Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Avionase
#19
Posted 27 August 2010 - 22:50
Poti incerca si o muzica de fundal pe un alt thread.
Deasemenea ar fi o idee sa pui sunete mai originale. |
#20
Posted 27 August 2010 - 22:54
dani.user, on 27th August 2010, 23:50, said: Poti incerca si o muzica de fundal pe un alt thread. Deasemenea ar fi o idee sa pui sunete mai originale. Ca acum in win. am folosit PlaySound(); Sunete mai originale, daca dau ele peste mine, nu are rost sa pierd timpu' cautandu-le sau n-am chefu' necesar...nu stiu! |
#22
Posted 28 August 2010 - 09:38
Poti sa iei tu ideea, eu nu am timp sa termin programul acum(am temele de vacanta neterminate X( )
Jocul ti-a iesit bine |
#24
Posted 29 August 2010 - 15:34
icamaster, on 28th August 2010, 11:46, said: Eu zic ca pe fundal s-ar potrivi o melodie 8 bit . Ma gandesc ca melodie 8 bit = MIDI, nu? @Mehanix, mersi! @MarianG, la asta te referai cu acel video unde era bara aia? Daca da, sugerezi sa-l fac sub forma aia sau cum? Poate o sa fac sa apara in dreapta pe langa lovituri si pozitie ceva de genu: Mai ai de doborat x avioane! Multumesc de idee. |
#25
Posted 29 August 2010 - 22:25
in filmulet era o sugetie "bruta" pentru modul grafic.
scorul ar putea fi dat in funtie de numarul de incercari si sansele pe care le are ... 81 de casute 3 avione ocupa 30 casute incepem de la 81/30 daca loveste o parte din avion adaugam (82 - nr incercari/ casute avioane ) pentru prima incercare este (82-1/30) => 81/30 |
#26
Posted 29 August 2010 - 23:05
MarianG, on 29th August 2010, 23:25, said: in filmulet era o sugetie "bruta" pentru modul grafic. scorul ar putea fi dat in funtie de numarul de incercari si sansele pe care le are ... 81 de casute 3 avione ocupa 30 casute incepem de la 81/30 daca loveste o parte din avion adaugam (82 - nr incercari/ casute avioane ) pentru prima incercare este (82-1/30) => 81/30 cazuri totale(locuri goale pe harta-de la 81 in jos)/cazuri posibile(locuri ocupate-de la 30 in jos) Merge si asta, multumesc. Eu ma gandeam la un simplu: Mai ai 3/2/1 avioane de doborat. Edited by Paullik, 29 August 2010 - 23:10. |
#27
Posted 03 September 2010 - 15:19
Avionase v5.
Tobele, va rog ... i-am facut interfata ! Instructiuni si ce altceva mai aveti nevoie gasiti apasand tasta F1 in joc, va recomand sa faceti asta inainte sa incepeti sa jucati! Jocul a ramas doar pt. Windows si cred ca asa o sa ramana pana la vacanta viitoare, vacanta de vara! Continut arhiva:
Astept sugestii/pareri/critici! Attached Files |
#28
Posted 03 September 2010 - 18:22
.NET v.4 ? folosesti chestii specifice? daca nu, cred ca poti sa scoti buildul pe .net 2.0 ( in visual studio, project -> properties -> Application -> Target Framework si il pui pe cel minim ).
Edited by msmihai, 03 September 2010 - 18:23. |
|
#29
Posted 03 September 2010 - 19:03
Ce faci la generating airplanes ? ca imi ingheata 3-4 minute pana se intampla ceva .
Edit: inteleg ca iti numerele random de pe un site? In c# ai clasa Random Random random = new Random(); int nr = random.Next() Edited by doriaal, 03 September 2010 - 19:23. |
#30
Posted 03 September 2010 - 19:56
doriaal, on 3rd September 2010, 20:03, said: Ce faci la generating airplanes ? ca imi ingheata 3-4 minute pana se intampla ceva . Edit: inteleg ca iti numerele random de pe un site? In c# ai clasa Random Random random = new Random(); int nr = random.Next() Stiu de existenta acelei functii, pe aia am folosit-o prima data, dar cateodata imi genereaza bine, dar cateodata da in balarii si nu genereaza numere aleatoare ca sa se poata desena avioanele nici daca-l las 10 min(dupa un timp genereaza aceleasi numere random), numerele alea sunt pseudo-random, iar cele pe care le folosesc eu sunt random in adevaratul sens al cuvantului. Deci alta solutie nu cred ca am. @msmihai, am facut cum mi-ai zis, multumesc! Acum e facut pt. 3.5, mai jos nu ma lasa! Sa-mi spui te rog si parerea ta! Attached FilesEdited by Paullik, 03 September 2010 - 19:57. |
#32
Posted 03 September 2010 - 20:04
nu mi se pare deloc ok ca iei numerele random de pe un server extern. nu ar trebui sa ai nevoie de net sa joci asa ceva.
in al doilea rand, si tu poti sa generezi numere cu adevarat random. elementul aleator il poti considera chiar jucatorul prin miscarile lui. ia de exemplu timpul dintre doua miscari succesive ale mouse-ului sau orice altceva legat de modul in care interactioneaza cu aplicatia ta. apoi, ca si arhitectura, nu e ok sa inghete aplicatia cand genereaza ceva. UI-ul trebuie sa mearga indiferent daca aplicatia incearca sa raspunda la intrebari fundamentale din misterele universului sau daca ia niste numere de pe un server. citeste despre fire de executie si implementeaza ! ps. start new game ma duce in meniul principal. asa ca si chestie. numerele pseudoaleatoare se genereaza dupa o valoare de seed. valoarea de seed o poti lua de pe random.org , urmand ca restul generarilor sa le faci cu Random. Edited by msmihai, 03 September 2010 - 20:10. |
#33
Posted 03 September 2010 - 20:06
MarianG, on 3rd September 2010, 21:02, said: tot dureaza mult cu generatul Deci decat sa-l pun sa inchida aplicatia pana face el generarile mai bine asteapta 30-70 sec pana randomizez in modu' asta! |
|
#34
Posted 11 October 2010 - 19:56
msmihai, on 3rd September 2010, 21:04, said: ... Initial incercasem sa implementez generarea pe alt thread, dar imi genera 2 avioane si 1/2, nu stiu de ce, dar am renuntat, cel mai probabil o sa revin la aplicatie si o sa vad ce pot face. Da, stiu ca start new game face asa tocmai ca sa generez alte numere, sa nu inghete in joc aplicatia, probabil o data cu firele de executie implementez si asta. Problema cu seed-ul de pe random.org, o sa o am in vedere. Pana una-alta imi poti spune te rog mai multe despre: Quote ia de exemplu timpul dintre doua miscari succesive ale mouse-ului Multumesc! PS: Imi cer scuze pt. DP, dar n-am ce face, nu am vazut postul lui mihai din cauza diferentei mici de timp intre postarea mea si a lui. Edited by Paullik, 11 October 2010 - 19:58. |
#35
Posted 12 October 2010 - 07:16
daca era programare win32, porneai un thread care numara si asteptai un eveniment gen mousemove. sau, ca nu cumva tipu sa fie disperat si sa miste mouse-ul in draci, retineai pozitia cursorului la un moment dat si dupa un anumit timp, o citeai din nou. faceai distanta euclidiana si o foloseai ca seed in continuare.
dar cum tu ai programare de consola, nu ai treaba cu mouse-ul. decat eventual daca vrei sa te complici mult si sa faci consola sa primeasca mesaje de la sistem. ceea ce ai putea face,intr-adevar , e masurarea timpului scurs pentru introducerea textului. |
#36
Posted 12 October 2010 - 09:26
msmihai, on 12th October 2010, 08:16, said: daca era programare win32, porneai un thread care numara si asteptai un eveniment gen mousemove. sau, ca nu cumva tipu sa fie disperat si sa miste mouse-ul in draci, retineai pozitia cursorului la un moment dat si dupa un anumit timp, o citeai din nou. faceai distanta euclidiana si o foloseai ca seed in continuare. dar cum tu ai programare de consola, nu ai treaba cu mouse-ul. decat eventual daca vrei sa te complici mult si sa faci consola sa primeasca mesaje de la sistem. ceea ce ai putea face,intr-adevar , e masurarea timpului scurs pentru introducerea textului. Mersi frumos, am sa mai citesc si o sa pun ceva la cale . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users