Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#55
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View PostEduard, on 18th May 2011, 19:07, said:

Noutatile sunt urmatoarele: am mers astazi cu laptopul la o a doua servisare pentru ca, in baza constatarii acelorasi deficiente pe care prima servisare nu le-a putut remedia, sa imi dea acea nota de constatare. Mentionez ca la primul service laptopului i-a fost schimbat integral ecranul dar si cel nou a prezentat in continuare aceleasi probleme. La acest al doilea service s-au constat problemele dar mi-au spus ca imi vor da nota de constatare ca "defect din fabrica" doar dupa ce ii vor face propriile lor teste si ii vor schimba in plus placa video si inca o data monitorul. Probabil ca in 3 zile voi avea rezolutia finala.

Inteleg ca oricare ar fi aceasta rezolutie, pentru returnarea laptopului trebuie sa apara mentionat din partea mea pe nota de service NEGATIE?

Trebuia cerut din prima Negatia - adica o foaie de constatare ca si defect din fabrica, dar dupa cum spuneti problemele persista. Prin urmare, avand in vedere, ca laptopul si nou si cu ecran schimbat are probleme mari trebuie sa le spuneti clar ca nu doriti repararea lui si sa cereti ca pe nota de constatare sa scrie defect din fabrica (DOA). Nu trebuie sa scrie neaparat Negatie - sunt notiuni echivalente cele de mai sus. Cu acea foaie si cu el trebuie sa veniti la noi sa le lasati si sa asteptati cateva zile sa ne restituie distributorul banii pentru a vi se putea returna si dvs suma platita.

#56
ady1981

ady1981

    Numai o minte diabolica mai poate crede in dreptate. in Romania&

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,466
  • Înscris: 11.11.2009
Foarte multe magazine online din romania, Practica acesta "teapa" aproape legala, De a nu publica toate caractersticile unui produs, Dar au optiunea de a intreba, Dar de multe ori intrebarea ramane fara raspuns,(sau este dat incomplect) Si am observat o practica, iti este cerute foarte multe date, in chestionarul intrebarii, si de multe ori renunti,

Ex: Am vrut sa cumpar un joc, pentru 1 concurs, detalile jocului erau aproape zero, Am incercat sa cer informati, unde am avut surpriza sa constat ca nu pot folosi rubrica respective, pentru ca nu am Ip de romania, Dupa ce am facut rost de un ip,de romania, mi se cerea, Nume prenume,cnp,adresa,nr.tel,fix mobil, Cand am introdus nr,de telefon, nu se acepta nr, doar de romania, etc

Toate astea sunt doar niste metode de a impiedica clientul sa se informeze, Si poate cade in plasa si  cumpara, Ex. este initiatorul topicului,

Romania este tara tepelor(doar nu degeaba il avem pe Vlad Tepes)

#57
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 18th May 2011, 20:16, said:

Trebuia cerut din prima Negatia - adica o foaie de constatare ca si defect din fabrica, dar dupa cum spuneti problemele persista. Prin urmare, avand in vedere, ca laptopul si nou si cu ecran schimbat are probleme mari trebuie sa le spuneti clar ca nu doriti repararea lui si sa cereti ca pe nota de constatare sa scrie defect din fabrica (DOA). Nu trebuie sa scrie neaparat Negatie - sunt notiuni echivalente cele de mai sus. Cu acea foaie si cu el trebuie sa veniti la noi sa le lasati si sa asteptati cateva zile sa ne restituie distributorul banii pentru a vi se putea returna si dvs suma platita.

Am cerut acest lucru la cel de-al doilea service si mi-au spus ca nu imi pot da o nota de service cu mentiunea "defect de fabrica" pana cand nu incearca si ei pe toate caile o reparatie. Astfel, in urma schimbarii placii video si din nou a ecranului, vor constata situatia si, in functie de aceasta, vor elibera sau nu avizul. Asta este ceea ce mi-au comunicat azi.

In acest caz este necesar sa mai precizez ca nu doresc repararea lui?

#58
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

View Postconcret, on 18th May 2011, 14:52, said:

@mosotti - Avand in vedere ca ai scris in acest topic inteleg afirmatiile tale ca o referire direct la noi si drept urmare iti adresez urmatoarele idei : intereseaza-te la ORC sau pe mfinante de o firma inainte sa faci afirmatii nefondate; cand o sa ajungi sa ridici tu o firma cu 20 angajati si sa fii pe piata 7 ani vorbeste atunci cu un limbaj mizer, demn de ghetou (logic ca daca ai fi ajuns sa stii ce inseamna o firma de acest nivel sigur nu scriai ce ai scris). Pentru ca folosesti si un limbaj neadecvat, ar fi normal sa iei si un ban ...
sa inteleg ca tu esti **** de la firma aia care si-a facut cont ca sa bata cimpii aici? nu, nu e o referire directa "la voi", ci la toate saiturile obscure cu promotii preaminunate din univers

iata cum sta treaba. o firma serioasa, nu ***** o isi permite sa schimbe un produs unui utilizator NEMULTUMIT, fara a fi obligata de lege. pentru ca isi permite sa vinda dup-aia acel produs cu discount sau sa-l puna pe post de bibelou postmodernist, fara sa stea in banii aia. iar utilizatorul va deveni al dracului de multumit si se va intoarce. o firma serioasa a trecut de fazele prin care trec ecacatii.ro acum ha ha ha ani. de-aia merita sa dai 2 milioane in plus la un produs de 60 de milioane, adica un procent NESEMNIFICATIV, pentru ca ai niste garantii, cea mai importanta fiind ca nu esti tratat ca un *** cu tot felul de *** de legislatie.

ah, da, si un semnal de alarma tre sa sune in creier atunci cind firma de la care vrei sa cumperi are mai multe saituri, care nu au referinta de la unu la altul. filozofia este "daca nu poti sa-i convingi, incurca-i". motivul nu poate fi decit unul, atunci cind se string multe plingeri pe net despre un site, ii dau delete, ramin alealalte si mai fac unul. deci da, poate ca o sa citeasca unii pe-aici de 3e.ro si o sa zica "in viata mea nu cumpar de la astia. bine ca am citit", apoi merge si cumpara ca un bou de la popstore.ro, care e un site al aceleasi firme, absolut identic ca si continut. omul o sa tina minte e3.ro = naspa, nicidecum SC CACAMACA SRL = naspa si apoi sa intre pe la contact prin toate saiturile sa vada a cui e. pentru ca vede pretul mai mic si se arunca ca un bolovan

nici macar nu zic ca sint firme de tepari, pentru ca nu o fac intentionat ca sa dea teapa, doar ca nu-si permit sa tina pasul cu marii jucatori oferind si preturi mai mici si aceleasi garantii. e o chestie de supravietuire, de "ba pe-a ma-tii (ca esti pfa, fraiere)", in caz ca se intimpla ceva cu un produs sau altul. daca nu s-ar intimpla belele totul ar fi brici, dar vorba aia, life sucks si un anumit procent din cumparatori tre sa treaca prin asta.

#59
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View PostEduard, on 18th May 2011, 20:46, said:

Am cerut acest lucru la cel de-al doilea service si mi-au spus ca nu imi pot da o nota de service cu mentiunea "defect de fabrica" pana cand nu incearca si ei pe toate caile o reparatie. Astfel, in urma schimbarii placii video si din nou a ecranului, vor constata situatia si, in functie de aceasta, vor elibera sau nu avizul. Asta este ceea ce mi-au comunicat azi.

In acest caz este necesar sa mai precizez ca nu doresc repararea lui?

Bineinteles ca nu doriti repararea pentru un laptop ce nu l-ati folosit. Precizati toate aceste lucruri intr-un email catre HP cu cc la noi.

ps. Nu am inteles bine, acum este in alt service ? Dati-mi PM cu numele service 1 si 2.

#60
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 19th May 2011, 00:07, said:

Bineinteles ca nu doriti repararea pentru un laptop ce nu l-ati folosit. Precizati toate aceste lucruri intr-un email catre HP cu cc la noi.

ps. Nu am inteles bine, acum este in alt service ? Dati-mi PM cu numele service 1 si 2.


Laptopul a fost in service la:

1. Q-Net International - s-a ocupat de el dl. Alexandru Garnita aici in Brasov - telefon: 0752310073
2. Priva System Plus - prin colaboratorul din Brasov - firma RSI - dl. Madalin Matei - telefon 0744 315 905

In prezent laptopul este la acest al doilea service.

Am facut si sesizari la HP, dar o doamna extrem de nesimtita si singura de altfel desemnata in tot serviciul HP Romania sa se ocupe de reclamatii si sesizari (d-na Marina Giurca) a refuzat cu stoicism sa-mi rapunda la telefon in vreo 40 de randuri in care am sunat si am vorbit cu secretara, ca apoi sa ajung sa ii trimit mail - singura varianta plauzibila de a lua contact cu aceasta pretioasa doamna.

I-am scris un mail in care i-am spus despre tehnologia pe care nu o am pe acest lapop si pentru care eu am crezut ca dau acei foarte multi bani si, pe langa aceasta, i-am povestit despre ecranul cu probleme, spunandu-i ca este - CITEZ "foarte intunecos si se pot observa diferente de luminozitate si umbre deranjante pe intreaga suprafata de ecran". I-am cerut sa ma ajute cu returnarea produsului care nu este confiorm cu standardele din prezentarile HP in virtutea carora eu am ales sa achizitonez acest produs.

Initial nu mi-a raspuns nici macar la mail dar, in urma unor extra sesizari ale mele la alte departamente ale HP, a binevoit in final sa raspunda, nu in legatura cu problemele de ecran mentionate sau cu cererea mea de solutionare, ci doar ca sa-mi spuna ca modelul comandat de mine nu contine tehnologia care sa faca ce vreau eu si punct.

Asta este feedback de companie multinationala si angajat la nivel de tara pentru rezolvarea sesizarilor si reclamatiilor clientilor inclusiv BUSINESS?! Iti vine sa mai lucrezi cu asa ceva dupa o astfel de experienta?!


Insa poate d-na Marina Giurca o sa realizeze, mai devreme sau mai tarziu, ca nimeni, DAR NIMENI nu este de neinlocuit! Cu atat mai mult cineva de pe pozitia si cu atitudinea ei!

Edited by Eduard, 19 May 2011 - 11:34.


#61
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011
o sa contactam si noi HP pentru detalii si voi reveni cat de repede

#62
Hawkie

Hawkie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,279
  • Înscris: 28.11.2001
Probabil are acelasi tip de ecran ca HP 8460p:

http://www.anandtech...ut-the-screen/6

What may be the biggest crime about HP's EliteBook 8460p is that for how attractive the rest of the notebook is, the screen is quite terrible. While I appreciate the matte finish, this screen is easily the third worst I've ever tested personally, behind the Gateway ID49C's awful color and my own Lenovo ThinkPad X100e's absolutely dire matte panel. It's devoid of color, contrast, and halfway decent viewing angles.
You read that right: the EliteBook 8460p's 1366x768 matte panel has a contrast ratio well under even 200:1, and believe me, it shows. Color gamut and accuracy don't fare a whole lot better, with a Delta E over the minimum 2.0 we like to see and a gamut of just 42%.

#63
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005
Au venit piesele, s-a facut service-ul, inlocuindu-se din nou placa video si ecranul.

Rezultatul: totul este la fel de chior si de slab calitativ ca si inainte.

Urmarea: cei de la service vor sa continue cu inlocuirea de data aceasta a placii de baza. Laptopul e in continuare in service pentru aceasta noua operatiune dar eu refuz sa mai continui in felul acesta. Cei de la service mi-au spus ca momentan nu imi dau nota de constatare cu "defect din fabrica" pentru ca "inca mai vor sa incerce variante de reparatie". Adica de data asta sa ii schimbe in intregime placa de baza. Daca doriti sa luati legatura cu firma de service, este vorba de Priva System Plus prin reprezentanta din Brasov - firma RSI - Madalin Matei 0744 315 905.

Oricum ar fi, pe mine nu ma mai intereseaza povestea asta. Asadar, cum fac sa returnez laptopul si sa primesc baii inapoi?

Astept un raspuns clar si ferm.

Multumesc.

#64
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View PostHawkie, on 23rd May 2011, 01:54, said:

Probabil are acelasi tip de ecran ca HP 8460p:

http://www.anandtech...ut-the-screen/6

What may be the biggest crime about HP's EliteBook 8460p is that for how attractive the rest of the notebook is, the screen is quite terrible. While I appreciate the matte finish, this screen is easily the third worst I've ever tested personally, behind the Gateway ID49C's awful color and my own Lenovo ThinkPad X100e's absolutely dire matte panel. It's devoid of color, contrast, and halfway decent viewing angles.
You read that right: the EliteBook 8460p's 1366x768 matte panel has a contrast ratio well under even 200:1, and believe me, it shows. Color gamut and accuracy don't fare a whole lot better, with a Delta E over the minimum 2.0 we like to see and a gamut of just 42%.


Nu exclud aceasta varianta. Acum doua zile citeam de o noua aparitie pompoasa la HP - laptopul hp-elitebook-8560p. Vezi aici un review - http://www.digitaltr...k-8560p-review/ - care vorbeste de partea de ecran in felul acesta: "Unfortunately it just doesn’t have the pop and contrast that make the screens on entertainment notebooks woo viewers. It also tends toward the cool side of the color spectrum, and at full brightness it tends to look slightly washed out. Up-and-down and side-to-side viewing angles are about average." Se poate vedea oricum si in poza de la jumatatea paginii de review cat de slaba este imaginea afisata pe ecran.

Laptopul este prezentat pe site-ul HP si vandut si in Romania cu aceasta configuratie: http://h10010.www1.h...49-5080317.html. Displayurile folosite de HP se pare ca sunt din 2 surse: LG si Samsung, dar cele mai multe sunt de foarte proasta calitate (si alea de la LG din cate se pare). Ceea ce nu intelg eu este cum poti sa pretinzi ca oferi un produs business la un super pret cand doar jumatate din el este la nivelul calitativ al unui produs business, iar cu cealalta jumatate EFECTIV NU AI CE SA FACI. Display jalnic pe plaforma Intel ultimul racnet! Ale dracului politici corporatiste!

Si uite aici cata ditamai poala de bani este si acest nou laptop de la HP: http://www.pcgarage....ssional-silver/

... in conditiile in care vorbim de o dimensiune a diagonalei ecranului de 15 inchi si o rezolutie de 1366x768, da?

Mi-e sila de practicile astea! Chiar este atat de greu in tara asta sa platesti pentru un produs de calitate si chiar sa primesti unul?!

#65
Hawkie

Hawkie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,279
  • Înscris: 28.11.2001
Citeste ce-am scris mai sus. Laptopul pur si simplu are un ecran foarte prost. Poate sa schimbe ce placa vor ei ca ecranul tot prost va fi.
La modelul respectiv ecranul este la alegere din vreo 3  tipuri. Tu ai nimerit cel mai prost posibil.
Oricum, sunt de-acord cu ce au scris si altii, tu trebuia sa te asiguri ca ecranul este de tipul care-l vrei tu inainte de a da comanda.

uite aici :


WSXGA+ WVA (1680 x 1050),
or WUXGA WVA (1920 x 1200),
or WUXGA RGB LED WVA (1920 x 1200) (LED panel is DreamColor Panel available only with NVIDIA graphics)

http://h10010.www1.h..._pdfs/8730w.pdf

#66
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Nu e greu deloc sa cumperi un produs de calitate. De ce trebuie neaparat sa aiba sigla HP pe el? Si de ce te referi la "tara asta". Ai impresia cumva ca acest laptop vine de la producator cu 100 euro si tie ti-l vand romanii cu 1500? Mai mult, in cazul asta vad ca e vb de o calitate jalnica, calitate pe care o da producatorul nu comerciantul.

#67
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 19th May 2011, 00:07, said:

Bineinteles ca nu doriti repararea pentru un laptop ce nu l-ati folosit. Precizati toate aceste lucruri intr-un email catre HP cu cc la noi.

Deci cum facem?

View Postdaddy, on 24th May 2011, 14:14, said:

Nu e greu deloc sa cumperi un produs de calitate. De ce trebuie neaparat sa aiba sigla HP pe el? Si de ce te referi la "tara asta". Ai impresia cumva ca acest laptop vine de la producator cu 100 euro si tie ti-l vand romanii cu 1500? Mai mult, in cazul asta vad ca e vb de o calitate jalnica, calitate pe care o da producatorul nu comerciantul.

Se pare ca este chiar greu. Dintr-un motiv sau altul, cert este ca nu contenesc sa ma minunez de atatea motive! De ce "tara asta"? Pentru ca este plina de oferte!

:-)))

View PostHawkie, on 24th May 2011, 14:11, said:

tu trebuia sa te asiguri ca ecranul este de tipul care-l vrei tu inainte de a da comanda.

uite aici :


WSXGA+ WVA (1680 x 1050),
or WUXGA WVA (1920 x 1200),
or WUXGA RGB LED WVA (1920 x 1200) (LED panel is DreamColor Panel available only with NVIDIA graphics)

Cred ca pana la urma ajungem la foaie de achizitii insotita de caiet de sarcini, fisa tehnica si cerere de oferta.

#68
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View PostEduard, on 24th May 2011, 21:50, said:

CITAT (concret @ 19th May 2011, 00:07)
Bineinteles ca nu doriti repararea pentru un laptop ce nu l-ati folosit. Precizati toate aceste lucruri intr-un email catre HP cu cc la noi.


Deci cum facem?

1. Ati trimis mail catre reprezenta HP cu cc la noi ? Eu unul nu l-am vazut. Daca totusi e trimis, dati fw.
2. Chiar daca nu am vazut acest mail noi am contactat HP si i-am indicat sa citeasca tot ce scrie pe acest forum si am sprijinit cauza dvs.
Sugerez de asemenea sa contactati din nou HP si sa le spuneti noul diagnostic, cerandu-le sa vi se restituie banii.

#69
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postconcret, on 25th May 2011, 10:42, said:

1. Ati trimis mail catre reprezenta HP cu cc la noi ? Eu unul nu l-am vazut. Daca totusi e trimis, dati fw.
2. Chiar daca nu am vazut acest mail noi am contactat HP si i-am indicat sa citeasca tot ce scrie pe acest forum si am sprijinit cauza dvs.
Sugerez de asemenea sa contactati din nou HP si sa le spuneti noul diagnostic, cerandu-le sa vi se restituie banii.

D-le, v-am spus mai sus ca am trimis de acum o luna mail la tot ce am indentificat eu ca serviciu HP abilitat sa se ocupe de aceasta problema. Tot mai sus v-am povestit de reactia Departamentului Sesizari si Reclamatii de la HP Romania prin persoana d-nei Marina Giurca, singura abilitata se pare in acest sens. Inteleg ca doriti Forward. Il aveti deja (pe [email protected]).

Daca totusi considerati ca nu e suficient ce am facut eu pana acum, va invit sa indicati dvs. un serviciu sau o adresa (a HP sau a oricui altcuiva) unde exista posibilitatea sa mai fac inca o data sesizare, plangere, atentionare, negatie sau ce s-o mai face.

O sa va multumesc pentru sprijnirea cauzei mele cand o sa vad problema rezolvata cu ajutoul dvs. In rest sunt doar discutii si nu rezultate.

Eduard

#70
ady1981

ady1981

    Numai o minte diabolica mai poate crede in dreptate. in Romania&

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,466
  • Înscris: 11.11.2009

View PostEduard, on 25th May 2011, 14:23, said:

D-le, v-am spus mai sus ca am trimis de acum o luna mail la tot ce am indentificat eu ca serviciu HP abilitat sa se ocupe de aceasta problema. Tot mai sus v-am povestit de reactia Departamentului Sesizari si Reclamatii de la HP Romania prin persoana d-nei Marina Giurca, singura abilitata se pare in acest sens. Inteleg ca doriti Forward. Il aveti deja (pe [email protected]).

Daca totusi considerati ca nu e suficient ce am facut eu pana acum, va invit sa indicati dvs. un serviciu sau o adresa (a HP sau a oricui altcuiva) unde exista posibilitatea sa mai fac inca o data sesizare, plangere, atentionare, negatie sau ce s-o mai face.

O sa va multumesc pentru sprijnirea cauzei mele cand o sa vad problema rezolvata cu ajutoul dvs. In rest sunt doar discutii si nu rezultate.

Eduard

Sa nu crezi ca daca firma HP, in general pare serioasa. In Romania este reprezentata de Romanii, care se cred Dumnezeii in acele functi,

Parerea mea este ca acel laptop nu iti va fi schimbat, nici de HP nici de Vanzator, Atat te poarta pe drumuri pana renununti tu, Sau dau vina unu pe altu pentru problema, Nu trebuie uitat ca toate se intampla in Romania. unde, Ai dreptul doar sa Taci, Hoti au derepturii , nu tu,

Sper sa nu fie cum zic eu, Dar ma tem ca asa va fii,

Edited by ady1981, 25 May 2011 - 19:47.


