Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Testdrive noul Touareg 3.0 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
Horsie

Horsie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 10.06.2002
Azi am fost in vizita la dealerul VW pentru a admira noul Touareg.

M-am dus pentru motorizarea V8 4.2l TDI si am configurat un astfel de model, insa singurul disponibil pentru testdrive a fost modelul de 3l V6 TDI.

Noul motor de 4.2l este teoretic incredibil (5.8s 0-100 Km/h) si este semnificativ mai ieftin decat sa zicem BMW X5 4.0d sau Mercedes ML 420 CDI.
Din pacate, respectiva motorizare este neglijata, cel putin in acest moment, cand e oarecum debandada.

Dealerul nu avea informatii exacte despre multe din optionalele masinii, iar unele combinatii sunt arbitrar imposibile, de ex:
- nu poti avea piele perforata bej sau Nappa (fina), ci doar de culoare inchisa si rugoasa.
Ca sa ai piele fina si oarecum crem, exista doar o optiune individual, cu scaune negre pe margini si crem pe mijloc.
- nu poti avea functia stop&go pe 4.2l, pentru ca ai... economisi combustibilul :)
- nu poti avea pachet offroad cu diferentiale blocabile + scuturi de metal pe 4.2, iar asta e cea mai stupida chestie dintre toate.
- nu poti avea (momentan) TV, pt ca apare un nou sistem multimedia, pe care il poti cumpara, dar nimeni nu stie cum arata.
- functia de handsfree bluetooth este implementata sub protocolul SAP, suportat in special de telefoanele Nokia.
Principala problema este ca trebuie sa iti tii contactele pe SIM... Nu merge iPhone sau Blackberry.
- nu poti sa ai pachet interior aluminiu (ci default lemn) decat cu un pachet pe care nu il doream (includea radar in banda K, Side assist si lane assist).
- nu exista pachet multimedia pentru copii (ex dvd in tetiere)

Aici se opresc frustrarile de 80 000 EURO....

Despre Touareg V6 3.0 TDI:

- pozitia la volan seamana foarte mult cu cea din ML, vizibilitatea este buna, iar cele 4 camere de luat vederi + senzori de parcare ajuta imens la parcare.
- motorizarea de 3l trage bine masina. Nu este rapida, dar nici nu te face de rusine.
E un mare pas inainte pentru ca face mult mai putin ca un tractor prost reglat, iar antifonarea e excelenta.
- cutia (noua) cu 8 rapoarte ar trebui a fie foarte buna; nu pot spune ca am avut ocazia sa o testez, dar nu m-a deranjat deloc.
A consumat 14.5l/100 Km pe traseul in care eu cosum 16l/100 Km in mod obisnuit cu ML 420 CDI.
- gadgeturile interioare sunt foarte reusite. Ecranul sistemului de comanda este cu touchscreen, iar numarul butoanelor fizice a ramas la minim, iar fct de climatizare sunt redundante.
Exista in torpedo un DVD rom + 2 cititoare de carduri SD etc.
La capitolul aux IN poti alege intre mufa USB sau iPod, dar cred ca cel mai convenabil ramane cardul SD.
- plasticaraia interioara este foarte sobra si parca sub BMW, iar scaunele (standard) sunt destul de tari, mai ales in lateralul coapselor.
Exista si scaune comfort, dar ele nu au fost niciodata vazute, nici in poza...
- o optiune care din cate stiu eu nu exista la BMW si Mercedes este parbrizul incalzit (rezistente filiforme), care cred ca e  de mare folos iarna.
Desigur, optiunea se regaseste si pe alte masini, cum ar fi Ford... Mondeo :D
- navigatia are si harta Romaniei, si pare destul de detaliata. Are chiar si elemente de 3D.
- am testat masina in offroad (dealerul a injurat in gand) si e comporta bine, desi nu avea pachet offroad.
Suspensiile pe perna de aer sunt superioare celor de la ML pt ca masina se ridica imediat, dar mai ales nu devin f. rigide.
La ML chiar si pe pozitia 1 (din 3), suspensiile devin "de fier".
- sistemul audio default este mai mult decat decent, dar cel optional vine cu... 600W (Soundsystem DYNAUDIO "Confidence")

Ca o concluzie, noul Toareg mi-a facut o impresie placuta mai ales prin prisma pret/calitate, dar as recomanda rabdare macar un an, pana reuseste producatorul sa isi puna la punct lista de optionale.

[ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/VOLKSWAGENTouareg-medium-4233_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/VOLKSWAGENTouareg-medium-4233_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/VOLKSWAGENTouareg-medium-4233_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/VOLKSWAGENTouareg-medium-4233_9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files


Edited by Horsie, 03 June 2010 - 17:54.


#2
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006

 Horsie, on 3rd June 2010, 18:35, said:

- o optiune care din cate stiu eu nu exista la BMW si Mercedes este parbrizul incalzit (rezistente filiforme), care cred ca e  de mare folos iarna.
Desigur, optiunea se regaseste si pe alte masini, cum ar fi Ford... Mondeo :D

Da, exista...incepand cu Ford Fiesta ;)

#3
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nu cred ca producatorul trebuie sa puna la punct lista de optionale, ci dealerii nostrii trebuie sa o invete. Pun pariu ca nu aveai probleme de genul asta 1000km inspre Vest. ;)

#4
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006

 Dragon Warrior, on 3rd June 2010, 18:41, said:

Da, exista...incepand cu Ford Fiesta ;)
Mestere, iar ii dai fara sa stii? Incepand cu Ford Ka.

Horsie, imi propun de vreo cateva zile sa ma duc la un drive cu touaregul nou dar n-am avut timp. Dar m-ai starnit.

#5
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Azi am vazut si eu, fiara, era unul de test, maroniu, cum este si Duster, arata foarte bine din fata, din laterale si spate e cam acelasi lucru cu cel vechi, l-am vazut prea putin ca sa reactionez la el, dar o sa fac o vizita la baietii de la VW sa vad cum sta treaba, macar sa il vad expus, ca de TD nu ma agit, daca nu il cumpar.

#6
absolutep0wer

absolutep0wer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 05.03.2009
cat de misto este masinaa,imi place maxim!

#7
adacarla

adacarla

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 17.05.2010
Nimeni nu aminteste de marele dezavantaj a noului Tuareg ....... off-road nu mai are ce discuta pe langa predecesorul lui.
Acelasi principiu l-au avut si cei de la Porsche cu cayenul nou ....Sa nu mai vorbim ca acel ecran digital si motorul sunt identice.....poate mai sunt asemanari dar nu imi aduc aminte....

#8
_trakker_

_trakker_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 24.04.2010

 Horsie, on 3rd June 2010, 18:35, said:

- nu poti avea pachet offroad cu diferentiale blocabile + scuturi de metal pe 4.2, iar asta e cea mai stupida chestie dintre toate.


Mie mi l-au trecut cu pixul pe oferta !  :D
Inclin sa cred ca e o problema cu configuratorul.

#9
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Adevarul e ca ar fi extraordinar de stupid din partea lor, sa nu ofere optiunea asta.


Pozele ma duc mult cu gandul spre....Cayene...

#10
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001

 richelieu, on 3rd June 2010, 23:21, said:

Pozele ma duc mult cu gandul spre....Cayene...


Na, atat actualul, cat si predecesorul imprumuta aceeasi platforma.
Ba primul chiar a fost platforma de test pentru Cayenne.

#11
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010

 December, on 3rd June 2010, 18:44, said:

Mestere, iar ii dai fara sa stii? Incepand cu Ford ka.

Horsie, imi propun de vreo cateva zile sa ma duc la un drive cu touaregul nou dar n-am avut timp. Dar m-ai starnit.

Dar Ford Transit ce are, aia nu e masina?:)
Mini are parbriz incalzit, ar trebui sa existe si la BMW.

Interesant Noul Touareg, arata binisor si interior si exterior.
Nu cred insa ca un client de Touareg va face offroad cu el, e o masina care in Romania trebuie sa inspire putere financiara, deci va fi parcata numai prin oras, desigur pe cea mai inalta bordura. Cand spun off road nu ma refer la mers pe drumuri forestiere.

#12
adacarla

adacarla

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 17.05.2010
Nu cred ca cei care au cumparat modelul vhechi tuareg , aveau de gand sa  parcheze numai pe borduri inalte din oras ...
Eu unul am de ales intre ML 350 , Cayenne primul model si cayenul nou , sincer as merge pe cea care are capacitati off-road mai bune.....ca daca vreau sport si eleganta imi iau ba nene o limuzina mai sukara si am terminat ....
Am pretentii la o masina de teren (daca pot sa o numesc asa ....) sa se comporte pentru functiile care a fost creata .....vreau sa merg prin oras si imi iau tuareg sau cayenne m-as simtii penibil..

#13
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
La Menfest am vazut noul Touareg, era maro, gen cel de la Duster, avea piele la interior (bej :(), un RCD 810 si cateva optiuni era un V6 Bluemotion, am aranjat ca atunci cand va fi disponibil, pe saptamana viitoare sa ma duc la un Drive-test, sa vad cum merge fiara cea noua si pe urma la inca un test, cand va sosi varianta hibrida, care prin toamna o asteapta. Masina expusa era echipata cu noua cutie Tiptronic cu 8 rapoarte.

In partea din spate seamna foarte mult cu Cayenne, macar partea din fata a ramas similara cu Touareg + Golf6  :rolleyes:

Sunt curios cum va merge pe off-road, noul T., cel putin dpdv al montarii unui troliu, masina are potential (confirmat de un maniac al 4x4-ului, care ma insotea).
Cunosc o persoana care a urcat pana la o stana cu un Touareg 2004, doar ca sa isi ia o portie de branza proaspata :)

#14
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007
eu am mers cu 4.2tdi de 327cp pe q7 (0-100km/h in 6,4s)

nu pot sa zic altceva decat ca daca ai bugetul necesar merita V8-ul,sunet superb,virbati 0,te juri ca este benzina,mai rapid decat majortitatea masinilor de pe sosea

consum de buc 21-22%,varfuri de peste 24%,ex urban intre 10 si 15%

#15
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

 ionut_ionut, on 8th June 2010, 12:31, said:

eu am mers cu 4.2tdi de 327cp pe q7 (0-100km/h in 6,4s)

consum de buc 21-22%,varfuri de peste 24%,ex urban intre 10 si 15%

Presupun ca procentele alea reprezinta litrii la suta de km. Adica adica cam cat Ford Explorer-ul meu pe benzina cu motor V8/5L??? La ce bun sa mai fie TDI atunci?

Edited by SuperDuper, 11 June 2010 - 19:17.


#16
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007

 SuperDuper, on 11th June 2010, 20:17, said:

Presupun ca procentele alea reprezinta litrii la suta de km. Adica adica cam cat Ford Explorer-ul meu pe benzina cu motor V8/5L??? La ce bun sa mai fie TDI atunci?
Dar ce a obtinut el acolo sunt in conditii de talpa sanatoasa , ca iti ia Fordul tau daca te dai sanatos la el ?
Pai litri la suta de km,ce ar putea fi altceva ?
LE:Daca tot ne dam rotunzi,macar sa fie pe baze reale ;)

Edited by Nicu90, 11 June 2010 - 20:39.


#17
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
NU, eu conduc ca bunica, de aia mi-am luat V8 de 5L pe benzina cu aspiratie naturala...
Ce vrei, poze cu indicatorul de consum?  :death:

Edited by SuperDuper, 12 June 2010 - 00:50.


#18
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007
Uita'te si la specificatiile celor 2 motoare .
Ce putere si ce cuplu are 4.2ul de pe VW si cum sta treaba la 5.0I !? :death:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate