Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Avionase
Ultima postare: dec 14 2012 21:32, Inițiat de
Paullik
, aug 15 2010 21:20
·
0
#1
Publicat: 15 august 2010 - 21:20
Salut!
Imi cer scuze fata de Mehanix pt. ca i-am furat ideea de a posta programul aici, dar nu o sa postez si sursa, nu pana termina ea, pt. ca am niste intrebari de optimizare, dar o sa le pun cand posteaza si ea. Ideea este aici: http://forum.softped...p;#entry8644028 Eu am facut joculetul in C++ si am postat aici ca poate imi dati idei de modificare/imbunatatire, deci pana posteaza Mehanix eu mai lucrez la el. Instructiunile sunt in arhiva, la fel si o versiune pt. linux si pt. win a programului, este joc de consola. De precizat ca daca nu apare din prima "X=", v-as ruga sa mai rulati o data programul si va aparea, ca altfel nu puteti sa incepeti sa scrieti coordonatele unde sa loviti. Astept feedback. EDIT: Am atasat arhiva Fișiere atașateEditat de Paullik, 15 august 2010 - 21:22. |
#3
Publicat: 15 august 2010 - 21:35
E ok...ai putea sa incerci sa il si colorezi ca la un moment dat nu se mai intelege nimik din caracterele alea pe acolo Si sa desenezi locul unde nu a lovit cu o culoare, locurile lovite in aer cu o culoare si avioanele cu alte culori
Editat de AllBest, 15 august 2010 - 21:36. |
#6
Publicat: 16 august 2010 - 19:53
Am revenit!
Am facut avionase_v2! Inainte sa jucati va rog sa cititi avionase_info.txt! Continut arhiva:
Change log:
TO DO:
Fișiere atașate |
#8
Publicat: 16 august 2010 - 20:38
msmihai, on 16th August 2010, 21:31, said: here's a great idea. why console when GUI is so easy to build ? Oricum mi-a trimis dani.user un PM cum ca tabla de joc ficker-ește, dar pe linux nu face(pe linux folosesc ncurses ca sa sterg ecranul si sa citesc sagetile), o sa incerc sa fac cu ncurses si pe windows si sa vad daca mai face. Dar oricum pt. optimizare si pt. provocare incerc sa schimb doar punctul lovit. Multumesc de reply-uri si sugestii! Editat de Paullik, 16 august 2010 - 20:42. |
#9
Publicat: 18 august 2010 - 21:12
Revin cu avionase_v3!
Inainte sa jucati va rog sa cititi avionase_info.txt! Continut arhiva:
Change log:
TO DO:
Astept idei/sugestii/critici/pareri! Fișiere atașateEditat de Paullik, 18 august 2010 - 21:14. |
#12
Publicat: 20 august 2010 - 09:45
mausyo, on 20th August 2010, 00:39, said: El nu poate sa faca GUI si tu vrei plugin de yahoo mesenger. Apropo, la mine nu merge sa scriu nimic. Am windows 7 x64. Editat de auryke, 20 august 2010 - 09:46. |
#13
Publicat: 20 august 2010 - 10:59
auryke, on 20th August 2010, 10:45, said: Programele in consola nu functioneaza pe 64 de biti(cel putin cele care nu sunt compilate pe 64 de biti, cel care a creat jocul poate incerca sa-l compileze pe 64 de biti si ar trebui sa mearga<adica sa faca o varianta pentru 64 de biti, preferabil windows si linux>).Iar legat de GUI, acesta este un program gratuit, iar omul lucreaza poate in timpul lui liber. Programelu' e compilat pe x86, nici nu ma complic cu x64 deocamdata, ca nu am unde sa-l compilez. Legat de GUI, am mai spus, nu stiu daca am cunostintele necesare sa ma ocup de el, oricum o sa ma documentez putintel sa vad ce si cum, pt. ca sunt sigur ca si de acolo voi invata ceva. |
#14
Publicat: 20 august 2010 - 11:18
Paullik, on 20th August 2010, 11:59, said: Da, lucrez in timpul meu liber, dar mai mult invat din ceea ce lucrez, sunt incepator. Programelu' e compilat pe x86, nici nu ma complic cu x64 deocamdata, ca nu am unde sa-l compilez. Legat de GUI, am mai spus, nu stiu daca am cunostintele necesare sa ma ocup de el, oricum o sa ma documentez putintel sa vad ce si cum, pt. ca sunt sigur ca si de acolo voi invata ceva. Editat de auryke, 20 august 2010 - 11:19. |
#15
Publicat: 21 august 2010 - 14:25
auryke, on 20th August 2010, 10:45, said: Programele in consola nu functioneaza pe 64 de biti(cel putin cele care nu sunt compilate pe 64 de biti, cel care a creat jocul poate incerca sa-l compileze pe 64 de biti si ar trebui sa mearga<adica sa faca o varianta pentru 64 de biti, preferabil windows si linux>).Iar legat de GUI, acesta este un program gratuit, iar omul lucreaza poate in timpul lui liber. Interesant ce zici. Si eu am Windows 7 pe 64 de biti si imi merge joculetul foarte bine, in ambele commandere :-?. |
|
#16
Publicat: 27 august 2010 - 22:26
Revin cu avionase_v4(doar pt. Windows, pt. linux inca este v3)!
Inainte sa jucati va rog sa cititi avionase_info.txt! Continut arhiva:
Change log(Windows only):
TO DO:
Astept idei/sugestii/critici/pareri! EDIT: Sunetele sunt de la CS! Macar cu atata lucru sa ma aleg de pe urma lui! Fișiere atașateEditat de Paullik, 27 august 2010 - 22:31. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi