Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoala de soferi pe cutie automat...

ANCOM: Localizarea apelantului la...

Marirea numarului de echipe calif...

Prosumatorii peste 10.2 kW obliga...
 Cazier judiciar politia de sector?

Curatare bord auto

Google Pixel 9 & 9 Pro

Cine livreaza in RO pachete trimi...
 [CHESTIONAR] Cat de des va reinst...

Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea
 Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 

o fi adevarat?

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
motanu_jmekerit

motanu_jmekerit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 23.07.2010
Chiar ar merita o amenda pentru acest lucru, pe mine nu ma anuntat nimeni cu privire la aceasta taxa , nu mi se pare corect sa te trezesti cu o suma bagata la intamplare fara sa te intrebe

#20
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 kineceler, on 27th July 2010, 21:39, said:

Să nu o dăm în paranoia. Vei lipsi multora, fie angajați, fei clienți, colegi de forum. Eu doar îmi închipuiam regretul celor din rds vis-a-vis de plecarea ta.
P.S. Lasă cifrele în seama marketingului rds. Ei știu mai bine dacă înregistrează o crește sau o scădere de clienți. Și credcă doar pe ei îi interesează dealtfel.
Ai vazut undeva cifre date de mine ? nu, deci afirmatia ta este gratuita.
Am emis doar ipoteza ca numarul de abonati scade. Ipoteza perfect logica, daca te gandesti ca un produs prost, devin mai scump.

PS: nici vorba de paranoia venerabile. Tu singur ai spus " dam faliment". Adica noi, RDS. Este o exprimare care iti apartine.... Acum ca ti-a scapat, las-o cum a picat ...

 motanu_jmekerit, on 27th July 2010, 21:41, said:

Chiar ar merita o amenda pentru acest lucru, pe mine nu ma anuntat nimeni cu privire la aceasta taxa , nu mi se pare corect sa te trezesti cu o suma bagata la intamplare fara sa te intrebe
evident ca avem de-a face cu o enorma magarie, cu o bataie de joc. Vorbim de o totala lipsa de respect fata de clienti.
Mai ales daca avem in vedere sicanele incredibil de jenante, pe care le-au creat celor care au dorit sa renunte la serviciul mizerabil de telefonie.

#21
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

 Dornan, on 27th July 2010, 21:18, said:

Pe masura ce scade nr de utilizatori, cu atat mai putin ramane reteaua interesanta pt cei ramasi.


 Dornan, on 27th July 2010, 21:44, said:

Ai vazut undeva cifre date de mine ? nu, deci afirmatia ta este gratuita.

Da. Ai dreptate, nu ai dat o cifră ci o opinie despre tendință. Dar nu ai nimerit trendul.
Anyway, amenzi se dau, cine nu dorește poate rezilia, cine nu dorește dar nici nu vrea să rezilieze e problema lui. Iar în restul de cazuri, cui nu îi convine și vrea tam tam poate să îl exepdieze direct rcs&rds. Denunțarea contractului se poate face și de câtre client și de câtre furnizor.

Edited by kineceler, 27 July 2010 - 20:49.


#22
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 kineceler, on 27th July 2010, 21:47, said:

Da. Ai dreptate, nu ai dat o cifră ci o opinie despre tendință. Dar nu ai nimerit trendul.
Anyway, amenzi se dau, cine nu dorește poate rezilia, cine nu dorește dar nici nu vrea să rezilieze e problema lui. Iar în restul de cazuri, cui nu îi convine și vrea tam tam poate să îl exepdieze direct rcs&rds. Denunțarea contractului se poate face și de câtre client și de câtre furnizor.
Serios ? Pe ce te bazezi cand spui ca nu am nimerit trendul ?
E vorba de simtirile tale telurice ?

Eu cred ca am nimerit foarte bine trendul, daca tii seama ca toti operatorii raporteaza scaderi. Sigur, nu vad de ce ar fi altfel la RDS... Crezi ca jefuirea pe fata a clientilor si sicanarea lor este factor de fidelizare ? :coolspeak:

#23
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

 Dornan, on 27th July 2010, 21:55, said:

Serios ? Pe ce te bazezi cand spui ca nu am nimerit trendul ?
E vorba de simtirile tale telurice ?
Am în firmă cel puțin 2 colegi ex-rds-iști. Pe asta mă bazez. Clienții migrează nu dispar în neant. Toți operatorii raportează scăderi de venituri dar nu neapărat și scăderi ale numărului de clienți. Cănd am noroc mai și colaborez cu unele companii de telecomunicații. Strategiile sunt elaborate. Toți operatorii caută să scape de clientul care nu aduce profit sau mai rău cauzează pierderi. Unii și-au setat un prag mai ridicat...

Edited by kineceler, 27 July 2010 - 21:20.


#24
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 kineceler, on 27th July 2010, 22:06, said:

Am în firmă cel puțin 2 colegi ex-rds-iști. Pe asta mă bazez
Ei da, asta este un argument foarte serios...  :naughty:
Io dimpotriva, am auzit altceva la OTV... Nu zic de ce spun cei de la Taraf TV... :naughty:
Plus ca am in firma 3 ex-rds-isti...

 kineceler, on 27th July 2010, 22:06, said:

Toți operatorii caută să scape de clientul care nu aduce profit sau mai rău cauzează pierderi. Unii și-au setat un prag mai ridicat...
Asta, daca este adevarat, arata ca din start calculele facute au fost proaste, ceea ce arata neseriozitate.
Lipsa de profesionalism.

Iti multumesc ca aduci argumente in plus la ideea ca RDS este in general lipsita de cel mai elementar profesionalism. De unde chiflele in serie care le da, situatiile jenante in care se pune singura. De unde si lipsa de elementara decenta in relatia cu clientii.

PS: Evident ca pierderea unor clienti care de bine de rau mai bagau ceva bani in buzunar, duce la cresterea performantei RDS. Este minunat ca te avem printre noi, ca sa ne spui aceste adevaruri cutremuratoare. :coolspeak: Sunt sigur ca pragul inalt de care vorbesti, va fi atins atunci cand tu vei ramane singurul client al RDS :thumbup:

#25
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009

 kineceler, on 27th July 2010, 22:06, said:

Toți operatorii caută să scape de clientul care nu aduce profit sau mai rău cauzează pierderi.
bine punctat. RDS are 1.5 milioane de linii fixe instalate, daca renunta 50% din abonati care nu folosesc acest serviciu nu este o pierdere pentru RDS, dimpotriva  ;)

#26
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,583
  • Înscris: 16.12.2006

 SoulIISoul, on 27th July 2010, 19:37, said:

Pe ce perioada sunt contractele RDS, citisem pe softpedia ca sunt pe 12-15 luni - apoi am vazut: http://forum.softped...t...=688016&hl=
acum contractele sunt pe 16 luni, dar au fost si perioade minime contractuale de 12 luni sau 15 luni :)

#27
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 Bukovina, on 27th July 2010, 22:42, said:

bine punctat. RDS are 1.5 milioane de linii fixe instalate, daca renunta 50% din abonati care nu folosesc acest serviciu nu este o pierdere pentru RDS, dimpotriva  ;)
Evident, este o mare victorie. La fel de mare ca cea care consta in instalarea acestor linii, care nu au fost folosite (dovada a gandirii geniale, pe termen lung, plina de profesionalism debordant ).
Evident ca se castiga foarte mult. In primul rand cei cativa lei pe luna care veneau din convorbirile celor care renunta, si care acum sunt pierduti. Erau evident niste bani de care RDS nu avea nevoie.

La fel de inutili, erau si banii care veneau din interconectare, de la cei erau sunati din alte retele. Este evident o strategie castigatoare, adoptata acum cativa ani si de Romtelecom. Aceasta gandire minunata, a economiei si rentabilizarii retelei prin plecarea de utilizatori nedoriti, am auzit-o si la Romtelecom.
Care este sigur foarte fericit ca a pierdut acesti clienti nesuferiti, care ii cauzau atata pierdere.

Este evident pt toti ca RDS aplica o geniala strategie de marketing. Taxa de 5 lei, este culmea gandirii manageriale. Trebuie sa fii un mare titan al gandirii. Ce titan, pot spune un fluviu al gandirii. Numai fluviile gandirii pot concepe ceva atat de genial, ca taxa de 5 lei.

Dintr-o singura lovitura, scapi de clientii nesimtiti care iti cauzau doar pierderi. Toata pierderea care o ai de 3 ani si mai bine cu ei, devine astfel plus. :coolspeak:

#28
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009
explic si pentru turci: banii vin de la ceilalti 50% care raman, cei care pleaca tin echipamentul in dulap si aduc doar pierderi ;)

Edited by Bukovina, 27 July 2010 - 21:58.


#29
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 Bukovina, on 27th July 2010, 22:57, said:

explic si pentru turci: banii vin de la ceilalti 50% care raman, cei care pleaca tin echipamentul in dulap si aduc doar pierderi ;)
nu mai vorbesc de avantajul de a avea o retea de 750.000 de utilizatori in loc de 1.500.000.
Este evident toti.

Cred ca urmeaza curand o noua lovitura de imagine si efiecintizare. Se va calcula o taxa, astfel incat inca 50 % din cei ramasi sa renunte. Asta duce la noi cresteri ale eficientei.

PS: nu vreau sa uitam de genialitatea de a face o retea in care 50% din abonati iti aduc doar pierderi. Este clara gandirea profesionista, pe termen lung.

#30
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009
eu propun sa faca abonamentul 100 de euro sa nu mai aiba niciun client, ca sa te bucuri tu cu colegii tai din RTC  :D

edit: aplaudaci am vrut sa zic :)

Edited by Bukovina, 27 July 2010 - 22:05.


#31
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,583
  • Înscris: 16.12.2006

 Bukovina, on 27th July 2010, 22:57, said:

explic si pentru turci: banii vin de la ceilalti 50% care raman, cei care pleaca tin echipamentul in dulap si aduc doar pierderi ;)
corect, decat abonati ce tineau telefoanele fixe pe post de bibelou si nu produceau cost suplimentar, nici macar un 1 euro, mai bine lipsa !

Edited by catalinman, 27 July 2010 - 22:04.


#32
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 Bukovina, on 27th July 2010, 23:03, said:

eu propun sa faca abonamentul 100 de euro ca sa te bucuri tu cu colegii tai din RTC  :D
pai discuta cu colegii tai din RDS despre asta...

PS: observ o usoara iritare venerabile ? Nu inteleg de ce ? In fond doar te sustin pe linia argumentatie tale fara fisura, de o logica desavarsita.
Si care, a mai fost folosita cu succese notabile si de RTC. Asa cum ti-am spus, tin minte si acum bucuria debordanta a RTC atunci cand clientii veneau si reziliau pe capete contractele. A fost o victorie mareata, soldata cu o serie lunga de condieri, de la management pana la ultimul bagator in seama.

Nu ma indoiesc ca tactica asta victorioasa, a renuntarii la clientii "rai", care aduc doar pierderi, va fi la fel de castigatoare la RDS, cum a fost si la RTC. Si in fond, ce poate fi mai genial, decat sa faci o retea in care 50% din utilizatori sunt "rai", si vrei sa scapi de ei (pt efiecienta, desigur)

PS2: mai usor cu aplaudacii RTC, ca nu prea ai argumente. Cred ca te-a luat putin valu...

 catalinman, on 27th July 2010, 23:04, said:

corect, decat abonati ce tineau telefoanele fixe pe post de bibelou si nu produceau cost suplimentar, nici macar un 1 euro, mai bine lipsa !
evident. Si RTC la fel zicea acum ceva ani. Ca nu are nevoie de astfel de clienti, si ca e o mare bucurie sa scape de ei. Ceea ce este un plus pt RDS, este faptul ca daca de bine de rau, RTC putea sa zica ca i-a mostenit de la stat, si acum se lupta sa scape de ei, in schimb RDS si-a creat din start acesti posesori de bibelou prin genialitatea strategiei de marketing aplicate.

Edited by Dornan, 27 July 2010 - 22:12.


#33
Gabyyy93

Gabyyy93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 17.12.2009
Pai daca o sa renunte 50% din abonati, tot RDS pierde...pentru ca abonati aia chiar daca nu foloseau fixul/mobilu tot plateau cablu sau internetul. Asa ca tot in pierdere sunt daca o sa plece.  :peacefingers:

Edited by Gabyyy93, 27 July 2010 - 22:12.


#34
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,583
  • Înscris: 16.12.2006
Dornan, comparatia ta cu Romtelecom este eronata !

ai zis ca Romtelecom tot asa, se tineau tare si nu plangeau dupa clientii ce au reziliat telefonul fix !

e o diferenta de la cer la pamant, la Romtelecom, acei clienti chiar daca nu vorbeau deloc plateau 35-40 de lei abonamentul, asa ca Romtelecom chiar plange dupa ei  :lol:

la RDS acesti clienti aveau abonament 0 lei, iar cei ce au plecat nu produceau cost suplimentar, asa ca nu aduceau nici un profit RDS, ba chiar generau pierderi !

#35
Gabyyy93

Gabyyy93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 17.12.2009

 catalinman, on 27th July 2010, 23:14, said:

la RDS acesti clienti aveau abonament 0 lei, iar cei ce au plecat nu produceau cost suplimentar, asa ca nu aduceau nici un profit RDS, ba chiar generau pierderi !

Ai dreptate tu, dar eu stiam ca la RDS ai servicii la pachet 3play, 4play, 5 play, cum poti renunta la 1 daca in contract sunt incluse toate, sau poti? :confuzzled:

#36
Dornan

Dornan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 06.12.2005

 catalinman, on 27th July 2010, 23:14, said:

Dornan, comparatia ta cu Romtelecom este eronata !

ai zis ca Romtelecom tot asa, se tineau tare si nu plangeau dupa clientii ce au reziliat telefonul fix !

e o diferenta de la cer la pamant, la Romtelecom, acei clienti chiar daca nu vorbeau deloc plateau 35-40 de lei abonamentul, asa ca Romtelecom chiar plange dupa ei  :lol:
venerabile, bucuria angajatilor RTC cand veneai sa le spui ca reziliezi, si ca nu ai valoare de RTC, este intrecuta doar de a celor RDS, care iata folosesc aceleasi argumente care s-au dovedit in timp net castigatoare.
Pierderea de clienti, a fost o victorie pt RTC, si va fi o stralucita lovitura de marketing si piata si pt RDS

 catalinman, on 27th July 2010, 23:14, said:

la RDS acesti clienti aveau abonament 0 lei, iar cei ce au plecat nu produceau cost suplimentar, asa ca nu aduceau nici un profit RDS, ba chiar generau pierderi !

Ai un studiu pe care te bazezi ? Sau la fel ca kinceler, ai "2 ex-rds-isti in companie" ?
Altfel, daca este vorba de senzatiile tale, sigur, este un punct de vedere.

Dar, victoria RTC in eficientizare, este certa. Nu ma indoiesc ca si RDS se va efiecintiza la fel de bine. Mai ales, ca la RTC, asa cum ti-am spus, bucuria resimtita de angajatii care jubilau la Relatia cu Clientii cand iti dadeau peste nas ca nu ai fata de client RTC, a fost urmata foarte curand de concedieri in masa.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate