Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
probleme, probleme
Last Updated: May 17 2010 21:28, Started by
URV
, May 14 2010 10:14
·
0
#1
Posted 14 May 2010 - 10:14
O sa incerc sa redau cat mai bine toate datele. De vreo 2 sapt internetul(fiberlink) nu mai vrea sa mearga decat sporadic. De conectat se conecteaza, dar traficul lasa de dorit, nu face cam deloc, nu reusesc sa incarc nici macar o pagina. Am incercat de toate sa nu fie ceva de la mine, dar nimic. Am sunat la cei de la rds, au venit, inspectat, intradevar era loss. 25%-50%, nimic nou, la fel era si la mine cand dadeam un ping. Au venit a doua zi, au schimbat echipamentul de pe scara, a mers vreo 4 ore si cam atat. De atunci a mai mers de cateva ori, dar foarte putin, iar asta pentru ca vecinul de alaturi i-a tot chemat, au venit, vreo 7 echipaje, mergea cat dadeau ei un reset sau mai stiu eu ce faceau, problema rezolvata, dar nu pentru mult timp, ne trezeam dupa o ora, doua fara net. Problema nu e la mine, cam toti din switch, poate chiar de pe scara sunt la fel, asta nu stiu, in alte scari alte blocului totul e ok. Nu stiu la ce sa ma mai gandesc, ca ar putea fi, dar deja eu o sa platesc internetul pe jumatate de luna cam degeaba si cred ca o sa si cer sa imi scada zilele in care nu a mers, dar asta e alta poveste. Unul dintre astia care au venit a gasit o scuza, doar sa nu fie din pricina lor zic eu care suna cam asa"cineva din scara are o placa de 10 si blocheaza switchul"...In caz ca mai aveti nevoie de alte detalii pentru a ma lamuri si pe mine sau cel putin sa imi dati niste posibile variante doar intrebati, e posibil sa fi omis destul de multe care ar ajuta. Oricum merci
|
#2
Posted 14 May 2010 - 11:06
URV -
- Ce sistem de operare - Ce abonament fiberlink (1-2) Vs. de când ai RDS fiberlink!? - Împrumuta un laptop timp de 24 de ore, macar asa esti sigur 100% ca nu îi vina ta - Nu înteleg exprimarea:" Problema nu e la mine, cam toti din switch, poate chiar de pe scara sunt la fel", sigur mai sunt si alte persoane cu probleme asta la tine în bloc? > sau asa crezi tu (dat fiind faptul ca dupa ce vine RDS si umbla la cutie îsi revine timp de n... ore)!? - Tu baga testul cu laptopul timp de 24 de ore sa îti dai seama 100% ca nu îi vina ta > si apoi arunca scuza asta la orice echipa RDS care ajunge pe teren, îmi dau seama ca ai apelat cam des la tehnic si cred ca încep sa se cam sature de tine - RDS a facut teste ceva pe calculatorul tau? Toate cele bune Edited by MV2Player, 14 May 2010 - 11:08. |
#3
Posted 14 May 2010 - 11:38
-momentan am xp sp2, am avut si windows 7, nu am facut update, totul a fost dupa format c:
-abonamentul e fiberlink 2 si il am de 3 ani si nu prea am avut probleme in tot timpul asta, cred ca de vreo 2 ori, dar s-au rezolvat repede -pai nu cred ci sigur e si la altii problema deoarece am fost eu din usa in usa si am intrebat vecinii -am schimbat placa de retea, crezand ca poate fi asta, dar nimic, am incercat si cu laptopul unui prieten, acelasi lucru, am incercat si cu alt user, pass de la rds, acelasi rezultat -teste la mine pe calculatorul nu au facut eu unul nu am sunat atat de des la rds, ci vecinii mei au facut-o, nu sunt hazardat deoarece am si stick de la ei si pentru unele lucruri imi ajunge si asta dar vreau totusi problema rezolvata si de asta incerc sa caut si eu solutii |
#4
Posted 14 May 2010 - 11:53
URV - Îti înteleg gândirea si modul de a pune problema
Ma bucur ca ai revenit cu lamuririle astea, asa esti asigurat ca nu te poate acuza nimenea de orice altceva..., îmi place ca totul sa fie facut cu maximul de transparenta, sa înteleg ca din partea ta ai facut 100% toate demersurile necesare, acuma îi rândul RDS sa îsi rezolve problema, chiar sunt curios cum lucreaza echipele RDS pe partea de fiberlink, daca se schimba ceva > te astept cu mai multe info: în cât timp se rezolva, te suna sa îti dea un raspuns, au revenit pe teren, se eschiveaza, etc... > sunt Info. Utile Daca tot prinzi personal RDS pe teren, mai cu tupeu nenica, sa îsi înlocuiasca echipamentul defect Toate cele bune |
#5
Posted 16 May 2010 - 19:37
Am fost sunat ieri de catre cei de la rds. M-a intrebat daca imi merge internetul, i-am raspuns ca merge, dar deloc grozav deoarece stau 5 minute sa imi incarce o pagina amarata. Au spus ca saptamana asta care vine vor schimba cablurile si restu echipamentului de pe scara. N-am ce sa fac decat sa astept in speranta ca vor rezolva problema...
|
#6
Posted 16 May 2010 - 20:12
URV - Pregateste-te de asteptare, la RDS în ultimele 2-3 lunii s-au schimbat foarte multe, nu mai merge joaca cu OPC/ANPC > pierdeau prea repede abonatul, acuma îi foarte complicat sa isi rezilieze un abonament > sau macar sa îti rezolve problemele
Eu mai dadui înca un telefon (apel de 6 minute), îmi scoase pentru a mia oara sesizare pe calculator si îi da citirea ca Popa la Biserica, ca urmeaza sa ajunga careva la fata locului, bla bla bla..., îi spusei sa adauge completarea " ca îi internetul picat la toata zona, aveam n.. cartele la mine în momentul în care am facut sesizare..., bine ca nu insista fata > ca nu prea era asa de bine dispus, cu n... cartele nu am reusit sa descarc câteva documente nenorocite, care se gândeste sa se aboneze la RDS... sa se mai gândeasca mult de tot, intri repede > scapi foarte greu, platesti abonamentul aiurea si primesti -0, stau aproape de centrul orasului, sa nu îmi zica careva ca îi acoperire pe lânga oras > dar în interiorul orasului nu îi Cum sa nu urasti firma asta si implicit personalul RDS, sunt satul/scarbit de RDS, batjocura de firma Toate cele bune |
#7
Posted 17 May 2010 - 21:28
Te inteleg, deja si eu sunt satul sa tot astept, poate, poate se rezolva. Le mai dau ragaz pana la sfarsitul saptamanii in speranta ca vor rezolva. Neavand probleme pana acum foarte mari si fiind multumit de servicile de internet, in nici un caz de personal, am avut surpriza neplacuta ca pana si la casierie sa fie intampinat foarte ostil de cateva ori cand am fost sa platesc. Invatat fiind de parinti sa am un minim de bun simt ma adresam respectuos fata de femeia care era acolo pe post, dar numai ca nu m-a luat in suturi, m-a cam lasat cu un gust amar, aveam impresia ca m-am dus sa ii cer bani ei decat sa incerc sa platesc internetul...dar ma rog. Acum iarasi o cam lungesc si rezolvarea problemei, dar tind sa cred ca totul face parte din strategia lor prin care pastreaza abonatii, dat fiind ca ma aflu chiar la sfarsitul contractului nu mi-ar da foarte mari batai de cap rezilierea lui, doar o hartie scrisa si toate cele bune. Totusi nu prea imi surade idea deoarece upcul sau romtelecom chiar daca au un altfel de personal, nu prea imi convine parte in care internetul mi-ar merge mult mai prost, exceptand cazul de fata in care abia daca merge. Numai bine
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users