Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Foisor - noi reglementari

Recomandare telefon preț 300...

La Multi ani de ziua noastra a tu...

EURO 24 - Primul meci: Romania - ...
 Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...

Curatare tigaie

Alegere SPC sau parchet laminat -...
 Sfat achizitie masina SH

Foloseste cineva radar?

Extreme cuponing este adevarata e...

Cum de le convine unora sa cumper...
 Vanzatorul mașinii a plecat ...

RCA majorat in Bucuresti si Ilfov

OMV Petrom cumpara Renovatio

Sens unic pe strada Matasari (Buc...
 

imprumut bancar

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Costel2011

Costel2011

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.03.2011
Buna Ziua!Am o intrebare daca sunteti amabili sa mi raspundeti! sunt student si am nevoie de un imprumut bancar pe care vreau sa l girez cu pamantul bunicii in valoare de 13.500 de euro! E posibil?Daca da,ce valoare ar putea avea creditul meu?Si ce banca imi recomandati?

#2
bambucea76

bambucea76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 14.02.2009
Cine a facut evaluarea la 13500? Si este destul de greu sa faci tu imprumutul dac pamantul nu este al tau, poate imposibil.

#3
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View PostCostel2011, on 13th March 2011, 13:59, said:

Buna Ziua!Am o intrebare daca sunteti amabili sa mi raspundeti! sunt student si am nevoie de un imprumut bancar pe care vreau sa l girez cu pamantul bunicii in valoare de 13.500 de euro! E posibil?Daca da,ce valoare ar putea avea creditul meu?Si ce banca imi recomandati?
Nu o sa reusesti. Ai nevoie de un job si peste 23 de ani pt a obtine un asemenea imprumut azi la bancile din Romania.
Ar putea face bunica insa imprumutul si numai in situatia in care are o pensie de peste 1000 Ron.

#4
derbedea

derbedea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 13.03.2011