Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Cum să cumperi o mașină second-hand ?

- - - - -
  • Please log in to reply
328 replies to this topic

#19
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Postcipaul, on 3rd February 2010, 20:32, said:

Cred ca daca eu as fi vanzatorul si masina ar trece toate testele de mai sus: nu as mai vinde-o.
Cum sa vand asa masina buna ?
Poate ca vrei o masina dintr-o clasa superioara.  :deadtongue:

#20
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,130
  • Înscris: 14.09.2007
Pai daca ar fi cum spui tu Paul,nu ar mai fi propietari de sh multumiti de utilajele lor :) .
Ca mai sunt si plase,sunt peste tot .

#21
timisoso

timisoso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,447
  • Înscris: 12.06.2007
Salutare,
Desi s-a mai spus, cred ca merita accentuat: -sa faceti TESTAREA la un service autorizat, chiar pe banii vostri, INAINTE de a cumpara masina. Risti citeva milioane, lucru pe care il faci oricum dupa cumparare(testarea), dar stii despre ce e vorba.
Un alt avantaj: - Printre 'tromboane' e la loc de cinste 'DISTRIBUTIA E PE LANT'. Un service, chiar si un magazin de piese auto va pot confirma acest lucru. Diferenta imensa consta in faptul ca o distributie pe lant o schimbi la sute de mii de km, in timp ce la una pe curea te paste la fiecare 50.000 km, de obicei imediat dupa ce ai cumparat-o.
O zi buna,
S.

#22
wegviLVGAsdf

wegviLVGAsdf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 21.03.2009
Verificati si pedalele masinii, niste pedale mai uzate (cauciucul de pe ele) arata un numar mare de km.
Si intodeauna cand cumparati o masina nu va aratati entuziasmati pe timpul testelor, cu toate ca sunte-ti si va place masina. Vanzatorul va observa asta, si va tine pretul sus. Mai degraba aratati-va putin dezamagiti de masina, pana face-ti targul... ;)

Edited by wegviLVGAsdf, 12 February 2010 - 20:20.


#23
donmarcoluciano

donmarcoluciano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 15.10.2008

View PostwegviLVGAsdf, on 12th February 2010, 20:19, said:

Verificati si pedalele masinii, niste pedale mai uzate (cauciucul de pe ele) arata un numar mare de km.

-in primul rand felicitari pentru tutorial :)
-in al doilea rand, corect ce zici wegviLVGAsdf, in special pedala de ambreiaj;
-in rest ar mai fi uzura schimbatorului de viteze (maciulia), sa nu balangane aiurea sau sa vibreze prea tare ca poate fi probleme cu volanta (inclusiv vibratia puternica a motorului---insa poate fi si de la tamponul uzat al motorului)
-volanul sa nu fie prea uzat ca la fel arata nr mare de km ori sa nu trepideze atunci cand iei o groapa, sau atunci cand rotesti volanul stanga-dreapta maxim sa nu se auda un sunet ca o lovitura de "bara" ca pot fi probleme la planetara..
-atunci cand pornesti ac/clima sa nu se auda zgomote ciudate in zona motorului ca pot fi semne de oboseala al compresorului (am patito)
-daca ai turbina pe masina sa nu se auda zgomote ciudate la ea ca tot semne de oboseala sunt si...costa mult o turbina noua..
-verifica caderile de putere atunci cand accelerezi in forta, in special atunci cand esti cu sageata aproape de rosu pe turometru.
-si in ultimul rand..vezi scrumiera cat de uzata este  :peacefingers:

#24
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 05.06.2008

View Postdonmarcoluciano, on 21st February 2010, 02:14, said:

-in primul rand felicitari pentru tutorial :)
-in al doilea rand, corect ce zici wegviLVGAsdf, in special pedala de ambreiaj;
-in rest ar mai fi uzura schimbatorului de viteze (maciulia), sa nu balangane aiurea sau sa vibreze prea tare ca poate fi probleme cu volanta (inclusiv vibratia puternica a motorului---insa poate fi si de la tamponul uzat al motorului)
-volanul sa nu fie prea uzat ca la fel arata nr mare de km ori sa nu trepideze atunci cand iei o groapa, sau atunci cand rotesti volanul stanga-dreapta maxim sa nu se auda un sunet ca o lovitura de "bara" ca pot fi probleme la planetara..
-atunci cand pornesti ac/clima sa nu se auda zgomote ciudate in zona motorului ca pot fi semne de oboseala al compresorului (am patito)
-daca ai turbina pe masina sa nu se auda zgomote ciudate la ea ca tot semne de oboseala sunt si...costa mult o turbina noua..
-verifica caderile de putere atunci cand accelerezi in forta, in special atunci cand esti cu sageata aproape de rosu pe turometru.
-si in ultimul rand..vezi scrumiera cat de uzata este  :peacefingers:

-a mea are 260.000 de km, si gasesc de cumparat huse de cauciuc originale pentru pedale, la fel si schimbatorul, e 30 de euro.
-probleme la planetare am avut, dar e 70 de euro un cap de planetara noua, deci nu vad asta a fi o MARE problema.
-fumez in masina dar scrumez pe geam, deci scrumiera e ca noua.

faza e ca multe din ce spuneti voi nu au nicio relevanta in cazul in care doriti sa va cumparati o masina SH.

View Postalios24, on 20th July 2009, 20:19, said:

la toate masinile din VAG, Mercedes, BMW, martorul airbag se stinge ultimul, daca se stinge odata cu restul "becurilor" inseamna ca a sarit airbag-ul

sau ca s-a oxidat contactul si airbagul e bine-mersi, am patit-o eu, si nu o data.



Mai, daca masina in parc porneste la prima cheie si motorul se invarte rotund, nu scoate fum, klima merge, martorii din bord sunt ok, aceelereaza constant, nu bate nimic ciudat la directie si franeaza bine, imbinarile caroseriei sunt drepte si nu are urme evidente de accident sub capota, masina e ok. Nu fiti paranoici. Pana si faptul ca nu franeaza corect la rece nu inseamna decat ca masina sta de mult, iar faptul ca a fost lovita si reparata nu-i neaparat un lucru rau. Prefer o masina reparata cu cap si multe piese noi in detrimentul uneia "fara accident" dar vai mama ei sub capota si sub ea.
De-aici incolo nu mai e de datoria vanzatorului sa va informeze, ca nu toti dealerii sunt mecanici auto, ba chiar multi dintre ei n-au nicio treaba cu masinile.
Eu cand merg sa iau o masina, in maxim 20 de minute m-am decis. Dupa peste 200 de masini aduse, din care am luat teapa O SINGURA DATA (s-a spart conducta de apa dupa 300 de km), mi-am dat seama ca verificarea asta ultra-super atenta nu are nici o importanta. Ba mai mult, reusesti sa iriti rau vanzatorul si poti sa-ti iei adio de la un eventual discount.

Edited by ztele, 22 February 2010 - 17:55.


#25
donmarcoluciano

donmarcoluciano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 15.10.2008

View Postztele, on 22nd February 2010, 17:49, said:

-a mea are 260.000 de km, si gasesc de cumparat huse de cauciuc originale pentru pedale, la fel si schimbatorul, e 30 de euro.
-probleme la planetare am avut, dar e 70 de euro un cap de planetara noua, deci nu vad asta a fi o MARE problema.
-fumez in masina dar scrumez pe geam, deci scrumiera e ca noua.

faza e ca multe din ce spuneti voi nu au nicio relevanta in cazul in care doriti sa va cumparati o masina SH.



sau ca s-a oxidat contactul si airbagul e bine-mersi, am patit-o eu, si nu o data.



Mai, daca masina in parc porneste la prima cheie si motorul se invarte rotund, nu scoate fum, klima merge, martorii din bord sunt ok, aceelereaza constant, nu bate nimic ciudat la directie si franeaza bine, imbinarile caroseriei sunt drepte si nu are urme evidente de accident sub capota, masina e ok. Nu fiti paranoici. Pana si faptul ca nu franeaza corect la rece nu inseamna decat ca masina sta de mult, iar faptul ca a fost lovita si reparata nu-i neaparat un lucru rau. Prefer o masina reparata cu cap si multe piese noi in detrimentul uneia "fara accident" dar vai mama ei sub capota si sub ea.
De-aici incolo nu mai e de datoria vanzatorului sa va informeze, ca nu toti dealerii sunt mecanici auto, ba chiar multi dintre ei n-au nicio treaba cu masinile.
Eu cand merg sa iau o masina, in maxim 20 de minute m-am decis. Dupa peste 200 de masini aduse, din care am luat teapa O SINGURA DATA (s-a spart conducta de apa dupa 300 de km), mi-am dat seama ca verificarea asta ultra-super atenta nu are nici o importanta. Ba mai mult, reusesti sa iriti rau vanzatorul si poti sa-ti iei adio de la un eventual discount.

Pt mine a avut.. normal ca tu din 200 masini nu ti-ai luat teapa pt ca nu le-ai pastrat tu, ci le-au pastrat clientii tai, iar ei au avut de suferit poate dupa ceva timp de la achizitia masinii (logic). Practic tu nu faci decat sa aduci masina in tara si sa o duci direct in targ sau clientului.
Eu am facut pana acum chestia asta ca sa fie clientul multumit de mine si pe viitor. Dupa chitcaiala care am mers, mi-am pastrat si eu un A4 model B6 si nici macar dupa 50.000 km in tara nu am avut NICI O PROBLEMA.
Deci in concluzie conteaza asta pt CINE VREA SA PASTREZE MASINA, ca pe samsar nu-l intereseaza prea tare daca va muri masina in 10.000 km.

Edited by donmarcoluciano, 23 February 2010 - 00:34.


#26
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 05.06.2008

View Postdonmarcoluciano, on 23rd February 2010, 00:31, said:

Pt mine a avut.. normal ca tu din 200 masini nu ti-ai luat teapa pt ca nu le-ai pastrat tu, ci le-au pastrat clientii tai, iar ei au avut de suferit poate dupa ceva timp de la achizitia masinii (logic). Practic tu nu faci decat sa aduci masina in tara si sa o duci direct in targ sau clientului.
Eu am facut pana acum chestia asta ca sa fie clientul multumit de mine si pe viitor. Dupa chitcaiala care am mers, mi-am pastrat si eu un A4 model B6 si nici macar dupa 50.000 km in tara nu am avut NICI O PROBLEMA.
Deci in concluzie conteaza asta pt CINE VREA SA PASTREZE MASINA, ca pe samsar nu-l intereseaza prea tare daca va muri masina in 10.000 km.

Cat se poate de corect, dar in mare parte am tinut legatura cu clientii.
Asadar: golful ala la care s-a spart conducta de apa, dupa reparatie n-a mai prezentat nicio problema majora.
            mai am un client cu un BMW care l-a rasturnat si facut praf, inca nu stiu din ce cauza, el zice ca nu-i vina lui dar tind sa nu-l cred.
            avand in vedere ca marea majoritate a clientilor mei sunt cunostinte si rude ale fostilor clienti, eu zic ca nu ma prea insel in ceea ce priveste masinile.

#27
aliniusb

aliniusb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 417
  • Înscris: 21.01.2006
As vrea sa va intreb, daca am gasit o masina pe autovit gata inmatriculata, si ma duc in localitatea cu pricina ca sa ma intalnesc cu detinatorul si sa fac un test-drive. O vad, o testez, imi place.
Dupa ce ii platesc masina tipului, ce taxe/ demersuri ar mai trebui eu sa platesc?

#28
yio

yio

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 18.01.2008
Rugaminte! Aveti idee cat mai dureaza un RAR de la programare pana la inspectia efectiva? Ms.

#29
Guch

Guch

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.04.2010
Salut ...sunt nou in echipa..:)..!
Ce doresc sa va intreb..am 5500 de euro..si vreau sa imi cumpar o masina....am gasit 3 variante care ar fi mai bune dupa parerea mea...
1. Opel astra 2003 break Data inmatricularii: 06/2001, 105,000 km, 101CP (74kW), 1598 cm³.benzina
2.BMW 316 din 2000 Data inmatricularii: 01/2000, 162,000 km, 115CP (85kW), 1900 cm³, benzina
3.Audi A6 break Data inmatricularii: 02/2002, 151,000 km, 180CP (132kW), 2500 cm³, diesel,
Ce ma sfatuiti sa-mi cumpar....daca ar fi sa se incadreze in conditiile spuse mai sus..ar ramine doar opelul....dar celelalte 2 merita banii...citi km as putea sa mai fac cu BMW sau audi...pina in 500.000 km?!
Va multumesc anticipat!

#30
tudorstan

tudorstan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 14.12.2006
Eu as alege Opel prin prisma faptului ca are kilometrii mai putini,an mai nou,piese mai ieftine in caz ca iti pica ceva si posbil sa fi fost mai putin gonita .

#31
cimmro

cimmro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.10.2007
Salutare tuturor,
Imi doresc de mult o Avensis, si nu ma pot hotara.

Voi ce ati alege?
1 > Avensis 2007, 95.000 km, 130 CP / 96 kW, Cilindree: 1990 cm³, diesel, provenienta Franta
sau
2 > Avensis 2006, 30.000 km (garantie pana la 100.000), 160 CP / 118 kW, Cilindree: 2200 cm³, diesel, provenienta Bucuresti

Dotarile sunt asemanatoare, diferenta de pret nesemnificativ...
Avem, pe de o parte, o masina / un motor mai nou, un consum mai mic, o masina rulata in Vest; pe de alta parte, putini km [dar facuti in Bucuresti ], un motor mai mare si de conceptie mai veche; cred ca si ceva garantie...

Va multumesc pentru eventuale raspunsuri si sper sa ma ajutati sa ma alatur cat mai curand clubului posesorilor de Toyota

Stima,

#32
adytzu_000

adytzu_000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.06.2009
Buna ziua!
Tin sa precizez ca acest topic este foarte util pentru cei care nu se pricep sau cei care se pricep mai putin.
Am o suma de 4000 E si vreau sa achizitionez o masina dar nu sunt sigur ce anume sa iau tinand cont de piese,consum etc.
Initial am optat pentru ww Passat 97-01 dar acum ma intereseaza un Fiat Stilo , nu stiu la ce ar trebui sa fiu mai atent dar sa ma incadrez si in bani.
Ce sfaturi aveti pentru mine? Multumesc Anticipat.

#33
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postcimmro, on 10th April 2010, 16:47, said:

Salutare tuturor,
Imi doresc de mult o Avensis, si nu ma pot hotara.

Voi ce ati alege?
1 > Avensis 2007, 95.000 km, 130 CP / 96 kW, Cilindree: 1990 cm?, diesel, provenienta Franta
sau
2 > Avensis 2006, 30.000 km (garantie pana la 100.000), 160 CP / 118 kW, Cilindree: 2200 cm?, diesel, provenienta Bucuresti

Dotarile sunt asemanatoare, diferenta de pret nesemnificativ...
Avem, pe de o parte, o masina / un motor mai nou, un consum mai mic, o masina rulata in Vest; pe de alta parte, putini km [dar facuti in Bucuresti ], un motor mai mare si de conceptie mai veche; cred ca si ceva garantie...

Va multumesc pentru eventuale raspunsuri si sper sa ma ajutati sa ma alatur cat mai curand clubului posesorilor de Toyota

Stima,
De unde ai tras tu concluzia ca motorul de 2.2 este de conceptie mai veche? Si by the way, motorul de 2.0 are 125cp iar cel de 2.2 are 150cp.
In plus, masina este din 2006, garantie canci(este de 3 ani sau 100.000km din cate stiu eu).
Motorul de 2,2 d4-d si 150cp este o bijuterie pe masina asta, extrem de rapid si foarte rafinat. Eu pe asta l-as alege.

Edited by closchkutza, 12 April 2010 - 15:37.


#34
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 05.06.2008

View PostGuch, on 8th April 2010, 15:42, said:

Salut ...sunt nou in echipa..:)..!
Ce doresc sa va intreb..am 5500 de euro..si vreau sa imi cumpar o masina....am gasit 3 variante care ar fi mai bune dupa parerea mea...
1. Opel astra 2003 break Data inmatricularii: 06/2001, 105,000 km, 101CP (74kW), 1598 cm³.benzina
2.BMW 316 din 2000 Data inmatricularii: 01/2000, 162,000 km, 115CP (85kW), 1900 cm³, benzina
3.Audi A6 break Data inmatricularii: 02/2002, 151,000 km, 180CP (132kW), 2500 cm³, diesel,
Ce ma sfatuiti sa-mi cumpar....daca ar fi sa se incadreze in conditiile spuse mai sus..ar ramine doar opelul....dar celelalte 2 merita banii...citi km as putea sa mai fac cu BMW sau audi...pina in 500.000 km?!
Va multumesc anticipat!

Poti sa fii sigur ca toate au km dati inapoi.
Altfel, eu as alege BMW-ul, desi e 318 nu 316, pe 316 e46 au fost doar 2 motoare: de 1.6 102 cp si 1.9 105 cp. L-as alege pentru ca e singurul sedan, combi-urile sunt cumparate cu un motiv, si ala nu e sa cari flori (decat 1/10000 de cazuri).

#35
ionut_kriminal

ionut_kriminal

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.01.2009
Salut. Ce ati alege voi din urmatoarele variante: (toate sunt in jur de 4000 euro)

1. Ford Mondeo, 2001, 100.000 km, motor 1.8 benzina, 125 cp
2. Skoda Fabia 2002, 120.000 km, motor 1.4 benzina, 101 cp
3. Fiat Stilo 2001, 150.000 km, motor 1.6 benzina, 103 cp
4. Renault Megane 2004, 155.000 km, 1.6 benzina, 110 cp
5. Opel Astra 2001, 150.000 km, 1.6 benzina, 101 cp

#36
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
@ionut: asta e un fel de tutorial. De ce nu postezi un topic nou la sfaturi cumparare?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate