o fi adevarat?
Ultima postare: iul 30 2010 20:17, Inițiat de
solomazdra
, iul 27 2010 13:47
·
0
#55
Publicat: 27 iulie 2010 - 22:53
#56
Publicat: 27 iulie 2010 - 22:54
catalinman, on 27th July 2010, 23:50, said: la tv nu o sa apara ceva in plus ca si content, o sa fie ceva cu totul diferit, o sa te bucuri si tu de aceasta modificare Poate ca o sa-mi placa, dar nu sunt sigur ca peste 2 luni o sa mai am cablu in general. Daca nu ar fi soacra cu telenovelele ei, maine as renunta la cablu... |
#57
Publicat: 27 iulie 2010 - 22:56
Dornan, on 27th July 2010, 23:54, said: hai sa-ti spun ceva. Am pierdut total increderea in RDS. Ii privesc cu maxima suspiciune, si ma astept ca in spatele oricarei oferte sa fie doar o capcana. Poate ca o sa-mi placa, dar nu sunt sigur ca peste 2 luni o sa mai am cablu in general. Daca nu ar fi soacra cu telenovelele ei, maine as renunta la cablu... |
#58
Publicat: 27 iulie 2010 - 22:57
Gabyyy93, on 27th July 2010, 23:53, said: Diferit in ce sens? O sa treaca totul pe digital sau ce? Ca si asa mai sunt decat vreo 40+10 extra programe pe analog. Dornan, on 27th July 2010, 23:54, said: hai sa-ti spun ceva. Am pierdut total increderea in RDS. Ii privesc cu maxima suspiciune, si ma astept ca in spatele oricarei oferte sa fie doar o capcana. Poate ca o sa-mi placa, dar nu sunt sigur ca peste 2 luni o sa mai am cablu in general. Daca nu ar fi soacra cu telenovelele ei, maine as renunta la cablu... |
#59
Publicat: 27 iulie 2010 - 22:58
RDS ar trebui sa invete ca un client multumit iti mai aduce cativa,daca ai noroc chiar firme iar datorita unuia nemultumit poate pierde mai multi.
Pana acum ceva timp am recomandat fara rezerve RDS familiei prietenilor si colegilor,acum am o retinere deoarece nu mai sunt asa sigur pe ei,iar prin taxa de mentenanta(TAXA insasi nu SUMA) RDS mi-a aratat ca nu-si respecta deloc clientii. |
#60
Publicat: 27 iulie 2010 - 23:01
catalinman, on 27th July 2010, 23:52, said: decat sa stea pe romtelecom sau cine stie ce retea de cartier au preferat sa faca lucrul acesta, mai ales ca un client existent pe infrastructura veche, (sa zicem cablu analogic sau Cable Link) este trecut automat pe fibra optica si pentru serviciul deja existent, asadar are de castigat ! Se pare RC-ul RDS-ului a fost magistral, pt ca oamenii astia asteptau net-ul de la voi... Dar, ceva a mers super alexa32, on 27th July 2010, 23:58, said: RDS ar trebui sa invete ca un client multumit iti mai aduce cativa,daca ai noroc chiar firme iar datorita unuia nemultumit poate pierde mai multi. Pana acum ceva timp am recomandat fara rezerve RDS familiei prietenilor si colegilor,acum am o retinere deoarece nu mai sunt asa sigur pe ei,iar prin taxa de mentenanta(TAXA insasi nu SUMA) RDS mi-a aratat ca nu-si respecta deloc clientii. Nu as mai recomanda nimanui RDS-ul. In general, nu as mai recomanda nici un operator ... Dar RDS-ul il privesc de la taxa de mentenanta cu totala suspiciune si neincredere. Ma astept ca orice oferta ar face, sa ascunda o capcana, o smecherie. In principiu, peste tot unde am putut, am renuntat la serviciile mai scumpe, pt ce au mai ieftin. Cu mine este sigur ca din "taxa de mentenanta " au iesit pe minus Editat de Dornan, 27 iulie 2010 - 23:02. |
#61
Publicat: 27 iulie 2010 - 23:01
Dornan, on 27th July 2010, 23:58, said: ai sa fii uimit, dar stiu zone de case, unde am prieteni, si unde tocmai ati tras voi GPON. Si l-ati tras degeaba, ca amicii mei s-au conectat pana la urma la RTC... Se pare RC-ul RDS-ului a fost magistral, pt ca oamenii astia asteptau net-ul de la voi... Dar, ceva a mers super |
#62
Publicat: 27 iulie 2010 - 23:05
Bukovina, on 27th July 2010, 23:56, said: da de ce nu renunti tu la toate serviciile si sa ne lasi pe noi in pace? PS: daca nu te intereseaza subiectul, nu te tine nimeni cu forta. catalinman, on 28th July 2010, 00:01, said: multi erau deja sub contract cu romtelecom pentru 2 ani, evident ca nu au cum sa plece de la ei ! Dar, au fost plimbati cu vorba, si in fine, nu am retinut exact ce si cum. Dar ceva a fost neplacut in relatia RC, si au tras pana la urma un net mai slab de la RTC |
#64
Publicat: 28 iulie 2010 - 09:30
Dornan, on 27th July 2010, 23:54, said: Daca nu ar fi soacra cu telenovelele ei, maine as renunta la cablu... Eu am renuntat de curand la abonament Vodafone (aveam lunar peste 40 euro factura) dar sunt sigur ca aceasta companie nu va da faliment daca am plecat eu de la ei sau daca a plecat varu/vecinu/mama/tata etc .... |
|
#67
Publicat: 30 iulie 2010 - 20:17
Hamutovski, on 28th July 2010, 10:30, said: Ai impresia ca daca renunti tu la telefonul fix RDS sau daca renunta soacra-ta la TV cablu, RDS intra in faliment sau e in cadere libera? Eu am renuntat de curand la abonament Vodafone (aveam lunar peste 40 euro factura) dar sunt sigur ca aceasta companie nu va da faliment daca am plecat eu de la ei sau daca a plecat varu/vecinu/mama/tata etc .... Venerabile, nu mi-am propus falimentarea RDS, al carei client inca mai sunt. Doar ca politica permanenta a firmei de scoate mereu ceva in plus de la client (vezi modul din ce in ce mai dificil de reziliere, regulilie scoase din burta dupa care se pot face rezilierile, taxa de mentenanta de 5 lei, etc, etc, etc) , ma face sa ma bucur de fiecare data cand pot sa dau mai putin companiei. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi