Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Hyundai Elantra
Last Updated: Jun 24 2012 23:42, Started by
the__1
, Apr 30 2010 08:53
·
0
#55
Posted 26 July 2011 - 15:28
Hai sa luam 2 SO identice, care au V max = 190 km/h
Putem sa-i schimbam uneia pinionul pentru vitza a 5-a (cea mai mare, sa zicem) astfel incat sa se modifice viteza masina la 210 km/h? |
#56
Posted 26 July 2011 - 16:53
la Toyota Avensis pe site viteza maxima e foarte aiurea. la 132 cp prinde 200 km/h, la 147 tot 200 dar difera cutia de viteze, la 152 cp prinde 205km/h.
iar la diesel 126=>200; 150=>210; 177=>220 ar fi interesant cat poate prinde daca bate o furtuna din spate cu 150 km/h. ca si comparatie, la 100cp se poate 193km/h declarat de producator. oricum, ar fi vrut avensisul sa arate ca o elantra. Edited by Hardstyle1, 26 July 2011 - 17:12. |
#58
Posted 26 July 2011 - 17:23
strabun_backup_2, on 26th July 2011, 16:28, said: Hai sa luam 2 SO identice, care au V max = 190 km/h Putem sa-i schimbam uneia pinionul pentru vitza a 5-a (cea mai mare, sa zicem) astfel incat sa se modifice viteza masina la 210 km/h? Nu,in fond s-ar putea nici la viteza initiala sa nu mai ajunga,pt ca nu vei mai avea nr de cp necesar pt obtinerea vitezei de 190km/h.In fond vei diminua f mult perf. masinii in tr a5a,adica o repriza 80-120km/h iti va lua o vesnicie. |
#59
Posted 26 July 2011 - 17:34
strabun_backup_2, on 26th July 2011, 16:28, said: Hai sa luam 2 SO identice, care au V max = 190 km/h Putem sa-i schimbam uneia pinionul pentru vitza a 5-a (cea mai mare, sa zicem) astfel incat sa se modifice viteza masina la 210 km/h? Sa zicem ca ai puterea maxima la 6000 de ture. Daca masina prinde viteza maxima la 5500 de ture, e cutia prea lunga (ceea ce ai sugerat tu) si viteza maxima va fi mai mica decat posibilitatile motorului. Daca prinde viteza maxima la 6200 e cutia prea scurta si iar viteza maxima va fi mai mica decat posibilitatile motorului. Pentru performante maxime, cutia trebuie astfel proiectata astfel incat viteza maxima sa fie prinsa la 6000 de ture. De obicei nu se respecta treaba asta la masinile mici/motoarele mici dupa cum ziceam pentru ca ai merge cu 100 la ora si ai avea 4000 de ture. De aia masinile cu motoare mici prind viteza maxima intr-a 4a, treapta setata cum ziceam eu mai sus de se pupa viteza maxima cu turatie de putere maxima. Si iar ajung la exemplul tau si anume ca in tr4 prinzi viteza mai mare decat in tr5. Incercati cu un Focus de 1.4 treaba asta si chiar si cu un Logan de 1.4 (nu de 1.2) La closcuta e cum zici tu si in conditii propice, masina isi depaseste viteza maxima pentru ca mai are ture. La mine e pe dos si anume ca viteza maxima (194km/h) e prinsa pe fondul scaderii puterii adica turatie prea mare si cateodata nu trece de turatia de putere maxima(adica187km/h). Cutia a fost facuta pentru favorizarea demarajului mai mult. Edited by undercoverbrother, 26 July 2011 - 17:35. |
#60
Posted 26 July 2011 - 18:11
OK, inteleg ce vrei a spui. In cazul asta, daca CV de pe SO are tr 5 lunga, iar CV de pe HE are tr 5 scurta, nu mai poti sa faci o comparatie. Sau gresesc?
|
#61
Posted 26 July 2011 - 18:39
undercover, poate doar unele motoare mici, cele destepte dau mai mult chiar.
|
#62
Posted 26 July 2011 - 18:56
HS1,
Daca ai cutie cum am eu de prinde viteza maxima constructiva dupa turatia de putere maxima, nici cu acatiste la muntele Atos si cu Uragan din spate nu prinde mai mult. Daca ai cutie mai lunga decat e nevoie (nevoie dpdv al performantelor, nu al utilitatii ei), iarasi nu prinde adevarata viteza maxima in conditii normale dar in conditii propice (vant, vale), nu e greu sa o depaseasca. SB2, Nu ai inteles (tot). Zicem ca tine, SO are cutie lunga (nu e adevarat) iar HE are cutie scurta (de obicei nu e adevarat la coreeni), tot e valabil ce zic eu pentru ca si SO si HE au nevoie de aceeasi crestere a puterii in procente (%) pentru un spor de 10km/h la viteza maxima. Pe scurt, ca sa ne intelegem. Stii ca masina A cu cutiile tipice masinii A prinde 200 km/h cu X cai si masina B cu cutiile tipice masinii B prinde tot 200 de km/h cu Y cai putere (pot fi egali sau diferiti cu x de la prima masina). Mai stii ca masina A are nevoie de o putere cu 20% mai mare pentru a prinde 210km/h, atunci si masina B va avea nevoie tot de o putere cu 20% mai mare pentru a prinde 210km/h. Edited by undercoverbrother, 26 July 2011 - 18:57. |
#63
Posted 26 July 2011 - 22:10
undercoverbrother, on 26th July 2011, 19:56, said: SB2, Nu ai inteles (tot). Zicem ca tine, SO are cutie lunga (nu e adevarat) iar HE are cutie scurta (de obicei nu e adevarat la coreeni), tot e valabil ce zic eu pentru ca si SO si HE au nevoie de aceeasi crestere a puterii in procente (%) pentru un spor de 10km/h la viteza maxima. Pe scurt, ca sa ne intelegem. Stii ca masina A cu cutiile tipice masinii A prinde 200 km/h cu X cai si masina B cu cutiile tipice masinii B prinde tot 200 de km/h cu Y cai putere (pot fi egali sau diferiti cu x de la prima masina). Mai stii ca masina A are nevoie de o putere cu 20% mai mare pentru a prinde 210km/h, atunci si masina B va avea nevoie tot de o putere cu 20% mai mare pentru a prinde 210km/h. Pare ca se leaga ce spui si la ora asta nu am puterea de a ma gandi la ceva care sa fie contra celor spuse de tine. Recitesc maine, reevaluez si revin daca mai am intrebari. |
#64
Posted 23 August 2011 - 17:23
pt poimaine sunt programat la un test drive cu noua elantra. azi am facut un test de juma de ora cu un Mitsubishi lancer de 1.6 pe benzina care s-a comportat excelent (doar ca la curbele luate mai in viteza parca era o impresie de 'dans' sau de 'mers cu barca' - cel putin comparativ cu un golf 5 pe motorina pe care il conduc de cativa ani) ca tinuta de drum si vreau sa compar impresiile de la cele doua (noua elantra fiind in acelasi pret ca lancer-ul la oferta remat si tot 1,6 pe benzina) - si am sa le postez aici.
stiu ca mitsubishi e mai bine cotat in general ca marca, dar la elantra e inclusa in pret la modelul asta si alarma, pe cand la mitsubishi nu (si mi se pare ca e cam scumpa), apoi are 6 difuzoare la radio-cd (lancer doar 4) si, mai ales, design-ul exterior la coreeana iti ia ochii in plus am tot citit ca cheltuielile de intretinere (piesele originale) sunt mai mari la lancer (dar se pare nu asa mari ca la Toyota, de ex.) si, orice s-ar spune, elantra asta e model 2011 (lancer e model 2007 daca nu ma insel - dar din pacate n-am auzit nimic despre vreun nou lancer, asa ca n-are rost sa astept) si ar fi de asteptat sa contina eventualele imbunatatiri din ultimii 3-4 ani, comparativ cu mitsubishi lancer. |
|
#65
Posted 23 August 2011 - 18:49
inca ceva: lancer se pare ca e de 1,5 (nu 1,6) si motorul e euro 4, nu euro 5 ca la noua elantra.
cam trist. daca si la test drive ma va convinge, atunci cred ca balanta va inclina de partea elantrei. |
#66
Posted 25 August 2011 - 11:37
facut drivetestul cu noua elantra (tot benzinara, dar 6 trepte de viteza, spre deosebire de 5 la mitsubishi).
per total multumit. tinuta de drum e foarte buna, la curbe/frane nu are aceeasi tendinta ca Mitsubishi lancer de a 'dansa', sta parca mai bine pe sosea. la demaraj e mai lina/bine insonorizata (cel putin motorul) pentru ca pornirea de pe loc e mai placuta, la apasarea pedalei motorul nu reactioneaza asa de brusc si nici asa de zgomotos ca la lancer. de asemenea treptele de viteza se schimba mai placut/usor (la lancer se cere o forta mai mare pentru a manevra schimbatorul) e adevarat insa ca testul l-am facut pe un model din gama mai de varf - la lancer o fost chiar pe modelul de baza, cel prevazut pt achizitia remat - deci e posibil ca la modelul de baza si la elantra schimbatorul de viteze nu va mai fi atat de placut la manevrat. pe de alta parte, noua elantra sta mai slab la suspensie/amortizare - toate neregularitatile drumului se simteau mai tare decat la mitsu. o fi poate si din cauza ca are doar 1145 kg, cam cu o suta mai putin decat lancer, o fi si din alte motive (felul cum e conceputa suspensia) nu stiu, dar, cel putin personal, asta o fost un punct clar in minus pentru elantra. si spun asta stiind ca, tocmai, despre lancer se spune ca are suspensia cam rigida. despre insonorizare nu pot sa zic decat ca e medie. mi s-a parut ca e mai silentioasa decat lancer in treptele 5-6 de viteza, la 100-120 km la ora (testul l-am facut pe acelasi traseu ca si alaltaieri cu lancer), insa ceva mai zgomotoasa parca in zona 30-70 km/ora. cum spuneam, tinuta de drum buna, raspunde foarte bine la comenzi (parca n-am mai avut aceeasi senzatia ca la mitsu de apasare uneori degeaba a pedalei de acceleratie, ori poate din cauza ca e pe 6 trepte, ori din cauza ca s-o fi nimerit mai potrivita plaja de turatii cand am accelerat spre 90-120 km/h - nu uitati ca eu am condus la viata mea doar pe motorina, unde nu mi-a pasat niciodata prea mult de acul turometrului cand acceleram/depaseam). singurul capitol care da parca senzatia de masina ieftina este, cum spuneam, amortizarea socurilor - slaba. cred ca am sa prefer mitsubishi la cumparare (acelasi pret, amandoua benzinare cu 1600 cm, doar ca lancer are doar 117 cp, pe cand noua elantra se lauda cu 132 - inca de la modelul de baza), doar pentru motivul suspensiei mai bune/placute la mitsubishi. apropo, lancer e intr-adevarde 1,6 cu euro 5, nu de 1,5 cu euro 4, cum am scris in postul celalalt. Edited by alecsus27, 25 August 2011 - 11:43. |
#67
Posted 25 August 2011 - 16:40
ciudat ca e mai greu lancerul, sau ca e mai barca. si poate o fi avut prea umflate rotile elantra, sau prea dezumflate lancerul.
daca schimbi treptele ca la diesel, nu poti compara benzinarele. |
#68
Posted 25 August 2011 - 16:48
Hardstyle1, on 26th July 2011, 17:53, said: la Toyota Avensis pe site viteza maxima e foarte aiurea. la 132 cp prinde 200 km/h, la 147 tot 200 dar difera cutia de viteze, la 152 cp prinde 205km/h. iar la diesel 126=>200; 150=>210; 177=>220 ar fi interesant cat poate prinde daca bate o furtuna din spate cu 150 km/h. ca si comparatie, la 100cp se poate 193km/h declarat de producator. oricum, ar fi vrut avensisul sa arate ca o elantra. undercoverbrother, on 26th July 2011, 18:22, said: Doar spre Bucuresti sau si inspre munte? @closcuta Pe autostrada, linie dreapta. undercoverbrother, on 26th July 2011, 18:34, said: Daca viteza maxima nu este atinsa la turatia de putere maxima, nu e viteza maxima. Se intampla mai ales la masinile cu motoare mici. La astea variaza v maxima destul de mult. Sa zicem ca ai puterea maxima la 6000 de ture. Daca masina prinde viteza maxima la 5500 de ture, e cutia prea lunga (ceea ce ai sugerat tu) si viteza maxima va fi mai mica decat posibilitatile motorului. Daca prinde viteza maxima la 6200 e cutia prea scurta si iar viteza maxima va fi mai mica decat posibilitatile motorului. Pentru performante maxime, cutia trebuie astfel proiectata astfel incat viteza maxima sa fie prinsa la 6000 de ture. De obicei nu se respecta treaba asta la masinile mici/motoarele mici dupa cum ziceam pentru ca ai merge cu 100 la ora si ai avea 4000 de ture. De aia masinile cu motoare mici prind viteza maxima intr-a 4a, treapta setata cum ziceam eu mai sus de se pupa viteza maxima cu turatie de putere maxima. Si iar ajung la exemplul tau si anume ca in tr4 prinzi viteza mai mare decat in tr5. Incercati cu un Focus de 1.4 treaba asta si chiar si cu un Logan de 1.4 (nu de 1.2) La closcuta e cum zici tu si in conditii propice, masina isi depaseste viteza maxima pentru ca mai are ture. La mine e pe dos si anume ca viteza maxima (194km/h) e prinsa pe fondul scaderii puterii adica turatie prea mare si cateodata nu trece de turatia de putere maxima(adica187km/h). Cutia a fost facuta pentru favorizarea demarajului mai mult. Conditiile propice sunt doar teren plat, atat. Toyota a facut niste misculatii de marketing cu vitezele maxime/demaraje. Ca idee, la generatia anterioara(pe care o am eu), la motoarele de 1.8 si 2.0 se monteaza aceeasi cutie. No, cum ar fi fost ca ambele masini sa aiba aceeasi vmax(de retinut ca motorul de 2.0 are pmax la 5700 rpm vs 6000rpm la motorul de 1.8)? Cum ar fi fost benzinarele sa aiba aceeasi vmax ca dieselul de 150cp, mai puternic, insa cu motorisca mai mare? La fel au procedat cu demarajul dieselului de 150cp: l-au dat mai mare ca sa scoata in fata performantele celui de 177cp. In fapt, diferenta intre ele este mult mai mica. Edited by closchkutza, 25 August 2011 - 16:51. |
#71
Posted 13 December 2011 - 10:04
12ooo E + tichetele Remat mi se pare o suma ok pentru o masinuta d-asta. In plus, motorasul de 1.6 si 132PS promite multe.
http://cautare.mobil...mp;id=153627341 |
#72
Posted 14 December 2011 - 11:40
Marius3k, on 13th December 2011, 10:04, said: 12ooo E + tichetele Remat mi se pare o suma ok pentru o masinuta d-asta. In plus, motorasul de 1.6 si 132PS promite multe. http://cautare.mobil...mp;id=153627341 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users