Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 28 2024 08:59, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#17390
Posted 22 January 2021 - 15:27
Niciunul din operatori nu implementeaza noile tehnologii la cartele:
|
#17391
Posted 22 January 2021 - 17:39
Pololica, on 22 ianuarie 2021 - 15:27, said:
Niciunul din operatori nu implementeaza noile tehnologii la cartele:
pe vodafone functioneaza acces VoIP pe Skype. Asta vara am facut niste convorbiri cu cineva pe skype direce de pe telefon si nu eram pe wi-fi, eram undeva pe drum pe 3G/4G. |
#17392
Posted 22 January 2021 - 18:53
Și totuși, in 2015 se întâmpla acest blocaj. Nu vorbesc de acum, ci de implementarea la momentul lansării.
Mai spun ca la cartele (parca Orange?) accesul la 4G este tăiat dacă nu exista o opțiune activa? PS: cred ca nu m-am exprimat complet: nu implementează, la început, noile tehnologii. |
#17393
Posted 22 January 2021 - 20:43
Smarty, on 22 ianuarie 2021 - 13:05, said: Ma duc azi si in magazin sa vad ce rezolv daca nu i-au telefonul la liber si trec pe yoxo. |
#17394
Posted 23 January 2021 - 07:26
Next93, on 22 ianuarie 2021 - 14:50, said:
Asa este. Voiam sa mi se ofere la prelungire gen cum au la portare sau macar pe acolo dar nu s-a putut. In Decembrie am luat 2x samsung s20 la ab de 17.5e respectiv 16.5e cu avans 119e per abonament. Din calcule rezulta undeva la 2600 lei telefonul cu tot cu abonament pe 2 ani. Asta da oferta. Doar ca la prelungire vor sa platesc in 2 ani peste 4500 lei pe acelasi telefon si abonament. Nu mersi. Smarty, on 22 ianuarie 2021 - 20:43, said:
Am fost și la magazin. Deși au încercat sa ma ajute, n-au putut. La ei punctele nu se triplează și tot doar cu abonamentul cel mai scump se poate. O sa reziliez și i-au telefonul la liber ce sa fac Edited by bogdangelu, 23 January 2021 - 07:27. |
#17395
Posted 24 January 2021 - 09:58
Tot in decembrie cand le-am portat pe cele 2, am solicitat prelungire la al 3-lea abonament pentru ca expira luna viitoare si ti-am zis oferta de prelungire. La orange la abonament e bine doar sa vii prin portare, sa stai 2 ani si sa iei telefon la oferta de portare apoi sa pleci caci ofertele de prelungire sunt varza daca vrei si telefon.
Edited by Next93, 24 January 2021 - 09:59. |
#17396
Posted 24 January 2021 - 13:03
Orange_helper mă ajuți te rog cu o ofertă de retenție pentru S21 și abonament 5G? Am lăsat în privat detalii.
|
#17397
Posted 24 January 2021 - 13:26
#17398
Posted 24 January 2021 - 15:43
|
#17399
Posted 24 January 2021 - 20:15
Next93, on 24 ianuarie 2021 - 09:58, said:
Tot in decembrie cand le-am portat pe cele 2, am solicitat prelungire la al 3-lea abonament pentru ca expira luna viitoare si ti-am zis oferta de prelungire. La orange la abonament e bine doar sa vii prin portare, sa stai 2 ani si sa iei telefon la oferta de portare apoi sa pleci caci ofertele de prelungire sunt varza daca vrei si telefon. Asta intr-un septembrie cu 39 de grade 😉 |
#17400
Posted 24 January 2021 - 21:51
Stie cineva de ce, orice telefon as alege de pe site la prelungire nu pot sa aleg decat aceste doua abonamente: Smart Plus 25 sau Smart Plus 30?
As vrea sa aleg unul mai mic, nu am nevoie de minute si internet in china/australia etc... Chiar si un abonament fara telefon, tot doar alea doua le pot alege. Sa fie din cauza ca am mai inca 3 luni de contract? Din cate stiu in ultimile 6 luni ai voie sa modifici in sus sau jos abonamentul, asa mi s-a zis cand m-am abonat. |
#17402
Posted 25 January 2021 - 14:47
Vad ca au scos bonusul de 100GB pentru plata facturii. Era frumos sa ramana.
|
#17403
Posted 25 January 2021 - 17:42
|
#17404
Posted 26 January 2021 - 14:43
#17405
Posted 27 January 2021 - 12:58
Am gasit pe web. Nu stiu de ce nu ii vad si in aplicatia mobila.
|
#17406
Posted 28 January 2021 - 12:35
Am fost sunat de la retentie.
Am fost intrebat din start "ce nu va multumeste la actualul abonament?" Pretul. Oferta. Lipsa de interes. Ceva. Evident, fiind in afara perioadei contractuale de 1.5 ani, vreau sa vad daca exista ceva mai bun, mai ieftin, rentabil, o oferta chiar de este de puncte TY (care culmea, ofereau 200puncte pentru prelungire 12luni) sau un discount pe cateva luni. Mi-a fost prezentat abonamentul de 6E fara roaming si cu 6GB de internet, 1000 de minute nationale, nu mersi. Sau unul de 8E care tot ce avea in plus era mai mult net in roaming ceea ce e irelevant mai ales in momentul asta. Dar ce e mai interesant decat lipsa variantelor de oferte, e lipsa de bun simt. In timp ce intrebam daca se poate oferi altceva, precum puncte TY, am fost intrerupt "daca va hotarati ne puteti contacta din nou, la revedere". Si telefon inchis in nas. Sa ma hotarasc la ce, Orange, daca nu ai stat sa raspunzi, oferi, prezinti toate variantele?! Iar un asemenea angajat, dupa o conversatie scurta, ar trebui concediat din start! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users