Avioane
Last Updated: Mar 11 2014 16:56, Started by
djl
, Feb 01 2010 00:19
·
0
#1
Posted 01 February 2010 - 00:19
De ce nu am discuta și despre avioane?
"Ilisuhin" IL18: http://www.youtube.c...r..._type=&aq=f http://en.wikipedia..../Ilyushin_Il-18 "Tupolev" TU-114, cel mai rapid avion cu elice: http://en.wikipedia..../Tupolev_Tu-114 Belive it or not, avioanele rusești erau făcute mai din topor, dar erau printre cele mai sigure! O discuție pe un alt forum american despre cvadimotoare pistonare americane: http://audiokarma.or...ad.php?t=217043 |
#3
Posted 01 February 2010 - 00:36
#4
Posted 01 February 2010 - 00:36
Cel mai mare avion în uz! Și nu duce lipsă de clienți (poate să transporte mai mult decât altele, și uneori e nevoie să tranporți marfa rapid). Dar și consumă pe măsură!
|
#5
Posted 01 February 2010 - 00:44
Stie cineva de ce AN 225 are la coada 2 stabilizatoare verticale si la distanta intre ele ?
Edited by andreic, 01 February 2010 - 00:45. |
#6
Posted 01 February 2010 - 01:04
andreic, on 1st February 2010, 00:44, said: Stie cineva de ce AN 225 are la coada 2 stabilizatoare verticale si la distanta intre ele ? Daca nu ma insel, AN 225 a fost initial proiectat pentru a transporta naveta spatiala ruseasca BURAN. Din cauza asta are cele 2 lonjeroane de ancorare de deasupra, si tot din aceasta cauza derivele au fost montate pe laterale, pentru a putea intra naveta. Revenind la subiect: Messerschmidt Bf 109, preferatul meu din WWII messerschmitt_bf109.jpg 140.22K 121 downloads Si un site interesant. |
#7
Posted 01 February 2010 - 01:11
andreic, on 1st February 2010, 00:44, said: Stie cineva de ce AN 225 are la coada 2 stabilizatoare verticale si la distanta intre ele ? Cum s-a zis mai sus, transportarea lui Buran implica mai multe complicatii. Una dintre ele tinea de "coada" avionului: naveta spatiala pusa pe avion bloca aerul care trebuia sa ajunga la coada, de aceea le-au pus laterale. |
#8
Posted 01 February 2010 - 01:21
#9
Posted 01 February 2010 - 18:03
Unul de la mine:
[ http://www.abacuspub.com/wbe/B2_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 01 February 2010 - 18:09
B52 -Stealth , cred ca asta e avionul din poza ta Mariuse.
Il stiu dintr-un joc (C&C Generals), |
|
#11
Posted 01 February 2010 - 18:12
Marius3k, on 1st February 2010, 18:03, said: Unul de la mine: Frumoasa jucarie !, B-2ul, dar prefer F-117 Nighthawk, formele sale sunt mai "seducatoare". [ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/20/F-117_Night_hawk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Nicu90, asta e B52, al USAF : [ http://papundits.files.wordpress.com/2009/05/b-52.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu se poate clasifica ca si avion, dar tot ca unul arata, este vorba de Ekranoplanul rusilor, un fel de hovercraft de viteza. [ http://www.russia2all.com/images/shop/customer_media/7558/km-ekranoplan.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by connectorxp, 01 February 2010 - 18:13. |
#12
Posted 01 February 2010 - 18:13
Ala e. Si inca unul celebru:
[ http://www.glimpsesofmeridian.com/pixes/wom-138.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 01 February 2010 - 18:30
Asta da tehnologie. Din pacate noi nu am prea fost in stare sa facem niciun avion mai de doamne ajuta. La craiova pe vremea cand se faceau avioane se importa aluminiu de la chineji pentru fuselaj pentru ca noi nu eram in stare sa facem si inca nici acum nu suntem in stare sa facem mai nimic de doamne ajuta.
|
#14
Posted 01 February 2010 - 18:56
koss_x_treeme, on 1st February 2010, 18:30, said: Asta da tehnologie. Din pacate noi nu am prea fost in stare sa facem niciun avion mai de doamne ajuta. La craiova pe vremea cand se faceau avioane se importa aluminiu de la chineji pentru fuselaj pentru ca noi nu eram in stare sa facem si inca nici acum nu suntem in stare sa facem mai nimic de doamne ajuta. Intradevar, nu s-a precizar un orizont de timp, asa ca imi prmit sa te contrazic. IAR 80/81, a fost un avion foarte bun, cu toate piedicile care i-au fost puse in cel mai pur stil mioritic.... iar_80_01.jpg 69.75K 70 downloads Daca apuca sa intre in fabricatie si varianta cu mtor DB 605, devenea chiar redutabil. Si cateva fotografii cu niste formatii de zbor, putin mai neobisnuite: formation1.jpg 149.16K 83 downloads formation2.jpg 255.08K 70 downloads formation3.jpg 255.3K 58 downloads formation5.jpg 259.04K 40 downloads formation6.jpg 157.33K 34 downloads formation4.jpg 323.17K 51 downloads |
#16
Posted 02 February 2010 - 02:21
calinkgb, on 1st February 2010, 18:56, said: Intradevar, nu s-a precizar un orizont de timp, asa ca imi prmit sa te contrazic. IAR 80/81, a fost un avion foarte bun, cu toate piedicile care i-au fost puse in cel mai pur stil mioritic.... iar_80_01.jpg Daca apuca sa intre in fabricatie si varianta cu mtor DB 605, devenea chiar redutabil. Si cateva fotografii cu niste formatii de zbor, putin mai neobisnuite: formation1.jpg formation2.jpg formation3.jpg formation5.jpg formation6.jpg formation4.jpg Într-adevăr, IAR 80/81 a fost un avion excelent, la începutul războiului. O prezentare a avionului în format pdf aveți la link-ul de mai jos: http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=703400 Tari pozele cu avionul de tip vechi zburând împreună cu cele de tip nou! Dacă nu mă înșel, ăla e un Mustang, avionul care a contribuit decisiv la victoria aliaților în WW2. Iată și ceva de actualitate: pe 29 ianuarie anul curent a avut loc primul zbor al prototipului avionului rusesc de generația a 5-a, Sukhoi PAK FA T-50. Câteva imagini: [ http://img193.imageshack.us/img193/1842/imageaspxs.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img193.imageshack.us/img193/1477/imageaspx2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img43.imageshack.us/img43/6353/imageaspx3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by floryyn, 02 February 2010 - 02:23. |
#17
Posted 02 February 2010 - 10:26
Rușii se înarmează. Se pare că americanii nu vor mai fi singurii care au avioane invizibile. Românii vor avea așa ceva deabea prin anul 2050
|
#18
Posted 02 February 2010 - 15:53
@floryyn
Nu, nu te inseli, avionul e North American P 51D Mustang. Intradevar,a hotarat soarta razboiului, parte prin performante, dar covarsitor prin numarul mare de unitati construite....... Cateva poze proprii, de la fostul loc de munca: 29042008.jpg 152.74K 74 downloads 29042008_001_.jpg 140.89K 66 downloads 29042008_002_.jpg 140.38K 84 downloads 29042008_003_.jpg 141.8K 82 downloads |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users