Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Culoare vopsea masina
Ultima postare: nov 17 2010 18:17, Inițiat de
gabicen
, nov 14 2010 21:55
·
0
#1
Publicat: 14 noiembrie 2010 - 21:55
Am un Matiz culoare rosie....zgariat...de capra din fier beton asezata pe strada de un patron de butic.
Am vorbit cu un amic sa vopseasca zgarieturile si printre altele de cumparat mi-a zis sa cumpar de la policolor vopseaua la 1kg culoarea rosie respectiva (matiz rosu). O alta varianta ar fi sa merg la o firma care produce vopsele de diverse palete de culori ...la cererea clientului dar am inteles ca aceste sunt scumpe. Exista un cod de culori pentru vopsele masini? Pe cartea de identitate a Matizului scrie la culoare "rosu". Pe cartea de identitate a unei foste Dacii scria la culoare "alb boreal". Daca am un Matiz rosu si vreau sa cumpar o vopsea "rosu matiz" ....exista un cod international al acestor culori de masini?... astfel incat daca intru intr-un magazin de vopsele de masini sa zic ca am nevoie o vopsea cu codul x? Unde sunt scrise codurile vopselei in masini? Am inteles ca uneori pe stalpii de la usi... Editat de gabicen, 14 noiembrie 2010 - 21:56. |
#3
Publicat: 14 noiembrie 2010 - 22:09
O varianta ar fi sa dai jos clapeta ce acopera busonul de rezervor, si sa te duci cu ea la un centru care sa-ti "fabrice" nuanta optima si ideala.
Dupa cod e mai greu. La E34 am codul culorii pe oala amortizorului "Imperial blau metalic", si tot a trebuit sa duc "mostra" de vopsea ca sa iasa culoarea cum trebuie... |
#4
Publicat: 14 noiembrie 2010 - 22:24
Autoturismele din gama Daewoo au codul de vopsea scris pe abtibildul ala patrat de pe geamul din spate.
Daca cumva a fost rupt, codul se gaseste pe o tablita de pe traversa de la capota. La rosu parca este cu L, de ex. 73L, sau 77L, etc. Atentie insa culorile pot varia nu doar in f. de cod, ci si de lotul de vopsea, amestec, acoperire, vopsitor, etc... La rosu in general este mai complicat, se da o vopsea de acoperire mai intai, care poate avea uneori cod diferit, si apoi vopseaua finala. Subliniez in general, nu pt. un model anume, si difera si in f. de producatorul vopselelor. Daca nu iei vopsea gata facuta, care insa iese sau nu bine la noroc, in general majoritatea se fac cu o reteta in care intra mai multe culori, uneori exagerat de multe, cu cantitati masurate in masa cu un cantar de mare precizie, sub 0,1 g. Este destul de greu sa nimeresti culoarea asa de bine incat sa nu vezi deloc diferenta. De regula trebuie facute teste si trebuie pigmentata ca sa iasa aproape la fel, iar uneori - daca serviceul se respecta, chiar se matuiesc si piesele din jur si se da cu pierdere ca sa se estompeze diferenta, si se aplica apoi lac pe toate cele revopsite, si in final se ia la polish, care si el are rolul de a la ochii cu luciul, sa vezi mai greu diferentele... Editat de loock, 14 noiembrie 2010 - 22:31. |
#5
Publicat: 14 noiembrie 2010 - 23:34
chiar daca iei dupa cod,tot va apare diferenta intre vopseaua veche, matuita de praf si soare, fata de vopseaua noua. cel mai bine e sa prepari vopseaua dupa nuanta pe care o are acum masina. la un atelier specializat . daca ai noroc, dupa un polish cu greu se va vedea diferenta.
|
#6
Publicat: 15 noiembrie 2010 - 01:26
Din cate am observat, vanzatorii stiu codurile, pentru ca sunt masini foarte utilizate si des intalnite. Am cumparat pentru matizul meu niste vopsea gri metalizat, si mi-a zis pe loc ca aia e, fara sa se uite nicaieri. Am insistat sa-mi dea o mostra sa verific la fata locului, si intr-adevar aia era, si din compararea mostrei cu masina, dar si dupa vopsire. Nu pot sa spun decat ca dupa vopsire, partea vopsita nou arata mai bine, dar foarte important este sa se priceapa si oamenii sa faca trecerea. Mie mi-au vopsit partial si piesele de caroserie din jurul ariei afectate, ca un fel de gradient, ca sa se vada frumos, totul inculs in pret.
Regula de aur pe care am invatat-o dupa o caruta de bani cheltuiti si multi nervi: daca tii cu adevarat la aspect si calitate, este OBLIGATORIU sa nu faci economie la vopsit si tinichigerie. Am dat dublul sumei pe care am dat-o la un atelier varza, "de cartier", dar se vede de parca abia ar fi iesita din fabrica, si asta cu tot cu corectura lucrarii de mantuiala pe care o facusera cei de dinainte. |
#7
Publicat: 17 noiembrie 2010 - 18:17
SINEKT, on 15th November 2010, 01:26, said: Din cate am observat, vanzatorii stiu codurile, pentru ca sunt masini foarte utilizate si des intalnite. Am cumparat pentru matizul meu niste vopsea gri metalizat, si mi-a zis pe loc ca aia e, fara sa se uite nicaieri. Am insistat sa-mi dea o mostra sa verific la fata locului, si intr-adevar aia era, si din compararea mostrei cu masina, dar si dupa vopsire. Nu pot sa spun decat ca dupa vopsire, partea vopsita nou arata mai bine, dar foarte important este sa se priceapa si oamenii sa faca trecerea. Mie mi-au vopsit partial si piesele de caroserie din jurul ariei afectate, ca un fel de gradient, ca sa se vada frumos, totul inculs in pret. Regula de aur pe care am invatat-o dupa o caruta de bani cheltuiti si multi nervi: daca tii cu adevarat la aspect si calitate, este OBLIGATORIU sa nu faci economie la vopsit si tinichigerie. Am dat dublul sumei pe care am dat-o la un atelier varza, "de cartier", dar se vede de parca abia ar fi iesita din fabrica, si asta cu tot cu corectura lucrarii de mantuiala pe care o facusera cei de dinainte. --------------------------- Multumesc tuturor pentru raspunsuri si recomandari... Cu stima, |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi