Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fum Logan Dci 2006 La 100.000 Km
Last Updated: Sep 01 2010 22:56, Started by
bogdaniumm
, Aug 28 2010 23:37
·
0
#38
Posted 31 August 2010 - 20:52
Dic1, on 31st August 2010, 13:07, said: On-topic: Schimba filtrele si uleiul (investeste in filtre de origine si ulei recomandat de Renault). Dupa ce temperatura ajunge in regimul optim de mers, da-i vreo 10-20km de autostrada pe la 3000-3500rpm. Daca si dupa asta scoate fum, mergi cu ea in service sa nu fie altceva. Nu recomand aditivi si alte rahatisuri pe care sa arunci banii. Cred ca asta-i cea mai buna solutie: schimb uleiul(pana acum la revizii mi-au pus doar havoline) cu Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, filtru ulei Mann, vreo 3 plinuri voi pune numai motorina scumpa, si cate o gusa de vreo 10 minute dupa ce s-a incalzit motorul, asta cam 2-3/saptamana? Are cineva ceva de adaugat/taiat la ce am scris mai sus? |
#39
Posted 31 August 2010 - 22:02
Da, am eu de adaugat: LAS-O ASA!!!. De ce cauti problema la o masina care merge normal?
Fumul negru nu are legatura cu uleiul. Motorina scumpa s-ar putea sa te ajute, dar mai mult inclin spre "bani aruncati". Iarna e altceva. |
#40
Posted 31 August 2010 - 22:24
Alice, on 31st August 2010, 23:02, said: Fumul negru nu are legatura cu uleiul. search dupa oil/diesel/soot revenind la topic, nu stiu daca dci are egr (ultima oara am cautat asta la un benzinar si nu am gasit), de senzorul ala sint sigur ca nu il are, dar schimbul de ulei nu poate fi decit benefic. bogdaniumm, on 31st August 2010, 21:52, said: vreo 3 plinuri voi pune numai motorina scumpa, si cate o gusa de vreo 10 minute dupa ce s-a incalzit motorul, asta cam 2-3/saptamana? Are cineva ceva de adaugat/taiat la ce am scris mai sus? io in locul tau as face o tura dus intors pe autostrada cu viteza corespunzatoare (135km/h) |
#41
Posted 01 September 2010 - 07:51
[quote name='Evergreen' date='31st August 2010, 23:24' post='8724247']
de aia unele motoare au senzor de calitate al uleiului... sper ce nu te deranjeaza sa enumeri cateva motoare/auto care au asa ceva ! |
#42
Posted 01 September 2010 - 08:26
pai... un exemplu ar fi agregatul meu, dar sint si alte tdi-uri (interesant este ca nu au pus pe toate motoarele - e in legatura cu intervalul marit de schimb de ulei, ceea ce in RO nu se aplica decit de catre inconstienti )
senzorul e montat pe baia de ulei si pe linga analiza uleiului masoara si nivelul |
#43
Posted 01 September 2010 - 10:38
analiza uleiului ) poti sa ne spui si cum face acel senzor analiza uleiului
banuiesc ca acel senzor este un mic laborator de fapt in miniatura on-topic acuma: Eu stiam ca uleiul Castrol EDGE este special facut ptr motoarele PD de la VW iar la common-rail se pune altceva, plus ca la Loganul tatalui meu care e tot 1.5 DCI parca pune 10W30 sau 10W40 in nici un caz 5W40...asa ca intereseaza-te mai bine cu uleiul... las-o domle asa, daca iti consuma putin si nu consuma ulei tine-o tot timp peste 2000 de ture si nu te teme sa-i dai talpa si o sa vezi ca-si revine... |
#44
Posted 01 September 2010 - 10:56
Ce te mira asa tare?
"Description – Delphi’s oil quality sensors monitor the electrochemical materials in engine oil that result from oil degradation, oxidation, or antifreeze/ water contamination to help gauge oil quality. A triangular waveform emitted through an insulating spacer is used to induce the electrochemical materials to interact with sensor electrodes and create a current flow. By measuring how the current passes through the sensing electrode, oil quality is determined. The magnitude of the current is proportional to the concentration of the electrochemical material in the engine oil and inversely proportional to oil viscosity. Installed in the engine oil reservoir, the oil quality sensors monitor oil conditions in real time and routinely transmit signals, such as indicating when an oil change is needed. This can help prevent good oil from being discarded prematurely from an engine, saving time and money, and helping protect the environment. Delphi’s oil quality sensors are the only sensors available that cover the entire spectrum of engine oil quality: total acid number (TAN), viscosity, antifreeze/water contamination, oil temperature, and oil level. Common technologies measure only oil temperature and oil level." sursa |
#45
Posted 01 September 2010 - 11:12
Mini dictionar
un motor scoate 3 feluri de fum. 1: fum negru=amestec carburant prea bogat (prea multa benzina sau motorina) 2: fum albastru=consum de ulei=segmenti dusi 3: fum alb=garnitura de chiulasa arsa=fumul alb provine de la lichidul de racire (antigel) remedieri la punctul 1 verificat debitmetrul, schimbat filtrul de aer, verificat pompa de injectie, verificat turbina. remedieri la punctul 2 segmentarea motorului remedieri la punctul 1 schimbarea garniturii de chiulasa, verificat planeitatea chiulasei. poate am omis ceva....sorry Edited by balama, 01 September 2010 - 11:13. |
#46
Posted 01 September 2010 - 11:25
bbogdanmircea, on 1st September 2010, 11:38, said: analiza uleiului ) poti sa ne spui si cum face acel senzor analiza uleiului banuiesc ca acel senzor este un mic laborator de fapt in miniatura componente electronice exista si pe partea cealalta a cablajului, iar cablajul lamelar, aflat in erectie masoara nivelul si calitatea, impreuna cu cel caruia i se vad pinii in plasticul negru. CIMG1425.JPG 721.9K 75 downloads PS: esti ardelean mutat la Iasi? dupa cum se zice, numa astia zic ca nu exista ceva daca nu au vazut ei balama, on 1st September 2010, 12:12, said: poate am omis ceva....sorry nor de fum alb: grav de tot de-a dreptul.... Edited by Evergreen, 01 September 2010 - 11:18. |
|
#47
Posted 01 September 2010 - 15:23
touche!
da imi retrag cuvintele se pare ca astia chiar au implementat un mic laborator |
#48
Posted 01 September 2010 - 16:13
#49
Posted 01 September 2010 - 16:36
Evergreen, on 1st September 2010, 12:25, said: fum alb: ulei pe evacuare, amestec prost, lagare turbina duse, avans dereglat nor de fum alb: grav de tot de-a dreptul.... Esti sigur? "fum alb" este impropriu spus, de fapt este abur. Ulei pe evacuare = fum albastru Amestec prost = fum negru lagare turbina duse = ulei in admisie => ulei in evacuare => fum albastru avans dereglat = amestec prost = fum negru. Eu nu am vazut nicaieri intr-un manual de service "fum alb = ulei". |
#50
Posted 01 September 2010 - 16:59
#52
Posted 01 September 2010 - 17:13
Off topic: Tripletii(Aygo, C1, 107), 1.2 benzina de la VAG, ehe, o gramada. Tare e ca multi confunda nr de cilindrii cu numarul de timpi ai motorului, cineva m-a intrebat daca ii bag amestec ca la trabant si a facut ochii cat cepele cand i-am zis ca nu!
|
#53
Posted 01 September 2010 - 17:31
N-are mai motoru nimic.
Trebe forja sa se curete si gata. Si eu cand iau masina lu' bossu (un 407 hdi) scoate fum la orice accelerare, dupa o juma' de ora de forja sanatoasa efectiv se curata, afuma din ce in ce mai putin. |
#54
Posted 01 September 2010 - 22:56
Alice, on 1st September 2010, 17:36, said: Esti sigur? "fum alb" este impropriu spus, de fapt este abur. ... Eu nu am vazut nicaieri intr-un manual de service "fum alb = ulei". sa zicem ca am oaresce experienta cu o turbina crapata in direct si cam stiu ce fel de fum a scos... cu sarciu gasesti informatii destule despre culori si semnificatie, chiar daca nu ai vazut in nici un manual, pt ca tiforia ca tiforia da praftica ne omoara closchkutza, on 1st September 2010, 18:13, said: Tare e ca multi confunda nr de cilindri asa ca nu vad unde e confuzia... acel cineva e praf cu adevarat daca o fi confundat trabi cu wartburgul (asta are 3 cil) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users