Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum a pierdut RCS&RDS locul doi pe piata TV din Ungaria. Deutsche Telekom prezinta reteta: brand, magazine, oameni de vanzari si "calitate"
Last Updated: Mar 24 2010 20:55, Started by
bello1
, Mar 24 2010 20:48
·
0
#1
Posted 24 March 2010 - 20:48
Deutsche Telekom, cel mai mare grup telecom din Europa, a reusit in a doua parte a anului trecut sa treaca pe locul doi pe piata de servicii TV din Ungaria, invingandu-i pe romanii de la RCS&RDS, potrivit unui anunt facut de nemti in cadrul unei intalniri cu investitorii.
Grupul german a reusit sa-si majoreze puternic anul trecut baza de clienti, ajungand la peste 650.000 de utilizatori pe TV, in timp ce romanii de la RCS&RDS au inchis 2009 cu 560.000 de clienti. Primul loc pe piata de servicii TV din Ungaria este detinut de UPC. Cum au reusit insa nemtii sa invinga RCS&RDS - unul dintre cei mai agresivi jucatori de pe piata din tara vecina? Guido Kerkhoff, membru in boardul Deutsche Telekom si managerul care raspunde de un an de zile de aceasta regiune, le-a explicat in primul rand cum a crescut pe piata compania creata de oradeanul Zoltan Teszari. "Ce a adus succesul RCS&RDS in Ungaria? Mai multe lucruri, iar unul dintre ele este faptul ca nu au mult personal, pentru ca tehnicienii se ocupa si de vanzari. Nu au magazine iar call-center-ul lor are o calitate limitata … sa-i spunem asa. Au insa operatiuni agile si sunt profitabili in ciuda ofertelor agresive", le-a explicat investitorilor si bancherilor de investitii Kerkhoff. Si totusi, spune managerul DT, reteta RCS&RDS are si puncte slabe, care pot fi exploatate. "Dar ce am vazut noi in Ungaria a fost ca forta noastra de vanzari mai mare, numarul mai mare de call-centere si magazine precum si perceptia asupra brandului ne-au ajutat sa vindem mai mult servicii TV catre baza existenta de clienti. Astfel, desi RCS&RDS are oferte foarte agresive de pret am reusit sa trecem pe locul doi anul trecut". http://www.zf.ro/zf-...center-5769934/ |
#2
Posted 24 March 2010 - 20:53
Hahahahahahaaaaaaa. Au ajuns managerii dt să dea detalii despre companiile concurente, când colo ei habar nu au ce se întâmplă cu adevărat pe acolo. Nu, pardon ei nu știu nici tot ce se întâmplă prin ote. Că dacă ar ști, acum am avea niște companii restructurate și reechipate aproape de la zero. Buahahahahaaa!!!
Edited by kineceler, 24 March 2010 - 20:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users