Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19803 replies to this topic

#17515
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Interesant, si sotia are un ME7 cu Roaming si inca nu apare nici o tentativa orange de a o trece pe alt abonament. M-am uitat pe factura emisa in 07.02, nici un mesaj.

#17516
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,064
  • Înscris: 10.04.2006
Mi-a raspuns Helper ca noul abonament mai scump si cu mai putine resurse corespunde mai bine nevoilor mele si este cel mai potrivit nevoilor mele :w00t:
Speram ca vor primi o amenda potrivita nevoilor lor.

#17517
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,065
  • Înscris: 20.06.2009

 Orange_helper, on 01 martie 2021 - 09:09, said:

Salut!

Am primit mesajul tau in privat. Imediat ce ajunge in atentia noastra, iti vom raspunde acolo. Te rugam sa astepti.

O zi buna,
Orange Helper
Hai să vedem dacă îmi răspundeți și la întrebările ce vi le-am trimis acum!

 Nenea Zap, on 01 martie 2021 - 11:07, said:

Mi-a raspuns Helper ca noul abonament mai scump si cu mai putine resurse corespunde mai bine nevoilor mele si este cel mai potrivit nevoilor mele Posted Image
(...)
Da, că noi sîntem handicapați!Posted Image

Edited by crislacor, 01 March 2021 - 11:09.


#17518
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@cata: din pacate (sau din fericire) factura se citeste obligatoriu inainte de plata. Acum cateva luni, Orange mi-a emis facturile (3 de abonament plus 1 de rata), am facut plata pentru toate prin Orange Money (s-a intamplat sa platesc pe 3, la o zi dupa ce mi s-a emis factura), iar plata pentru rata mi s-a alocat la servicii, ca avans (am observat la o saptamana dupa plata). Am contactat Orange prin Chatbot si mi s-a spus ca se va rezolva. Dupa scadenta, in continuare figuram cu rata neplatita, dar abonamentele erau platite in avans (dator cu aceeasi suma platita in avans). Evident, pe 2 luna urmatoare mi s-a emis factura de penalitati (eu mai platind in 30 sa fiu sigur ca nu am vreo surpriza). Dupa ce am mai vorbit pe 5-6 cu un consultant, am platit facturile (inclusiv cea de penalitati) si urmatoarea factura am primit un discout dublu fata de cat erau penalizarile (penalizarile fiind de vreo 2 lei, am primit 1E discount).

De vreo 2 luni incarc unui coleg cartela cu 6E. Normal, imi apare cost extra de 6E, platesc la cateva zile dupa reincarcare (apare ca plata in avans), azi, in preziua facturii, imi apare plata atribuita ratelor, nu serviciilor. Reglarea apare abia cand vad facturile.

Nu stiu de ce tu (si restul colegilor) ati avut marirea si nu a-ti fost anuntati. In urma cu vreo 8 ani aveam debitare directa catre UPC. Poate e mai bine fara (desi sunt adeptul automatizarilor), dar parca un ochi inainte e mai bine.

Ca PS: anul trecut pe vremea asta preluam abonamentul tatei, abonament care a fost trecut ca abonament principal (din cele 3 detinute pe care le detin in Orange). N-am inteles, dar nici nu ma agit. Fiind titularul de contract, nu poate misca nimeni fara mine (in sensul ca celelalte doua abonamente (tata si sora) sunt aproape conforme cu dorintele utilizatorilor). La tata ar mai fi fost ok sa aiba roaming (6E cu 38 GB si nelimitat dupa + nelimitat minute si sms) dar a iesit o singura data anul trecut la niste cumparaturi de la bulgari, deci o necesitate stringenta nu e, iar la sora mi-a zis ca ar fi fost ok nelimitat, dar neconsumand mai mult de 10-15GB pe luna, un blocaj al abonamentului, chiar si pe 12 luni, n-ar avea sens (chiar azi mi-a confirmat ca nu vrea nelimitat, avand mai peste tot WiFi parolat, in unele locuri avand si VPN).

Ca PS2: m-au sunat mai devreme pentru o oferta de fidelizare (unul din numere a iesit din perioada in ianuare). M-au sunat la momentul respectiv, imi propuneau, in aceeasi bani (8E) cost control. Am refuzat intrucat vroiam (si in continuare vreau) altceva, nu internet nelimitat. Azi aceleasi beneficii (net nelimitat), la aceeasi bani (8E) si a mai mentionat ca scaderea vitezei "nu cu mult" (nu stiu exact ce inseamna "nu cu mult"). Din nou refuz (nu ma deranjeaza sa ma sune cu oferte, dar sa ne potrivim). Partea fixa inca este in lucru (o informatie avansata ar fi ca se lucreaza la porturile dedicate, atat la vechea adresa din buletin, unde stau tata si sora, cat si la casuta mea, in Rahova).

LE: abonamentul propus azi avea doar 100 minute internationale, fata de 400 cate sunt pe abonamentul expirat. Irelevante, pot fi si 0 (inutile pe toate numerele avute). Sunt convins ca la un moment dat ne vom ajunge la un numitor comun, dar ma astept sa fie cam intr-un an, doi (cel putin). Inca nu sunt indeajuns de plastici (cel putin consultantul de azi mi-a zis ca la consumul avut, nu prea are ce sa-mi ofere, acel abonament nelimitat fiind oferit doar prin telefon, nu si in magazine).

#17519
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Pololica, on 01 martie 2021 - 11:13, said:

@cata: din pacate (sau din fericire) factura se citeste obligatoriu inainte de plata.

Nu stiu de ce tu (si restul colegilor) ati avut marirea si nu a-ti fost anuntati.
Imi asum greseala ca nu am citit factura, dar atata timp cat suma era fixa nu am avut motiv sa o citit. Imi asum greseala si azi ma portez negresit.
Marirea a fost pentru ca Orange imi stie nevoile si imi da mai mult decat pot duce.

Attached Files


Edited by cata, 01 March 2021 - 11:30.


#17520
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Prima gresala a fost la Orange: nu te-a informat in timp util. Tu ai mers pe prezumtia ca vei fi notificat in caz de modificari.

Un lucru similar l-am patit cu UPC. In prima luna cand am avut activ Debit Direct, am avut si primul "incident". Toate facturile UPC se emiteau pe 1 ale lunii, si scadenta era pe 28/29/30/31 ale aceleasi luni, cu o exceptie: Debit Direct, cand se modifica cu scadenta pe 20 ale lunii (deci, cu cel putin o saptamana inainte). Evident ca n-am verificat, imi programasem o plata pentru 26 (la momentul respectiv, ING te forta sa astepti o saptamana pana se transferau banii din conturile de economii in contul curent.) si pe 20 am fost notificat de ING (prin mail) ca Debitarea Directa nu poate fi efectuata intrucat nu am fonduri (bani). De atunci m-am invatat minte sa verific facturile.

#17521
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 07.08.2003
Eu am pe cont și un Me Start 6, dar mai are un an de contract. Poate ma vor scuti de surprize pana trece perioada contractuala. Dar de acum va trebui sa fiu atent la fiecare factura.

Edited by daniel28, 01 March 2021 - 12:06.


#17522
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,064
  • Înscris: 10.04.2006
Factura nu este canal de comunicare!
Singurele canale de comunicare sunt ori vocea ori email sau altceva agreat.
Ar putea scrie cu font alb pe factura cu background alb.
Asta nu are temei legal și se numește înșelăciune.

#17523
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Dar data scadenta ce este? Ai in contract 14 zile de la data emiterii, dar cum stii care este ultima zi de plata daca nu te uiti in factura?

Alta intrebare: in facturile Digi au venit anul trecut notificari de majorare (erau rotunjiri in plus). Sa inteleg ca acele notificari au fost ilegale? Facturile PDF aveau mai multe pagini (nu mai retin exact daca notificarea era prima pagina sau ultima), dar erau integrate in paginatia facturii.

Factura este un document justificativ si legal, dar las la latitudinea fiecaruia sa interpreteze cum se afla acea notificare. Daca exista suspiciuni de ilegalitate, exista ANPC, ANCOM si Ministerul Justitiei.

#17524
popika77

popika77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 17.05.2012
La mine a fost trecut de la FUN 10 la Fun 12 .Inseamna ,ca oricand pot sa modifice contractul prin emiterea facturii !Cred ca am avut noroc ,puteau sa imi mareasca factura la nivelul maxim ! Ce rusine din partea ORANGE,daca au facut asta la cateva zeci de mii de abonati , au mai castigat si ei cateva zeci de mii de euro ! Pentru un mizilic s-au facut de toata rusinea ! Am sa portez numarul la alta retea ! Sanatate si o primavara frumoasa !

#17525
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,758
  • Înscris: 23.05.2013

 Nenea Zap, on 01 martie 2021 - 11:07, said:

Mi-a raspuns Helper ca noul abonament mai scump si cu mai putine resurse corespunde mai bine nevoilor mele si este cel mai potrivit nevoilor mele Posted Image
Speram ca vor primi o amenda potrivita nevoilor lor.
Fix asta povestisem si eu de la RC. Povestea asta mi-au spus-o initial angajatii.
Ne iau drept prosti direct. Cum un abonament mai scump si cu mai putine resurse corespunde mai bine?!

 cata, on 01 martie 2021 - 11:26, said:

Imi asum greseala ca nu am citit factura, dar atata timp cat suma era fixa nu am avut motiv sa o citit. Imi asum greseala si azi ma portez negresit.
Marirea a fost pentru ca Orange imi stie nevoile si imi da mai mult decat pot duce.
Da, nici eu n-am citit-o, si dovada de pe topic e ca nimeni nu citeste din moment ce abonamentele sunt nelimitate si cu valoare fixa!
Stii ca ai 7E deci vreo 32lei si aia e. Vad suma in cont o platesc. Dar cine naiba se uita in facturi in ziua de astazi la asa ceva?

 Nenea Zap, on 01 martie 2021 - 12:08, said:

Factura nu este canal de comunicare!
Singurele canale de comunicare sunt ori vocea ori email sau altceva agreat.
Ar putea scrie cu font alb pe factura cu background alb.
Asta nu are temei legal și se numește înșelăciune.
Evident! Trebuia MAIL + SMS separat in care sa se anunte FIX aceste modificari din timp, clar, concret, toate detaliile.
Nu in SMS emis cu 1 luna inainte si factura, unde ei stiu ca nu se uita nimeni mai ales ca nu le mai primim acasa sa le deschidem fortat.

Daca eram destepti cum fac multi si prin state, o puneam de-un proces colectiv de zile mari. Pentru ca nu asa se fac modificarile. Nu asa se anunta modificarile.
Nu asa se procedeaza apoi la RC. Au recunoscut ca etic nu-i intereseaza, iar ei considera ca sunt bine dpdv legal ca au pus acea prostie in SMS "informatii de interes despre contul dumneavoastra". Dar nu e chiar asa!

#17526
monica0508

monica0508

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 20.08.2016
Și la mine au schimbat de la me10 la fun12, drept urmare de la 1 aprilie trec pe prepay urmând apoi sa ma decid unde portez.Orange e de toată jena.

#17527
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,758
  • Înscris: 23.05.2013

 Pololica, on 01 martie 2021 - 12:36, said:

Dar data scadenta ce este? Ai in contract 14 zile de la data emiterii, dar cum stii care este ultima zi de plata daca nu te uiti in factura?
Alta intrebare: in facturile Digi au venit anul trecut notificari de majorare (erau rotunjiri in plus). Sa inteleg ca acele notificari au fost ilegale? Facturile PDF aveau mai multe pagini (nu mai retin exact daca notificarea era prima pagina sau ultima), dar erau integrate in paginatia facturii.
Factura este un document justificativ si legal, dar las la latitudinea fiecaruia sa interpreteze cum se afla acea notificare. Daca exista suspiciuni de ilegalitate, exista ANPC, ANCOM si Ministerul Justitiei.
Diferenta e ca au procedat gresit dpdv etic. Or fi incercat sa se acopere dpdv legal cum au zis chiar ei, dar fiind constienti ca nu va vedea nici dracu!
De asta toti s-au sesizat dupa schimbarea abonamentului, odata cu noul SMS de modificare, si nu inainte cand s-a emis factura + sms-ul din luna anterioara.

Pentru ca un asemenea mesaj este CLAR si VIZIBIL, spre deosebire de unul despre factura emisa cu doua informatii vagi in mijloc.
Asta este comunicarea care vine de la o multinationala care se vrea cu servicii excelente. Sigur ca da!

#17528
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,932
  • Înscris: 28.09.2017
Pfff....au modificat și în cazul meu unul din abonamente, un ME8 în FUN9. Penibil.Attached File  Screenshot_20210301_142058.jpg   1.17MB   75 downloads

#17529
popika77

popika77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 17.05.2012
At fi interesant sa vedem aici cateva oferte de portare de la alti operatori de telefonie ,sa le aratam si noi celor de la Orange ca abonatii lor nu sunt asa de naivi cum cred ei !

Edited by popika77, 01 March 2021 - 14:29.


#17530
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Si mie mi-au schimbat Me5 in Fun6.
I-am sunat la 300, l-am intrebat pe reprezentatul Orange despre schimbare, fiind constient ca urmeaza o placa expirata. A inceput sa zica ca Orange mi-a actualizat de fapt abonamentul, pentru a putea lua un eventual telefon(nu am luat niciodata telefon de la operatori) si pentru un raport calitate-pret care sa fie si favorabil lor. Cel mai simplu si rapid contra-argument a fost yoxo al lor, unde acelasi abonamenul Me5 care il am eu e 4 euro(19 lei), deci mai putin cu un euro, dar nu are roaming.
Oricum, reducerea pentru un telefon daca ai abonament de 6 euro e mai mica de 1%, ca si cum ai da reducere o piulita la un vapor.
A zis ok, am asteptat 3 minute si apoi mi-a zis ca abonamentul va fi trecut inapoi la Me5 de la urmatoarea data de facturare.
Eu inteleg ca poate nu vor sa se mai incurce cu abonamentele mici, tinute oricum in majoritate pentru back-up, dar nu inteleg de ce le e frica sa incheie o relatie contractuala(daca nu le convine) si trebuie sa faca tot felul de incercari dubioase. Mie nu-mi place deloc sa fiu intr-o relatie contractuala cu o companie care n-are doua cuvinte(contracte) la un loc, dar sunt patit si cu restul, care sunt la fel sau chiar mai rau.
Schimbarile astea bruste si neasteptate distrug exact conceptul de abonament, pentru care majoritatea dintre noi avem abonamente si nu cartele, comoditatea si stabilitatea.

Edited by Getodacul, 01 March 2021 - 14:36.


#17531
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002

 popika77, on 01 martie 2021 - 14:29, said:

At fi interesant sa vedem aici cateva oferte de portare de la alti operatori de telefonie ,sa le aratam si noi celor de la Orange ca abonatii lor nu sunt asa de naivi cum cred ei !
Restul de operatori sunt praf, soi tehnologic si comercial, din pacate Posted Image  . Cei nemultumiti, puteti trece la YoXo, 14 lei pe luna nelimitat sms/voce si 20GB date.

#17532
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Mai are rost discutia? Am explicat modalitatile de notificare. Factura mea de digi are 2 pagini. La modificarea clauzelor contractuale (de majorare) am avut vreo 4 (deci dublu). Daca nu ti-au trimis notificarea de majorare, da, este culpa lor. Dar daca ti-au trimis acea notificare, prin intermediul facturii (sau a plicului care contine factura), aici e vina ta. In contract este stipulat care sunt canalele de comunicare si timpii de preaviz.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate