Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Imi "aluneca" rotile cand demarez
Last Updated: Jul 12 2010 21:37, Started by
reovel
, Jun 08 2010 17:27
·
0
#1
Posted 08 June 2010 - 17:27
Buna.
Am un VW Touareg V6 TDI si de la o vreme (de cand a dat caldura, mai exact) cand demarez fie de pe nisip, asfalt sau pietre, cumva "aluneca" rotile. E ca si cum ai demara pe zapada cu cauciucuri de vara. Ma deranjeaza, pentru ca se intampla mai tot timpul. Urc si pana la 3500 de ture pana pleaca de pe loc. Problema e noua, in primavara pleca de pe loc la 2000 de ture MAXIM. Mentionez ca problema persista atat in modul 4x4 cat si "pe fata/spate". Am modelul asta de cauciucuri de vara. Care e problema? E de la mine sau de la masina? Daca e de la mine, cum o pot rezolva? Multumesc. |
#2
Posted 08 June 2010 - 17:36
Ambreiajul ?!, de obicei, un ambreiaj "dus" se manifesta in genul acesta.
Eu automat sau manual ? |
#3
Posted 08 June 2010 - 17:39
Manual.
Dar cand mi-am schimbat cauciucurile, am facut o revizie full la masina (am grija de ea... ) si totul a fost in regula. Iar masina e fabricata in Noiembrie si e luata de noua. Asa ca stiu cine a condus-o si cum. |
#4
Posted 08 June 2010 - 17:48
Sper sa nu am dreptate, dar si eu suspectez ambreiajul.
Chiar daca ai facut de curand o revizie full la masina, gradul de uzura al ambreiajului nu prea au cum sa-l determine in service (decat daca-l demonteaza). Si eu am avut ceva emotii cu ambreiajul (am descris patania pe jurnalul de bord) si cand am fost in service, mi-au spus ca nu au cum sa determine daca e sau nu o problema cu el pe masina si sa-l schimb cand da semne de patinare. La un motor puternic, cu un cuplu mare si cutie manuala, din pacate problemele cu ambreiajul nu sunt rare .... Este piesa care trebuie sa cedeze prima din lantul de transmisie in cazul suprasolicitarilor (este preferabil sa schimbi un ambreiaj decat o cutie de viteze !). Anyway, sper sa ma insel si sa fie vorba despre cauciucuri ! Edited by marr, 08 June 2010 - 17:50. |
#5
Posted 08 June 2010 - 18:24
ce intelegi prin alunecare? se invart pe loc gen burnout? sau pur si simplu nu pleaca masina de pe loc?
daca este ambreiajul se poate verifica in 2 metode: in mers se calca pana la fund acceleratia, daca intai se tureaza motorul si apoi incepe sa prinda viteza masina inseamna ca este discul dus. in mers tine calcata acceleratia la vreo 1500 rpm si in acelasi timp calca si frana, daca da sa se oppreasca motorul ai ambreiajul bun daca nu e busit. |
#6
Posted 08 June 2010 - 18:31
Quote `ce intelegi prin alunecare? Quote in mers tine calcata acceleratia la vreo 1500 rpm si in acelasi timp calca si frana, daca da sa se oppreasca motorul ai ambreiajul bun daca nu e busit. |
#7
Posted 08 June 2010 - 18:41
s-ar putea sa nu stiu ce spun dar o fi vreun sistem TC care a luat-o razna...
in al doilea rand, s-a postat in arie gresita dupa parerea mea... |
#8
Posted 08 June 2010 - 18:53
Inclin spre anvelope.
Ambreiajul "dus" face probleme pe toate tipurile de drumuri. Temperatura mare, cauciuc moale, particule mici care adera pe cauciuc -> patinare. Ar mai fi o varianta si cu procesorul care controleaza demarajul. O diagnoza VW te poate lumina. Asa cum a spus "marr" verificarea ambreiajului se face cu demontare. |
#9
Posted 08 June 2010 - 19:17
Ma da-o dracu
Adica ai 4x4 si se invart toate rotile pe loc pana pornesti? Pai asta insemna ca nu ai aderenta, deci cauciucurile sunt varza, dar chiar si asa, daca nu ar avea nici un rid, totusi un 3.0 TDI nu pateste asta in mod normal pt ca exista sistemul de control al tractiunii. Totusi, ce imi spui tu imi suna cunoscut,a sa ca iti recomand sa verifici controlul tractiunii si mai ales daca chiar mai ai 4x4 sau iti merge doar o punte motoare... |
#10
Posted 08 June 2010 - 19:41
Quote Pai asta insemna ca nu ai aderenta, deci cauciucurile sunt varza, dar chiar si asa, daca nu ar avea nici un rid, totusi un 3.0 TDI nu pateste asta in mod normal pt ca exista sistemul de control al tractiunii. Quote Adica ai 4x4 si se invart toate rotile pe loc pana pornesti? |
|
#11
Posted 08 June 2010 - 20:01
Verifica sa nu ai presiune prea mare in roti. Daca sunt prea umflate suprafata de contact cu solul este mai mica si normal ca se rupe aderenta foarte repede.
|
#12
Posted 08 June 2010 - 20:20
Alex167, on 8th June 2010, 20:01, said: Verifica sa nu ai presiune prea mare in roti. Daca sunt prea umflate suprafata de contact cu solul este mai mica si normal ca se rupe aderenta foarte repede. Am decis sa trec masina pe firma si sa iau alta in curand. Multumesc de ajutor. |
#13
Posted 08 June 2010 - 20:23
#14
Posted 08 June 2010 - 20:25
@reovel, pe cine incerci sa impresionezi?
Edited by crst_g, 08 June 2010 - 20:25. |
#15
Posted 08 June 2010 - 20:27
Ce metoda de rezolvare, ai probleme cu cea actuala cumperi alta, imi place !
|
|
#16
Posted 08 June 2010 - 20:42
Am eu una si mai buna. Daca nu-ti mai place te rog sa mi-o donezi...
|
#17
Posted 08 June 2010 - 21:32
Am zis in repetate randuri (chiar si pe un topic de pe aria asta) ca intentionez sa-mi schimb masina. Nu eram decis, dar am avut probleme cu galeata la ea: a inghetat bocna, avea probleme la baia de ulei si acum asta. Nu mi se pare normal ca in 30 de zile dupa ce am facut o revizie completa sa am probleme cu ambreiajul.
O trec pe firma si o s-o ia un angajat, probabil. Iar in viitorul apropiat imi voi lua altceva. Ne vedem la sfaturi privind achizitiile si probabil la jurnal de bord. Quote @reovel, pe cine incerci sa impresionezi? Quote Ce metoda de rezolvare, ai probleme cu cea actuala cumperi alta, imi place ! Quote In loc sa-i faci o testare care costa 60 de lei. Nu mai bine scapi de probleme si faci un bine cuiva? |
#18
Posted 08 June 2010 - 21:55
reovel, on 8th June 2010, 18:27, said: Buna. Am un VW Touareg V6 TDI si de la o vreme (de cand a dat caldura, mai exact) cand demarez fie de pe nisip, asfalt sau pietre, cumva "aluneca" rotile. E ca si cum ai demara pe zapada cu cauciucuri de vara. Ma deranjeaza, pentru ca se intampla mai tot timpul. Urc si pana la 3500 de ture pana pleaca de pe loc. Problema e noua, in primavara pleca de pe loc la 2000 de ture MAXIM. Mentionez ca problema persista atat in modul 4x4 cat si "pe fata/spate". Am modelul asta de cauciucuri de vara. Care e problema? E de la mine sau de la masina? Daca e de la mine, cum o pot rezolva? Multumesc. Aceeasi problema am avut-o si eu, dupa schimbarea anvelopelor nu am mai avut. Ce marca de anvelope ai? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users