Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Salarii vs SRL-uri
Last Updated: Apr 12 2010 16:59, Started by
solovastru
, Mar 29 2010 14:34
·
0
#19
Posted 02 April 2010 - 13:46
anknic, on 2nd April 2010, 13:45, said: si nu, nu gasesti contabil (autorizat sau expert) cu 100 lei pe luna! In atasament e oferta mea de contabilitate. Am peste 100 de firme, sunt expert contabil, asadar sa nu imi spui mie ca NU pot tine contabilitatea la aceste valori. O tin fiindca sunt organizat foarte bine si nu mizez pe profit astronomic ca toata majoritatea patronilor. Prefer sa ma consolidez pe piata cu seriozitate. ps: am inlaturat antetul din oferta, sa nu se considere reclama la serviciile mele. E vina clientiilor care platesc 4-5 milioane pe o contabilitate doar fiindca nu s-au interesat si in alta parte care e valoarea reala. Microsoft_Word_Viewer___oferta_contabilitate.pdf 28.38K 51 downloads |
#20
Posted 02 April 2010 - 22:03
Doua observatii:
1. "...ce daca ai 12 LCD-uri si 4 frigidere, cat timp este factura pe firma este OK ...." este un argument foarte gustat de inspectorii financiari. Din pacate trebuie justificat cum ajuta cheltuielile respective la obtinerea de profit, de catre administrator, nu de catre contabil. 2. Din oferta rezulta ca pretul este 100 RON + 0.45 RON/operatiune. Si asta daca nu am salariati. Probabil bilanturile se taxeaza separat. Deci nicidecum 100 RON/luna. |
#21
Posted 02 April 2010 - 22:36
TLGsoft, on 2nd April 2010, 23:03, said: Doua observatii: 1. "...ce daca ai 12 LCD-uri si 4 frigidere, cat timp este factura pe firma este OK ...." este un argument foarte gustat de inspectorii financiari. Din pacate trebuie justificat cum ajuta cheltuielile respective la obtinerea de profit, de catre administrator, nu de catre contabil. 2. Din oferta rezulta ca pretul este 100 RON + 0.45 RON/operatiune. Si asta daca nu am salariati. Probabil bilanturile se taxeaza separat. Deci nicidecum 100 RON/luna. Raspuns la pct1: eu am mentionat ca ANAf-ul se leaga de mine daca am aceste mijloace fixe introduse in contabilitate, doar ca eu am introdus materiale de constructie Raspuns la pct2: Bilanturile nu se taxeaza separat, nu exista alte costuri ascunse. Si daca clientul imi vine cu 1 factura de comision (2000RON+tva) si 1 factura de materiale de constructii pe luna(2000RON+tva), va avea atunci 100,9 RON. Ideea e ca fiecare trebuie sa isi analizeze foarte bine prioritatile si capacitatile de a se inhama la asa ceva. |
#22
Posted 05 April 2010 - 11:01
NU sunt de acord cu initiatorul acestui topic:
- la smecherii ca cele propuse mai sus, nu contabilul raspunde in fata legii, ci administratorul. Nici un "contabil bun" nu te scoate din rahat la un eventual control. - daca faceti niste socoteli realiste, nu fanteziste ca cele de mai sus, veti constata ca e mai eficient sa-ti iei salariul prin PFA decat prin SRL (in conditiile actuale). Dar, initiatorul fiind expert contabil, ii inteleg demersul de a aburi cat mai multi potentiali clienti ... Edited by phanebest, 05 April 2010 - 11:01. |
#23
Posted 06 April 2010 - 08:46
phanebest, on 5th April 2010, 12:01, said: NU sunt de acord cu initiatorul acestui topic: - la smecherii ca cele propuse mai sus, nu contabilul raspunde in fata legii, ci administratorul. Nici un "contabil bun" nu te scoate din rahat la un eventual control. - daca faceti niste socoteli realiste, nu fanteziste ca cele de mai sus, veti constata ca e mai eficient sa-ti iei salariul prin PFA decat prin SRL (in conditiile actuale). Dar, initiatorul fiind expert contabil, ii inteleg demersul de a aburi cat mai multi potentiali clienti ... Nu sunt smecherii, e ceva perfect legal. Mentioneaza tu articolul de lege care imi interzice asa ceva. Contabilul bun NU te baga in rahat, fiindca cunoaste legea si stie cum sa iontroduca in contabilitate bunurile respective, si ce articole contabile sa efectueze. Si repet, si pentru tine, socotelile sunt realiste, dar impun anumite conditii, fiindca eu deja folosesc o asemenea metoda pentru mine. DA, e mai eficient prin PFA, insa esti limitat doar la anumite valori. Pentru calculul meu recunosc ca PFA e o solutie mai viabila, insa pentru valori mai mari, SRL-ul. |
#24
Posted 08 April 2010 - 14:45
Si eu ma ocup de contabilitate si am mai multi clienti . Poate ai multi angajati. Sa tii singur evidenta la 118 societati/ pfa inseamna sa le faci pe toate varza . Asta inseamna ca intr-o zi tu reusesti sa faci 4 firme . Presupunand ca lucrezi 12 ore/zi , asta inseamna 3 ore ptr o firma pe luna. Fara sa punem la socoteala zecile de cozi la care esti nevoit sa stai in fiecare luna, la itm, adminstratie, controale, depunerea declaratiilor. Si oricat de mult ti-ai organiza munca nu poti sa ceri pentru contabilitatea unei firme 100-150 ron. Pentru ca si tu la randul tau, ai niste cheltuieli: hartie , dosare, dischete, benzina, abonamente ratb, curent, programe contabilitate , cheltuieli postale , programe legislatie , calculatoare , antivirus, IT, micile atentii inevitabile, imprimanta , cartuse, sediu, cheltuieli protocol .
NU am inteles nici cum ai putea sa bagi in contabilitate anumite "bunuri" si ce articole contabile sa efectuezi . Da un exemplu concret . Nu e bine ca platim asa mult impozit la stat , dar nici ce zici tu nu e realist. Daca exista o solutie din asta o gaseau altii cu mult inainte. E bine ca cel care se ocupa de contabilitate sa te ajute cat mai mult in "gasirea cheltuielilor" dar acestea trebuie sa fie cat mai realiste si mai aproape de obiectul tau de activitate |
#25
Posted 09 April 2010 - 12:22
118 e enorm, nu-ti ajung nici 12 ore pe zi pentru a le tine pe toate...
oare cum faci bilanturile la toate, sau cfe te faci daca cei de la finante au intrebari la doar zece dintre acestea, cum te descurci? Edited by floraur, 09 April 2010 - 12:23. |
#26
Posted 11 April 2010 - 22:12
In firma sunt 5 persoane care se ocupa de toata treaba, iar una din ele doar de drumuri la institutii. Va rog sa nu imi mai spuneti ca NU pot sa cer 100-150 RON pe o contabilitate, fiindca asta cer, si asta primesc. Mentionez inca o data, totul tine de organizare. Probabil unii se justifica cu cheltuieli foarte mari, in cazul in care clientii lor citesc acest topic ... treaba lor.
Nu dau exemple concrete oricui. Clientii mei primesc newsletter zilnic cu ceea ce trebuie sa faca, sau nu, ca sa o duca "putin" mai bine. E treaba voastra daca sunteti ocupati asa de tare cu firmele voastre incat multi dintre voi pierdeti esentialul dintr-o idee care sa va usureze munca, si sa aduca profit decent (nu imaginar) clientiilor vostri. Abonamente RATB? Benzina? Programe legislatie? Antivirus si IT? Sunt in mijlocul orasului, la 500 m de toate institutiile la care trebuie sa depun declaratii, benzina se rezolva cu ceva clienti (in afara contractului cadru), programele legislative sunt si gratuite (daca stii cum sa le obtii), iar de ultimele probleme se ocupa tot un client de-al meu, la care tin contabilitatea. Principalele cheltuieli sunt cele salariale (aprox. 30% din venituri) chirii (5%) consumabile (5%) si acele mici atentii plasate unde trebuie (5-10%).Iar din restul spuse de tine, multe se aplica doar odata pe an. |
#27
Posted 12 April 2010 - 16:59
5 angajati + chirie din incasari de ~ 14.750 lei pe luna?
Ma rog, o dam in offtopic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users