#71
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005

View Postady1981, on 25th May 2011, 20:47, said:

Sa nu crezi ca daca firma HP, in general pare serioasa. In Romania este reprezentata de Romanii, care se cred Dumnezeii in acele functi,

Parerea mea este ca acel laptop nu iti va fi schimbat, nici de HP nici de Vanzator, Atat te poarta pe drumuri pana renununti tu, Sau dau vina unu pe altu pentru problema, Nu trebuie uitat ca toate se intampla in Romania. unde, Ai dreptul doar sa Taci, Hoti au derepturii , nu tu,

Sper sa nu fie cum zic eu, Dar ma tem ca asa va fii,


Nu mai cred nimic bun despre cei de la HP. Mi-au dovedit 3 luni din plin de ce sunt in stare.

NU RECOMAND HP din nici un punct de vedere: marketing mincinos, produse PROASTE, servicii nesimtite si extrem de proaste pe parte de suport, beneficiul clientului poate fi si 0 ca nu intereseaza pe nimeni.

Probabil ca afacerile cu statul si tot felul de livrari de produse in masa pe la institutii i-au facut sa creada ca se poate sa-si bata joc de clienti.

HP = imprimante. Cel mult. In rest, cel putin in Romania, DE EVITAT COMPLET!

#72
Eduard

Eduard

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 21.07.2005
Observ dupa inca o saptamana de tacere cum cei de la 3e.ro (user: concret) continua sa se "implice" in rezolvarea problemei in mod similar celor 3 luni de pana acum: prin nefacut nimic si prin intretinerea cu stoicism a unei atitudini de reclama (gen spoiala de feedback dat pe softpedia ca mai sa dreaga busuiocul).

D-le de la 3e.ro (presupun ca vorbesc cu Pop Valentin, patronesul), multumesc inca o data pentru feedbackul dat incercarii mele de solutionare! M-ati ajutat fix 0 (ZERO), nu ca m-as fi asteptat sa faceti acum mare lucru din tot ce n-ati facut timp de 3 luni!

Anunt public ca minunatia de laptop pe care mi l-a vandut 3e.ro - in combinatie cu obscurul importator agreat si tinut la secret al marfurilor HP de Romania - nu e bun de nimic, nici dupa cea de-a 3-a si ultima reparatie: schimbat monitor, placa video si placa de baza.

Nota si feedbackul meu pentru felul in care au decurs lucrurile in aceste 3 luni de zile:

- www.3e.ro: nota 1 (servicii proaste, produse proaste, manageri superficiali si iresponsabili, care nu numai ca nu sunt interesati de customer support ci isi mai si fac reclama despre cat de mult le pasa).
- importator produse HP: nota 1 (refuz complet de a se implica in problema clientului) - o sa aflu pana la urma si cine este aceasta entitate.
- HP Romania: nota 1 - servicii execrabile de suport clienti, sesizari probleme ramase fara raspuns si fara rezolvare.
- service Priva System Plus prin reprezentanta RSI Brasov: nota 10 pentru felul in care m-au ajutat in orice mod imaginabil de solutionare a problemei.

Mai mentionez inca o bila neagra pentru HP: cand Priva System Plus (firma de service) prin reprezentanta RSI Brasov a comunicat acum 2 zile la HP Romania verdictul ca laptopul nu poate fi reparat nici macar dupa schimbarea placii de baza, cei de la HP le-au ras in fatza si m-au pus sa trimit laptopul la Bucuresti ca sa-l repare ei, desi li se ceruse in mod explicit returul. Ceea ce din punctul meu de vedere este incalificabil ca si interes pentru satisfactia clientului si ca si calitate a unui produs business promovat peste tot in cel mai avangardist mod posibil!

Rezolutiile find acestea, o sa am grija ca serviciile proaste prestate de HP si de SC ATU IT SRL (daca pot fi numite servicii), precum si calitatea deprorabila a produselor vandute de HP si de 3e.ro sa ajunga la cunostinta consumatorilor avizi de informatii si feedbackuri din teren si din viatza reala despre practicile comerciale din Romania. Consider, dupa o astfel de experienta, ca se impune mai mult decat oricand alegerea atenta si in cunostinta de cauza a acelor distribuitori si prestatori de servicii care chiar merita bagati in seama si platiti pentru ceea ce ofera, odata cu evitarea, evidentierea si eliminarea pe cat posibil a acelora care nu dau doi bani pe satisfactia clientilor lor!

Edited by Eduard, 29 May 2011 - 13:54.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate