Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 

bicicleta touring

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
mocanupompiliu

mocanupompiliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.09.2010
sa traiti am intrat pe acest forum sa cer un sfat de la profesionisti vreau sa cumpar o bicicleta profesionista cu care anul viitor sa fac un drum pana la nordkapp si retur drumul ete lung cam 10000 km recunosc ca am multe pasarele drumul urca coboara e de vis dar e lung eu sincer intreatatea marci imi prind urechele multumesc mult o zi buna sant dispus sa dau pe ea cam 2000 euro

#2
wyo

wyo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 17.04.2005
La banii astia ma indoiesc sa nu poti lua ceva ca lumea, doar sa fie ceva potrivit pentru asemenea drum. Nu ma bag sa recomand vreo marca sau model ca sigur sunt altii mai abilitati. Si mai e ceva. Daca astia sunt toti banii de pregatire, mai trebuiesc destule altele pe langa o bicicleta buna. Si nu in ultimul rand pregatirea fizica, lipsa ei te chinuie si te demoralizeaza mai mult ca orice, plus obisnuinta de a sta pe sa mult timp, care nu se obtine nici ea in cateva zile. Mai zicea unul pe undeva ca dupa bac vrea sa plece la paris, in etape de 200 km, desi la momentul ala ca nu prea avea timp de bicicleta ca invata. A avut dreptate ala care zicea ca scoala de acum scoate folozofi. Spor.

Edited by wyo, 20 September 2010 - 08:10.


#3
mocanupompiliu

mocanupompiliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.09.2010

View Postwyo, on 20th September 2010, 09:07, said:

La banii astia ma indoiesc sa nu poti lua ceva ca lumea, doar sa fie ceva potrivit pentru asemenea drum. Nu ma bag sa recomand vreo marca sau model ca sigur sunt altii mai abilitati. Si mai e ceva. Daca astia sunt toti banii de pregatire, mai trebuiesc destule altele pe langa o bicicleta buna. Si nu in ultimul rand pregatirea fizica, lipsa ei te chinuie si te demoralizeaza mai mult ca orice, plus obisnuinta de a sta pe sa mult timp, care nu se obtine nici ea in cateva zile. Mai zicea unul pe undeva ca dupa bac vrea sa plece la paris, in etape de 200 km, desi la momentul ala ca nu prea avea timp de bicicleta ca invata. A avut dreptate ala care zicea ca scoala de acum scoate folozofi. Spor.
  

  multumesc frumos pentru raspuns este adevarat ce zici despre ekipaqment in mare il am mai putin imbracamintea speciala pentru bicicleta despre stat pe sa nar fi o problema am stat in sa moto si 20 de ore binenteles pe bicicleta e altceva o zi buna

Attached Files



#4
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007
Cred ca ceva de genul asta ti-ar trebui:
http://orbea.ro/bici...ta-diemblue.htm
Este usoara(9 kile si ceva), se incadreaza oarecum in bugetul tau(2100 euro).
Are componente din carbon,dotari de top,etc.
Sau,daca vrei ceva mai ieftin:
http://orbea.ro/bici...cleta-egino.htm

Oricum, recomand o bicicleta de cross cu roti de 28'.E cea mai comoda pt. drumuri lungi.

P.S. Frumoasa motocicleta.
Si eu am bagat cu motocicleta luna trecuta peste 2500 km, prin serbia, muntenegru si croatia. Acolo e raiul motocicletelor, numai curbe si peisaje superbe. :thumbup:

#5
drysna

drysna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 12.04.2007
Pfuai, iei carbon de 9kg ca sa il incarci cu 50 kg de bagaj. Stiu ca iti iei comision de la Orbea dar mai lasa-ne  ca nu ai o treaba cu legile fizicii. Orbea e unul din cele mai scumpe branduri, stiu ca o sa incepi imediat sa ne stropesti cu aghiazma si sa zici ca diferenta e de la cadru care face minuni, aproape ca leviteaza, insa asta e.

Daca tot o dam pe biciclete usoare la touring, recomand 3.5 kg :D

#6
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007

View Postdrysna, on 22nd September 2010, 11:06, said:

Pfuai, iei carbon de 9kg ca sa il incarci cu 50 kg de bagaj. Stiu ca iti iei comision de la Orbea dar mai lasa-ne  ca nu ai o treaba cu legile fizicii. Orbea e unul din cele mai scumpe branduri, stiu ca o sa incepi imediat sa ne stropesti cu aghiazma si sa zici ca diferenta e de la cadru care face minuni, aproape ca leviteaza, insa asta e.

Daca tot o dam pe biciclete usoare la touring, recomand 3.5 kg :D

Nu te stropesc cu aghiazma...nu meriti...
Nu-mi iau comision, desi as vrea...
Bicicleta mea nu e luata din tara, n-am nici o treaba cu firma din Romania(care nici macar nu e din Bucuresti).
Nu trebuia sa ma ataci....era mai simplu sa propui tu altceva(desi,cu siguranta tu i-ai recomanda un MTB, care in mod sigur nu e potrivit pt. ce vrea el)...

Repet...nu inteleg de ce te simti ofensat... Aici e vorba de un topic de pasiuni comune...unii nu inteleg asta si au de comentat....
Probabil, ai impresia ca te pricepi la tot...
Data viitoare, vino cu argumente...

#7
drysna

drysna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 12.04.2007
Si ce ai vrea, sa bagi prostie dupa prostie, iar apoi sa astepti sa fii corectat de fiecare data, iar daca nu sa fii luat in serios? Lasa-te de sfaturi daca vezi ca bagi numai strambe.
Cauta si tu intai pe google. Cum ar fi sa se sparga carbonul in varf de munte la mijlocul distantei? Un Cromo nu pateste asa ceva.

#8
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007

View Postdrysna, on 22nd September 2010, 11:57, said:

Si ce ai vrea, sa bagi prostie dupa prostie, iar apoi sa astepti sa fii corectat de fiecare data, iar daca nu sa fii luat in serios? Lasa-te de sfaturi daca vezi ca bagi numai strambe.
Cauta si tu intai pe google. Cum ar fi la mijlocul distantei? Un Cromo nu pateste asa ceva.

Ma indoiesc sincer ca s-ar putea intampla chestia asta("sa se sparga carbonul in varf de munte").

Omul o ia ca sa mearga pe sosea cu ea nu sa se dea pe coclauri.

M-am gandit ca e posibil sa conteze cele 5 kg in minus(mai ales ca o sa aiba ceva bagaje)....desi, probabil, ai dreptate cu cadrul cromo.

Ma rog, nu mai comentez ca sa nu enervez ilustra dvs.persoana.

#9
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007
Cred ca cel mai bine ar fi sa te interesezi pe forumurile internationale. Sunt multi care au facut ceea ce-ti propui tu.
Ciudat este ca unii s-au incumetat sa faca asta cu biciclete nu tocmai noi(dimpotriva)!

Trebuie sa iei in calcul si niste piese de schimb, camere, o mica trusa de scule....echipament ploaie,etc

#10
begrave2

begrave2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.08.2009
Acest gen de bicicleta cred ca este cel mai potrivit...

[ http://s11.radikal.ru/i184/1009/6c/c1cbc835d4bft.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://s005.radikal.ru/i209/1009/a3/c00898fc649bt.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by begrave2, 24 September 2010 - 18:14.


#11
Popybo

Popybo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 31.08.2009

View Postmocanupompiliu, on 20th September 2010, 06:57, said:

sa traiti am intrat pe acest forum sa cer un sfat de la profesionisti vreau sa cumpar o bicicleta profesionista cu care anul viitor sa fac un drum pana la nordkapp si retur drumul ete lung cam 10000 km recunosc ca am multe pasarele drumul urca coboara e de vis dar e lung eu sincer intreatatea marci imi prind urechele multumesc mult o zi buna sant dispus sa dau pe ea cam 2000 euro
Ce-ai mai făcut, în ce stadiu te afli cu proiectul ?

#12
danielul2002

danielul2002

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.06.2011
Salut. Nu stiu daca mai e de actualitate solicitarea dar poate te intereseaza link-ul de aici
Dupa cum vezi toate sunt cu cadre de otel (Cro-Mo) pentru ca ideea de touring presupune distante lungi de parcurs, diferite tipuri de teren etc. Exista mai multe discutii despre materialul ideal pentru un cadru de touring insa depinde foarte mult ce fel de plimbari/ture vrei sa abordezi.
Desi nu mai este la moda si multi sustin noile tehnologii, eu am decis sa imi fac o bicicleta de touring cu cadru de otel. Nu au aspectul extrem de comercial al MTB-urilor insa sunt biciclete pe care te poti baza, extrem de stabile si comode. Mai exista si mitul cadrului de otel pe care il poti suda oriunde daca se rupe accdental, ceea ce, evident, nu vei putea face cu un cadru de aluminiu.

Dintre cele din link-ul de mai sus mie imi place ideea asta:
http://www.thorncycl....uk/sherpa.html - deschide si prezentarea pdf.

Uite si una de serie. Practic, Trek 520 este una dintre vedetele touringului:
http://www.trekbikes...touring/520/520

Succes.



...si, dupa ce ai terminat cu bicicleta, incep adevaratele probleme:

http://bicycletourin...-your-panniers/

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate