Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: May 02 2024 05:37, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#3691
Posted 13 October 2018 - 23:05
E posibil sa ai trecuta o adresa de e-mail gresita in contul myUPC. Verifica si poti modifica de acolo adresa de e-mail pentru contul tau.
Oricum stai linistit ca te suna la telefon. Dar e bine sa ai setata adresa de e-mail corecta pentru ati trimite noul contract negociat. |
#3692
Posted 14 October 2018 - 09:54
cretacic, on 13 octombrie 2018 - 21:46, said:
Nu e nici la spam... |
#3693
Posted 14 October 2018 - 11:37
Si pe gmail se primesc notificarile de factura sau alte notificari
Iata ca in luna mai 2018 m primit si acest mesaj dupa ce am solicitat rezilierea Quote Ajută-ne să ne îmbunătăţim serviciile răspunzând la un sondaj de 3 minute despre experienţa ta cu UPC după ce ați cerut să reziliați unul dintre/ serviciile UPC. Tot pe gmail primesc si Quote Raspuns automat formular suport online/ Auto reply |
#3694
Posted 14 October 2018 - 12:26
dorin_2k, alte notificari primesc pe adresa de gmail (notificari facturi, alte comunicari de la UPC), insa nu am primit mesaj de inregistare a cererii facuta din contul myupc.
|
#3695
Posted 14 October 2018 - 19:40
Am cont de mail in yahoo, unde primesc si facturile, si tot ce mai trimite upc-ul. In fine, mai astept cateva zile si, daca nu sunt sunat, o sa-i sun eu! Chiar sunt curios ce imi vor propune, avand in vedere ca se pare ca se merge pe reduceri semnificative si pe adaugari de pachete nu in putine cazuri...
|
#3696
Posted 14 October 2018 - 20:10
Eu am depus cererea de reziliere si dupa vreo ora am primit sms pe telefon ca cererea cu nr...... a fost înregistrată si ca voi fi contactat pentru solutionare, nu am primit nimic pe e-mail.
Am fost contactat dupa vreo 10 zile. |
#3697
Posted 15 October 2018 - 01:23
La mine telefonul de la departamentul retenție a fost la o zi de la mesajul trimis prin myUPC.
|
#3698
Posted 15 October 2018 - 06:54
Eu plateam 130, am fost la magazin sa platesc casiera mi-a spus sa urc netul la 500 si iam supus ca ar mai bine sa ma sune un coleg de la retentie. Mi_a facut sesizare in cca 3 sapt ma sunat cineva. Le-am spus ca vrreau sa raman cum am acum si am aceleasi servici la 98
|
#3699
Posted 15 October 2018 - 13:10
A mai primit careva mailul urmator?
Quote
Stimate client, Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client .........., va crește cu 3.5 Lei (TVA inclus). Această modificare tarifară reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor. Noi, la UPC, investim și inovăm în permanență pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piață din România. Clienții UPC au acces la viteze superioare de până la 500 Mbps prin wifi cu modemul de ultimă generație, Connect Box. De asemenea, oferim cea mai extinsă și variată grilă de canale potrivită pentru nevoile întregii familii și acces la conținutul preferat oriunde și oricând prin aplicația Horizon Go. În conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanță de Urgență nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice, cu modificările și completările ulterioare, în cazul în care nu sunteți de acord cu această modificare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la dată primirii prezenței notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. În acest sens, va puteți prezența în orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere. Vă mulțumim că ne sunteți alături și vă asigurăm că vom continua să ne îmbunătățim în permanență toată gama de servicii pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră de conectivitate și divertisment. Echipa UPC |
#3700
Posted 15 October 2018 - 13:12
Na ca am primit su eu mailul buclucas (azi 14:01)
Quote
Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client 292xxxx , va crește cu 3.5 Lei (TVA inclus). ... în cazul în care nu sunteți de acord cu această modificare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la dată primirii prezenței notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. Am trimis din cont o solicitare de reziliere Quote Mulţumim, am primit mesajul tău. Un consultant UPC îţi va raspunde în curând. O zi bună! Vad ca pot rezilia intreg contractul, nu doar pe partea de TV. Am primit si raspuns automat pe mail Quote Va multumim pentru increderea si timpul pe care ni le-ati acordat pentru a ne transmite acest mesaj. Solicitarea dumneavoastra a fost preluata si inregistrata cu numarul 1034xxxx in data de 15-10-2018. Astfel incat nici nu ma chinui sa ii sun la telefon. Edit. Am acum TV maxim, sport, passion, maxpack, hbogo, net 500 si voce UPC. Un CI+ si un DVR HD si platesc 77,87 lei. Daca il fac la 70 e ok, ca am Telekom DTH cu 26 lei TV L. Asa ca am de unde alege. Edited by dorin_2k, 15 October 2018 - 13:31. |
|
#3701
Posted 15 October 2018 - 13:46
Normal că poți renunța la tot pachetul, 3,5 lei se aplică pe întregul pachet.
|
#3702
Posted 15 October 2018 - 14:04
La unii marirea se refera strict la Look (5 lei)
https://forum.softpe...4#entry23627387 Mai sus am vazut la @xelad https://forum.softpe...2#entry23639285 61 lei asemanator cu ce am eu. are 1 CI+ in plus si voce in toata Ro Edited by dorin_2k, 15 October 2018 - 14:04. |
#3703
Posted 15 October 2018 - 19:54
Quote Buna ziua, Va multumim pentru increderea si timpul pe care ni le-ati acordat pentru a ne transmite acest mesaj. Solicitarea dumneavoastra a fost preluata si inregistrata cu numarul 1034xxxx in data de 15-10-2018. Echipa noastra va face toate verificarile necesare astfel incat sa va putem oferi un raspuns in cel mai scurt timp. |
#3704
Posted 16 October 2018 - 09:39
Am primit chiar si SMS de confirmare. Ma gandeam aseara daca au totusi nr meu de telefon, ca eu nu l-am scris in solicitar. Cel fix UPC nici nu am aparat conectat macar.
Screenshot_2018-10-16-10-36-44-224_com.android.mms.png 335.04K 50 downloads |
#3706
Posted 16 October 2018 - 11:28
Ba da, dar eu in solicitre nu am trecut niciun telefon mobil.
Probabil il au de la instalare. |
#3707
Posted 17 October 2018 - 11:00
Am primit si eu mailul buclucas pe data de 8 octombrie si azi pe la 9:40 am fost la sediu UPC sa fac cerere de reziliere ca nu sunt de acord cu majorarea de 3,5 lei. In 20 de minute am primit un sms ca solicitarea de renuntare la contract a fost inregistrata si voi fi contactat pentru solutionare. La 10:40 am fost sunat de catre un operator si mi-au oferit Play Maxim + MaxPak(cu Hbo go) + Sport + Passion + Internet de 500 + Alo nelimitat in retelele fixe cu doar 47 de lei contract pe 12 luni. Mentionez ca acum nu am extraoptiunile Sport si MaxPak si platesc 68 de lei cu doua CI+. Mai aveam perioada contractoala pina in martie 2019.
|
#3708
Posted 17 October 2018 - 11:40
M-au sunat.
Primit la 63,25 lei TV maxim, maxpack, hbogo, passion, sport, un dvr hd, un card CI+, Net 500, voce upc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users