Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
recarosare auto
Last Updated: Feb 08 2010 11:31, Started by
gasteruu
, Jul 10 2009 16:07
·
0
#1
Posted 10 July 2009 - 16:07
salutare as dori si eu sa imi spuneti in ce consta o recarosare auto pentru ca am un Opel vectra din 92 si s-a cam "rablagit" as dori sa cumpar alt opel vectra din germania care sa arete destul de bine de la nr de km la starea de functionare pt ca masina cea bina sa treaca in locul celei vechi fara o alta taxa de inmatriculare pt cine se pricepe scuze daca nu m-am exprimat corect
|
#2
Posted 10 July 2009 - 20:42
Ce vrei tu sa faci e ilegal.
Ps. pragu dreapta fata si motor. |
#4
Posted 11 July 2009 - 01:13
Legal e mult prea multa bataie de cap:
1. Caroseria "noua" trebuie sa fie cu cel putin 2 ani mai noua decat cea veche, altfel nu ti se aproba recarosarea. 2. Trebuie sa ai acte doveditoare ca seria respectiva de caroserie nu apartine vreunei masini inmatriculate. 3. Recarosarea trebuie facuta intr-un service autorizat Opel. 4. Trebuie sa treci pe la RAR pentru identificarea individuala si modificarea pe cartea de identitate. Pe scurt. multa bataie de cap. Varianta simpla: Dai mocheta jos, tai bucata cu seriile si o pui pe cealalta caroserie. Acoperi urmele taieturilor/sudurilor (cu putin chit si antifon se rezolva pe dedesupt, deasupra se pune mocheta la loc si e ca noua ). Apoi muti motorul de pe caroseria veche pe cea noua si gata. Prima varianta este cea legala... birocratie la greu + multi nervi si bani cheltuiti. Varianta a 2-a te costa mult mai putin + ca nu mai trebuie sa treci pe la RAR sa dai cu subsemnatul. |
#6
Posted 11 July 2009 - 17:25
motorul se poate schimba fara probleme. tot ce ai nevoie e de o factura doveditoare ca ai cumparat de undeva sau de la cineva motorul si un deviz de reparatie intr-un service autorizat ca ti-ai schimbat motorul. ATENTIE: motorul trebuie sa fie identic, acelasi cod. cu partea de caroserie, nu cred ca faci mare branza cu ea, mai degraba gasesti un mester bun care sa scape de rugina (taiat+sudat), si vopsita bine masina, o scoti ca noua.
eu cunosc un Opel vectra din '92: era varza, unde oprea masina in oras, ramanea pe jos rugina. prin metoda taiat+sudat o iesit masina bijuterie, pe deasupra o vopsit-o si un negru foarte fain. |
#7
Posted 08 February 2010 - 11:31
DarkAngelBv, on 11th July 2009, 01:13, said: Legal e mult prea multa bataie de cap: 1. Caroseria "noua" trebuie sa fie cu cel putin 2 ani mai noua decat cea veche, altfel nu ti se aproba recarosarea. 2. Trebuie sa ai acte doveditoare ca seria respectiva de caroserie nu apartine vreunei masini inmatriculate. 3. Recarosarea trebuie facuta intr-un service autorizat Opel. 4. Trebuie sa treci pe la RAR pentru identificarea individuala si modificarea pe cartea de identitate. Pe scurt. multa bataie de cap. Varianta simpla: Dai mocheta jos, tai bucata cu seriile si o pui pe cealalta caroserie. Acoperi urmele taieturilor/sudurilor (cu putin chit si antifon se rezolva pe dedesupt, deasupra se pune mocheta la loc si e ca noua ). Apoi muti motorul de pe caroseria veche pe cea noua si gata. Prima varianta este cea legala... birocratie la greu + multi nervi si bani cheltuiti. Varianta a 2-a te costa mult mai putin + ca nu mai trebuie sa treci pe la RAR sa dai cu subsemnatul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users