Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
F64 review
Last Updated: Jan 26 2023 15:48, Started by
Necronomikon
, Jul 19 2005 16:59
·
0
#469
Posted 05 December 2019 - 23:39
Aveți careva wishlist la f64? Cum vi se pare "noua" versiune? Se vede OK pe un browser mobil?
|
#470
Posted 28 January 2020 - 23:03
Mda, asa e, nu ma lasa sa cotrobai prin site-ul lor cu ublock prezent la datorie.
Carevasazica, draga F64, adio si n-am cuvinte, concurenta iti multumeste pentru clientul pe care i-l trimiti! |
#471
Posted 28 January 2020 - 23:07
Mi se pare normal, daca blochezi continutul cum vrei sa afiseze continutul?
Edited by crokodilu, 28 January 2020 - 23:07. |
#472
Posted 29 January 2020 - 06:43
Am mai scris și eu despre căcatul ăsta. E singurul site unde se întâmplă mizeria asta. Tot site-ul lor a devenit o experiență jenantă.
Cred că au ales cea mai ieftină soluție de e-commerce. Până și site-ul Fotohobby e mai prietenos acum. Apropo, am ajuns să cumpăr de la ei, fix din cauza problemei ăleia cu AdBIocker de la f64... Păi ce facem aici? Și culmea e, că am descoperit că Fotohobby sunt mai prietenoși. |
#473
Posted 29 January 2020 - 10:25
Cautarea pe site e in craci si totul se misca cu viteza melcului, multe produse sunt iesite din stoc de foarte mult timp (am luat un BlackRapid de pe Amazon pentru ca la F64 nu mai e in stoc de prin vara anului trecut) si preturile raman relativ mari.
No bueno. Si da, cei de la fotohobby au devenit mai prietenosi de la o vreme incoace. |
#474
Posted 29 January 2020 - 10:46
Eu nu înțeleg de ce nu își asumă țeapa asta cu Vtex și să-și găsească naibii alt provider.
Sau să meargă la o școală generală să roage doi, trei elevi de clasa a 8-a să le facă un site. |
#475
Posted 29 January 2020 - 11:08
#476
Posted 29 January 2020 - 11:26
bv01, on 29 ianuarie 2020 - 10:46, said:
Eu nu Ă®nțeleg de ce nu Ă®și asumă țeapa asta cu Vtex și să-și găsească naibii alt provider. |
#477
Posted 29 January 2020 - 11:46
Cum, nu e coada nici la ML-uri?
Pai este explicabil avand in vedere ca este net, este curier si lumea deja si-a luat aparate/telefoane/obiective. |
#478
Posted 29 January 2020 - 11:49
|
#479
Posted 29 January 2020 - 11:52
@croko Pai da, dar filozofia lor de vanzari e un pic altfel. Ideea e sa te duci sa pui mana, sa probezi, sa discuti, etc. Ca asa net si curieri existau si atunci cand au deschis magazinul ala urias!
Edited by DannyMC, 29 January 2020 - 11:53. |
#480
Posted 29 January 2020 - 11:55
Doar ca lucrurile s-au radicalizat in ultimii ani: fie mergi pe telefon si aici ce sa mai probezi, fie mergi pe ML si aici se stie ca sony/oly sunt tatal lor, perfecte si deci ce sa mai testezi. Pe vremuri erau dezbateri, variante, discutii mai diversificate...cred, iar f64 era cumva mai wow.
Edited by crokodilu, 29 January 2020 - 11:55. |
#481
Posted 29 January 2020 - 11:56
Plus că regula explicită pe site este că renunți la cele 14 zile de retur dacă pui mâna pe produs la preluare.
|
#482
Posted 29 January 2020 - 12:12
Si eu care chiar ma gindeam sa fac prin fe-martie o excursie la ei taman pentru butonat, incercat, probat niste Canoane APS-C.
Chit ca aia doi din coasta mea m-au zapacit cu "Olympus, Olympus, Olympus" ! |
#483
Posted 29 January 2020 - 12:15
Presupun ca te lasa sa butonezi acolo la ei chiar daca ai activat ublock-ul. Si comanzi unde poti.
bv01, on 29 ianuarie 2020 - 11:56, said:
Plus că regula explicită pe site este că renunți la cele 14 zile de retur dacă pui mâna pe produs la preluare. Edited by crokodilu, 29 January 2020 - 12:19. |
|
#484
Posted 29 January 2020 - 12:31
Intr-o vreme era 30 de zile indiferent de unde ridicai (dar unii abuzau de ea).
Intr-un fel e de asteptat ca, pe o piata in cadere, calitatea serviciilor sa fie printre primele care sufera. Pe de alta parte, din ce am mai citit si eu, se pare ca fix calitatea asta a serviciilor e ceea ce iti tine clientul fidel ... @Taxon: Ia dom'le un Panasonic ca sa le inchizi gura la aia cu Olympus. E mai ieftin, obiectivele sunt mai usoare si ergonomia e facuta de cineva care chiar fotografiaza, nu de niste soareci ingineri intr-un birou unde nu intra lumina. |
#485
Posted 29 January 2020 - 13:06
Are și Panasonic hibele lui. Testat. Dar da, ergonomia e bună. Dar e bună și la frații de la Olympus.
f64. Cred că îi judecați prea dur. Piața a căzut tare de tot și se chinuie și ei cum pot să supraviețuiască. Este clar că și calitatea serviciilor a scăzut pentru că serviciile bune, costă. Iar f64 a fost un etalon în domeniu. Da, e mai mult gol pe la ei. Deși fac eforturi să nu fie și aici încadrez tot felul de evenimente & shit. Cu consilierii în magazin, e greu. De obicei clienții îi învață pe ei și nu cum ar fi firesc, consilierul să fie cel care chiar știe și nu doar se pricepe. Dar oamenii buni costă și ei și... Stocul de marfă s-a cam dus și el pe p... de când cu scăderea vânzărilor. S-a tot făcut vorbire despre site-ul lor. Cred că asta ar fi cea mai mică problemă. Sincer. |
#486
Posted 29 January 2020 - 13:37
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users