Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 

Masini care nu te lasa la greu

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
fictiv2004

fictiv2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 25.11.2007
Am vazut destule masini iarna asta, unele cu scris mare pe ele 4 x 4, chiar echipate cu gume de iarna, cu probleme din a iesi din situatii delicate( zapada, ceva gheata), si-mi scormoneam mintea ce masini accesibile ar fi capabile sa nu te lase la greu( deci probabil masini ce-si pot bloca puntile, am senzatia ca mai sunt si alte solutii, nu ?) Am gasit doar sistemul XD de la BMW, aplicat pe masini din seria 3 pana la tuaregii aia mari, si sistemul de la Audi -A6 allroad . ( Bine, la alte categorii de masini- tot teren adevarate sunt destule oferte- da eu vroiam din categoria astora mai mici, si mai accesibile ca pret).

#2
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
Le cam incurci, iar intrebarea e f.vaga.

Citeste topicul asta pt a intelege ce si cum:

http://forum.softped...howtopic=618373

#3
fictiv2004

fictiv2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 25.11.2007
Da , ai dreptate, nu m-am uitat peste tot; ( si nu pot sa deschid niste linkuri). Pai atunci topul ar fi:
1 Xd BMW pe seria 3 si pe X5
2 Quatro la Audi
3 sistemul Mercedes la E 320
4 4motion VW
si cam atat, la categoria asta la care , m-am prins eu, exclude turismele tot teren; pentru ca alte masini nu te pot scoate din situatii grele , conform cerintei - aderenta la o singura roata; OK, pana aici treaba e clara, m-ai putin faptul ca nu stiu data la care era valabila treaba asta 2005, 2006 ??? Cum s-a mai actualizat clasamentul?? Raspunsul banuiesc ca o sa vina pe celalalt topic.

Edited by fictiv2004, 11 January 2010 - 09:14.


#4
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
Daca vrei ceva care sa nu te lase la greu, nu ai decat 2 optiuni:
Touareg si ML dotate cu pachetele optionale ce contin diferentiale blocabile.

#5
stefaniordan

stefaniordan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 23.12.2009
Salut,

Din punctul meu de vedere singurele marci de masini care fac masini de teren care sa nu te lase la greu sunt Land Rover, Jeep, Toyota si Mercedes cu G Class. Stiu ca in Romania este o boala in ceea ce priveste VW, BMW, Audi si Mercedes (exceptie G Class) da nu cred ca aceste marci cu masini de "teren" de oras se pot ridica la nivelul de comportare off road al unor modele deja consacrate si dedicate ptr aceste tipuri de autovehicule.

#6
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,194
  • Înscris: 21.08.2003
Nu uita de Pajero. :peacefingers:

View PostCourage, on 11th January 2010, 22:22, said:

... nu ai decat 2 optiuni:
Touareg si ML dotate cu pachetele optionale ce contin diferentiale blocabile.
...mdea   :P

#7
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
Depinde ce inseamna GREU.
Nu cred ca omul nostru vrea sa alerge capre negre ori sa invinga vulcanii noroiosi.
Reciteste ce a scris in primul post.

#8
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

View PostCourage, on 12th January 2010, 10:33, said:

Depinde ce inseamna GREU.
Nu cred ca omul nostru vrea sa alerge capre negre ori sa invinga vulcanii noroiosi.
Reciteste ce a scris in primul post.
ala nu era un noroi exagerat.
Dar probabil avea gume stock, nu unele cu incriptia M+S

#9
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Teoretic, din diagonale se poate iesi cu orice masina care are cat de cat 4x4, combinat cu un traction control care sa franeze rotile din aer - in felul asta transmitand cuplu la rotile cu aderenta.
Daca la greu inseamna noroaie si sleauri de juma de metru... era un topic aici cu off-road adevarat...ceva de genul.

#10
need_alex

need_alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 03.04.2007
uite aici o masina care nu te lasa in zapada, fie ea si de 70 -80 cm.

#11
Horsie

Horsie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 10.06.2002

View Postneed_alex, on 12th January 2010, 11:07, said:

uite aici o masina care nu te lasa in zapada, fie ea si de 70 -80 cm.

Nu vreau sa iti stric visele, insa zapada era f. afanata, ceea ce i-a permis sa o spulbere.
Daca era de genul aderent, imediat ramaneai pe burta cu tot G-ul de pe masina :(
Asta ti-o spun din experienta, am patit-o cu garda de 30 cm ridicata, gume de iarna si diferentialele blocate.

#12
Lao™

Lao™

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 08.02.2006
Faceti o confuzie grava intre 4x4 si SUV. Comparati merele cu rosiile. ;)

#13
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006

View Postfictiv2004, on 10th January 2010, 12:02, said:

Am vazut destule masini iarna asta, unele cu scris mare pe ele 4 x 4, chiar echipate cu gume de iarna, cu probleme din a iesi din situatii delicate( zapada, ceva gheata), si-mi scormoneam mintea ce masini accesibile ar fi capabile sa nu te lase la greu( deci probabil masini ce-si pot bloca puntile, am senzatia ca mai sunt si alte solutii, nu ?) Am gasit doar sistemul XD de la BMW, aplicat pe masini din seria 3 pana la tuaregii aia mari, si sistemul de la Audi -A6 allroad . ( Bine, la alte categorii de masini- tot teren adevarate sunt destule oferte- da eu vroiam din categoria astora mai mici, si mai accesibile ca pret).

Pentru ce vrei tu, este mult mai importanta garda la sol decat tractiunea. Fluieram cu Patfhinderul pe 4x2 (spate) prin zapada in care multe masini cu 4x4 permanent, dar cu garda la sol mult mai joasa, aveau probleme. Si asta...cu cauciucuri M+S allseason, nu cu ceva de iarna.

#14
MENTOR_SQUAD

MENTOR_SQUAD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 23.04.2008

View Postrichelieu, on 12th January 2010, 22:51, said:

Si asta...cu cauciucuri M+S allseason, nu cu ceva de iarna.

Cum vine asta "M(ud)+S(now) allseason" ? Mi se pare o contradictie...ori sunt de iarna si noroi, ori allseason si atunci performantele sunt mediocre de-a binelea  :coolspeak:

#15
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
M+S inseamna All Seasons
M + S + un fulg de zapada, inseamna de iarna [ http://www.snowtire.info/severe_snowtire_1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16
bugsiiy

bugsiiy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 26.11.2006
Am vrut sa zic si eu ceva de cauciucuri all-season, dar m-am documentat inainte. Ca sa nu se devieze la o polemica cumva pe topicul asta:
"All Season and Winter Tire Markings

    * M+S (Mud + Snow): Indicates this is an all-season tire. Every all-season tire must carry this symbol.
    * Four Seasons Ico Indicates this is an all-season tire. Sometimes used in conjunction with or instead of the M+S symbol.
    * Winter Symbol: Indicates that this tire has been specifically designed for severe winter conditions."

Sursa: GM

#17
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006

View PostMENTOR_SQUAD, on 12th January 2010, 23:52, said:

Cum vine asta "M(ud)+S(now) allseason" ? Mi se pare o contradictie...ori sunt de iarna si noroi, ori allseason si atunci performantele sunt mediocre de-a binelea  :coolspeak:

Nu e contradictie...s-a vrut a fi o precizare suplimentara :). Courage a explicat bine cum e cu ele. Da...performantele sunt mediocre, in special iarna, pentru ca sunt niste alleason orientate preponderent spre vara (Continental CrossContact LX). Fara o tractiune performanta, nu le recomand. Exista si cauciucuri allseason, orientate insa spre iarna....

#18
MENTOR_SQUAD

MENTOR_SQUAD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 23.04.2008

View PostCourage, on 13th January 2010, 01:04, said:

M+S inseamna All Seasons
M + S + un fulg de zapada, inseamna de iarna [ http://www.snowtire.info/severe_snowtire_1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

S-a facut lumina in sat  :coolspeak:

Richelieu, acuma am inteles si eu ca exista si M+S fara fulg, nu am stiut, eu folosesc de ani de zile numai anvelope M+S+fulg iarna in sezonul rece, de aceea nu am avut idee ca exista M+S allseason...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate