Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
La U.P.C. România - pachet digital - în noua ofertă vor dispărea Telesport și Sport Klub Ro!
#1
Posted 16 September 2010 - 12:40
[ http://img715.imageshack.us/img715/5972/image09161318tv91.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img693.imageshack.us/img693/2475/image09161319tv9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img545.imageshack.us/img545/1198/image09161319tv91.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img828.imageshack.us/img828/6521/image09161319tv92.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img137.imageshack.us/img137/5994/image09161319tv95.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 16 September 2010 - 12:52
felicitari pt scoaterea din pachete a canalelor generice (sat1..etc) a canalului M6... precum si introducerea unor canale mult `dorite` de catre abonati (tvneptun, mynele) UPC SUCKS!... fara compromisuri...bleah
Edited by scorpyo, 16 September 2010 - 12:56. |
#3
Posted 16 September 2010 - 13:04
Aceasta masura a fost luata pentru a promova noul lor program de sport. Clasic pentru Romania.
Edited by DoubleV, 16 September 2010 - 13:07. |
#4
Posted 16 September 2010 - 13:11
scorpyo, on 16th September 2010, 13:52, said: felicitari pt scoaterea din pachete a canalelor generice (sat1..etc) a canalului M6... precum si introducerea unor canale mult `dorite` de catre abonati (tvneptun, mynele) UPC SUCKS!... fara compromisuri...bleah Ai dreptate! Pentru noua grilă: DoubleV, on 16th September 2010, 14:04, said: Aceasta masura a fost luata pentru a promova noul lor program de sport. Clasic pentru Romania. Care este "noul lor program de sport"? Sport 1? Edited by megafanro, 16 September 2010 - 13:09. |
#6
Posted 16 September 2010 - 14:23
#7
Posted 16 September 2010 - 16:20
mari minusuri pentru noua grila upc !!! in loc sa bage 200 -300 de canele pe diverse pachete sa fie toata lume multumita sa aiba de unde alege ei scot canale de canlitate si baga mynele tv si alte prostii pt a reduce costurile!! huuuaa
eu la sf luni reziliez si trec la rcs! mult mai ieftin |
#8
Posted 16 September 2010 - 16:47
Imi pare rau, dar na!
Haideti sa facem o statistica privind 'magariile' facute de U.P.C.: 2009: Iulie: Scoaterea CNBC Europe si pachetul Viasat (Explorer si History). 2010: Februarie: - Dorinta de a muta Discovery World in pachetul Large; - Mutarea ESPN-urilor si a lui Yacht & Sail in pachetul Large; - Dupa lungi negocieri cu CineStar, pretul este mai mare decat la concurenta: 8 lei / luna. Martie: - Dupa ce a introdus R.C.S. un pachet Digital, U.P.C. paraste C.N.A.-ul ca niste canale nu ar avea aviz de retransmisie, iar R.C.S. a fost nevoit sa scoata 10 canale, dar s-a ajuns la o intelegere cu 3 canale: Bloomberg T.V., D. W. T.V. si 1 Music Channel HU.. Aprilie: - Dorinta de a scoate Boomerang, din cauza neintelegerii la pret. Septembrie: - Reogranziarea pachetelor a determinat sa scoata niste canale valoroase, inlocuind cu stitfuri slabe si neinteresante, cu exceptia lui Neptun TV si Rai Uno, si mutarea unor programe in pachete mai scumpe. Concluzie: 1.) Rau faci, Rau gasesti! Aceasta propozitie are legatura cu faptul ca nu trebuia sa-l 'doara' pe U.P.C. de ceea ce a introdus R.C.S. sau orcine altcineva. Acum, probabil raul li s-a intors, pierderea unor canale de valoare egal cu pierdera unor abonati fideli. 2.) Preturile umflate duc la pierderea clientilor, sau nu? U.P.C. pune accent-ul pe preturi foarte mari. HBO MaxPak are un pret modest, dar concurenta ne-a demonstrat ca se poate si mai mic: 7 lei / luna. CineStar-ul are un pret cam ridicat, dar iarasi concurenta ne-a demonstrat ca se poate mai mic: 1 Euro, plus vizionarea a mai multor canale. Pachetul Large era foarte scump, 60 lei / luna, si nu se merita sa platesti HBO-ul si canalele pentru adulti cu atata! Cel mai scump pachet de tip 3 Play la U.P.C., era de ~140 lei / luna, dar concurenta are mult mai mic, chiar 4 Play, ajungand la ~100 lei! 3.) Renunti la ce urmarea lumea, lumea renunta la tine! U.P.C. a facut o magarie scotand Sat.1, BBC Entertainment, M6 si a Pro 7-ului, si nu in ultimul rand a lui Telesport si SportKlub-ului! Introducerea lui Mynele Television, DD TV si 2 canale pentru adulti, nu echivaleaza cu acele posturi TV, care aveai ce urmari si la o calitate mai buna! Q.E.D.. Atat! |
#9
Posted 16 September 2010 - 17:54
alfa_alfa, on 16th September 2010, 17:47, said: Imi pare rau, dar na! Martie: - Dupa ce a introdus R.C.S. un pachet Digital, U.P.C. paraste C.N.A.-ul ca niste canale nu ar avea aviz de retransmisie, iar R.C.S. a fost nevoit sa scoata 10 canale, dar s-a ajuns la o intelegere cu 3 canale: Bloomberg T.V., D. W. T.V. si 1 Music Channel HU.. stai linistit..ca rcs si le face singur... ANCOM amendeaza RCS & RDS cu 300.000 de lei pentru neinformarea abonatilor cu privire la introducerea taxei de mentenanta la telefonia fixa -------------------------------------------------------------------------------- 16.09.2010 „ANCOM a amendat RCS & RDS cu 300.000 de lei pentru că nu și-a notificat abonații în mod individual cu privire la introducerea, pentru serviciul de telefonie fixă, a unei taxe de mentenanță, în valoare de 5 lei și pentru că nu a modificat contractul-cadru, astfel încât să fie asigurat dreptul abonaților de a fi informați în mod individual cu privire la modificările contractuale. Dacă, până la data de 29 octombrie 2010, RCS & RDS nu-și va notifica clienții cu privire la introducerea acestei taxe, cu mențiunea expresă în cuprinsul notificării că utilizatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la primirea notificării, fără plata niciunei despăgubiri, și nu-și va modifica contractul-cadru până la data de 19 septembrie 2010, va plăti amendă pentru fiecare zi de întârziere. Furnizorii de servicii de comunicații electronice trebuie să înțeleagă că au anumite obligații în relația cu utilizatorii și să își asume responsabilitățile ce le revin”, a declarat președintele ANCOM, Cătălin Marinescu, cu ocazia Reuniunii Regionale de la Cluj, la care au fost prezenți peste 150 de furnizori de servicii și rețele de comunicații electronice și servicii poștale din județele Cluj, Alba, Bihor, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Mureș, Satu-Mare și Sălaj. Din momentul primirii notificării din partea RCS & RDS, utilizatorii finali abonați ai companiei vor avea la dispoziție 30 de zile pentru a alege între renunțarea la contractul încheiat cu furnizorul, fără a plăti nicio despăgubire sau rămânerea în contract. RCS & RDS are obligația de a restitui integral utilizatorilor care, ulterior primirii notificării, doresc să denunțe unilateral contractul, sumele corespunzătoare taxei de mentenanță percepute de RCS & RDS în perioada scursă între data introducerii taxei și data rezilierii contractului. Termenul maxim de restituire este de cel mult 30 de zile de la data rezilierii contractului. Măsurile aplicate de ANCOM sunt luate în urma primirii unei serii de sesizări de la utilizatorii finali prin care aceștia reclamau introducerea, începând cu luna iunie 2010, a noului tarif, în condițiile în care acesta nu se regăsea în contractele încheiate cu RCS & RDS. ANCOM a analizat documentele transmise de petenți din care reieșea că, într-adevăr, acest tarif nu este menționat în cuprinsul contractelor încheiate cu RCS & RDS, ci doar în facturile emise petenților. ANCOM a constatat că furnizorul nu și-a îndeplinit obligația de a-și notifica clienții cu privire la acest lucru prin mijloace care să asigure informarea fiecărui utilizator în parte (servicii poștale, fax, e-mail, SMS etc.). ANCOM consideră că utilizarea în mod exclusiv a unor modalități de informare cu caracter general, public (de exemplu, pagina de internet a furnizorului sau canalul TV propriu) nu este de natură să asigure informarea corespunzătoare a tuturor utilizatorilor cu privire la modificarea tarifelor agreate la semnarea contractului. Astfel, în data de 28 iunie 2010, ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intenția aplicării sancțiunii, solicitând ca, în termen de 45 de zile, compania să-și notifice toți abonații cu privire la introducerea noului tarif, cu mențiunea că utilizatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul fără plata de penalități, precum și să modifice contractul-cadru, astfel încât să fie transpuse corespunzător prevederile art. 19 alin. (4) din Legea nr. 304/2003. În data de 25 august 2010, ANCOM a efectuat un control la RCS & RDS în urma căruia a constatat că furnizorul nu a pus în practică măsurile solicitate de ANCOM prin notificare și a decis aplicarea sancțiunii contravenționale. Legea nu interzice modificarea unilaterală a clauzelor contractuale de către furnizori, însă aceștia au obligația să-și informeze clienții atât despre modificări, cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare a acestora, cât și despre posibilitatea utilizatorilor de a renunța la continuarea relației contractuale dacă nu sunt de acord cu modificările propuse, fără plata vreunei despăgubiri. Edited by lafayette, 16 September 2010 - 17:55. |
#10
Posted 16 September 2010 - 18:04
lafayette, on 16th September 2010, 18:54, said: stai linistit..ca rcs si le face singur... Edited by megafanro, 17 September 2010 - 01:32. |
|
#11
Posted 16 September 2010 - 18:16
Quote Eu nu inteleg atitudinea asta. In loc sa se uite cei de la upc in propria ograda si sa incerce sa faca ceva bun, ei au grija concurentei. Numai atitudini belicoase, provocatoare etc. Daca scazi pretul si scoti programe nu inseamna ieftinire, e amageala DAR upc (sau doar fanii?) in loc sa aiba o atitudine critica vis-a-vis de propria oferta/grila si sa tina seama de feed-back-ul primit etc se ingrijeste de concurenta. Cu aroganta asta probabil au ajuns la pierderile de clienti din ultimul timp. Adica nu conteaza ca noi pierdem clienti garla, bine ca au fost ailalti amendati. In fine... |
#12
Posted 16 September 2010 - 21:08
ce conteaza unde e ?
ti se pare ca Burke nu are dreptate in ce zice ? |
#13
Posted 16 September 2010 - 21:52
catalinman, on 16th September 2010, 22:08, said: ce conteaza unde e ? ti se pare ca Burke nu are dreptate in ce zice ? Catalin imi pare rau dar comentariul tau postat aici e mai mult decat subiectiv... toata lumea stie ca esti de partea RDS, asa ca e normal sa fii de acord cu parerea lui Burke. In parte are dreptate, dar ca si agent economic pe piata asta trebuie sa te ghidezi dupa concurenta in miscarile pe care le faci, asadar nu poti sa iti faci de cap de unul singur pentru ca se numeste afacere si scopul fiecarei afaceri este obtinerea de profit, nu? Asadar este o atitudine normala si logica din partea celor de la UPC sa scada tarifele. Iar noile programe introduse probabil sunt pentru o parte din clientii lor.. nu toata lumea care are contract la UPC are studii superioare si asculta VH1..asadar nu trebuie sa privim problema subiectiv, ci sa avem o viziune globala daca vrem sa sustinem un punct de vedere care sa fie luat in considerare. |
#14
Posted 16 September 2010 - 22:00
Quote ce conteaza unde e ? ti se pare ca Burke nu are dreptate in ce zice ? |
#15
Posted 16 September 2010 - 22:16
nu conteaza asta !
conteaza ca Burke are dreptate si ar fi bine pentru UPC daca lafayette ar intelege ceva din cuvintele lui mie unu imi este indiferenta atitudinea lui, dar ca reprezentant al UPC ar face bine daca ar recunoaste greselile facute de ei ! degeaba scoate el in evidenta erorile rcs, crezi ca pe un abonat UPC il intereseaza ce e la alta firma sau ce se intampla in firma la care e abonat si la care cotizeaza sume de la 80 de lei in sus ? |
|
#16
Posted 16 September 2010 - 23:18
catalinman, on 16th September 2010, 23:16, said: mie unu imi este indiferenta atitudinea lui, dar ca reprezentant al UPC ar face bine daca ar recunoaste greselile facute de ei ! Le-a recunoscut tacit imediat dupa ce s-a aflat noua grila. Atunci a disparut cam o zi jumatate de pe forum (probabil a intrat in pamant). Erau aproape de a-mi deveni simpatici cei de la upc inainte de schimbarea asta dar na... n-a fost sa fie. Anyway dincolo de cum sucesc preturile ma deranjeaza cum invart programele si cum te lasa fara unele importante (gen World) daca nu alegi pachetul maxim. Aaaa... si ma mai deranjeaza ceva: cum ataca fanii upc alte companii. Adica eu ma plang de schimbari (programe, preturi) in calitate de (inca) abonat upc si vin upecistii "Haha RDS a luat amenda".... Mai pueril se poate? Adica pt d World la care intamplator ma mai uit tb sa aleg pachetul maxim? Adica aproape 70 lei fara hd sau dvr doar pt tv? Foarte cul! Edited by Burke, 16 September 2010 - 23:19. |
#17
Posted 16 September 2010 - 23:36
lafayette, on 16th September 2010, 18:54, said: stai linistit..ca rcs si le face singur... ca de obcei ironii ieftine si raspuns pe langa subiect cand upc da cu oistea-n gard acum o sa aflam ca e si ceva pozitiv ca se scot doua canale importante din grila upc si ca Discovery ajunge in pachetul Maxim drumul e drept... si merge in jos iupisi operatorul quality nr 1 crestere organica cu Savarina in frunte |
#18
Posted 17 September 2010 - 01:24
smylle2u, on 17th September 2010, 00:36, said: iupisi operatorul quality nr 1 crestere organica cu Savarina in frunte Hai sa va intreb altfel, cati dintre voi ar plati 10-15-20 lei + TVA extra - diferenta intre Familia si Medium (in functie de tipul de STB) + renuntarea la Rai 1 si Mynele TV pentru Discovery World, Travel Channel, M6, Sat 1, Pro 7, BBC Entertainment, Telesport? Si presupunand ca ati face-o, de ce nu ati plati 20 de lei (diferenta intre Familia si Maxim) pentru Discovery World, Travel Channel, pachetul HBO, pachetul Passion, ESPN, Y&S, Neptun TV, Sport 1, C Music, etc? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users