Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1675
Posted 28 August 2014 - 07:19
Da, plangere la anpc, atasezi toate documentele pe care le ai, si ne tii la curent cu evolutia
|
#1676
Posted 28 August 2014 - 11:22
petman, on 28 august 2014 - 06:21, said: Am portat abonamentul pentru ca nu m-am inteles cu ei sa-mi faca factura inainte de inchiderea abonamentului. Am primit factura cu "despagubiri conform contract" 7 luni x valoare abonament fara tva. Cere în scris să-ţi transmită factura cu despăgubirile stabilite conform legii. |
#1677
Posted 28 August 2014 - 14:40
Si ei o sa-mi raspunda ca ce mi-au trimis e conform legii.
|
#1678
Posted 28 August 2014 - 20:08
Atunci le vei mulţumi şi le vei transmite că legea îţi interzice să plăteşti servicii pe care nu le consumi şi vei plăti doar prejudiciile ce rezultă din închiderea timpurie a contractului pe care operatorul ţi le poate justifica conform prevederilor contractuale care sunt în acord cu legile în vigoare.
|
#1679
Posted 29 August 2014 - 10:03
lmk, on 28 august 2014 - 20:08, said:
legea îți interzice să plătești servicii pe care nu le consumi ș |
#1680
Posted 29 August 2014 - 11:05
Aşa e dar în discuţia cu operatorul las-o aşa cum am spus-o eu.
|
#1681
Posted 04 September 2014 - 11:51
Pe 22.08 am făcut cerere de portare de la Cosmote la Digi, iar portarea s-a făcut pe 26.08. Mai aveam un an de contract cu Cosmote, iar conform contractului ar trebui să plătesc 400 lei taxă fixă pentru încetarea contractului înainte de termen, ceea ce nu intenţionez. Dar până acum, nicio reacţie de la Cosmote. Nici un telefon, e-mail, poştă, nimic. M-aşteptam să mă sune înainte de portare, să mă momească cu vreo ofertă (oricum nu aş fi acceptat), eventual să mă ameninţe, dar nimic. Să fi renunţat de bună-voie să mai ceară această taxă, stabilită în baza unei clauze abuzive? Cei care aţi trecut prin asta, cam cât durează până ar trebui să vină acea "proformă"?
Edited by 511, 04 September 2014 - 11:59. |
#1683
Posted 05 September 2014 - 09:34
#1685
Posted 05 September 2014 - 11:29
#1686
Posted 05 September 2014 - 11:55
Eu primeam factura doar in format electronic, deci nu a avut legatura una cu alta
|
#1687
Posted 05 September 2014 - 12:18
#1688
Posted 09 September 2014 - 09:10
Ieri am primit proforma cu "taxa de încetare contract înainte de termen", la 2 săptămâni după portare, şi azi le trimit notificare că nu plătesc nici o sumă stabilită în baza unor clauze abuzive, dar că o să le plătesc orice sumă ce mi-o justifică drept prejudiciu suferit pentru denunţarea unilaterală a contractului.
|
#1690
Posted 09 September 2014 - 10:38
511, on 09 septembrie 2014 - 09:10, said:
Ieri am primit proforma cu "taxa de încetare contract înainte de termen", la 2 săptămâni după portare, şi azi le trimit notificare că nu plătesc nici o sumă stabilită în baza unor clauze abuzive, dar că o să le plătesc orice sumă ce mi-o justifică drept prejudiciu suferit pentru denunţarea unilaterală a contractului. nu te mai complica. intra pe site-ul anpc, completeaza reclamatia, ataseaza proforma, mentioneaza in reclamatie faptul ca ai incercat rezolvarea amiabila. pun pariu ca in maxim 10 zile o sa primesti un mail de la un sef de departament orange conform caruia totul a fost o neintelegere ... bla bla. iti spun din experienta proprie. E-on si firmele de telefonie mobila conduc detasat in topul reclamatiilor. |
#1691
Posted 09 September 2014 - 11:43
Trebuie sa te complici. Cand faci reclamatie la ANPC trebuie sa dovedesti ca ai incercat sa rezolvi orice diferend inainte
|
#1692
Posted 09 September 2014 - 11:51
Eu le-am facut notificare de denuntare contract, notificare de raspuns dupa ce am primit factura de despagubiri si pe astea doua le-am atasat la plangerea de la ANPC cu factura si actul aditional la contract. Acum astept.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users