Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Oferte de RETENȚIE.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
7712 replies to this topic

#3691
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
E posibil sa ai trecuta o adresa de e-mail gresita in contul myUPC. Verifica si poti modifica de acolo adresa de e-mail pentru contul tau.
Oricum stai linistit ca te suna la telefon. Dar e bine sa ai setata adresa de e-mail corecta pentru ati trimite noul contract negociat.

#3692
zeus20

zeus20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 24.03.2017

View Postcretacic, on 13 octombrie 2018 - 21:46, said:

Nu e nici la spam...
cretacic, pe adresa de email pe yahoo asociata contului personal am primit mesaj de inregistrare a cererii, in schimb pe o adresa de email pe gmail asociata contului parintilor nu am primit mesaj de notificare. Adresa de email o ai pe yahoo sau gmail?

#3693
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Si pe gmail se primesc notificarile de factura sau alte notificari
Iata ca in luna mai 2018 m primit si acest mesaj dupa ce am solicitat rezilierea

Quote

Ajută-ne să ne îmbunătăţim serviciile răspunzând la un sondaj de 3 minute despre experienţa ta cu UPC după ce ați cerut să reziliați unul dintre/ serviciile UPC.
de la VOCEA CLIENTULUI UPC <[email protected]>

Tot pe gmail primesc si

Quote

Raspuns automat formular suport online/ Auto reply
de la [email protected]

#3694
zeus20

zeus20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 24.03.2017
dorin_2k, alte notificari primesc pe adresa de gmail (notificari facturi, alte comunicari de la UPC), insa nu am primit mesaj de inregistare a cererii facuta din contul myupc.

#3695
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 04.02.2006
Am cont de mail in yahoo, unde primesc si facturile, si tot ce mai trimite upc-ul. In fine, mai astept cateva zile si, daca nu sunt sunat, o sa-i sun eu!  Chiar sunt curios ce imi vor propune, avand in vedere ca se pare ca se merge pe reduceri semnificative si pe adaugari de pachete nu in putine cazuri...

#3696
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,207
  • Înscris: 07.01.2007
Eu am depus cererea de reziliere si dupa vreo ora am primit sms pe telefon ca cererea cu nr...... a fost înregistrată si ca voi fi contactat pentru solutionare, nu am primit nimic pe e-mail.
Am fost contactat dupa vreo 10 zile.

#3697
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
La mine telefonul de la departamentul retenție a fost la o zi de la mesajul trimis prin myUPC.

#3698
hansoloro2

hansoloro2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,131
  • Înscris: 10.03.2012
Eu plateam 130, am fost la magazin sa platesc casiera mi-a spus sa urc netul la 500 si iam supus ca ar mai bine sa ma sune un coleg de la retentie. Mi_a facut sesizare in cca 3 sapt ma sunat cineva. Le-am spus ca vrreau sa raman cum am acum si am aceleasi servici la 98

#3699
CataL91

CataL91

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 03.02.2016
A mai primit careva mailul urmator?

Quote

Stimate client,
Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client .........., va crește cu 3.5 Lei  (TVA inclus).
Această modificare tarifară reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor.
Noi, la UPC, investim și inovăm în permanență pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piață din România.
Clienții UPC au acces la viteze superioare de până la 500 Mbps prin wifi cu modemul de ultimă generație, Connect Box.
De asemenea, oferim cea mai extinsă și variată grilă de canale potrivită pentru nevoile întregii familii și acces la conținutul preferat oriunde și oricând prin aplicația Horizon Go.
În conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanță de Urgență nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice, cu modificările și completările ulterioare, în cazul în care nu sunteți de acord cu această modificare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la dată primirii prezenței notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. În acest sens, va puteți prezența în orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere.
Vă mulțumim că ne sunteți alături și vă asigurăm că vom continua să ne îmbunătățim în permanență toată gama de servicii pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră de conectivitate și divertisment.
Echipa UPC


#3700
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Na ca am primit su eu mailul buclucas (azi 14:01)

Quote

Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client 292xxxx , va crește cu 3.5 Lei  (TVA inclus).
...
în cazul în care nu sunteți de acord cu această modificare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la dată primirii prezenței notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri.

Am trimis din cont o solicitare de reziliere

Quote

Mulţumim, am primit mesajul tău.
Un consultant UPC îţi va raspunde în curând. O zi bună!

Vad ca pot rezilia intreg contractul, nu doar pe partea de TV.

Am primit si raspuns automat pe mail

Quote

Va multumim pentru increderea si timpul pe care ni le-ati acordat pentru a ne transmite acest mesaj. Solicitarea dumneavoastra a fost preluata si inregistrata cu numarul 1034xxxx in data de 15-10-2018.

Astfel incat nici nu ma chinui sa ii sun la telefon.


Edit.
Am acum TV maxim, sport, passion, maxpack, hbogo, net 500 si voce UPC. Un CI+ si un DVR HD si platesc 77,87 lei.
Daca il fac la 70 e ok, ca am Telekom DTH cu 26 lei TV L. Asa ca am de unde alege.

Edited by dorin_2k, 15 October 2018 - 13:31.


#3701
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,851
  • Înscris: 07.07.2009
Normal că poți renunța la tot pachetul, 3,5 lei se aplică pe întregul pachet. :)

#3702
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
La unii marirea se refera strict la Look (5 lei)
https://forum.softpe...4#entry23627387

Mai sus am vazut la @xelad
https://forum.softpe...2#entry23639285
61 lei asemanator cu ce am eu.
are 1 CI+ in plus si voce in toata Ro

Edited by dorin_2k, 15 October 2018 - 14:04.


#3703
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,193
  • Înscris: 27.06.2007

Quote

Buna ziua,
  Va multumim pentru increderea si timpul pe care ni le-ati acordat pentru a ne transmite acest mesaj. Solicitarea dumneavoastra a fost preluata si inregistrata cu numarul 1034xxxx in data de 15-10-2018.
  Echipa noastra va face toate verificarile necesare astfel incat sa va putem oferi un raspuns in cel mai scurt timp.
am trimis si eu solicitarea din contu My UPC si in 15 min. a venit raspunsul



#3704
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Am primit chiar si SMS de confirmare. Ma gandeam aseara daca au totusi nr meu de telefon, ca eu nu l-am scris in solicitar. Cel fix UPC nici nu am aparat conectat macar.
Attached File  Screenshot_2018-10-16-10-36-44-224_com.android.mms.png   335.04K   50 downloads

#3705
ady4x4

ady4x4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 30.01.2009
Acel sms nu pe nr tau l-ai primit ?

#3706
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Ba da, dar eu in solicitre nu am trecut niciun telefon mobil.
Probabil il au de la instalare.

#3707
catalinusyou

catalinusyou

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 28.01.2016
Am primit si eu mailul buclucas pe data de 8 octombrie si azi pe la 9:40 am fost la sediu UPC sa fac cerere de reziliere ca nu sunt de acord cu majorarea de 3,5 lei. In 20 de minute am primit un sms ca solicitarea de renuntare la contract a fost inregistrata si voi fi contactat pentru solutionare. La 10:40 am fost sunat de catre un operator si mi-au oferit Play Maxim + MaxPak(cu Hbo go) + Sport + Passion + Internet de 500 + Alo nelimitat in retelele fixe cu doar 47 de lei contract pe 12 luni. Mentionez ca acum nu am extraoptiunile Sport si MaxPak si platesc 68 de lei cu doua CI+. Mai aveam perioada contractoala pina in martie 2019.

#3708
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
M-au sunat.
Primit la 63,25 lei TV maxim, maxpack, hbogo, passion, sport, un dvr hd, un card CI+, Net 500, voce upc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate