Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
o fi adevarat?
Last Updated: Jul 30 2010 20:17, Started by
solomazdra
, Jul 27 2010 13:47
·
0
#1
Posted 27 July 2010 - 13:47
citesc pe un site din arad:
O taxă introdusă pe furiș Publicat 27.07.2010 00:02 O majorare a facturii pentru serviciile RCS-RDS a fost considerată ilegala de Protectia Consumatorului. Facturi mai mari cu 5 lei pentru serviciile RCS-RDS datorită introducerii taxei de mentenanță (operațiile de întreținere și reparație ale sistemelor tehnice) Fiecare a plătit începând cu factura lunii iunie 2010 această nouă taxă pentru serviciul de telefonie asociat serviciilor de cablu TV și/sau Internet. Pentru mulți arădeni a trecut neobservată sau a fost pusă pe seama multiplelor scumpiri din ultima vreme sau a creșterii valorii monedei europene. Pe plan național însă consumatorii au luat act de această ușoară creștere a valorii facturilor, făcută tacit, și au făcut plângeri la Autoritatea Națională pentru Protectia Consumatorului. Majorare ilegală În urma verificărilor s-a stabilit că această taxa este ilegala. „ANPC consideră că această taxă a fost percepută fără notificarea prealabilă a consumatorilor, încalcându-se prevederile legale stabilite prin articolul 10, literele „f” si „h”, din OG 21/1992 privind protecția consumatorilor ” se arată în comunicat. Unul din drepturile încălcate ale consumatorului este cel stipulat în respectivul act, și anume acela de a fi „notificat în scris cu privire la orice modificare ca urmare a prevederilor contractuale referitoare la valoarea dobânzilor, comisioanelor, penalităților sau oricăror altor costuri, cu cel puțin 30 de zile înainte de aplicarea noilor valori”. În consecință banii au fost încasați ilegal iar operatorul economic nu mai poate încasa această taxă, decât dacă va parcurge etapele legale de înștiințare și obținere a acordului consumatorului. Cât privește restituirea sumelor acestea probabil că nu vor fi returnate ci vor fi scăzute din facturile următoare. Oricum la nivelul buzunarului fiecăruia suma nu este mare dar, la nivelul companiei, totalul acestei taxe percepute de la consumatori este considerbil. Facturile care vor veni de luna viitoare nu ar trebui să mai conțină această taxă de mentenanță decât dacă a existat o înștiințare scrisă în prealabil și fiecare și-a dat consimțământul pentru a o plăti. Orice sesizare legată de aceast taxă poate fi depusă la sediul Protecției Consumatorului din Arad, Bd. Revoluției, nr.50, la telefonul 0257 /257 049 sau email [email protected] ce parere aveti? a primit cineva @noile@ facturi ce nu mai includ taxa de mentenanta? |
#2
Posted 27 July 2010 - 13:51
ai deschis inca un topic pe langa altele cu tema asemanatoare http://forum.softped...howtopic=678958
|
#3
Posted 27 July 2010 - 14:03
am vrut decât să întreb pe cineva dacă și luna viitoare mi se mai iau 5 lei, atâta tot. am citit topicul ce l-ai indicat, dar nu am înțeles dacă EU trebuie să fac ceva, ori decizia OPC se aplică tuturor abonaților și se revine la vechea taxare, fără mentenanță, ...
|
#4
Posted 27 July 2010 - 14:12
5 lei in plus sunt pentru telefonia fixa care nu mai este gratuita incepand cu luna Iunie http://www.rcs-rds.r...igi-tel-asociat
|
#5
Posted 27 July 2010 - 14:36
chiar azi am platit abonamentul si mi-au cerut 75 roni in loc de 70. am intrebat-o pe doamna de la ghiseu daca am ceva penalizari si mi a raspuns ca s-a introdus taxa de mentenanta pe linia telefonica fixa. se poate renunta la linia fixa ( eu nici nu am telefon) doar in luna august.
|
#6
Posted 27 July 2010 - 14:46
nu-s delok lămurit. eu am linie tf gratis (fără abonament), asociată sau cum s-o fi numind. așa e în contract. acuma, dacă vor să-mi ia 5 lei pentru nuj ce, nu e normal să încheie un act adițional cu mine? eu u înțeleg OPC-ul ce a rezolvat? dacă tot îmi ia taxă, n-a rezolvat nimic. sau taxă egal abonament la fix, eu nu am contract în care să scrie că plătesc 5 lei pe lună, ci e gratis.
|
#7
Posted 27 July 2010 - 14:51
da, nu e corect ce au facut.
eu renunt la linia telefonica luna viitoare, dar poate sunt altii care chiar folosesc telefonul fix de la rds, si atunci nu mai e asa de usor. |
#8
Posted 27 July 2010 - 14:58
abonamentul este gratis in continuare, se plateste doar taxa de mentenanta care reprezinta intretinerea echipamentelor/retelei. mai precis aceasta taxa este o "portita" de care RDS s-a folosit pentru a introduce abonament la telefonia fixa fara a semna un nou contract cu abonatul. odata cu introducerea taxei va face curatenie in retea cu abonatii care nu foloseau telefonul fix si isi va micsora cheltuielile.
|
#9
Posted 27 July 2010 - 15:23
#10
Posted 27 July 2010 - 15:37
nu vreau să termin contractul pe tel fix, că-l mai folosesc pentru fax. n-am citit nika, decât snippet-ul din ziarul arădean, din care am înțeles că nu mi se mai iau 5 lei. dar, dacă și tu spui că e ilegal, de ce mi se mai ia taxă? adik, e ilegal, dar îți ia taxă în continuare și nu ai ce face, în afară de a rezilia? asta să pricep? păi decizia OPC la ce se aplică atunci? acolo zice că nu îți mai ia bani, ba chiar banii luați ilegal se vor returna cândva. cine mă lămurește, k tot nelămurit sunt.
asta vreau să mi-o lămuriți: În consecință banii au fost încasați ilegal iar operatorul economic nu mai poate încasa această taxă, decât dacă va parcurge etapele legale de înștiințare și obținere a acordului consumatorului. Cât privește restituirea sumelor acestea probabil că nu vor fi returnate ci vor fi scăzute din facturile următoare. Facturile care vor veni de luna viitoare nu ar trebui să mai conțină această taxă de mentenanță decât dacă a existat o înștiințare scrisă în prealabil și fiecare și-a dat consimțământul pentru a o plăti. este așa cum scrie mai sus, ori nu este așa, și este altcumva? văd că toate răspunsurile voastre spun că nu ar fi așa. poate mie îmi scapă ceva, ori poate articolul e făcut pe genuncgi, nu știu, dar ceea ce știu este că și voi sunteți la fel de pe lângă k și mine. |
|
#11
Posted 27 July 2010 - 16:29
s-a inteles gresit, vei plati in continuare aceasta suma de 5 lei pe luna !
in caz ca nu doresti se poate face rezilierea acestui serviciu ! |
#12
Posted 27 July 2010 - 18:30
Bukovina, on 27th July 2010, 15:58, said: abonamentul este gratis in continuare, se plateste doar taxa de mentenanta care reprezinta intretinerea echipamentelor/retelei. mai precis aceasta taxa este o "portita" de care RDS s-a folosit pentru a introduce abonament la telefonia fixa fara a semna un nou contract cu abonatul. odata cu introducerea taxei va face curatenie in retea cu abonatii care nu foloseau telefonul fix si isi va micsora cheltuielile. |
#13
Posted 27 July 2010 - 18:37
catalinman, on 27th July 2010, 17:29, said: s-a inteles gresit, vei plati in continuare aceasta suma de 5 lei pe luna ! in caz ca nu doresti se poate face rezilierea acestui serviciu ! Edited by SoulIISoul, 27 July 2010 - 18:38. |
#14
Posted 27 July 2010 - 18:39
Dornan, on 27th July 2010, 19:30, said: le va miscora atat de mult, ca s-ar putea sa ramana fara musterii in retea. SoulIISoul, on 27th July 2010, 19:37, said: Pe ce perioada sunt contractele RDS, citisem pe softpedia ca sunt pe 12-15 luni - apoi am vazut: http://forum.softped...t...=688016&hl= |
#15
Posted 27 July 2010 - 20:18
Bukovina, on 27th July 2010, 19:39, said: daca zici tu... Apoi e vorba de o sinergie... Pe masura ce scade nr de utilizatori, cu atat mai putin ramane reteaua interesanta pt cei ramasi. Dar sigur, si daca raman 3 abonati pasionati care vorbesc intre ei, cheltuielile retelei sunt minime. Edited by Dornan, 27 July 2010 - 20:20. |
|
#16
Posted 27 July 2010 - 20:23
Dornan, on 27th July 2010, 21:18, said: Eu am avut 3 contracte de telefon. La 2 am renuntat deja si mai am unul care abia astept sa se plictiseasca soacra -mea de nu stiu ce amica a ei, cu care vorbeste pe RDS. O sa renunt atunci si la ultimul telefon rds. P.S. Rețeaua tocmai a devenit mai viabilă odată cu extinderea în zonele de case. |
#17
Posted 27 July 2010 - 20:28
kineceler, on 27th July 2010, 21:23, said: Bye bye then. Ai plecat? O nu, dăm faliment, please come back. P.S. Rețeaua tocmai a devenit mai viabilă odată cu extinderea în zonele de case. PS: si sigur reteaua va deveni tot mai viabila, pe masura ce traficul oricum mic, va deveni si mai mic, si utilizatorii putini, vor deveni si mai putini... Este noul concept genial al RDS, de optimizare prin desfiintare. Banuiesc ca optimul va fi atins cand distinsul domn kinceler va ramane singurul utilizator, si va putea sa se sune singur de pe fix pe celular. Calitatea convorbirii va fi desigur, fabuloasa... Edited by Dornan, 27 July 2010 - 20:37. |
#18
Posted 27 July 2010 - 20:39
Dornan, on 27th July 2010, 21:28, said: Merci ca in sfarsit recunosti ca esti chiar din RDS. O banuiam demult, dar acum daca ai recunoscut ... P.S. Lasă cifrele în seama marketingului rds. Ei știu mai bine dacă înregistrează o crește sau o scădere de clienți. Și cred că doar pe ei îi interesează dealtfel. Edited by kineceler, 27 July 2010 - 20:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users