Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Contract RCS & RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Sergiuuuuuu

Sergiuuuuuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.12.2010
Salut, am și eu niște nelămuriri și știu că aici voi găsi informațiile necesare. Treaba stă cam așa:
-se dă un contract încheiat cu RCS & RDS, însă titularul este plecat din țară.
-cică contractul are doar valabilitate minimă (16 luni parcă), "valabilitate" maximă neexistând, deci perioada contractului este nedeterminată. Mi s-a spus că pentru rezilierea contractului trebuie neapărat să vină titularul în persoană, sau cu o procură.
-cel mai recent contract pe care l-am găsit este de pe data de 01/08/2009, însă ei mi-au spus că ultimul contract a fost încheiat pe 01/01/2010. Mă întrebam dacă pot cere o copie la acel contract?
-în cazul în care nu mai plătesc facturile pentru serviciile oferite, după expirarea "termenului minim" stabilit în contract, care sunt urmările (ei m-au "avertizat" cu instanța)? În contractul pe care îl am, am găsit ceva interesant:
În funcție de propria apreciere, RCS & RDS poate considera prezentul contract ca fiind reziliat de drept fie în privința tuturor serviciilor furnizate, fie în privința anumitor servicii care fac obiectul contractului, fără a fi necesară punerea în întârziere a Beneficiarului, fără posibilitatea acordării vreunui termen, fără intervenția instanței și fără necesitatea îndeplinirii vreunei formalități dacă:
a) Beneficiarul nu plătește abonamentul lunar și/sau orice alte tarife aferente serviciilor furnizate și penalități de întârziere (dacă este cazul) în termen de cel mult 20 (douăzeci) de zile de la expirarea Termenului de plată...
Deocamdată cam atât. Țin să precizez că în perioada următoare titularul contractului nu poate veni în țară.

#2
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Ma indoiesc sa-ti fi semnat cineva un contract taman in 1 ian 2010. Nu cumva este ceva modificare de pachet, un upgrade, downgrade, care intra in vigoare cu 1 ian 2010? Copie poti sa ceri, daca esti titularul sau daca prezinti procura. Din cate inteleg nu esti titularul contractului, ci doar beneficiarul serviciilor. La fel, in caz de neplata, la un moment dat, se poate ajunge si in instanta.
Rezilierea se poate face dupa expirarea celor 16 luni, sau daca nu au expirat cele 16 luni, cu plata promotiilor de care a beneficiat titularul la inchierea contractului, de catre titular sau de catre o persoana imputernicita prin procura notariala, cu achitarea la zi a datoriilor, intre 1 si 5 ale fiecarei luni, cu intrare in vigoare din 1 luna urmatoare.

Edited by OctiPsy, 07 December 2010 - 16:04.


#3
Sergiuuuuuu

Sergiuuuuuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.12.2010
Cred că ai dreptate cu "upgrade-ul", ultima dată trecând de la cablelink pe fiberlink (fibră optică). Doar că nu am găsit nici un act în legătură cu asta...
Titularul este tatăl meu ?i de asta mi se pare absurd atâta birocra?ie pentru 50 lei pe lună, pe care i-am plătit de fiecare dată la zi. Eu m-am dus cu gând să îmi reînnoiesc contractul, dar iată că nu am putut. În legătură cu rezilierea contractului, fără titularul în persoană sau procură, nu pot să mă avantajez de punctul men?ionat mai sus în contract? Eu am în?eles că în cazul în care nu plătesc abonamentul în termen de 20 zile, contractul se anulează. Ori nu e chiar a?a?

Mersi pentru răspuns.

Edited by Sergiuuuuuu, 09 December 2010 - 00:10.


#4
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Daca nu mai achiti, datoria acumulata pana atunci ramane oricum. Se va suspenda serviciul si nu se vor mai emite alte facturi. Dupa o anumita perioada contractul se poate rezilia de catre ei, unilateral. Asta inseamna ca nu ti vor mai reactiva serviciile dupa achitarea datoriei, nu inseamna ca vor uita de sumele pe care le datorezi. Apoi ei pot actiona titularul contractului in instanta pentru recuperarea datoriei. Cam asa functioneaza astia...
Nu e absurd de loc, daca m-as duce eu de exemplu, sa zic ca sunt fiul si te las fara servicii? Anulez tot, cum se verifica? Sau gasesc buletinul lu' careva pe strada zic ca-i tata si-l umplu de datorii?

#5
Sergiuuuuuu

Sergiuuuuuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.12.2010
Titularul a venit în țară, iar acum vreau să știu dacă este posibil să renunț la contractul actual cât mai repede posibil. Știam că se poate renunța în orice moment pe baza unei legi... însă dacă mai multe detalii ar fi de ajutor. Mulțumesc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate