Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum să cumperi o mașină second-hand ?
Last Updated: May 07 2017 20:56, Started by
ady_chesnoiu
, Jul 18 2009 19:14
·
0
#19
Posted 07 February 2010 - 12:43
#20
Posted 07 February 2010 - 12:46
Pai daca ar fi cum spui tu Paul,nu ar mai fi propietari de sh multumiti de utilajele lor .
Ca mai sunt si plase,sunt peste tot . |
#21
Posted 09 February 2010 - 21:26
Salutare,
Desi s-a mai spus, cred ca merita accentuat: -sa faceti TESTAREA la un service autorizat, chiar pe banii vostri, INAINTE de a cumpara masina. Risti citeva milioane, lucru pe care il faci oricum dupa cumparare(testarea), dar stii despre ce e vorba. Un alt avantaj: - Printre 'tromboane' e la loc de cinste 'DISTRIBUTIA E PE LANT'. Un service, chiar si un magazin de piese auto va pot confirma acest lucru. Diferenta imensa consta in faptul ca o distributie pe lant o schimbi la sute de mii de km, in timp ce la una pe curea te paste la fiecare 50.000 km, de obicei imediat dupa ce ai cumparat-o. O zi buna, S. |
#22
Posted 12 February 2010 - 20:19
Verificati si pedalele masinii, niste pedale mai uzate (cauciucul de pe ele) arata un numar mare de km.
Si intodeauna cand cumparati o masina nu va aratati entuziasmati pe timpul testelor, cu toate ca sunte-ti si va place masina. Vanzatorul va observa asta, si va tine pretul sus. Mai degraba aratati-va putin dezamagiti de masina, pana face-ti targul... Edited by wegviLVGAsdf, 12 February 2010 - 20:20. |
#23
Posted 21 February 2010 - 02:14
wegviLVGAsdf, on 12th February 2010, 20:19, said: Verificati si pedalele masinii, niste pedale mai uzate (cauciucul de pe ele) arata un numar mare de km. -in primul rand felicitari pentru tutorial -in al doilea rand, corect ce zici wegviLVGAsdf, in special pedala de ambreiaj; -in rest ar mai fi uzura schimbatorului de viteze (maciulia), sa nu balangane aiurea sau sa vibreze prea tare ca poate fi probleme cu volanta (inclusiv vibratia puternica a motorului---insa poate fi si de la tamponul uzat al motorului) -volanul sa nu fie prea uzat ca la fel arata nr mare de km ori sa nu trepideze atunci cand iei o groapa, sau atunci cand rotesti volanul stanga-dreapta maxim sa nu se auda un sunet ca o lovitura de "bara" ca pot fi probleme la planetara.. -atunci cand pornesti ac/clima sa nu se auda zgomote ciudate in zona motorului ca pot fi semne de oboseala al compresorului (am patito) -daca ai turbina pe masina sa nu se auda zgomote ciudate la ea ca tot semne de oboseala sunt si...costa mult o turbina noua.. -verifica caderile de putere atunci cand accelerezi in forta, in special atunci cand esti cu sageata aproape de rosu pe turometru. -si in ultimul rand..vezi scrumiera cat de uzata este |
#24
Posted 22 February 2010 - 17:49
donmarcoluciano, on 21st February 2010, 02:14, said: -in primul rand felicitari pentru tutorial -in al doilea rand, corect ce zici wegviLVGAsdf, in special pedala de ambreiaj; -in rest ar mai fi uzura schimbatorului de viteze (maciulia), sa nu balangane aiurea sau sa vibreze prea tare ca poate fi probleme cu volanta (inclusiv vibratia puternica a motorului---insa poate fi si de la tamponul uzat al motorului) -volanul sa nu fie prea uzat ca la fel arata nr mare de km ori sa nu trepideze atunci cand iei o groapa, sau atunci cand rotesti volanul stanga-dreapta maxim sa nu se auda un sunet ca o lovitura de "bara" ca pot fi probleme la planetara.. -atunci cand pornesti ac/clima sa nu se auda zgomote ciudate in zona motorului ca pot fi semne de oboseala al compresorului (am patito) -daca ai turbina pe masina sa nu se auda zgomote ciudate la ea ca tot semne de oboseala sunt si...costa mult o turbina noua.. -verifica caderile de putere atunci cand accelerezi