Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Imi "aluneca" rotile cand demarez

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009
Buna.
Am un VW Touareg V6 TDI si de la o vreme (de cand a dat caldura, mai exact) cand demarez fie de pe nisip, asfalt sau pietre, cumva "aluneca" rotile. E ca si cum ai demara pe zapada cu cauciucuri de vara.
Ma deranjeaza, pentru ca se intampla mai tot timpul. Urc si pana la 3500 de ture pana pleaca de pe loc. Problema e noua, in primavara pleca de pe loc la 2000 de ture MAXIM.
Mentionez ca problema persista atat in modul 4x4 cat si "pe fata/spate". Am modelul asta de cauciucuri de vara.
Care e problema? E de la mine sau de la masina? Daca e de la mine, cum o pot rezolva?
Multumesc.

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,907
  • Înscris: 14.11.2004
Ambreiajul ?!, de obicei, un ambreiaj "dus" se manifesta in genul acesta.

Eu automat sau manual ?

#3
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009
Manual.
Dar cand mi-am schimbat cauciucurile, am facut o revizie full la masina (am grija de ea... :) ) si totul a fost in regula.
Iar masina e fabricata in Noiembrie si e luata de noua. Asa ca stiu cine a condus-o si cum.

#4
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,201
  • Înscris: 13.07.2005
Sper sa nu am dreptate, dar si eu suspectez ambreiajul.

Chiar daca ai facut de curand o revizie full la masina, gradul de uzura al ambreiajului nu prea au cum sa-l determine in service (decat daca-l demonteaza).
Si eu am avut ceva emotii cu ambreiajul (am descris patania pe jurnalul de bord) si cand am fost in service, mi-au spus ca nu au cum sa determine daca e sau nu o problema cu el pe masina si sa-l schimb cand da semne de patinare.

La un motor puternic, cu un cuplu mare si cutie manuala, din pacate problemele cu ambreiajul nu sunt rare ....
Este piesa care trebuie sa cedeze prima din lantul de transmisie in cazul suprasolicitarilor (este preferabil sa schimbi un ambreiaj decat o cutie de viteze !).


Anyway, sper sa ma insel si sa fie vorba despre cauciucuri !

Edited by marr, 08 June 2010 - 17:50.


#5
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
ce intelegi prin alunecare? se invart pe loc gen burnout? sau pur si simplu nu pleaca masina de pe loc?
daca este ambreiajul se poate verifica in 2 metode:
in mers se calca pana la fund acceleratia, daca intai se tureaza motorul si apoi incepe sa prinda viteza masina inseamna ca este discul dus.
in mers tine calcata acceleratia la vreo 1500 rpm si in acelasi timp calca si frana, daca da sa se oppreasca motorul ai ambreiajul bun daca nu e busit.

#6
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009

Quote

`ce intelegi prin alunecare?
Adica se invart in gol.

Quote

in mers tine calcata acceleratia la vreo 1500 rpm si in acelasi timp calca si frana, daca da sa se oppreasca motorul ai ambreiajul bun daca nu e busit.
Am testat la sfatul cuiva si nu s-a oprit motorul. A fost ca o frana de motor...

#7
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
s-ar putea sa nu stiu ce spun dar o fi vreun sistem TC care a luat-o razna...
in al doilea rand, s-a postat in arie gresita dupa parerea mea...

#8
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,058
  • Înscris: 02.03.2003
Inclin spre anvelope.
Ambreiajul "dus" face probleme pe toate tipurile de drumuri.
Temperatura mare, cauciuc moale, particule mici care adera pe cauciuc -> patinare.
Ar mai fi o varianta si cu procesorul care controleaza demarajul. O diagnoza VW te poate lumina.
Asa cum a spus "marr" verificarea ambreiajului se face cu demontare.

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,674
  • Înscris: 26.11.2001
Ma da-o dracu :)
Adica ai 4x4 si se invart toate rotile pe loc pana pornesti?
Pai asta insemna ca nu ai aderenta, deci cauciucurile sunt varza, dar chiar si asa, daca nu ar avea nici un rid, totusi un 3.0 TDI nu pateste asta in mod normal pt ca exista sistemul de control al tractiunii.

Totusi, ce imi spui tu imi suna cunoscut,a sa ca iti recomand sa verifici controlul tractiunii si mai ales daca chiar mai ai 4x4 sau iti merge doar o punte motoare...

#10
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009

Quote

Pai asta insemna ca nu ai aderenta, deci cauciucurile sunt varza, dar chiar si asa, daca nu ar avea nici un rid, totusi un 3.0 TDI nu pateste asta in mod normal pt ca exista sistemul de control al tractiunii.
Dar am luat cauciucurile de noi, de aprox o luna. Ce problema ar putea avea? Au fost montate/calibrate etc. de catre cei de la VW.

Quote

Adica ai 4x4 si se invart toate rotile pe loc pana pornesti?
Nu stiu. Cele din fata am confirmarea ca se invart in gol, pe verificate. Cele din spate se invart in gol pentru ca odata cand am fost la munte si am vrut sa plec am vazut ca iese praf din spate. De-aia am banuiala ca si ele se invart in gol.

#11
Alex167

Alex167

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 03.03.2008
Verifica sa nu ai presiune prea mare in roti. Daca sunt prea umflate suprafata de contact cu solul este mai mica si normal ca se rupe aderenta foarte repede.

#12
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009

 Alex167, on 8th June 2010, 20:01, said:

Verifica sa nu ai presiune prea mare in roti. Daca sunt prea umflate suprafata de contact cu solul este mai mica si normal ca se rupe aderenta foarte repede.
Am sa verific, dar nu mai conteaza.
Am decis sa trec masina pe firma si sa iau alta in curand.
Multumesc de ajutor.

#13
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006

 reovel, on 8th June 2010, 21:20, said:

Am sa verific, dar nu mai conteaza.
Am decis sa trec masina pe firma si sa iau alta in curand.
Arunc-o, da-l dracu' de faras.

In loc sa-i faci o testare care costa 60 de lei.

Edited by December, 08 June 2010 - 20:24.


#14
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
@reovel, pe cine incerci sa impresionezi?

Edited by crst_g, 08 June 2010 - 20:25.


#15
yo_cristi

yo_cristi

    Quad Core™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 14.04.2008
Ce metoda de rezolvare, ai probleme cu cea actuala cumperi alta, imi place !

#16
Alex167

Alex167

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 03.03.2008
Am eu una si mai buna. Daca nu-ti mai place te rog sa mi-o donezi...  ;)

#17
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009
Am zis in repetate randuri (chiar si pe un topic de pe aria asta) ca intentionez sa-mi schimb masina. Nu eram decis, dar am avut probleme cu galeata la ea: a inghetat bocna, avea probleme la baia de ulei si acum asta. Nu mi se pare normal ca in 30 de zile dupa ce am facut o revizie completa sa am probleme cu ambreiajul.
O trec pe firma si o s-o ia un angajat, probabil. Iar in viitorul apropiat imi voi lua altceva. Ne vedem la sfaturi privind achizitiile si probabil la jurnal de bord.

Quote

@reovel, pe cine incerci sa impresionezi?
Pe tine. Vreau sa-ti arat ce cocalar īs. Ce crezi?!

Quote

Ce metoda de rezolvare, ai probleme cu cea actuala cumperi alta, imi place !
Ti se pare normal sa ai masina de 7 luni si sa ai multiple probleme (care nu sunt de pe ici-colo) cu ea?

Quote

In loc sa-i faci o testare care costa 60 de lei.
200 de euro e aici unde sunt eu. Data trecuta am dat 600 ca sa se uite prin ea ... si sa puna niste cauciucuri. Am platit 600 ca sa ce? Sa mai platesc 200 pentru ca sa aflu ca din varii motive s-a stricat cutia de viteze? Eu nu-s genul ala. Merge bine, sunt multumit. Daca nu, intotdeauna exista solutii.
Nu mai bine scapi de probleme si faci un bine cuiva?

#18
accelerator

accelerator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,146
  • Înscris: 20.03.2007

 reovel, on 8th June 2010, 18:27, said:

Buna.
Am un VW Touareg V6 TDI si de la o vreme (de cand a dat caldura, mai exact) cand demarez fie de pe nisip, asfalt sau pietre, cumva "aluneca" rotile. E ca si cum ai demara pe zapada cu cauciucuri de vara.
Ma deranjeaza, pentru ca se intampla mai tot timpul. Urc si pana la 3500 de ture pana pleaca de pe loc. Problema e noua, in primavara pleca de pe loc la 2000 de ture MAXIM.
Mentionez ca problema persista atat in modul 4x4 cat si "pe fata/spate". Am modelul asta de cauciucuri de vara.
Care e problema? E de la mine sau de la masina? Daca e de la mine, cum o pot rezolva?
Multumesc.


Aceeasi problema am avut-o si eu, dupa schimbarea anvelopelor nu am mai avut. Ce marca de anvelope ai?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate