Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Ford Focus 1.6TDci - 80kw - 109Hp

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 21.10.2006
De mai mult timp tot ma gandesc sa cumpar o masina...
am visul meu, dar din motive financiare din ce in ce tind mai mult spre un Focus 1.6TDci

Avantaje
- motor 1600cmc, taxe mai mici, rca, impozit mai mic
- euro4
- 80kw  / 109CP  motor deajuns
- consum decent ~5L/100km
- interior placut
- combi (iarna merg la schi, mai car niste echipamente, mai merg intr-o excursie si am nevoie de spatiu in portbagaj)

Dezavantaje
- piese mai scumpe fata de VW, opel

din cate am auzit din 2010, taxele de prima inmatriculare vor creste :(
si tot ma bate gandul ca in 2010 sa cumpar masina din Germania, pe care il cumpar eu
(sau eventual de la o firma de recuperatori, aveti adrese, unde sa caut)

pretul estimez undeva in jurul de 5-6000euro

nu stiu exact versiunea, asa atasez o poza cu masina... poate imi spuneti exact ce versiune este
anual o sa parcurg ~ 25 - 35.000km  
sa aiba AC, bord computer si ESP ... in rest, prea ma intereseaza, sunt doar mofturi


astept pareri pro si contra

Attached Files



#2
Tyby_G

Tyby_G

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 21.01.2008
Daca reusesti sa iei masina anul asta, pana se mareste taxa, cauta sa iei 1.6 de 90 de cai, non FAP. Adica fara filtru de particule. Motorul are mult mai putine probleme fata de cel de 110 cai si daca nu-ti ajung cei 90 pe care-i are, il mai poti urca ceva doar din soft.
Spor la cumparaturi.

#3
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 21.10.2006
faza ca doresc un motor cat mai puternic posibil... deci daca trebuie sa aleg intre 90cp si 109cp... aleg 109cp

#4
wass

wass

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 07.02.2006
piesele sunt semnificativ mai scumpe fata de vw? si eu as fi tentat de o astfel de masina...distributia e pe lant?

#5
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009

 djxhouse, on 25th September 2010, 15:27, said:

faza ca doresc un motor cat mai puternic posibil... deci daca trebuie sa aleg intre 90cp si 109cp... aleg 109cp
motorul de 109cp are filtru de particule care are prostul obicei sa se defecteze din cauza motorinei de proasta calitate ceea ce inseamna ca mai trebuie sa scoti 2-3.000 de euro sa-l inlocuiesti
mai bine iei motorul de 90 si cu un cip il duci la 115 :OK:

#6
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007
motorul de 109 cp e identic cu cel de 90, difera doar softul, e softat din fabrica la 109 cp, il poti face si tu separat pe cel de 90 la 109cp.
distributia e jumate lant jumate curea.
nu toate 1.6 109cp au FAP doar cele euro 4 eu am focus 1.6 tci 109cp sedan din 2006 lua de nou am 150 000km, nici o problema cu masina si nu ma fap e euro 3.
ti-o recomand cu incredere, cel mai mult ma incanta la masina tinuta de drum si garda la sol, e ideeala pentru romanica, suspensia independenta e geniala pe gropile noastre iar garda inalta iti permite sa urci borduri sa treci prin gropi mari fara probleme. modelul e recunoscut pe partea de mecanica a trenului de rulare ca fiind foarte foarte fiabil(telescoape, bucsi,etc) motorul la fel e facut cu PSA acelasi de pe pegeout si Citroen si e fiabil.
piesele nu sunt foarte scumpe fata de VW si Opel asta e un mit, reviziile toate le-am fauct in serice si se invart pe la 600 ron, placutele 150 ron 250 ron depinde de promotie, pe spate am tamburi tin foarte mult, distributia nu ai ce-face aia e scumpa pe la toate masinile, in rest nu ai ce sa schimbi

Edited by adipit, 26 September 2010 - 10:01.


#7
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,707
  • Înscris: 22.11.2007
pai daca nu e euro4 il rupe la taxa de inmatriculare, asa ca nu cred ca i se poate recomanda sa ia 1.6 hdi 109cp euro3. eventual sa ia unul cumparat din romania de nou.

#8
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Recomand si eu motor de 90cp in detrimentul celui cu filtru de particule. De asemenea, ar merita achizitionata si o Astra H 1.7cdti 100ps 6 trepte - tot varianta fara filtru de particule.

#9
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 21.10.2006
sau ce alta varianta ar fi?
vreau o masina decenta...
motor peste 90-100CP, AC, ESP si economica cat de cat... nu vreau sa ma sparg in figuri, sa ajung din A in B

opel astra, VW golf,  

visez dupa un BMW E90 320D - 163CP, dar trebuie sa ma uit si la partea economica a treburilor

astept propuneri

L.E. Marius3k   . Opel astra cu 6 trepte? hm.. suna tentant

Marius3k   chiar ca m-ai pus pe ganduri
vad ca sunt Opel Astra
1.3CDTI - 90CP
1.7CDTI - 80CP
1.7CDTI - 101CP
1.9CDTI - 101CP
1.9CDTI - 150CP

am gasit si pe 1.3cdti cu 6+1 trepte
consumul la 1.9CDTI - 150CP extraurban    5L, mixt 6L
consumul la 1.7CDTI - 101CP extraurban 4.2L, mixt 5L
consumul la 1.3CDTI -  90CP extraurban 4.2L, mixt 5L

din toate tind intre 1.3CDTI si 1.7CDTI ...
consumul e acelasi, doar pretul de cumparare e mai ieftin la 1.7CDTI .. deci parca tind spre 1.7CDTI

in rest ce ziceti de opel astra H 1.7CDTI - 101CP sau 1.3CDTI - 90CP

astept pareri in continuare

Edited by djxhouse, 26 September 2010 - 14:06.


#10
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Zicem de bine, ce sa zicem?
Ia citeste si aici: http://forum.softped...howtopic=622934

#11
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

 djxhouse, on 26th September 2010, 15:27, said:

din toate tind intre 1.3CDTI si 1.7CDTI ... consumul e acelasi, doar pretul de cumparare e mai ieftin la 1.7CDTI .. deci parca tind spre 1.7CDTI

in rest ce ziceti de Opel astra H 1.7CDTI - 101CP sau 1.3CDTI - 90CP
Sfatul meu este sa nu cumperi Astra cu motorul de 1.3, este cam lesinat.

#12
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007
eu personal am mers si cu astra H si cu golf v si: astra H are platicele mult inferioare, scartaie trosnesc mai ales dupa 150 000 km, golf are garda la sol cea mai joasa, pretul de achizitie cel mai mare cica "isi tin pretul"

#13
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 21.10.2006
nici la Ford nu este bordul din plastic asa tare ca la opel
la VW, ford bordul e din plastic mai moale

#14
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Voi conduceti masinile sau le pipaiti? :huh:

#15
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007
sincer nu l-am pipait mai mult de 3 ori in 150 000km, ideea e ca fiind tari par/sunt mai casante, fac zgomot, scartaie, zici ca stau sa cada, la golf, focus sunt mai gumoase si mai reistente in timp, ats avroiam sa zic, nu  senzatia la pipaire. la Ford inschimb arata destul de banal la focus interiorul

Edited by adipit, 27 September 2010 - 07:30.


#16
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
A naibii, astra caravan a varului meu pe care i-am adus-o anul trecut la 150ooo are acum 188ooo si inca nu manifesta greieri si alte vietuitoare in bord.

#17
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,986
  • Înscris: 06.04.2007
Depinde unde si cum mergi cu masina, oricare ar fi ea.
Si la Focus, la frate-meu dupa 100000 km rulati in RO nu scartaie/troncane nimic.
La alt Focus am vazut ca la ~90000 km era cam dezastru.

Edited by Octavian___, 27 September 2010 - 07:51.


#18
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

Quote

motorul de 109 cp e identic cu cel de 90, difera doar softul
bang bang bang executie in direct....
difera niste chestii cum ar fi ca una are turbina cu geometrie fixa si alta cu geometrie variabila...

Edited by cornel001, 27 September 2010 - 16:10.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate