Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

HONDA RIDGELINE

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
gigiBABA

gigiBABA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2008
da ,motoAREL mici nu neaparat consuma si putin, fata de alt motor mai mare la fel,pentru ca distributia este calculata la aceiasi greutate de caroserie,scade doar forta ,caii putere ,sau creste daca e mai mare, dar nu neaparat si consumul. si mai este ceva,...uzura, motor mai mare, uzura mai mica,viata mai lunga,,,de exemplu.. am la o masina un motor de 5,2L si 300,000 km fara nici o reparatie,si alta de 2L si la fel km, dar e gata,scoate fum,bate,transmisia schimbata,compresie mica,consuma ulei....si inca ceva,costul de fabricatie creste cu marimea motorului,mai nou,au bloc motor de aluminiu,si sint mai usoare.
e nasol cu taxele astea la masini in RO,sau EU.poate o sa se termine vre-o data,dar nu cred,de acolo mai suge si guvernul,si nu inteleg de ce 18% TVA, pentru o necesitate, nu un lux,acum in zilele astea  ai nevoie de o masina,pentru transport, indiferent cum este ea,si te mai si obliga sa cumperi mai noi, ca poluarea,,,etc...parerea mea ca guvernele nu lucreaza in ajutorul cetateanului, doar ca sa iti ia mai multe taxe,si sa te impinga la mai multa munca,pentru ca este un lant continuu, legat bine intre ele .aici am platit 8% la achizitia unei masini, nu este taxa federala la masini, doar taxa locala,deci depinde in ce oras traiesti,si fiecare isi impune taxa asta locala ,primaria,acolo se duc banii astia,si nu creste mai mult de 8-12%.si asta e tot .mai este taxa de strada 42$ anual. ce te omoara cel mai mult este asigurarea la masina,in functie de istoria condusului tau, creste sau scade,de exemplu ,daca nu ai amenzi de viteza in ultimii 2 ani,platesti aproape 50$ pe luna, dar daca ai probleme cu viteza,sau accidente,sau esti adolescent, 100-350$ pe luna,,   pericol public. baga gaz....!!!!! :coolspeak: :coolspeak: :coolspeak: ;) ;) ;)

#20
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
Aici se plateste 19% TVA (deocamdata, ca poate le vine vreo idee) pentru fiecare bun sau serviciu pe care il cumperi. Cu alte cuvinte de vis. Iar in Europa, masina a fost considerata intotdeauna un lux si taxata ca atare.
Numai ca legile sint facut de habarnamisti, nu de specialisti intr-un domeniu sau altul si rezultatele se vad.

#21
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
GigiBaba, faina jucaria, sa-ti traiasca ;)

doua mici comentarii:
1. inlocuieste vtech cu VTEC (fara liniutze, h-uri etc)
2. Ai schimbat doar filtrul de aer, sau toata admisia? In nici unul din cazuri, castigul nu e nici pe departe 50CP, poate 5CP ar fi o cifra mai realista. Ca avantajul unei admisii aftermarket poate fi exploatat mai bine facand si alte modificari, e altceva... Nu te uita dupa tot ce zic ei prin brosurile de prezentare, ala-i marketing ;) O admisie de firma (Injen, AEM, K&N) pe o Acura TSX (200CP) aduce un castig teoretic de 7-10CP (iar practic, pe dyno, de ~5CP), ma indoiesc ca pe un truck de 270CP ar scoate o crestere de 5-10 ori mai mare.

P.S. E motorul de 3.5 de pe Acura RL / Honda Legend? Suna bestial la 6000 rpm....

Edited by cryo, 20 June 2009 - 09:23.


#22
gigiBABA

gigiBABA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2008

View Postcryo, on 20th June 2009, 09:17, said:

GigiBaba, faina jucaria, sa-ti traiasca ;)

doua mici comentarii:
1. inlocuieste vtech cu VTEC (fara liniutze, h-uri etc)
2. Ai schimbat doar filtrul de aer, sau toata admisia? In nici unul din cazuri, castigul nu e nici pe departe 50CP, poate 5CP ar fi o cifra mai realista. Ca avantajul unei admisii aftermarket poate fi exploatat mai bine facand si alte modificari, e altceva... Nu te uita dupa tot ce zic ei prin brosurile de prezentare, ala-i marketing ;) O admisie de firma (Injen, AEM, K&N) pe o Acura TSX (200CP) aduce un castig teoretic de 7-10CP (iar practic, pe dyno, de ~5CP), ma indoiesc ca pe un truck de 270CP ar scoate o crestere de 5-10 ori mai mare.

P.S. E motorul de 3.5 de pe Acura RL / Honda Legend? Suna bestial la 6000 rpm....
ai dreptate cu VTEC ,asa se scrie ,a fost din viteza....v-tech...vtech
alta modificare nu am facut,are deja evacuarea de 8 cm,si sincer a cistigat in putere, se cunoaste, nu 50 cai ,dar sigur vre-o 20

Edited by gigiBABA, 20 June 2009 - 17:19.


#23
gigiBABA

gigiBABA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2008
nu stiu daca este motorul de pe ACURA, este 3,5L V6 si se pare ca este racing engine, turatie mare, forta, sistemul de aprindere este altfel, ca sa ajungi la buji iti trebuie o tubulara lunga,prelungitor de 30 cm , sint foarte jos,in motor

Edited by gigiBABA, 21 June 2009 - 15:20.


#24
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
sa-ti traiasca utilaju', si tu pe linga el ! :) pune te rog mai multe poze, inca n-am vazut asa ceva pe drumuri.

#25
gigiBABA

gigiBABA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2008

View PostSkizo, on 27th June 2009, 18:09, said:

sa-ti traiasca utilaju', si tu pe linga el ! :) pune te rog mai multe poze, inca n-am vazut asa ceva pe drumuri.
te intereseaza ceva anume?spune ca sa fac poze

#26
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
nu, am vazut pozele pe care le-ai pus deja. vroiam mai multe poze de exterior. foarte tare masina ! oricum, e pacat s-o bagi prin padure, cel putin deocamdata.
masina asta te va tine o viata.

Edited by Skizo, 29 June 2009 - 00:02.


#27
gigiBABA

gigiBABA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2008

View PostSkizo, on 29th June 2009, 01:00, said:

nu, am vazut pozele pe care le-ai pus deja. vroiam mai multe poze de exterior. foarte tare masina ! oricum, e pacat s-o bagi prin padure, cel putin deocamdata.
masina asta te va tine o viata.
sa speram

Attached Files

  • Attached File  035.JPG   1.59MB   101 downloads
  • Attached File  037.JPG   4.01MB   117 downloads


#28
PROHOUSE

PROHOUSE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 12.01.2010

View PostgigiBABA, on 29th June 2009, 18:58, said:

sa speram
regina 2006 expo USA, TRACTIUNE integrala permanenta cu tractiune assist permanenta, antiderapaj  pe toate rotile,blocaj roti  electronic pentru iesire din gropi sau tractiune pentru a trage pe altcineva din noroi sau gropi, frine asistate . remorcare recomandata 2 tone. fara axe pe fata sau spate,suspensie independente pe toate rotile, ce vreti mai mult? 250-270 cai putere, 8000 turatii max. consum ,,,depinde cum ai piciorul

caroseria compacta (nu din bucati) blocaj tractiune la rasturnare

Edited by PROHOUSE, 14 January 2010 - 01:50.


#29
stefaniordan

stefaniordan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 23.12.2009
Salutare,

Sa o stapanesti sanatos si sa faci cat mai multe drumuri cu ea.
Din pacate nu sunt de acor cu o afirmatie care a fost facuta pe acest topic, legata de suprematia Ford.
Camionetele din Seria F de la ford sunt camionete de munca, pe cand Honda Ridgeline este o camioneta de clasa medie, bazata pe platforma lui Honda Pilot, care nu are nici pe departe capacitatile de tractare si de sarcina utila pe care le au seria F de la Ford.
Honda Ridgeline face parte din aceeasi categorie cu Chevrolet Avalanche si au foat create pentru un uz mai degraba "civil" decat pentru munca.

#30
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
F-150 ar capacitate de tractare foarte mare si este extrem de confortabila la drum sau in off orad.

Nu degeaba este cel mai bine vandut autovehicul din SUA. Resul pickupurilor sunt F-wanabe. :deadtongue:

#31
PROHOUSE

PROHOUSE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 12.01.2010
nu vorbeam de o masina de munca, vorbeam de o masina cu multe capacitati si care te bucura cind o conduci prin capacitatile sale, in afara ca Honda ridgeline nu poate sa care ca un Ford f150 in bed,in cutia din spate ,adica... poate sa tracteze o remorca la fel de mare la greutate ca si un ford. este cel mai bine vindt fordul pentru ca este si mai accesibil si se foloseste mult la munci. e pacat sa bagi o honda la munca care pretul incepe de la 32,000$ si mai usor un ford care incepe de la 18,000$. honda ridgeline a fost creata ca sa imbine masina mica si cea mare,cu multe posibilitati de off road, pentru vacanta,si de carat o motocicleta sau atv,sau o barca. este buna pe linga casa, la orice..   tinuta pe sosea nu se compara cu un f 150, se conduce ca o masina mica de usor si simplu. pentru munca eu am doge pick up truck. pentru nevoi mai usoare am doge van, iar pentru fan simbata si duminica ,am HONDA RIDGELINE .  :P

#32
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Posibil sa fie cum spui tu dar, am condus F250 7,3D, F450 7.3D echipare standard, adevarate masini de tractare, cred ca stii de la cat porneste pretul si un F150 5.4 King Ranch, 2006.


Pe asta din urma l-am condus putin in offroad, a vazut ceva namoare, dar si pe sosea. Sincer, Honda nu am condus.

Dar camioneta asta e absolut incantatoare. Are confort si lux de limuzina, putere si capacitati de tractare si off road demne de un camion.

#33
PROHOUSE

PROHOUSE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 12.01.2010
F 150 DIESEL, sau bezina, nu are ce are o Honda ridgeline, doar ca poti sa cari mai mult cu ea,in rest este un pickup track normal,ca si celelalte,DODGE,CHEVROLET,NISSAN,TOYOTA.  si F 450 off road nu am vazut. ala e camion deja. poate 350 sa fie off road, dar nu cred, e prea greu,sint facute pentru tractare,pentru munca, nu pentru fun

#34
PROHOUSE

PROHOUSE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 12.01.2010
:coolspeak:

#35
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View PostPROHOUSE, on 17th March 2010, 17:03, said:

:coolspeak:

F150 este doar cu motor pe benzina. Diesel de la F250 in sus.

Si, DA, ai dreptate F150 nu are ce are Honda. :peacefingers:

http://www.fordvehic...hotos/interior/
http://automobiles.h...ior-photos.aspx

Fordul este la ani lumina fata de Honda.

#36
PROHOUSE

PROHOUSE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 12.01.2010

View PostX-plane, on 21st March 2010, 14:21, said:

F150 este doar cu motor pe benzina. Diesel de la F250 in sus.

Si, DA, ai dreptate F150 nu are ce are Honda. :peacefingers:

http://www.fordvehic...hotos/interior/
http://automobiles.h...ior-photos.aspx

Fordul este la ani lumina fata de Honda.
adevarul este ca Ford este de mult timp pe piata cu pick upuri  si sint chiar bune ,au fost preferate pentru ca sint durabile dar ...de citiva ani au iesit pe piata si alte marci ca : Toyota Nissan si honda care au scos si ei pick upuri  foarte performante ca de exemplu: TOYOTA TUNDRA SI NISSAN TITAN care sint mult mai mari decit ford 150 si chiar mai bune. consumatorii au trecut la aceste marci pentru ca sinnt foarte performante si usor de intretinut in timp.consumul de benzina a fost primul motiv.dar aceste pick up uri sint alese mai mult pentru lucru avind o capacitate mare la incarcare.HONDA a venit in 2006 cu acest model pe piata ca sa imbine masina de fiecare zi pe care o conduci si sa te ajute si pe linga casa la carat cite ceva ,plus pentru fan off road au pus pe masina mai multe sisteme,pe care nu le-am intilnit la alte masini off road sau 4x4. Poti pune ATV ul sau 2 motociclete pe ea si tragi si o remorca pe dealuri sau o rulota pentru duminica pe dealuri si noroaie, cu 5 persoane chiar daca e zapada , se comporta foarte bine cu tractiunea assist pe toate rotile si suspensie independenta, iar motorul vtec 3,5 este chiar destul pentru cei 250 cai putere, nu mai spun de consum ca este cit al unui van de familie sau SUV.este o placere sa o conduci se comporta foarte bine la drum,raspunde la comenzi si manevre mai bine ca orice 4x4 permanent datorita sistemului de transmitere a tractiunii pe toate rotile.chiar se simte atunci cind ai nevoie mai multa putere pe rotile din spate, sau pe fata sau chiar o singura roata. pe zapada este fun sa o conduci

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate