de ce n-avem noi drumuri și autoșosele
Last Updated: Apr 15 2010 20:07, Started by
gigel de hohențolărn
, Feb 27 2010 16:38
·
0
#1
Posted 27 February 2010 - 16:38
http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=62
iaca de ce Quote 1. Execuția de lucrări pentru implementarea măsurilor de siguranța circulației pe DN1 Bucuresti-Borș(puncte negre și sate liniare) - 32 locații; 2. Tratarea în cadrul proiectului de reabilitarea a DN1 ( Brașov-Sibiu) a 7 locații de sate liniare; 3. Execuția de lucrări pentru implementarea măsurilor de siguranța circulației pe rețeaua de drumuri naționale (puncte negre și sate liniare) - aprox.150 locații; 4. Implementarea de separatori de sensuri de circulație pentru drumurile naționale prevazute cu patru benzi de circulație; 5. Îmbunătățirea semnalizării verticale de orientare pe rețeaua de drumuri naționale, pe portale și console; 6. Amplasarea pe rețeaua de drumuri naționale în 500 de locații de camere video pentru monitorizarea și supravegherea traficului; 7. În cadrul contractului de marcaje rutiere pentru întreținere periodică, va fi continuată execuția de marcaje rutiere cu durată lungă de viață (în doi componenți sau termoplast) cu efect rezonator, în zonele cu valori ridicate de trafic și risc crescut de producere a evenimentelor rutiere. 8. Continuarea cel puțin până în anul 2010 a programului ,,Parteneri pentru drumuri cu guvernul Olandei - Secțiunea de siguranță rutieră’’; remarcăm pe această cale, remarcabila realizare a tronsonului gilău - câmpia turzii, o importantă rută națională menită să scurteze distanța temporală între două mari metropole românești Quote Având în vedere creșterea exponențială a parcului de autovehicule raportat la o dezvoltare anevoioasă a infrastructurii rutiere, se constată că pe drumurile naționale din România se înregistrează o creștere alarmantă a numărului de accidente rutiere cu consecințe grave. Pentru a preîntâmpina o escaladare necontrolată a acestui fenomen, CNADNR a inițiat o serie de măsuri și initiative menite sa diminueze efectul negativ al creșterii numărului de victime pe rețeaua de drumuri naționale din România. În acest context au fost sau sunt în curs de a fi implementate o serie de inițiative și proiecte de siguranța circulației care au rolul de a diminua numărul de evenimente rutiere soldate cu victime și în același timp să constituie un model viabil pentru viitor, în politica de dezvoltare a infrastructurii drumurilor publice. |
#3
Posted 27 February 2010 - 16:53
Nimeni nu mai este in stare sa construiasca proiecte de anvergura, pentru ca oamenii s-au obisnuit cu un anume standard de viata si nu mai fac munca bruta la fel de bine (sau nu o fac de loc) ca inainte.
Cine astazi ar mai lucra in conditiile astea? Greu de crezut ca americanii sau germanii ar mai fi capabili sa construiasca autostrazile in ritmul in care le-au facut in anii pre WWII. Ce ne mai miram de romani? Edited by SuperDuper, 27 February 2010 - 16:58. |
#4
Posted 27 February 2010 - 16:53
gigel de hohențolărn, on 27th February 2010, 16:38, said: remarcabila realizare a tronsonului gilău - câmpia turzii, o importantă rută națională menită să scurteze distanța temporală între două mari metropole românești Edited by Diogene, 27 February 2010 - 16:54. |
#5
Posted 27 February 2010 - 17:18
Pe siteul ala, nu s-a mai umblat, cred, de la infiintare (a siteului). Daca va uitati la proiecte, cica la anu e gata drumul expres Craiova - Pitesti. Drum care cred ca in realitate nu e nici in faza de studiu de fezabilitate, daramite proiectare. Puteau macar sa modifice datele, calendarul e cel uploadat acu vreo 2 - 3 ani, cind au schimbat siteul.
|
#6
Posted 27 February 2010 - 17:19
metropole romanesti? putin spus! e vorba de doua faruri calauzitoare ale intregii omeniri, exemple luminoase de civilizatie planetara!
ba, si asa sunt pe aici multi care privesc la perioada interbelica ca la Dumnezeu! dragilor, mai aveti putina rabdare si va fi ca atunci! carute, drumuri de pamant pe care se poate circula doar cand e uscat, cate-o scoala la 10-15 localitati, un felcer la fiecare 15 sate etc. si, bineinteles, "autostrada" campia turzii - gilau! ba, ce ziceti, putem muta Capitala la Gilau? LE: Diogene, nu te supara! N-ai de ce! Tu parca erai ala care s-a laudat ca PDL-ul a castigat in Ardeal, in timp ce PSD-ul in Muntenia si Moldova, ceea ce spune multe despre nivelul de trai bla bla. Am imbatranit, m-am ramolit, dar nu de tot! Vezi ca am postat niste surprize placute pentru voi, ardelenii, pe threadul cu realizarile portocaliilor! Era vorba despre reducerea numarului de scoli si despre un anumit proverb care a devenit realitate in Romania. Acum parca totusi imi vine sa-mi iau vorba inapoi! Ma gandesc cu jind cum copiii aia amarati din clasele primare, vor face naveta in alte localitati dar nu prin drumuri desfundate cum credeam io, securistu' dracului, ci pe autostrada Campia Turzii - Gilau! Ba, cum suna! Parca ar fi autostrada Cambridge - Oxford! Edited by CapitanuPICARD, 27 February 2010 - 17:25. |
#7
Posted 27 February 2010 - 17:21
Autostrada aia e foarte misto, scurteaza drumul de Oradea cu 45 - 60 minute.
|
#8
Posted 27 February 2010 - 17:23
degeaba ii spui capitanului, el se deplaseaza numai cu vehicule ce merg cu minim warp 5
|
#9
Posted 27 February 2010 - 18:02
Eu nu inteleg la ce mai este necesar ministerul transporturilor.Calea ferata este intr-o degradare continua ,deraiaza trenuri, se surpa poduri astfel incat trasee pana acum sigure devin inutilizabile,infrastructura rutiera este la pamant (sau in pamant,acolo unde sunt si banii dumneavoastra)...eu cred ca ar trebui desfiintat acest minister inutil .
|
#10
Posted 27 February 2010 - 18:05
|
#11
Posted 27 February 2010 - 18:13
#12
Posted 27 February 2010 - 18:17
dragospas, on 27th February 2010, 18:02, said: Eu nu inteleg la ce mai este necesar ministerul transporturilor.Calea ferata este intr-o degradare continua ,deraiaza trenuri, se surpa poduri astfel incat trasee pana acum sigure devin inutilizabile,infrastructura rutiera este la pamant (sau in pamant,acolo unde sunt si banii dumneavoastra)...eu cred ca ar trebui desfiintat acest minister inutil . basescu si pd-ul au avut cel mai mult timp conducerea ministerului transporturilor si uite ce s-a ales de drumusi si cai ferate acum au conducerea intregii tari |
#13
Posted 27 February 2010 - 18:40
Diogene, on 27th February 2010, 17:53, said: Nu e vorba decât de o centură omenească, comună orașelor Turda și Cluj-Napoca. Aia cu legătura dintre metropole este incalificabilă. Ce să mai callifici când e vorba de bucureșteni... dragospas, on 27th February 2010, 19:02, said: Eu nu inteleg la ce mai este necesar ministerul transporturilor.Calea ferata este intr-o degradare continua ,deraiaza trenuri, se surpa poduri astfel incat trasee pana acum sigure devin inutilizabile,infrastructura rutiera este la pamant (sau in pamant,acolo unde sunt si banii dumneavoastra)...eu cred ca ar trebui desfiintat acest minister inutil . SuperDuper, on 27th February 2010, 17:53, said: Cine astazi ar mai lucra in conditiile astea? judecând după costurile per km de autostradă, aș spune că mai degrabă ar ieși mai ieftin să autostradăm antarctica dacă nu chiar planeta marte. păi zău. |
#14
Posted 27 February 2010 - 18:43
pai hai sa vedem
- 2 ian. 1990-28 iun.1990)Corneliu BURADA (psd) - 6 luni - 28 iun. 1990 - 30 apr.1991- Doru PANĂ (psd) 11 luni - Traian BĂSESCU (30 apr. 1991-16 oct. 1991) pdl - 5 luni - 16 oct. 1991-19 nov. 1992 - Traian BĂSESCU (pdl) 1 an si o luna - 19 nov. 1992 - 6 mart. 1994 - Paul TEODORU (psd) 1 an si 6 luni - 6 mart. 1994 - 11 dec. 1996 - Aurel Novac - tot psd , deci astia 2 per total au 4 ani. - 12 dec. 1996 - 11 febr. 1998 - Traian BĂSESCU (pdl) - 1an si 2 luni - 11 febr. 1998 - 17 apr. 1998- - Anton IONESCU (pnl) - 3 luni - 17 apr. 1998 - 22 dec. 1999 - Traian BĂSESCU (pdl) 1 an si 7 luni - 22 dec.1999 - 26 iun.2000 - Traian BĂSESCU -pdl - 27 iun. 2000 - 28 dec. 2000- Anca BOAGIU - pdl deci ar 4 ani, fara cateva luni la pdl - 28 decembrie 2000 - 29 decembrie 2004 - miron mitrea (psd) - 4 ani psd. - 29 decembrie 2004 - 13 iunie 2006 - dobre (pdl) - ~1 an si 6 luni pdl - 13 iunie 2006 - 5 aprilie 2007 - berceanu (pdl) - 1 an pdl. - 5 aprilie 2007 - 22 decembrie 2008 - orban (pnl) ~ 1 an si 6 luni - 22 decembrie 2008 — 23 decembrie 2009 Radu Mircea Berceanu — 1 an pdl Din cate vedem pdl are: ~ 9 ani si 3 luni , pnl are ~ 1 an si 9 luni iar psd are restul de 9 ani. Deci vina e impartita |
#15
Posted 27 February 2010 - 18:47
vanitty, on 27th February 2010, 19:43, said: Din cate vedem pdl are: ~ 9 ani si 3 luni , pnl are ~ 1 an si 9 luni iar psd are restul de 9 ani. Deci vina e impartita anca boagiu ministru, roflmao, ăleia-i curge scuipat din gură de tută ce-i |
|
#17
Posted 27 February 2010 - 18:51
vanitty, on 27th February 2010, 18:43, said: pai hai sa vedem - 2 ian. 1990-28 iun.1990)Corneliu BURADA (psd) - 6 luni - 28 iun. 1990 - 30 apr.1991- Doru PANĂ (psd) 11 luni - Traian BĂSESCU (30 apr. 1991-16 oct. 1991) pdl - 5 luni - 16 oct. 1991-19 nov. 1992 - Traian BĂSESCU (pdl) 1 an si o luna - 19 nov. 1992 - 6 mart. 1994 - Paul TEODORU (psd) 1 an si 6 luni - 6 mart. 1994 - 11 dec. 1996 - Aurel Novac - tot psd , deci astia 2 per total au 4 ani. - 12 dec. 1996 - 11 febr. 1998 - Traian BĂSESCU (pdl) - 1an si 2 luni - 11 febr. 1998 - 17 apr. 1998- - Anton IONESCU (pnl) - 3 luni - 17 apr. 1998 - 22 dec. 1999 - Traian BĂSESCU (pdl) 1 an si 7 luni - 22 dec.1999 - 26 iun.2000 - Traian BĂSESCU -pdl - 27 iun. 2000 - 28 dec. 2000- Anca BOAGIU - pdl deci ar 4 ani, fara cateva luni la pdl - 28 decembrie 2000 - 29 decembrie 2004 - miron mitrea (psd) - 4 ani psd. - 29 decembrie 2004 - 13 iunie 2006 - dobre (pdl) - ~1 an si 6 luni pdl - 13 iunie 2006 - 5 aprilie 2007 - berceanu (pdl) - 1 an pdl. - 5 aprilie 2007 - 22 decembrie 2008 - orban (pnl) ~ 1 an si 6 luni - 22 decembrie 2008 — 23 decembrie 2009 Radu Mircea Berceanu — 1 an pdl Din cate vedem pdl are: ~ 9 ani si 3 luni , pnl are ~ 1 an si 9 luni iar psd are restul de 9 ani. Deci vina e impartita despre psd stim ca sunt rau intentionati si nu au incercat sa faca nimic pnl la fel, sunt rau intentionati si au fost si putin timp ma mira ca pedeleul, care a fost cel mai mult la conducerea transporturilor, si stim ca ei sunt niste profesionisti si au cele mai bune intentii (imediat vor face peste 12 ani la conducerea transporturilor) si nu au fost in stare sa faca o poteca macar |
#18
Posted 27 February 2010 - 18:53
care peste 12 ani mai trestie? Ca vad ca la ministerul transporturilor e aproape fiftie fiftie cu timpul stat in frunte ministerelor. Deci e cam egal intre pdl si psd.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users