Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum să cumperi o mașină second-hand ?
Last Updated: May 07 2017 20:56, Started by
ady_chesnoiu
, Jul 18 2009 19:14
·
0
#55
Posted 08 January 2011 - 14:44
multumiri in primu rand initiatorului acestei discutii si informatiilor prezentate
eu cred ca alegerea unei masini 2-nd hand e relativa si depinde in mare masura de pretentiile si starea de spirit a cumparatorului in momentul tranzactiei sau cand s-a hotatrat hotarat sa faca pasul. Din experienta va spun ca la mine daca "m-i s-a pus pata" pa ceva(nu numai masina) nu mai scap si daca stau prea mult sa caut si nu gasesc (in timp util) incep nervii si tot ce e posibil sa fac o alegere proasta, datorita faptului ca nu mai stau sa caut nod in papura in alta ordine de idei : Mihai Cazac, on 27th September 2010, 20:39, said: Kilometrii pot fi dedusi din formula (anul curent - anul de fabricatie ) x 20.000 sau cel putin luata aceasta valoare ca o prima aproximare care trebuie sa concorde cumva cu restul ai dreptate sunt de acord dar cateodata mai exista si exceptii. eu am o masina din 2006, luata de noua, dar datorita faptului ca calatoresc f mult am de abia 60k de km, facuti pa bune cu carte de service la reprezentanta si tot tacamu, problema e ca chiar daca as vrea sa o vand nu se merita datorita pretului pe care l-as lua pe ea. anu' spune totul. Pe multi nu ii intereseaza daca masina arata bine, am exemple o gramada, ei au 2 criterii ... hai 3 mari si late (nu zic ca nu ar conta) : 1-sa fie cat mai noua 2-sa aiba km putini(cum zicea cineva mai devreme asta e si motivul de se dau km trajele inapoi ca pe banda) 3-dotata pana in dinti full plus daca s-ar putea si bineinteles pretul cat mai mic (asta-i lege nu-i criteriu ) cam la asta se rezuma filozofia cumparatorului 2-d hand. la fel cu multe alte produse care se cumpara de noi sau second, camere foto unde singurul criteriu sunt megapixelii si zoomul, nu sensorul, nu mediile de stocare sau cum se face compresia fisierelor..etc, computere unde numai ramu si cu procu conteaza( ma refer la cifre), cateodata si hdd-ul. nu intereseaza pe nimeni (sau pe prea putini) generatia, arhitectura.. silista poate continua la infinit din pacate asta este adevarul, asta vad zi de zi sincer imi face placere sa observ ca ca discutia de p eacest forum nu se rezuma la cele enumerate anterior bravos dragilor ca sunteti altfel si felicitari inca o data mediatorului ca nu a lasat discutia sa degenereze/ va salut |
#56
Posted 12 March 2011 - 19:44
Sint excelente sfaturile,la cumpararea unui auto second hand,insa nu stiu ce sa fac dupa ce am verificat masina(la o prima vedere) si am capatat incredere in vinzator.
