Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu se folosesc vehicule pe șenile/semișenile pe zăpezile astea?
Last Updated: Feb 27 2011 22:20, Started by
djl
, Feb 08 2010 12:23
·
0
#19
Posted 12 February 2010 - 18:25
Acele DT 30 ca cele din clipul youtube postat de colegul calinkgb ar fi foarte utile și în caz de inundații, alunecări de teren și alte dezastre. Plus că armata ar putea să le folosească bine mersi în restul timpului ca șenilate sanitare, ca cel polonez postat de mine câteva posturi mai sus. Deci eu zic că s-ar justifica investiția în așa ceva.
Dacă nu, să folosească pe post de vehicule de salvare ISU acele Piranha luate de la elvețieni, că oricum de altceva nu par a fi bune...Deși mă îndoiesc ca un vehicul 6x6 să aibă măcar pe aproape capabilitățile unui vehicul pe șenile. |
#20
Posted 12 February 2010 - 19:22
Pe cei care zic că nu se merită investiția: dacă rămâneți înzăpeziți pe undeva și vă apucă o urgență medicală (sau mai rău, pe iubita) iar ambulanța nu poate să ajungă?
|
#21
Posted 12 February 2010 - 20:18
Vehiculele senilate sunt in general ale armatei . Costul de intretinere este mare , consumul se exprima in sute litri/ora - autonomie mica , viteza de deplasare mica , tonaj mare sau prea mare pentru unele poduri si podete , echipajul care trebuie format cere ore de antrenament si bani multi , masina nu prea ai la ce sa o folosesti inafara de situatii foarte critice - conservarea in parcul rece costa. Daca drumul devine critic pentru un TAB sa nu credeti ca la senilata ii este foarte usor si asta nu ca nu ar avea aderenta dar fortata senila la temperaturi extreme se poate rupe si treaba devine naspa rau .
Parerea mea personala este ca in astfel de situatii ai fi mai cistigat cu un mijloc de transport usor , care sa mearga pe deasupra zapezii cu viteza mare (maricica) , servita de 1 om , ceva tip snowmobile . |
#22
Posted 13 February 2010 - 13:22
Ok, atunci poate că acolo unde roțile și șenilele nu rentează/nu fac față poate că ar fi potrivit așa ceva:
[ http://www.hovpod.com/images/images/HovercraftHovPodSnow9.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 13 February 2010 - 13:52
Hovercraft , clar , un mijloc de transport pentru conditii vitrege si sa nu mai spunem de faptul ca merge pe apa , prin mlastini , cimp , pe lacuri inghetate cu pericol iminent de ruperea ghetii , practic nu are nevoie de drum , se poate folosi atit vara cit si iarna . O solutie mult mai ieftina fata de un senilat si vorba aia , se poate plia intr-o remorca si de unde nu mai merge masina umfli pernele si-ti vezi de drum .
Edited by Neohori, 13 February 2010 - 13:54. |
#24
Posted 23 May 2010 - 16:58
Neohori, on 13th February 2010, 14:52, said: Hovercraft , clar , un mijloc de transport pentru conditii vitrege si sa nu mai spunem de faptul ca merge pe apa , prin mlastini , cimp , pe lacuri inghetate cu pericol iminent de ruperea ghetii , practic nu are nevoie de drum , se poate folosi atit vara cit si iarna . O solutie mult mai ieftina fata de un senilat si vorba aia , se poate plia intr-o remorca si de unde nu mai merge masina umfli pernele si-ti vezi de drum . Tractoare de artilerie inca se gasesc chiar moca (vezi parcul muzeu de la Orastie) insa costul operarii lor este imens. |
#25
Posted 24 June 2010 - 10:10
Aeroglisoarele ar fi foarte bune și ca vehicule de intervenție ale I.G.S.U. mai ales în condiții de inundații cum este cazul acum în diverse zone ale țării.
Pentru că actualmente cam 85% din tehnica din dotare este depășită, numai bună de casat, iar intervențiile se fac cam așa: [ http://www.romania-actualitati.ro/app/webroot/files/IGSU%20inundatii.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Adică e jale! Prin alte părți treaba se face cam așa: [ http://www.neoterichovercraft.com/rescue/photographs/wylie.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by floryyn, 24 June 2010 - 10:12. |
#26
Posted 24 June 2010 - 10:56
Pana la urma tot trebuie sa te bagi in apa. Numai un costum impermeabil te scapa.
djl, on 12th February 2010, 13:22, said: Pe cei care zic că nu se merită investiția: dacă rămâneți înzăpeziți pe undeva și vă apucă o urgență medicală (sau mai rău, pe iubita) iar ambulanța nu poate să ajungă? Romanul s-a invatat ca este un guvern-parinte care va avea grija de el "no matter what"... sunt ca niste copii alintati (de politrucii post-revolutionari). Edited by SuperDuper, 24 June 2010 - 10:56. |
#27
Posted 24 June 2010 - 11:22
Măi SuperDruper, dacă locuiești tu într-un sat mai izolat și zici că poți să stai acolo 2-3 zile fără să pleci, dar dintr-o dată te-a apucă pe neprevăzute o urgență medicală îți dorești să cazi victimă a selecție naturale?
|
#28
Posted 22 July 2010 - 21:57
Astia vor sa desfiinteze SMURD-ul si voi va ganditi la grija fata de viata unora izolati
|
|
#29
Posted 22 July 2010 - 22:44
Da. Despre asta e vorba in topicul asta.
Contributia ta a fost.........??? |
#30
Posted 01 August 2010 - 17:33
calinkgb, on 22nd July 2010, 23:44, said: Da. Despre asta e vorba in topicul asta. Contributia ta a fost.........??? |
#31
Posted 01 August 2010 - 17:51
Da. Macar ganditul mai e liber (inca) in tara asta....
|
#32
Posted 01 October 2010 - 19:11
#33
Posted 01 October 2010 - 19:33
Mai citeste o data postul #28 (din intamplare al tau), si spune-mi ce ai inteles din ultima parte a lui.
Daca "grija fata de viata unora izolati" insemna ca "trebuie sa stim cand sa ne oprim din visat", atunci nu are rost sa continuam discutia.... Nu ai intelege. Edited by calinkgb, 01 October 2010 - 19:35. |
|
#34
Posted 03 October 2010 - 18:37
Hai că topicul devinde în curând de actualitate. Am văzut o prognoză pe următoarele 3 luni, vom avea parte de zăpadă cam din a doua parte a lunii viitoare, inclusiv viscole!! Deci iar drumuri înzăpezite, localități izolate, gravide care trebuie să nască și ambulanțele rămân împotmolite etc etc etc.
Uite exemplu ce sculă faină scot rușii de la GAZ: 1544.14.Tracked_Vehicle_BOBR.jpg 44.97K 84 downloads Quote Tracked Vehicle GAZ-3409 Bobr Amphibious Tracked Snow and Swamp Mobile The snow and swamp mobile GAZ-3409 Bobr is an all-purpose transportation vehicle designed for tourist companies, hunters, anglers, and individuals engaged in active recreation activities, as well as for the oil and gas, geology, geophysics, power engineering enterprises, etc. It is designed for moving people and hauling cargo off the roads under particularly hard road and climate conditions predominantly in the Arctic North, Siberia, and the Far East. The snow and swamp mobile is designed for operation and open-air parking under the ambient temperatures ranging from –50 °C to +40 °C, and in the mountainous areas at the altitude of up to 4,650 m above the sea level. The vehicle can cross water obstacles. Water propulsion is made possible due to tracked running gear KEY SPECIFICATIONS GAZ-5601 diesel engine, kW (h. p.) 92 (125) Snow and swamp mobile curb weight (w / out cargo or crew), kg 3600 Cargo, passengers and driver weight, not more than, kg 600 Max allowable full weight of towed trailer, kg 1300 Number of seats, incl. driver: cab / interior 2/4 Length / width / height, mm 4625 / 2020 / 2500 Interior dimensions, mm: length (from back of driver’s seat to the tailgate) / width / height 1900 / 1800 / 1400 Ground clearance (fully loaded), mm 430 Average ground pressure with full load, kPa (kg / cm2) 16,8 (0,163) Max traveling speed, km / h: Highway / water 65 / 4–5 |
#35
Posted 03 October 2010 - 20:53
Frumoasa jucaria...
Si mai ales, utila. Oare de la ei s-au inspirat si astia? smart_tank.jpg 129.44K 117 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users