in forta, in special atunci cand esti cu sageata aproape de rosu pe turometru. -si in ultimul rand..vezi scrumiera cat de uzata este -a mea are 260.000 de km, si gasesc de cumparat huse de cauciuc originale pentru pedale, la fel si schimbatorul, e 30 de euro. -probleme la planetare am avut, dar e 70 de euro un cap de planetara noua, deci nu vad asta a fi o MARE problema. -fumez in masina dar scrumez pe geam, deci scrumiera e ca noua. faza e ca multe din ce spuneti voi nu au nicio relevanta in cazul in care doriti sa va cumparati o masina SH. alios24, on 20th July 2009, 20:19, said: sau ca s-a oxidat contactul si airbagul e bine-mersi, am patit-o eu, si nu o data. Mai, daca masina in parc porneste la prima cheie si motorul se invarte rotund, nu scoate fum, klima merge, martorii din bord sunt ok, aceelereaza constant, nu bate nimic ciudat la directie si franeaza bine, imbinarile caroseriei sunt drepte si nu are urme evidente de accident sub capota, masina e ok. Nu fiti paranoici. Pana si faptul ca nu franeaza corect la rece nu inseamna decat ca masina sta de mult, iar faptul ca a fost lovita si reparata nu-i neaparat un lucru rau. Prefer o masina reparata cu cap si multe piese noi in detrimentul uneia "fara accident" dar vai mama ei sub capota si sub ea. De-aici incolo nu mai e de datoria vanzatorului sa va informeze, ca nu toti dealerii sunt mecanici auto, ba chiar multi dintre ei n-au nicio treaba cu masinile. Eu cand merg sa iau o masina, in maxim 20 de minute m-am decis. Dupa peste 200 de masini aduse, din care am luat teapa O SINGURA DATA (s-a spart conducta de apa dupa 300 de km), mi-am dat seama ca verificarea asta ultra-super atenta nu are nici o importanta. Ba mai mult, reusesti sa iriti rau vanzatorul si poti sa-ti iei adio de la un eventual discount. Edited by ztele, 22 February 2010 - 17:55. |
#25
Posted 23 February 2010 - 00:31
ztele, on 22nd February 2010, 17:49, said: -a mea are 260.000 de km, si gasesc de cumparat huse de cauciuc originale pentru pedale, la fel si schimbatorul, e 30 de euro. -probleme la planetare am avut, dar e 70 de euro un cap de planetara noua, deci nu vad asta a fi o MARE problema. -fumez in masina dar scrumez pe geam, deci scrumiera e ca noua. faza e ca multe din ce spuneti voi nu au nicio relevanta in cazul in care doriti sa va cumparati o masina SH. sau ca s-a oxidat contactul si airbagul e bine-mersi, am patit-o eu, si nu o data. Mai, daca masina in parc porneste la prima cheie si motorul se invarte rotund, nu scoate fum, klima merge, martorii din bord sunt ok, aceelereaza constant, nu bate nimic ciudat la directie si franeaza bine, imbinarile caroseriei sunt drepte si nu are urme evidente de accident sub capota, masina e ok. Nu fiti paranoici. Pana si faptul ca nu franeaza corect la rece nu inseamna decat ca masina sta de mult, iar faptul ca a fost lovita si reparata nu-i neaparat un lucru rau. Prefer o masina reparata cu cap si multe piese noi in detrimentul uneia "fara accident" dar vai mama ei sub capota si sub ea. De-aici incolo nu mai e de datoria vanzatorului sa va informeze, ca nu toti dealerii sunt mecanici auto, ba chiar multi dintre ei n-au nicio treaba cu masinile. Eu cand merg sa iau o masina, in maxim 20 de minute m-am decis. Dupa peste 200 de masini aduse, din care am luat teapa O SINGURA DATA (s-a spart conducta de apa dupa 300 de km), mi-am dat seama ca verificarea asta ultra-super atenta nu are nici o importanta. Ba mai mult, reusesti sa iriti rau vanzatorul si poti sa-ti iei adio de la un eventual discount. Pt mine a avut.. normal ca tu din 200 masini nu ti-ai luat teapa pt ca nu le-ai pastrat tu, ci le-au pastrat clientii tai, iar ei au avut de suferit poate dupa ceva timp de la achizitia masinii (logic). Practic tu nu faci decat sa aduci masina in tara si sa o duci direct in targ sau clientului. Eu am facut pana acum chestia asta ca sa fie clientul multumit de mine si pe viitor. Dupa chitcaiala care am mers, mi-am pastrat si eu un A4 model B6 si nici macar dupa 50.000 km in tara nu am avut NICI O PROBLEMA. Deci in concluzie conteaza asta pt CINE VREA SA PASTREZE MASINA, ca pe samsar nu-l intereseaza prea tare daca va muri masina in 10.000 km. Edited by donmarcoluciano, 23 February 2010 - 00:34. |
#26
Posted 28 February 2010 - 17:50
donmarcoluciano, on 23rd February 2010, 00:31, said: Pt mine a avut.. normal ca tu din 200 masini nu ti-ai luat teapa pt ca nu le-ai pastrat tu, ci le-au pastrat clientii tai, iar ei au avut de suferit poate dupa ceva timp de la achizitia masinii (logic). Practic tu nu faci decat sa aduci masina in tara si sa o duci direct in targ sau clientului. Eu am facut pana acum chestia asta ca sa fie clientul multumit de mine si pe viitor. Dupa chitcaiala care am mers, mi-am pastrat si eu un A4 model B6 si nici macar dupa 50.000 km in tara nu am avut NICI O PROBLEMA. Deci in concluzie conteaza asta pt CINE VREA SA PASTREZE MASINA, ca pe samsar nu-l intereseaza prea tare daca va muri masina in 10.000 km. Cat se poate de corect, dar in mare parte am tinut legatura cu clientii. Asadar: golful ala la care s-a spart conducta de apa, dupa reparatie n-a mai prezentat nicio problema majora. mai am un client cu un BMW care l-a rasturnat si facut praf, inca nu stiu din ce cauza, el zice ca nu-i vina lui dar tind sa nu-l cred. avand in vedere ca marea majoritate a clientilor mei sunt cunostinte si rude ale fostilor clienti, eu zic ca nu ma prea insel in ceea ce priveste masinile. |
#27
Posted 05 March 2010 - 09:00
As vrea sa va intreb, daca am gasit o masina pe autovit gata inmatriculata, si ma duc in localitatea cu pricina ca sa ma intalnesc cu detinatorul si sa fac un test-drive. O vad, o testez, imi place.
Dupa ce ii platesc masina tipului, ce taxe/ demersuri ar mai trebui eu sa platesc? |
#28
Posted 22 March 2010 - 19:57
Rugaminte! Aveti idee cat mai dureaza un RAR de la programare pana la inspectia efectiva? Ms.
|
|
#29
Posted 08 April 2010 - 14:42
Salut ...sunt nou in echipa....!
Ce doresc sa va intreb..am 5500 de euro..si vreau sa imi cumpar o masina....am gasit 3 variante care ar fi mai bune dupa parerea mea... 1. Opel astra 2003 break Data inmatricularii: 06/2001, 105,000 km, 101CP (74kW), 1598 cm³.benzina 2.BMW 316 din 2000 Data inmatricularii: 01/2000, 162,000 km, 115CP (85kW), 1900 cm³, benzina 3.Audi A6 break Data inmatricularii: 02/2002, 151,000 km, 180CP (132kW), 2500 cm³, diesel, Ce ma sfatuiti sa-mi cumpar....daca ar fi sa se incadreze in conditiile spuse mai sus..ar ramine doar opelul....dar celelalte 2 merita banii...citi km as putea sa mai fac cu BMW sau audi...pina in 500.000 km?! Va multumesc anticipat! |
#31
Posted 10 April 2010 - 16:47
Salutare tuturor,
Imi doresc de mult o Avensis, si nu ma pot hotara. Voi ce ati alege? 1 > Avensis 2007, 95.000 km, 130 CP / 96 kW, Cilindree: 1990 cm³, diesel, provenienta Franta sau 2 > Avensis 2006, 30.000 km (garantie pana la 100.000), 160 CP / 118 kW, Cilindree: 2200 cm³, diesel, provenienta Bucuresti Dotarile sunt asemanatoare, diferenta de pret nesemnificativ... Avem, pe de o parte, o masina / un motor mai nou, un consum mai mic, o masina rulata in Vest; pe de alta parte, putini km [dar facuti in Bucuresti ], un motor mai mare si de conceptie mai veche; cred ca si ceva garantie... Va multumesc pentru eventuale raspunsuri si sper sa ma ajutati sa ma alatur cat mai curand clubului posesorilor de Toyota Stima, |
#32
Posted 12 April 2010 - 15:29
Buna ziua!
Tin sa precizez ca acest topic este foarte util pentru cei care nu se pricep sau cei care se pricep mai putin. Am o suma de 4000 E si vreau sa achizitionez o masina dar nu sunt sigur ce anume sa iau tinand cont de piese,consum etc. Initial am optat pentru ww Passat 97-01 dar acum ma intereseaza un Fiat Stilo , nu stiu la ce ar trebui sa fiu mai atent dar sa ma incadrez si in bani. Ce sfaturi aveti pentru mine? Multumesc Anticipat. |
#33
Posted 12 April 2010 - 15:35
cimmro, on 10th April 2010, 16:47, said: Salutare tuturor, Imi doresc de mult o Avensis, si nu ma pot hotara. Voi ce ati alege? 1 > Avensis 2007, 95.000 km, 130 CP / 96 kW, Cilindree: 1990 cm?, diesel, provenienta Franta sau 2 > Avensis 2006, 30.000 km (garantie pana la 100.000), 160 CP / 118 kW, Cilindree: 2200 cm?, diesel, provenienta Bucuresti Dotarile sunt asemanatoare, diferenta de pret nesemnificativ... Avem, pe de o parte, o masina / un motor mai nou, un consum mai mic, o masina rulata in Vest; pe de alta parte, putini km [dar facuti in Bucuresti ], un motor mai mare si de conceptie mai veche; cred ca si ceva garantie... Va multumesc pentru eventuale raspunsuri si sper sa ma ajutati sa ma alatur cat mai curand clubului posesorilor de Toyota Stima, In plus, masina este din 2006, garantie canci(este de 3 ani sau 100.000km din cate stiu eu). Motorul de 2,2 d4-d si 150cp este o bijuterie pe masina asta, extrem de rapid si foarte rafinat. Eu pe asta l-as alege. Edited by closchkutza, 12 April 2010 - 15:37. |
|
#34
Posted 26 April 2010 - 10:07
Guch, on 8th April 2010, 15:42, said: Salut ...sunt nou in echipa....! Ce doresc sa va intreb..am 5500 de euro..si vreau sa imi cumpar o masina....am gasit 3 variante care ar fi mai bune dupa parerea mea... 1. Opel astra 2003 break Data inmatricularii: 06/2001, 105,000 km, 101CP (74kW), 1598 cm³.benzina 2.BMW 316 din 2000 Data inmatricularii: 01/2000, 162,000 km, 115CP (85kW), 1900 cm³, benzina 3.Audi A6 break Data inmatricularii: 02/2002, 151,000 km, 180CP (132kW), 2500 cm³, diesel, Ce ma sfatuiti sa-mi cumpar....daca ar fi sa se incadreze in conditiile spuse mai sus..ar ramine doar opelul....dar celelalte 2 merita banii...citi km as putea sa mai fac cu BMW sau audi...pina in 500.000 km?! Va multumesc anticipat! Poti sa fii sigur ca toate au km dati inapoi. Altfel, eu as alege BMW-ul, desi e 318 nu 316, pe 316 e46 au fost doar 2 motoare: de 1.6 102 cp si 1.9 105 cp. L-as alege pentru ca e singurul sedan, combi-urile sunt cumparate cu un motiv, si ala nu e sa cari flori (decat 1/10000 de cazuri). |
#35
Posted 08 May 2010 - 15:22
Salut. Ce ati alege voi din urmatoarele variante: (toate sunt in jur de 4000 euro)
1. Ford Mondeo, 2001, 100.000 km, motor 1.8 benzina, 125 cp 2. Skoda Fabia 2002, 120.000 km, motor 1.4 benzina, 101 cp 3. Fiat Stilo 2001, 150.000 km, motor 1.6 benzina, 103 cp 4. Renault Megane 2004, 155.000 km, 1.6 benzina, 110 cp 5. Opel Astra 2001, 150.000 km, 1.6 benzina, 101 cp |
#36
Posted 08 May 2010 - 15:27
@ionut: asta e un fel de tutorial. De ce nu postezi un topic nou la sfaturi cumparare?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users