Unde ma duc prima data si cum evit sa cumpar o masina furata,sau avariata? Care sint toti pasii? Cu multumiri. Voiam un Opel SH pe motorina,insa am gasit unul pe benzina,din 2008 care corespunde pretentiilor mele. Apoi,m-am gindit ca,daca consumul e mic,la benzina,n-ar trebui sa tin seama atit de mult de tipul de combustibil...nu-i asa? Apoi,cineva mi-a spus ca o fi motorina mai ieftina,insa un motor care functioneaza pe motorina,se intretine mai greu si cu mai multa cheltuiala. Maine ma duc sa o vad,asa ca mi-ar folosi niste sfaturi....urgent |
#57
Posted 26 May 2011 - 10:35
Ford Focus Ghia 1.6 TDCi 110 CP, berlinã – 106.000 Km, an 2006
Motor Duratorq 1.6 L Turbodiesel Common Rail Combustibil: motorina Putere maxima: 110 CP/ 4000 rpm Cuplu Maxim: 270nm Cutie de viteze: Durashift manuala, 5+1 trepte Viteza Maxima: 193 Km/h Consum de combustibil: 4.0 l / 100 km – extraurban 6.0 l / 100 km – urban 5.0 l / 100 km – mixt DOTARI Siguranta si securitate ABS+EBA+TCS Airbag-uri frontale sofer si pasager Airbag-uri laterale sofer si pasager Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile, cu avertizare sonora si luminoasa pentru scaunele fata Inchidere centralizata cu telecomanda Cheie de contact cu imobilizator electronic Sevodirectie hidraulica reglabila in functie de viteza Functionalitate Computer de bord Faruri Xenon cu reglaj electric si functie “Follow me home” Volan din piele in 4 spite reglabil in inaltime + Schimbator viteze din piele Radio CD cu 6 boxe, comenzi audio pe volan + conector multimedia pt surse externe Cotiera centrala fata + spatiu de depozitare Pilot automat + acceleratie / frana pe volan Senzori parcare spate Oglinzi actionate electric + oglinzi make-up stanga – dreapta situate in parasolare Faruri de ceata Scaun sofer rabatabil manual in 4 directii Bancheta spate rabatabila asimetric 2/3 + 3 tetiere spate Torpedou refrigerat Dotari exterior Vopsea metalizata Jante aliaj 16” cu 5 spite + un set de 4 cauciucuri 205/55/16 Roata de rezerva de dimensiuni reduse + trusa legislativa Dotari interior Tapiserie stofa Buzunar spate scaun sofer + pasager Covorase velur fata/spate Detector radar incorporat in plafoniera contact: [email protected] Pret negociabil Attached Files |
#59
Posted 26 May 2011 - 14:34
Motorul ala are 240Nm, nu 270, si viteza maxima 188, nu 193.
Plus pe masina sunt xenoane aftermarket, in faruri cu oglinda. Lua-v-ar carnetul politia! Masina aia nu e Ghia. Astea asa ca o paranteza, sorry de offtopic. |
#60
Posted 30 June 2011 - 14:27
O chestie la care m-am gandit eu desi probabil ca nu am fost primul (dar cred ca inca nu in arsenalul samsarilor) care te poate ajuta sa te orientezi daca masina a rulat mult sau nu este sa verifici uzura cauciucurilor raportata la DOT.
Un nene vinde o masina mai veche sau mai noua. Zice ca in ultimii 3 ani a facut x km, un numar rezonabil sa zicem. Daca cauciucurile au 2 ani vechime si deja sunt uzate nu prea are cum sa fie adevarat ce zice. Invers, daca au 4 ani vechime si nu sunt foarte tocite masina e posibil sa aiba km reali. Daca cauciucurile sunt "de firma", toate 4 din acelasi an e cu atat mai bine. Daca are si factura la ele ca sa nu fie sh luate cu 1 luna inainte e cu atat mai bine. Iarasi, daca masina e destul de noua si cu mai putin de 50.000 de km si nu mai are cauciucurile originale sau sunt fff tocite, ar putea fi iarasi un semn de intrebare. Sunt si situatii care necesita schimbarea cauciucurilor inainte de vreme dar astea sunt exceptii. Edited by undercoverbrother, 30 June 2011 - 14:29. |
#61
Posted 30 June 2011 - 14:32
#62
Posted 30 June 2011 - 14:39
Pai daca iei o masina de 8 ani, are 4 cauciucuri identice nu f uzate, vechi de 4 ani, eventual si factura la ele, masina aia nu ar avea rulaj prea mare. Ce ziceam eu mai sus nu e ceva sigur ca nu exista asa dar se poate corobora cu celelalte "semne" sa-ti faci o parere despre ce rulaj a avut masina daca nu de la inceput, macar in ultimii ani. Daca se mai si potriveste cu cartea service poate fi un plus.
|
#63
Posted 30 June 2011 - 15:06
#66
Posted 04 July 2011 - 22:42
foarte bun topic, insa o masina care sa indeplineasca toate aceste conditii se gaseste cam greu/rar. cred ca ideal ar fi sa existe cat mai multe firme specializate in vanzarea de masini sh (firme serioase nu samsari deghizati) care sa colaboreze cu dealeri auto si care sa ii poata oferi vanzatorului variante noi, iar pentru cumparator sa prezinte si sa asigure garantie... un exemplu bun ar fi AAA NEW KOPEL care fac parte dintr-un grup cu mai multe divizii si care fac toate verificarile in servceurile proprii
|
#67
Posted 16 July 2011 - 19:54
Salutare ! Sunt in cautarea unei masini in Spania. Am maxim 2500 euro disponibili, vreau un euro4. Cam ce masini imi recomandati ? Am observat ca o masina din 2001 cu euro4 de 1.6 taxa este in jut de 300euro si una din 2005 1.6 cu euro4 ajunge pe la 700 . De ce?
Acum ce trebuie sa fac aici ca sa pot sa o inscriu in tara? Ce acte trebuie sa fac? Multumesc ! |
#68
Posted 31 July 2011 - 21:15
Iau in 2 zile o masina SH (ca o a doua masina ) pentru socrul meu si ma intrebam cum sa procedez in privinta documentelor pe care trebuie sa le primesc pentru a nu mai avea batai de cap dupa aceea... am gasit pe net un comentariu" Ca si cumparator, presupunem ca aveti in mana: cheile, talonul, cartea masinii, actul de vanzare-cumparare si fisa de inmatriculare timbrata si stampilata.".
Daca fisa de inmatriculare nu e timbrata si stampilata (asta ar trebui s-o faca vinzatorul in timp util dar poate nu stie ca are un client inopinat care doreste masina) si celelate documente sint ok, pot lua masina? La ce riscuri ma expun ulterior? Daca nu imi trimite fisa ce se intimpla? Nu am luat niciodata masina SH si habar nu am... |
#69
Posted 18 August 2011 - 15:25
danghetau, on 31st July 2011, 22:15, said: Iau in 2 zile o masina SH (ca o a doua masina ) pentru socrul meu si ma intrebam cum sa procedez in privinta documentelor pe care trebuie sa le primesc pentru a nu mai avea batai de cap dupa aceea... am gasit pe net un comentariu" Ca si cumparator, presupunem ca aveti in mana: cheile, talonul, cartea masinii, actul de vanzare-cumparare si fisa de inmatriculare timbrata si stampilata.". Daca fisa de inmatriculare nu e timbrata si stampilata (asta ar trebui s-o faca vinzatorul in timp util dar poate nu stie ca are un client inopinat care doreste masina) si celelate documente sint ok, pot lua masina? La ce riscuri ma expun ulterior? Daca nu imi trimite fisa ce se intimpla? Nu am luat niciodata masina SH si habar nu am... |
|
#70
Posted 26 September 2011 - 15:53
Care poate sa-mi lase si mie un site din anglia, ceva gen mobile.de, cu masini second hand.
|
#71
Posted 07 October 2011 - 12:07
super topic!
stiu ca-n general e valabil si pentru achitizitia de utilitare/dube/van-uri sh, dar am putea elabora ceva mai mult in aceasta privinta? ca acestea-s facute sa alerge mii de km, ca de-aia le-au facut, nu? pe mine unul m-a frapat chestia cu ne-recomandarea targurilor auto! stiu ca acolo pot fi mascate muuulltteeee chestii la masini, dar totusi... de unde altundeva putem achizitiona sh-uri, accesibile ca pret (nu foarte ieftine, astea pica din start! dar nici scumpe, ca mai bine iei noua...), daca nu din targuri? in special cele din afara tarii... nu de alta, dar vin ceva mai dotate, mai echipate, si la 2-3ani vechime, cu un buget in jur de 17-18mii de euro cred ca poti sa iei ceva destul de bun, care sa nu-ti dea dureri de cap...prea mari, nu? daca aveti ceva idei/sugestii/sfaturi, sunt nerabdator sa le citesc! ca am in vedere cumpararea unui van, pana-n 3.5 t, un sprinter sau VW crafter, maxim 3 ani vechime! acum ramane de vazut cand si ce voi gasi sa ne convina! o zi buna! |
#72
Posted 07 October 2011 - 12:21
Cred totusi ca dubele e bine sa fie luate de afara. Daca masinile mici merg in general mai putin la noi si poti gasi multe masini de la primul proprietar cu mai putin de 50.000 de km la 3 ani vechime, la dube nu mai e valabil, fiind folosite la fel de mult si la noi si afara.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users