Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri
 Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...
 Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 

fun courier - primire ...

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
ady_95

ady_95

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 23.12.2009
salut

vreau si eu niste informatii despre fan courier (SI DA, AM INTRAT PE SITE-UL LOR SI NU AM GASIT)
am inteles ca la primirea produsului pot sa fac o verificare a acestuia (e adevarat?)
si daca da , e valabil si la produse sh (de ex de pe okazii) ?

iar daca produsul primit nu corespunde cu descrierea acestuia (de ex daca produsul nu este original ) il pot retrimite fara a percepe o taxa in plus? (si in acest caz, cine trebuie sa plateasca livrarea?)

multumesc.

#2
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009
Nu, nu se poate face verificarea coletului.
Se poate doar refuza primirea lui si se returneaza expeditorului, acesta suportand cheltuieli de expeditie si retur.

#3
mberila

mberila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,670
  • Înscris: 20.11.2005
nu se mai poate de peste un an si jumatate.
cam toti curierii au scos aceasta optiune.
cat despre okazii, pt a nu avea emotii iti recomand sa cumperi de la vanzatori cu cat mai multe calificative pozitive si care are contul de cel putin cateva luni vechime.
daca vanzatorul are cont nou, putine sau zero calificative si pret suspect de mic, iti recomand sa iei de la alt user.
bafta

#4
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,237
  • Înscris: 05.01.2006
Mie mi-a spus un curier ca se poate ceva de genul ca la expeditie sa verifice ei ce este in colet si sa mentioneze acel lucru. Nu-ti va verifica nimeni insa ca nu sunt carcase goale/produse stricate/etc... de genul... ci doar ci doar ce este "vizual" in pachet. Nu m-a interesat si nici n-am intrebat daca asta presupune costuri separate sau nu.

In alta ordine de idei pe okazii bazeaza-te pe calificativele primite/date precum si valoarea tranzactiilor pentru care a primit calificative si in general daca este "prea ieftin ca sa fie adevarat"contacteaza-ti cunostintele din acea localitate pentru o verificare in realitate sau deplaseaza-te pana acolo. Eventual un filmulet/poze cu produsul si serii de pe el te-ar ajuta, etc... Eu am luat multe chestii de pe okazii si n-am luat niciodata teapa si nici n-am dat... Dar sunt multi altii care se plang...

bafta!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate