Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.

- - - - -
  • Please log in to reply
1960 replies to this topic

#1675
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Da, plangere la anpc, atasezi toate documentele pe care le ai, si ne tii la curent cu evolutia

#1676
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postpetman, on 28 august 2014 - 06:21, said:

Am portat abonamentul pentru ca nu m-am inteles cu ei sa-mi faca factura inainte de inchiderea abonamentului.
Am primit factura cu "despagubiri conform contract" 7 luni x valoare abonament fara tva.
Nici nu ar fi putut să-ţi trimită factura înainte de a se închide contractul.
Cere în scris să-ţi transmită factura cu despăgubirile stabilite conform legii.

#1677
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Si ei o sa-mi raspunda ca ce mi-au trimis e conform legii. :)

#1678
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Atunci le vei mulţumi şi le vei transmite că legea îţi interzice să plăteşti servicii pe care nu le consumi şi vei plăti doar prejudiciile ce rezultă din închiderea timpurie a contractului pe care operatorul ţi le poate justifica conform prevederilor contractuale care sunt în acord cu legile în vigoare.

#1679
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postlmk, on 28 august 2014 - 20:08, said:

legea îți interzice să plătești servicii pe care nu le consumi ș
Legea le interzice lor sa ceara, nu lui sa plateasca. Daca vrea, poate sa le dea bani in baza pretentiilor iluzorii formulate de operator, nu e ilegal si nu il opreste nimeni. Culpa e a cui cere sume nejustificate.

#1680
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Aşa e dar în discuţia cu operatorul las-o aşa cum am spus-o eu.

#1681
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009
Pe 22.08 am făcut cerere de portare de la Cosmote la Digi, iar portarea s-a făcut pe 26.08. Mai aveam un an de contract cu Cosmote, iar conform contractului ar trebui să plătesc 400 lei taxă fixă pentru încetarea contractului înainte de termen, ceea ce nu intenţionez. Dar până acum, nicio reacţie de la Cosmote. Nici un telefon, e-mail, poştă, nimic. M-aşteptam să mă sune înainte de portare, să mă momească cu vreo ofertă (oricum nu aş fi acceptat), eventual să mă ameninţe, dar nimic. Să fi renunţat de bună-voie să mai ceară această taxă, stabilită în baza unei clauze abuzive? Cei care aţi trecut prin asta, cam cât durează până ar trebui să vină acea "proformă"?

Edited by 511, 04 September 2014 - 11:59.


#1682
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Acele proforme vin pe hartie prin posta

#1683
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Postbethlen, on 04 septembrie 2014 - 14:08, said:

Acele proforme vin pe hartie prin posta

Cam în cât timp de la data portării?

Edited by 511, 05 September 2014 - 09:35.


#1684
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Dupa data normala a facturarii mi-au venit mie.

#1685
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Postbethlen, on 05 septembrie 2014 - 10:24, said:

Dupa data normala a facturarii mi-au venit mie.

Odată cu ultima factură, sau separat?

#1686
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Eu primeam factura doar in format electronic, deci nu a avut legatura una cu alta

#1687
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009

View Postbethlen, on 05 septembrie 2014 - 11:55, said:

Eu primeam factura doar in format electronic, deci nu a avut legatura una cu alta

Şi eu tot electronic. Dar mă gândesc că, nemaiavând cont pe cosmote.ro, ultima factura mi-o trimit prin poştă. Ok, mulţumesc.

#1688
511

511

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 11.08.2009
Ieri am primit proforma cu "taxa de încetare contract înainte de termen", la 2 săptămâni după portare, şi azi le trimit notificare că nu plătesc nici o sumă stabilită în baza unor clauze abuzive, dar că o să le plătesc orice sumă ce mi-o justifică drept prejudiciu suferit pentru denunţarea unilaterală a contractului.

#1689
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Foarte bine

#1690
ducipalu

ducipalu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 05.12.2007

View Post511, on 09 septembrie 2014 - 09:10, said:

Ieri am primit proforma cu "taxa de încetare contract înainte de termen", la 2 săptămâni după portare, şi azi le trimit notificare că nu plătesc nici o sumă stabilită în baza unor clauze abuzive, dar că o să le plătesc orice sumă ce mi-o justifică drept prejudiciu suferit pentru denunţarea unilaterală a contractului.

nu te mai complica.
intra pe site-ul anpc, completeaza reclamatia, ataseaza proforma, mentioneaza in reclamatie faptul ca ai incercat rezolvarea amiabila. pun pariu ca in maxim 10 zile o sa primesti un mail de la un sef de departament orange conform caruia totul a fost o neintelegere ... bla bla. iti spun din experienta proprie.
E-on si firmele de telefonie mobila conduc detasat in topul reclamatiilor.

#1691
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Trebuie sa te complici. Cand faci reclamatie la ANPC trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi orice diferend inainte

#1692
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Eu le-am facut notificare de denuntare contract, notificare de raspuns dupa ce am primit factura de despagubiri si pe astea doua le-am atasat la plangerea de la ANPC cu factura si actul aditional la contract. Acum astept.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate