Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19799 replies to this topic

#17551
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006

View PostPololica, on 01 martie 2021 - 14:42, said:

Mai are rost discutia? Am explicat modalitatile de notificare. Factura mea de digi are 2 pagini. La modificarea clauzelor contractuale (de majorare) am avut vreo 4 (deci dublu). Daca nu ti-au trimis notificarea de majorare, da, este culpa lor. Dar daca ti-au trimis acea notificare, prin intermediul facturii (sau a plicului care contine factura), aici e vina ta. In contract este stipulat care sunt canalele de comunicare si timpii de preaviz.
Arata-mi unde scrie ca o factura este CANAL de COMUNICARE.
Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE
Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti.
In loc sa se revolte, stau si ii aplauda.

#17552
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Contractul trebuie sa il respecte clientul nu si operatorul :))

#17553
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View PostMembruAnonim, on 01 martie 2021 - 15:26, said:

Oricum o dam, inclusiv daca revii la ce ai avut tot e o miscare jegoasa, o minciuna sau  cum vrei sa ii zici. E bataie de cap care nu trebuia sa existe.
Da, "experiment" cica. Dar uite ca o luna de la mii, zeci de mii de abonati, 1-2E in plus, si-au facut niste bani. Pe care teoretic nu vor sa-i dea inapoi.
Mai vedem.

View Postclader, on 01 martie 2021 - 15:46, said:

Aici e matematica simpla.Au experiență in ceea ce privește reacția abonaților,au statistici, oferă dreptul de denunțare,sunt total acoperiți legal.
Au făcut niște socoteli si le-a rezultat ca își pot suplimenta veniturile cu câteva sute de mii de eur/luna din acțiunea asta.
Ca nu e frumos față de abonați,e fix 0 pentru ei.
Corect. Au si recunoscut.

Cat despre statistici, FIX asta i-am intrebat la telefon. Au spus "noi nu avem statistici". Sigur! O companie ca Orange nu are statistici.
Pana si un Ghita cu afiliere pe Facebook face statistici si vede unde s-a dat click si unde nu. O minciuna pe fata.

View PostNenea Zap, on 01 martie 2021 - 16:07, said:

Arata-mi unde scrie ca o factura este CANAL de COMUNICARE.
Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE
Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti.
In loc sa se revolte, stau si ii aplauda.
Pana si pe vremuri cand se primea doar factura-n plic, la modificari/contracte/etc, parca erau foi separate.
Nu pe factura in sine, chiar de poate veneau impreuna.

Asa si aici. Trebuia SMS si MAIL separat de factura care anunta concret si clar modificarile si optiunile pentru noi. Asa se asigurau ca vedem si ca procedeaza legal dar si etic.
Dar fix asta s-a evitat.

Oricum, aparent pana sa scriu eu acum doua zile nu se vorbea despre asta. Acum sunt o groaza. Drept dovada ca lumea NU STIA. Orange?

#17554
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Iti dai seama ca persoana de la call center habar n-are de statistici,studii privind reactia clientilor si alte lucruri care au stat la baza deciziei.Nu te-a mintit cu nimic. :)

#17555
4ndr3i-13

4ndr3i-13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,479
  • Înscris: 02.01.2008

View PostCatean, on 01 martie 2021 - 14:31, said:

Restul de operatori sunt praf, soi tehnologic si comercial, din pacate Posted Image  . Cei nemultumiti, puteti trece la YoXo, 14 lei pe luna nelimitat sms/voce si 20GB date.

Pe site la ei e 19 lei si cand mi-am activat luna trecuta tot 19 lei era, cum ai facut sa fie 14 lei la tine?

#17556
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,343
  • Înscris: 01.09.2012

View Post4ndr3i-13, on 01 martie 2021 - 16:49, said:



Pe site la ei e 19 lei si cand mi-am activat luna trecuta tot 19 lei era, cum ai facut sa fie 14 lei la tine?
Pentru ca la yoxo primești banii înapoi pe netul neconsumat

Edited by Alex_23, 01 March 2021 - 16:54.


#17557
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostNenea Zap, on 01 martie 2021 - 16:07, said:

Arata-mi unde scrie ca o factura este CANAL de COMUNICARE.
Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE
Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti.
In loc sa se revolte, stau si ii aplauda.

Nu le iau apararea, dar factura vine printr-un canal, canal care este folosit prin a-ti trimite si alte comunicate. Venirea mea in Orange s-a datorat lipsei de transmitere a facturilor de catre Vodafone. Da, ai citit bine. Cum reclamam ca nu primesc facturile, cum venea. In a treia luna am facut portarea (plecat, in final, cu 3 numere).

Repet: daca poti sa-i trosnesti pentru nerespectarea contractului, insist sa-i reclami.

Ca fapt divers: eu ma "chinui" sa obtin tarife preferentiale la roaming NonSEE si inca il au pe nu in brate. Caz concret: Turcia
  • Orange: 7.14E/MB
  • Vodafone: 0.025E/MB (pechete de 2.5E pentru 100MB)
  • Telekom: 0.06E/MB
  • Digi: 0.0125E/MB
  • Google Fi (operator SUA MVNO): 0.009$ per MB (10$/GB, tarifat similar cu Yoxo), care, apropos, este si tarif national (10$ GB atat in SUA, cat si in restul lumii). La tarifele astea se adauga taxele regionale din statele americane de domiciliu (doar acolo e disponibil, chiar daca e prepaid). Poate ti se pare tariful mare (asa o fi), dar e un exemplu si poate se va tarifa si la noi similar (adica tariful national). In contractul meu, tariful national de date este 1E/200 MB (adica 5E per GB).
Sa-ti amintesc ca MTS Serbia isi factureaza clientii cu 620 dinari pe MB? Asta inseamna 5E. De ce Orange factureaza 10?

Mai calculeaza-ti vorbele putin.

PS: daca mie nu-mi gresesc, nu vad de ce i-as calca in picioare. Tu esti nemultumit, eu sunt multumit. Care dintre noi are dreptate?

#17558
lucext

lucext

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 08.09.2006

View PostPololica, on 01 martie 2021 - 17:01, said:

PS: daca mie nu-mi gresesc, nu vad de ce i-as calca in picioare. Tu esti nemultumit, eu sunt multumit. Care dintre noi are dreptate?

Daca tu ai contact cu Orange, vezi că Orange nu respecta contractele cu alții și nu înțelegi de ce te-ar afecta pe tine macar nu mai spune la alții.

#17559
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,055
  • Înscris: 20.06.2009

View Postclader, on 01 martie 2021 - 15:59, said:

(...) Au informat de schimbare (...)
Cam dă cu virgulă aici...:)
Începînd cu prevederile incluse în propriile documente (Contract abonamente voce, date, TV - art. 7 din Condiții Contractuale de Bază) și continuînd cu ghidul ANCOM, OUG 34/2014 (art. 6) sau Legea 363/2007 (art. 5, 6, 7), cam peste tot se găsesc lucruri care se bat în cap cu „informarea” Orange! Adică na, informarea era despre CONT, nu despre CONTRACT!
Ca să nu mai vorbim că există și un cod de etică, iar principiul călăuzitor este „etica aduce claritate”! Îhî...:)

P.S. Sper că n-am bulibășit link-urile, dar la cît am citit zilele astea n-ar fi de mirare...:)

#17560
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 07.08.2003

View PostCatean, on 01 martie 2021 - 14:31, said:


Restul de operatori sunt praf, soi tehnologic si comercial, din pacate Posted Image  . Cei nemultumiti, puteti trece la YoXo, 14 lei pe luna nelimitat sms/voce si 20GB date.

19 lei. 14 lei dacă nu consumi net deloc.

#17561
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postlucext, on 01 martie 2021 - 17:54, said:



Daca tu ai contact cu Orange, vezi că Orange nu respecta contractele cu alții și nu înțelegi de ce te-ar afecta pe tine macar nu mai spune la alții.

Ceilalți operatori sunt Dumnezeu pe pământ și. Ie îmi scapă? Colegul nostru nu este singurul. Citește-mi posturile anterioare ai sa vezi ca am plecat din Vodafone tocmai ca nu au respectat contractul (articolul cu trimiterea facturii). Anul trecut Orange a închis abonamentele de 5 și 6€, dar a notificat. Acum se pare ca sunt mai multi care reclama ca nu au fost notificați. Adevarul ori e la colegi (nu au notificarea), ori la Orange (a trimis pe un canal acea notificare). La mijloc n-are cum sa fie. Neavând mail sau scrisoare, cel mai probabil loc e factura (lucru pe care l-a făcut Digi anul trecut: au inclus notificarea de majorare in factura, ca pagini separate, dar in același fișier).

Dacă voi considera la un moment dat ca al meu contract nu este respectat, notific rezilierea (cu articol din contract), și apoi portez sau trec pe cartela. Lucruri simple.

PS: dacă stau sa m-a gândesc, am portat doar din cauza furnizorului. Din COSMOTE am plecat și-n cauza faptului ca nu m-a plimbau de la un magazin la altul sa schimb cartela (cartele pe care ar fi trebuit sa sine in stoc), de la Vodafone din cauza facturilor nesosite.

Sa vedem de la Orange care ar fi motivele plecării, dacă va fi plecare.

#17562
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Peste tot sunt probleme, dar când sunt luat de prost fac și eu ce pot sa nu rămân dator🤫. Așa a rămas să testez albaștrii , dar nu acum.
Am terminat ziua cu portarea a doua numere, pe cartela la concurență.
Că sa zic așa, m-am întors la prima iubire😁.
La revedere, Orange.
Bine ne revedem, Antonia😁😁😁.

#17563
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006

View PostPololica, on 01 martie 2021 - 20:11, said:

Ceilalți operatori sunt Dumnezeu pe pământ și. Ie îmi scapă? Colegul nostru nu este singurul. Citește-mi posturile anterioare ai sa vezi ca am plecat din Vodafone tocmai ca nu au respectat contractul (articolul cu trimiterea facturii). Anul trecut Orange a închis abonamentele de 5 și 6€, dar a notificat. Acum se pare ca sunt mai multi care reclama ca nu au fost notificați. Adevarul ori e la colegi (nu au notificarea), ori la Orange (a trimis pe un canal acea notificare). La mijloc n-are cum sa fie. Neavând mail sau scrisoare, cel mai probabil loc e factura (lucru pe care l-a făcut Digi anul trecut: au inclus notificarea de majorare in factura, ca pagini separate, dar in același fișier).

Dacă voi considera la un moment dat ca al meu contract nu este respectat, notific rezilierea (cu articol din contract), și apoi portez sau trec pe cartela. Lucruri simple.

PS: dacă stau sa m-a gândesc, am portat doar din cauza furnizorului. Din COSMOTE am plecat și-n cauza faptului ca nu m-a plimbau de la un magazin la altul sa schimb cartela (cartele pe care ar fi trebuit sa sine in stoc), de la Vodafone din cauza facturilor nesosite.

Sa vedem de la Orange care ar fi motivele plecării, dacă va fi plecare.
Ghici ce?
Am primit si in 2019 sau cand a fost, dar atunci am fost anuntat cu ceva timp inainte si s-au asigurat ca am primit mesajul.
Tura asta au facut-o noaptea ca hotii

#17564
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View PostNenea Zap, on 01 martie 2021 - 20:32, said:

Tura asta au facut-o noaptea ca hotii
Imi copiezi replicile. :lol:

Sa vedem cand imi vor da mail de la sesizare zilele astea, ce vor scrie, si ulterior vorbesc iar cu ei sau ANPC.

#17565
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,843
  • Înscris: 26.02.2010

View Postwantsome, on 28 februarie 2021 - 14:36, said:

Mi se pare incredibil. E un abuz.
Am auzit că s-a trimis notificare în 23 ianuarie cu noua mărire, eram tare curios de ce nu apar încă nemulțumiți. Se pare ca au apărut între timp.

View PostA-ONE, on 01 martie 2021 - 14:23, said:

Pfff....au modificat și în cazul meu unul din abonamente, un ME8 în FUN9. Penibil.Attachment Screenshot_20210301_142058.jpg

Eu am Fun 10 și Orange Me 11 cu 10% reducere. Nu mi s-a modificat niciun abonament.

#17566
sp3dia007

sp3dia007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.09.2009
Orange daca considera că are costuri mai mari poate mari abonamentele. Clientul poate accepta sau nu. Eu am acceptat dar cu condiția să mi se șteargă perioada contractuala că sa pot rezilia daca găsesc ceva mai bun. La ei mărirea e oportună acum când dorește Orange dar și eu voi pleca de la ei când consider eu oportun, nu când vor ei.

Au cam greșit calculul celor 30 de zile ca  februarie are 28. Deci îți schimbă abonamentul au mai sunt 2 sau 3 zile până îi poți notifică că nu ești de acord. Plus că sunt 39 zile de la primirea prezentei. Prezenta ajunge in provincie și după 2 săptămâni de la emitere

Edited by sp3dia007, 01 March 2021 - 22:07.


#17567
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View Postsp3dia007, on 01 martie 2021 - 22:06, said:

Orange daca considera că are costuri mai mari poate mari abonamentele. Clientul poate accepta sau nu.
Absolut! Da!

Dar sa anunte vizibil. Clar. Concret. Din ce in ce, de cand, in ce conditii, si optiunile pe care le avem.
Pe caile clare de comunicare adica MAIL si SMS, trimitand actul aditional si atentionare despre MODIFICARE CONTRACT, nu "informatii de interes despre CONT" ascuns intr-un SMS de factura.

Problema e ca pana pe 26 cand am postat eu nu se vorbea despre asta, drept urmare lumea nu stia si nu am fost anuntati cum ar fi trebuit, altfel nu era acum toata lumea nervoasa.
Asta e problema. Ca daca stiam, era de cacao dar nu facturau ceva mai mare fara sa stim, inchideam abonament, ne gandeam, acceptam, schimbam, era altceva. Dar era macar corect, legal si etic.

Pe cand dupa asa atitudine, cine e nebun sa se lege la cap 12-24 de luni cu ei, ca sa se trezeasca cu cine stie ce alte chestii?! Pe langa comportamentul si cele spuse de cei de la RC, unde clar nu-i interesau ca nu e ok, se stia ca nu e vizibil, ci voiau doar sa faca modificari si sa incerce sa se asigure dpdv legal. Cuvintele lor.

#17568
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,055
  • Înscris: 20.06.2009

View Postd4m4g3, on 01 martie 2021 - 22:15, said:

(...) sa se asigure dpdv legal. (...)
Ceea ce, din punct de vedere personal, nu prea cred că le-a ieșit! Ținînd cont de toate chestiile pe care le-am citit, cu siguranță și ANPC și ANCOM se vor uita puțin chiorîș la explicațiile Orange...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

1 members, 2 guests, 0 anonymous users

razvan79george

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate