Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 datasheet crawling

Sanse refinantare

arii

Sapa peste pardoseala
 

Curatare si lubrifiere lant bicicleta

- - - - -
  • Please log in to reply
261 replies to this topic

#55
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007
Cam la 2 saptamani bicla mea intra in curatenie generala. Asta insemnand si degresare - ungere lant. Si eu folosesc un lubrifiant ieftin pentru uz auto, imbuteliat in flacon sub presiune si cu pai pentru aplicare precisa.

#56
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
am trait printre biciclete mai mult de 10 ani, am reparat la ele, singurul lucru pe care nu l-am putut invata este centratul rotilor.
Dar tin foarte bine minte ca nu foloseam ulei pentru lanturi, motivul unul singur, se acumula praf si se intarea pe foi butuc set de pinioane si spalai la ele de iti ieseau ochii. Cu motorina daca dai cu pensula saptamanal n-are nici pe drq.
Intr-un mediu ideal, fara praf, cum ar fi alta tara decat romania, da, poate merg prostiile alea de uleiuri speciale de lant. Dar in rest nu recomand nici un tip de ulei sa fie folosit.

Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca.

Edited by Cutzu, 06 June 2011 - 20:16.


#57
razvi007

razvi007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 08.02.2011

View PostCutzu, on 6th June 2011, 21:15, said:

am trait printre biciclete mai mult de 10 ani, am reparat la ele, singurul lucru pe care nu l-am putut invata este centratul rotilor.
Dar tin foarte bine minte ca nu foloseam ulei pentru lanturi, motivul unul singur, se acumula praf si se intarea pe foi butuc set de pinioane si spalai la ele de iti ieseau ochii. Cu motorina daca dai cu pensula saptamanal n-are nici pe drq.
Intr-un mediu ideal, fara praf, cum ar fi alta tara decat romania, da, poate merg prostiile alea de uleiuri speciale de lant. Dar in rest nu recomand nici un tip de ulei sa fie folosit.

Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca.
Pai iti cam dai cu firma in cap.Ziceai ca nu are rost sa folosesti ulei :thumbdown:

#58
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
De ce sa imi dau cu firma in cap? Am zis putin ulei pentru ca motorina din zilele noastre nu mai e ca aia puturoasa de acum 10 ani, cand era plina de.. cum ii zice, parafina.

#59
razvi007

razvi007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 08.02.2011

View PostCutzu, on 6th June 2011, 21:25, said:

De ce sa imi dau cu firma in cap? Am zis putin ulei pentru ca motorina din zilele noastre nu mai e ca aia puturoasa de acum 10 ani, cand era plina de.. cum ii zice, parafina.
Tocmai,din ceea ce ai zis reiese faptul ca,recunosti fara sa vrei,ca uleiul are anumite calitati pe care in mod normal motorina nu le are.

#60
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007

View PostCutzu, on 6th June 2011, 21:15, said:

Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca.

Bun! Adevar ai grait! Dupa cum ai observat uleiurile se amesteca(dizolva) in motorina. Asadar motorina este solventul care dilueaza uleiul. Asta incerc sa sustin. Nu e bun un solvent pe post de lubrifiant.

#61
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
n-am recunoscut nimic
am zis 3 parti motorina o parte ulei, care e problema?
daca zieam 3 parti ulei o parte motorina, atunci imi dadeam cu firma in cap

#62
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007
Adica, de ce sa folosesti o parte de ulei cand motorina e asa de buna singura?

#63
razvi007

razvi007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 08.02.2011

View Postiunicu, on 6th June 2011, 23:24, said:

Adica, de ce sa folosesti o parte de ulei cand motorina e asa de buna singura?
Se contrazice singur...... :thumbdown:

#64
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Am explicat mai sus, inainte motorina euro2 euro3 era mai groasa mai unsuroasa, acum e mai subtire odata cu noile norme, nu mai e cum era acum cativa ani.
Nu m-am contrazis cu nimic.

#65
pg-soare

pg-soare

    Ciclist de mahala

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 14.09.2008
Traim in actualitate, nu in trecut, cutzule. Mi se pare destul de enervant sa fac cum ai zis tu si timp pierdut. :) Asa , mai bine dai cu lubrifiant si asta e. Lantul nu poate fi curat sau fara praf!

Cand degresez, n-o fac complet (perfect).

#66
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
asta vroiam sa zic
dati-i cu ulei
treaba e buna

#67
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007
Nu-mi place mai avem putin si ne certam. Parca suntem cucoane. Fiecare isi intretine bicicleta cum pofteste fara sa dea socoteala nimanui findca o face pe cheltuiala proprie. Hai sa nu ne mai contram.

#68
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
acum ce faci ma
tot tu vii cu afirmatii ca ma contrazic, adica samanta de scandal si tot tu tragi concluzia ca o sa ajungem sa ne certam pe un lant obosit de bicicleta

ti-am argumentat ce am spus in primul post, ce faci tu cu bicicleta ta, ca o duci la fier vechi sa iti iei o cola la 2l e problema ta

am zis eu ca o sa-mi para rau ca-mi dau cu parerea in topicul asta

#69
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007
In primul rand te rog sa te adresezi cu un apelativ mai comercial, nu suntem prieteni. Argumentele tale sunt fara nici o baza tehnica. Ce stii tu despre proprietatile hidrocarburilor este eronat. Am apelat la calmare pe principiul ca cineva trebuie sa cedeze primul, altfel o sa discutam in contradictoriu ca niste copii rasfatati.
Nu vreau cearta nici cu tine, nici cu nimeni altcineva. Multumesc!

#70
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Nu ai apelat la nimic. Ai vrut sa-mi demonstrezi ca ma contrazic, eu ti-am argumentat ca te inseli.
Lantul de la bicicleta nu va lucra niciodata intr-un mediu ideal, cum lucreaza un piston la masina de exemplu, sub presiune, unde uleiul este obligatoriu necesar. Lantul de la bicicleta mai trece prin apa, mai ia un praf de nisip, mai ia un soc de la o cazatura.
Si cu asta am terminat de argumentat parerea mea despre unsul lanturilor.
Spor la uns cu ulei.

#71
iunicu

iunicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 03.10.2007
Motorina:
Capacitate de lubrifiere, diametrul corectat al petei de uzură (wsd 1,4) la 600 C, max. - 460 ?m

Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460Î?m) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5Î?m iar maximul acceptat este de 3.5Î?m
Unde: ?= mu(micro)
Si tie spor la uns cu motorina!

Edited by iunicu, 07 June 2011 - 21:29.


#72
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
unde m-am contrazis? asta nu mi-ai explicat
nu vezi ca esti penibil
cand foloseam eu motorina se decanta parafina pe fund, acum e mai subtire, contine 5% biodiesel si este cu continut foarte scazut de sulf, inainte era plina de asa ceva. Acum ce imi demonstrezi? Ca am dreptate. Multumesc, In continuare esti penibil. Din cauza asta am zis 3 parti motorina o parte ulei. Dar in continuare ma contrazic nu?
Mai adu niste teste facute de bosch, in special pentru lanturile de bicicleta.

Ca si coincidenta, fix in 2003 a fost anul in care am inchiriat ultima data biciclete. Dupa care le-am aruncat in pod pe toate, ca nu-mi mai permiteam sa le scot la produs.
Deci iar am dreptate, motorina este o solutie foarte buna pentru lanturi. Nici o noutate, doar nu ma contraziceam de amorul artei.
Bineinteles, in combinatia data de mine, pac pac 3 parti motorina o parte ulei ;).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate