Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident stupid.
Last Updated: Jun 09 2010 21:43, Started by
xymzar
, Jun 02 2010 13:09
·
0
#19
Posted 07 June 2010 - 10:07
Pai sa facem un calcul.
Valoarea contractului de leasing este 6426. Am platit 50% avans, deci mai am de dat 3.213 euro Valoarea asigurarii este 6.426 euro, franciza este 0. In cazul daunei totale ce se intampla? Societatea de leasing isi recupereaza din asigurare toata datoria mea, adica 3213 eur plus ceva comisioane de plata anticipata, sa zicem 3500 eur. Diferenta cred ca imi revine mie, adica 2900 euro. Intrebarea este cine ramane cu epava? Firma de leasing, asiguratorul sau eu. Daca epava ramane la leasing sau asigurator eu ies in pierdere. LE Mai este un aspect, CASCO este inclus in rate, deci in cazul daunei totale trebuie achitat complet si CASCO Edited by xymzar, 07 June 2010 - 10:18. |
#20
Posted 07 June 2010 - 10:40
eu stiu asa:
-la dauna totala trebuie sa achiti casco pana la sfarsitul anului (in caz ca leasingul e pe mai multi ani) -firma de asigurari plateste catre firma de leasing o suma + epava. de obicei 75% + epava, adica 4820 +epava. valoarea epavei o stabileste de obicei asiguratorul -firma de leasing calculeaza principalul pe care il mai ai tu de platit (nu sunt sigur ca se aplica aici comisionul de rambursare anticipata, dar trebuie intrebat) -din banii primiti de la asigurari, leasingul scade suma obtinuta la pasul anterior (aka toate cheltuieliel legate de incheierea contractului de leasing) si diferenta o vireaza utilizatorului. -daca refuzi sa primesti epava, la pasul 2 asiguratorul plateste toata suma asigurata presupunand ca mai ai de dat 3213 euro principal (nu ai spus cate rate ai platit deja), ar insemna ca o sa primesti epava + ~1300 euro |
#21
Posted 08 June 2010 - 13:47
imi spune si mie ce dumnezeu se poate declansa la centurile "pirotehnice" La Airbaguri inteleg, dar la centuri??? pentru ce?
|
#22
Posted 08 June 2010 - 13:50
Capsa pirotehnica care pretensioneaza centura in momentul accidentului.
|
#23
Posted 08 June 2010 - 15:27
melcu79, on 8th June 2010, 14:50, said: Capsa pirotehnica care pretensioneaza centura in momentul accidentului. |
#24
Posted 08 June 2010 - 15:38
Dictionar tehnic said: Centura de siguranță trebuie să susțină din timp pasagerii în cazul producerii unui accident, motiv pentru care este necesară fixarea tensionată a acesteia. Această cerință nu este respectată în toate cazurile ca urmare a hainelor pasagerilor și a sistemului automat de rulare prea lejer. Acest efect este denumit slăbirea centurii. Întinzătorul pentru centura de siguranță cu declanșare pirotehnică compensează slăbirea centurii prin tensionarea centurii în caz de impact. Întinzătoarele pentru centura de siguranță sunt declanșate de un generator de gaze prin intermediul sistemului de comandă a airbag-urilor. Limita de declanșare a întinzătorului pentru centura de siguranță este mai redusă decât cea a airbag-ului frontal, ceea ce înseamnă că, în anumite cazuri, acesta se va acționa și la un accident a cărui gravitate nu este suficientă pentru declanșarea airbag-ului frontal. La activare, întinzătorul tensionează îmbinarea cu chingă. Având în vedere că centura este mai apropiată de corpul pasagerilor, aceștia percep mai repede decelerația autovehiculului, sarcina la nivelul corpului se distribuie mai uniform pe parcursul întregului proces de captare, ceea ce determină reducerea riscului de rănire. |
#25
Posted 08 June 2010 - 15:42
Multumesc, m-as fi chinuit sa concep un enunt atat de explicit!
|
#27
Posted 08 June 2010 - 15:52
Voi cand vorbiti de dauna totala la o masina careia ii trebuiesc inlocuite airbagurile si portierele chiar vorbiti serios?
EDIT: cateva airbaguri. Edited by December, 08 June 2010 - 15:54. |
#28
Posted 08 June 2010 - 22:08
cateva airbaguri inseamna mii de euro , aproape 1000 bucata, ca trebuie si calculator nou, nu stiu daca fiecare are unul dedicat, Portierele pot sa coste si ele vreo 2000, si asa ajungi la 5-7000 de euro dauna , oiar daca valoarea masinii la data accidentului se incadreaza la acea valoare, aste, dauna totala.
La unele masini daca sar airbagurile frontale , toate, trebuie schimbat bordul cu totul. Si asta costa mult. Dar si epava mai valoreaza o suma de bani, motorul si toate chestiile de sub capota, cutia de viteze etc, restul airbagurilor se pot vinde la dezmembrari si se obtine o suma inca odata pe atat. Cu suma de bani din despagubiri cumulata, ajungi sa recuperezi o suma de bani aproape suficienta ca sa cumperi o alta masina de vechime si uzura asemanatoare. |
|
#30
Posted 09 June 2010 - 21:43
dan84, on 9th June 2010, 21:24, said: Daca ai CASCO de ce te plangi? Nu inteleg "tonul", pare ca ma plang? Da, am CASCO, dar ce fericire este daca ma aleg cu epava si 1200 euro, in conditiile in care am nevoie de masina ca de aer. ?? Cand am povestit accidentul, intentia nu a fost "sa ma plang". Acum chiar imi pare rau, pana la urma este problema mea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users