.2011

Quote

Mentionez ca factura de achizitie a fost pe PFA (persoana fizica autorizata), de aceea si-au permis sa procedeze astfel, tocmai fiindca protectia consumatorului nu-i poate obliga sa respecte legea decat in cazul persoanelor fizice, restul cumparatorilor (persoane juridice) se pare ca nu beneficiaza de aceasta protectie

M-ați rupt! PFA = persoană fizică autorizată, adică chiar... fizică.
Și eu mi-s PFA și știu că am un fizic frumos, dar plătitor de taxe și dări, cu responsabilitate totală.

Cu alte cuvinte, OPC-ul trebuie să se bage.

N-ai fost ferm de la început, așa ca ăia de la 3e te fac că-s șmecheri.
Te iau de mână să le facem o vizită?

Edited by softpedistul, 16 May 2011 - 23:46.


#34
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Huh ce prostii spui. Persoana Fizica Autorizata nu intra sub definitia "consumatorului" din lege. E cam naspa daca tu faci confuzia sau echivalenta intre persoana fizica si persoana fizica autorizata.

consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;

#35
3e_ro

3e_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.05.2011
Nu am timp acum sa raspund obrazniciilor si impertinentelor dvs dle Irimiea, dar o voi face curand ! Precizez doar celor ce citesc descrierea jalnica de mai sus ca este departe de a fi adevarat !

Doresc sa va ajut (cu toate ca nu meritati sub nici o forma !) cu urmatorul sfat : sunati la service si cereti-le sa va dea o foaie de constatere in care sa se specifice ca ecranul necesita inlocuire si ca au constatat ca produsul este defect din fabrica! Mentionati ca veti dori stornarea produsului  respectiv la distribuitor!

De mentionat este ca NU ati specificat niciodata ca ecranul ar fi defect ci ne-ati acuzat ca v-am vandut un produs ce NU are tehnologia dorita de dvs ! Si ca noi, cei care am vandut un produs original si sigilat suntem cei responsabili pentru lipsa dvs de informare si mitocania ce va caracterizeaza !

Daca doriti sa fiti mitocan in continuare si sa acuzati aceasta firma ca va face si va drege si ca dvs sunteti Sfantul Apostol Irimiea, atunci continuati ! Cine are putina logica va intelege adevarul !

Legat de dl Vlad faceti o confuzie foarte mare pe care ca persoana culta ce pretindeti ca sunteti nu ar trebui sa o faceti: Confundati un simplu om de vanzari cu o firma ! Voi reveni dupa cum am spus cu precizari !


@softpedistul : va sfatuiesc sa va abtineti de la instigare la violenta si sa va aruncati cuvintele in alte locuri. multumesc anticipat

#36
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
OFF TOPIC

Cred ca trebuie sa renuntati la acest nick. Nu ati citit Regulamentul la inscriere?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate