Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

camera profesionala detalii si exemple

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
salut, am mai postat odata in legatura cu o camera video dar in alt contex, sper ca nu gresesc ca voi deschide un subiect nou
cine poate sa-mi spuna in ce se deosebesc camerele video semi-pro si profesionale, de exemplu ce senzor e mai bun, mediul de stocare, care sunt criteriile cele mai importante de ales la o camera video.
momentan doar caut o camera cu ajutorul careia as vrea sa filmez pentru a ma inscrie la anumite festivaluri in ani viitori daca voi avea noroc daca nu doar ca hobby, si de preferat una cu ajutorul careia sper sa  pot pune filmul intr-un  cinematograf si imaginea sa-i fie ok.
care ar fi o firma mai buna in domeniul lor, sony jvc, panasonic, cannon etc. cine detine piata la camerele pana in 5000-6000$ maxim, sa imi minimalizez marja de cautare.
imi cer scuze daca nu am postat bine sau daca mai era un subiect identic si l-am ratat
salut

#2
cooliooo

cooliooo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 06.02.2010
http://www.dvinfo.net/forum/

#3
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
mersi

#4
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Is multe de spus si multe din ele pot fi si subiective.
Strict ca si diferenta intre semi-pro si pro in digital ar fi:
1- Senzor La semiprofesionale dimensiunea se invarte in jurul la 1/3 inch; la pro se folosesc 2/3 ,S35(30x24mm), FF35(36x24mm).....de aici sesibilitate si DOF de cinema.
La pro se folosesc cu precadere CCD (vezi Rolling Shutter) sau CMOS dar foarte performante.
Dinamica senzorului care iar reprezinta un factor decisiv in favoare Categoriei PRO.
2-Lentilele La semipro in majoritatea cazurilor ele sunt ALL in One de calitate acceptabila si in general nu sunt prezente pe ele toate 3 inelele(Zoom, Focus si Iris) sau daca sunt nu la tote ajustarea se face mecanic ci de multe ori sunt electronice. La pro avem de-aface cu obiective interschimbabile de calitate pe diferite monturi.(Utilizatorul poate sa obteze pentru lentila cea mai apropiata nevoii sale la un moment dat)
3-Formatul si implicit bitrate-ul la care are loc stocarea: La semipro se folosesc formatele uzuale care in general ofera compresii foarte ridicate si spatiu de culoare restrans 4:2:0 (PAL DV ,DVCAM,HDV,Mjpeg,VC-1,AVCHD,AVC-Intra 50,H264 si aproape toate Mpeg-urile)
In pro avem de-aface cu compresii loselless in spatii cu chroma subsampling 4:2:2 sau fara subsampling 4:4:4 RGB sau Uncompressed in formate ca AVC-Intra 100, DVCPRO50 , DVCPRO HD, Digital Betacam, XDCAM HD422, HDCAM SR pentru 4:4:4 RGB etc. Tot aici ar mai fi de spus despre frame rate variabil,Prezenta de obicei a ambelor standarde PAL-NTSC,precum si de 1080p la 50 cadre pe secunda(semipro 24,25 sau 30 de unde imaginile dinamice au mult de suferit si se prefera HDV cu shutter cat mai mic in loc de asazisul FULL HD) ,precum si celebrele camere High-Speed.
4-Conectica: In semipro camerele dispun in general de urmatoarele (Compozite Video, S-Video,Component,MIC-IN pe Minijack,HDMI,Firewire,mufa casti si cam atat)
                    In pro pe langa cele de mai sus aprope obligatoriu avem interfata SDI sub forma de SD-SDI si sau HD-SDI Single,dual sau Chiar Quad Link in functie de camera(interfata digitala care merge pana la 4:4:4 RGB)
precum si conectoare XLR cu Phantom Power pentru Mic-uri profesionale ,si nu in ultimul rand interfete TC(Time CODE)
Tot ca o diferenta intre semipro si pro ar fi prezenta controlelor avansate de imagine cum ar fi Curbe Gama ,White Balans in Kelvin ,WB Shift avansat ca in DSLR,Gain Limit in audio,Sensibilitate gain setubil sub 0,posibilitatea transferarii de setari intre camere identice (forte util in Multicam) ,multitudinea de controale manuale si multe altele.
Ca si o opinie pur subiectiva Sony PMW-EX1/EX3 este o camera semipro din categoria superioara cu tendinte PRO.Tot odata ea reprezentand si un compromis foarte bun intre calitate/PRET si se incadreaza in suma spusa de tine dar repet doar camera fara nici un accesoriu care de altfel este aproape inutilizabila.Un lips considerabil sun Senzorii CMOS care sufera de Rolling si lipsa formatului 1080 50p care paradoxal este disponibil pe niste camere Consumer seria TM de la Panasonic;cei drept la compresie foarte mare.

Edited by geo123, 02 February 2011 - 15:15.


#5
vgabi

vgabi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,449
  • Înscris: 07.08.2008
Dacă tot ai banii ăia orientează-te spre Panasonic AF100 sau Canon XF300 din gama Pro. Eventual un JVC HM700.

#6
cooliooo

cooliooo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 06.02.2010

View Postgeo123, on 2nd February 2011, 15:10, said:

In pro avem de-aface cu compresii loselless
daca te referi la lossless (adica fara pierderi, avand antonimul lossy - adica cu pierderi), apoi toate compresiile enumerate (AVC-Intra 100, DVCPRO50 , DVCPRO HD, Digital Betacam, XDCAM HD422, HDCAM SR) is lossy - adica cu pierderi.

View Postgeo123, on 2nd February 2011, 15:10, said:

precum si de 1080p la 50 cadre pe secunda
camerele pro care trag in 1080p/50 sunt o aparitie (destul de) noua si cam rara. afara de ldk 8000 eu nu prea stiu altele....nu stiu daca sony a scos kitu' 3g pen' HDC-1500....
oricum cam. nu rezolva nimic....mai trebuie si ca (toata) infrastructura de broadcast sa suporte semnalu' de 3 giga....si asta ar fi abia inceputul....

#7
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006

View Postvgabi, on 2nd February 2011, 16:23, said:

Dacă tot ai banii ăia orientează-te spre Panasonic AF100 sau Canon XF300 din gama Pro. Eventual un JVC HM700.
Xf300  3mos de 1/3    4.5 lux (full AUTO mode, +21dB gain)0.8 lux (Manual mode, +33dB gain) =Sta Destul de prost in Low light ,Are Rolling nu are SDI Sta prost si la stabilizare.
AF 100 este la pretul ala fara obiectiv Iti trebe obiectiv scump sub 2.8 altfel e la fel de oarba poate chiar mai oarba decat un FX1 ,1 singur Cmos de unde probleme la culori in low light. Compresie si codec de gama consumer.
AJVC HM700 senzori de ddoar 1/3 Intefata Doar SD-SDI interlace(480i,576i)
1080 50p trage cinealta f35 si RED-urile numai spun 120fps da ani buni de zileIn loc sa-puneti osul la treaba si sa reaspundeti ontopic cautati nod in papura desi vedeti bine ca nu vb din auzite si am ani de experienta.Asai numai forumurile din romania
1 raspuns on tpic zece offtopic asa ca ma lasa rece
Descurcati-va fiecare cum puteti ca vad ca daca vreau sa fiu de folos si-mi pierd timpul se gasesc destui incompetenti pe-aici sa carcoteze
Numai bine

Edited by CristianAdrian, 03 February 2011 - 11:56.


#8
jackieyou

jackieyou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 09.07.2009
mersi , e o baza de la care pot pleca, voi studia piata zilele acestea sa vad cam ce mi-ar placea, si pe viitor Doamne ajuta sa stang banii, acum filmez cu un Nikon d5000cu obiectiv de 55-200,
oricum mersi, in legatura cu acea camera recomandata de tine, o studiez in momentul de fata, eu ma duceam cu gandul la un fx1 sau fx1000,

Edited by jackieyou, 03 February 2011 - 01:07.


#9
videoprod

videoprod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.06.2009

View Postgeo123, on 2nd February 2011, 17:31, said:

AF 100 este la pretul ala fara obiectiv Iti trebe obiectiv scump sub 2.8 altfel e la fel de oarba poate chiar mai oarba decat un FX1 ,1 singur Cmos de unde probleme la culori in low light. Compresie si codec de gama consumer.

Nu sunt eu cel mai competent sa vorbesc despre AF 101,pt ca inca nu am tinut-o in mana,si nu am filmat cu ea,insa am un interes mare legat de camera asta,asa ca am incercat sa gasesc pe net review-uri facute de alti,care,APARENT,stiu ce vorbesc.Asa ca postez un link spre un astfel de review,made by Nigel Cooper,si unul spre o filmare facuta cu camera asta,opera lui Philip Bloom.

http://www.dvuser.co...ent.php?CID=247

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wLcEEA5SBkE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Adevarul e ca dupa ce am vizionat filmul,m-am convins:asta e camera pe care o vreau!

Edited by videoprod, 22 March 2011 - 16:12.


#10
vgabi

vgabi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,449
  • Înscris: 07.08.2008
Dacă nici pe cei 2 nu-i crede nimeni atunci mai pun și eu o comparție între AF100 și Sony F3.
http://www.hdwarrior...ht-the-results/

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate