Fum Logan Dci 2006 La 100.000 Km
Last Updated: Sep 01 2010 22:56, Started by
bogdaniumm
, Aug 28 2010 23:37
·
0
#1
Posted 28 August 2010 - 23:37
Salutare.
Am un dci din 2006 cu aproape 100.000 km. Problema e urmatoarea: cu motorul cald sau rece, scoate f mult fum la demaraje. Tind sa cred ca asta se intampla din cauza ca s-a mers f mult subturata; circa 95.000 i-a condus tata, eu diferenta. Vecinul meu are tot un dci de la firma(110.000 km) si scoate f putin fum cand o calca. Eu am pus zeama de la petrom si omv, el numai de la lukoil(daca are vreo importanta, dar eu cred ca din cauza subturarii). Am curatat si EGR, tot scoate fum. Cineva m-a sfatuit sa merg cu ea f turata cateva sute de km (de ex cu a 3-a cu 120 km/h), astfel eliminandu-se toate mizeriile, dar mi-e frica sa nu stric motorul. Imi poate da cineva un sfat? Va multumesc. |
#3
Posted 28 August 2010 - 23:57
Cel mai probabil cauza e subturarea! Poti sa mergi linistit cu ea turata atata timp cat nu depasesti 4.000/3.750 rpm pentru varianta de 70 respectiv 80 CP! Foloseste si niste solutii pentru curatare injectoare (ex. Metabond Megasel) macar 1.000 km sau mai rapid la service cu solutii mai tari dar pentru asta vor trebui injectoarele date jos, poti sa te bagi si la o curatare de turbina dar e ceva mai migalos de facut, costa ceva bani (3-4 mil), dar chestia e ca nu stii cat de serios e mecanicul care se va ocupa de curatare! Bafta si pe viitor ori iti iei ceva cu cutie automata ori ai grija sa nu mai mergi subturat!
Edited by dan84, 28 August 2010 - 23:58. |
#4
Posted 29 August 2010 - 00:09
Orice diesel scoate fum la accelerare, e ceva inevitabil la acest tip de motoare.
Daca ai consumul ok si masina e in parametrii nu umbla dupa alte probleme tinand-o la 120 intr-a 3-a. In timp mergand cu ea normal adica peste 2000 de ture tot timpul o sa se curete evacuarea incet incet. Oricum acel "fum" nu prea are ce se blocheze la DCI-urile de pana in 85 de cai pentru ca turbina e simpla fara geomtrie variabila. E o vorba "if ain't broken don't fix it" dar nah tu faci cum vrei e masina ta |
#5
Posted 29 August 2010 - 00:14
dan84: nu stiu ce sa zic, dar 3800/4000 rpm, pentru cateva SUTE de km la un diesel, mi se pare cam mult.
A, ca-i dai forja si schimbi la 4000+, sau ca mergi cativa km cu 4000rpm, clar nu e o problema la un motor care functioneaza ok, dar pana la cateva sute de km e cale lunga. Este posibil sa ma insel, dar eu nu as merge asa cu masina mea. Cat despre mers in service pt. curatat - nu as face asa ceva cu o masina care functioneaza OK (da, chiar daca scoate fum poate fi absolut OK) nici platit. |
#6
Posted 29 August 2010 - 00:15
#7
Posted 29 August 2010 - 00:18
Si eu zic ca ar fi subturarea: baga a 5-a la 60-70 km/h.
La consum e super ok, 4,5% la drum intins 85-90 km/h cu aerul pornit. Porneste bine iarna. Ulei nu consuma. Singura problema care ma supara este fumul. M-am gandit sa pun aditiv. Zicea cineva de aditivi sau solutie pt injectoare Metabond. Unde gasesc si la cati bani? Cum se aplica mai exact, la 2 plinuri o sticla de aditiv? |
#8
Posted 29 August 2010 - 00:20
dan84, on 29th August 2010, 01:15, said: FALS! bogdaniumm, on 29th August 2010, 01:18, said: M-am gandit sa pun aditiv. Zicea cineva de aditivi sau solutie pt injectoare Metabond. Unde gasesc si la cati bani? Cum se aplica mai exact, la 2 plinuri o sticla de aditiv? Asa cum s-a spus si mai sus, daca mergi cu ea corect (peste 2000rpm tot timpul), in timp se curata. Daca vrei sa grabesti procesul, mergi cu ea ceva mai turat o perioada, dar numai dupa ce motorul a ajuns la temperatura de regim. Oricum, fum va scoate intotdeauna la accelerari bruste si/sau cand motorul este rece. Edited by Alice, 29 August 2010 - 00:24. |
#9
Posted 29 August 2010 - 00:21
Alice, on 29th August 2010, 01:14, said: dan84: nu stiu ce sa zic, dar 3800/4000 rpm, pentru cateva SUTE de km la un diesel, mi se pare cam mult. Alice, on 29th August 2010, 01:14, said: Cat despre mers in service pt. curatat - nu as face asa ceva cu o masina care functioneaza OK (da, chiar daca scoate fum poate fi absolut OK) nici platit. |
#10
Posted 29 August 2010 - 00:25
nu stiu sigur cum sta treaba cu masina ta dar eu cu Ford focusul meu (mk1) aveam probleme de genul asta. ele s-au rezolvat odata cu schimbarea uleiului si filtrelor. cand acceleram intr-o depasire lasam un nor de fum in spate. cand mergeam cu ea subturata si incepeam sa o turez usor, la fel se intampla. am observat ca de pe la 12000 km a inceput sa imi scoata fum asa
|
|
#11
Posted 29 August 2010 - 00:25
Pai tocmai asta e problema omului ca NU functioneaza chiar OK! Avantajul lui e ca are turbina cu geometrie fixa si e mai putin pretentioasa ca altfel ar fi schimbat cel putin turbina daca nu si motorul demult!
[/quote] Masina functioneaza ok. Singura problema este fumul(DOAR LA DEMARAJ MAI PUTERNIC). Vreau sa scap de el. |
#12
Posted 29 August 2010 - 00:29
#13
Posted 29 August 2010 - 00:31
#14
Posted 29 August 2010 - 00:56
bogdaniumm, on 29th August 2010, 01:18, said: M-am gandit sa pun aditiv. Zicea cineva de aditivi sau solutie pt injectoare Metabond. Unde gasesc si la cati bani? Cum se aplica mai exact, la 2 plinuri o sticla de aditiv? |
#15
Posted 29 August 2010 - 04:49
|
#16
Posted 29 August 2010 - 08:07
La diesel atmosferic nu ai ce sa cureti prin mers turat. Asta e valabil pentru turbine. In rest depuneri de funingine pe evacuare nu se manifesta prin nori de fum la accelerare.
|
#18
Posted 29 August 2010 - 18:22
ba da, da` nu are turbina dci`ul, are pompa cu presiune la nu stiu cati bari
solutia e sa vanda masina si sa`si ia benzinar plus gpl am avazut un dci primele modele de 70 cai si din alb in spatele masinii se facuse neagra de la fumul scos pe evacuare sunt multe dci`uri la vanzare de 70 cai, pana in 3000 euro, tocmai pentru ca propietarii s`au saturat sa schimbe injectoarele sau nu le`au schimbat deloc, cand au auzit ca tre schimbate toate cand pica unu` nu ca ar fi fost ieftin daca schimbai un singur injector, in jur de 9-12 milioane Edited by Cutzu, 29 August 2010 - 18:25. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users