Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina cumparata in Germania
Last Updated: Feb 21 2008 00:18, Started by
Materium
, Apr 13 2005 19:37
·
0
#19
Posted 14 April 2005 - 17:20
Yep, cautati TVA deductibil - (vat claimable), adica autohaus, in felu' asta mai micsorezi pretu cu vreo 13%, si nici nu iei tzeapa cu smenarii romani (tva-ul e 16% din pretul de baza: exemplu - masina 10.000, la care adaugi 1.600 tva. => pret final 11.600 -> 1600=13% din pretul final)...
Dincolo de asta, ce am auzit eu: cam 200e actele acolo (asigurare si numere provizorii) + 100e combustibil inapoi. |
#20
Posted 14 April 2005 - 18:46
e cam 200-250 euro costul actelor. 100 euro combustibil ? nu e obligatoriu. daca imi aduc un m3 bag de 3-400 euro
|
#21
Posted 14 April 2005 - 20:36
kador, on Apr 14 2005, 09:20, said: Daca esti un simplu om...fara firma...mai adaugi la masina cumparata in jur de 1700 EURO (aici ma refer la DIESEL) - TVA si inca vreo 400 EURO drumul pana in GERMANIA. Daca ai firma..e simplu...deduci TVA-ul... adica recuperezi cei 1700 EURO. Nu ai firma...atunci mai bine o aduci pe firma unui prieten. Deci pretul din GERMANIA + drumul dus-intors(benzina) + 100 EURO taxe acolo + 10 mil accize la vama si gata...asta e pretul. kador, esti sigur de ceea ce spui? Nu sunt expert la adus masini din-afara, dar din cate stiu TVA-ul lor (MWSt) ti-l deduci indiferent ca esti om simplu sau o aduci pentru firma ta! Important este ca vanzatorul sa fie firma! Ca sa poata sa-ti factureze TVA-ul lor. Mai mult, este o greseala sa-ti aduci masina in Ro pe firma: te incarci cu 19% cand o vei vinde, bani pe care va trebui sa-i dai statului cu exceptia situatiei in care firma ta nu e platitoare de TVA |
#22
Posted 14 April 2005 - 23:35
NostraDamnUs, on Apr 14 2005, 21:36, said: kador, esti sigur de ceea ce spui? Nu sunt expert la adus masini din-afara, dar din cate stiu TVA-ul lor (MWSt) ti-l deduci indiferent ca esti om simplu sau o aduci pentru firma ta! Important este ca vanzatorul sa fie firma! Ca sa poata sa-ti factureze TVA-ul lor. si eu stiam la fel |
#23
Posted 14 April 2005 - 23:51
Mai ce ma intereseaza pe mine este ce ma asteapta in tara. Adica cand ajung cu ea in vama. Ce taxe sunt? Ce valoare au ele? Deci cat este taxa vamala? Ce accize sunt si care e valoarea lor? La inmatriculare ma costa mai mult decat una cumparata din tara? (Personal nu vad de ce) Rovinieta indiferent de masina tre sa o platesc. La fel si inmatricularea. Nu prea ii vad pe cei de la Dacia sa imi inmatriculeze Loganul doar ptr ca am luat varianta full optiones. La varianta low end nici atat. Stiti ce iad e sa stai in service la Dacia?? (De Matiz nu stiu, nu am fost). Pentru o verifcare tehnica stai cel putin o ora inainte sa iti bage masina in service (desi ai programare) apoi o verificare plus un schimb de ulei si de filtru mai faci doua ore. Asta ptr ca ai masina in garantie si nu poti sa te duci in alta parte. Ah si iti convine nu it convine se foloseste ulei si filtru de la ei deci scoti din buzunar 1800 000.
Deci ma intreseaza exclusiv taxele pe care trebuie sa le platesc ptr ca aduc masina in tara, nu si pentru ca imi i-au masina. Cat despre clapa pe care pot sa o iau nu vreau sa va jignesc dar nu aveti de unde sa stiti. Eu voi fi acolo, asta e riscul daca vreau masina din afara. Crede-ti ca in targurile de masini de la noi sunt ingeri ce vor sa te faca fericit? Iar despre metoda asta de a-ti lua masina ea functioneaza in conditiile in care pentru o masina 2001 ti se cere 10 000( ca doar cel care o vinde nu o castiga nimic). @ Tyby pai acum cred ca e data viitoare. Te rog zi-mi care-i balciul daca stii. Partea asta ma intreseaza enorm. Daca e profitabil sau nu voi decide singur. Edited by Materium, 14 April 2005 - 23:58. |
#24
Posted 16 April 2005 - 02:02
pai vama nu e fixa la nici o masina sefu. se calculeaza in functie de sistemul euro sau nu , dupa aia capacitatea cilindrica , ce-i peste 2500cm3 te omoara. si intre diesel si benzina, iar apoi, toate astea se aplica la valoarea din catalog a masinii (catalogu il au romanii si ei stabilesc valorile) + tva.
|
#25
Posted 18 April 2005 - 10:26
Jarrive...zicea unul ca fiecare om are o limita a lui...mai multe nu spun ...sunt aici pt ca as vrea sa-l ajut pe materium..si nu ca sa te fac pe tine sa intelegi cate ceva
Tyby...ai destula dreptate. Pe site greu gasesti sa-ti convina pretul. Trebuie sa ai pe cineva in Germania sa te ajute. Un FOCUS ..combi...a adus un vecin cu 5000 EURO in iunie anul trecut. A cautat 4 zile dupa el.Deci exista...daca ai rabdare. Matizul e MAtiz...dar la Logan ma gandeam la varianta full... Clar ca la banii aia 5-6000 nu poti lua Passat / AUDI.cu EURO 3. Dar la 8000 gasesti ceva pe benzina la km putini. ZIcea careva de masina de 300.000 km...la bani putini. F adevarat...dar nu a economisit la cumparare atat cat va cheltui s-o-ntretina. Or fi toate bune la ea...dar la km astia deja incep sa faca figuri turbina / pompa de injectie / injectoare/ uzura la pistoane etc etc. La km astia nu e recomandabil sa o iei...decat daca mai dai 1200 - 1500 EURO si mai iei si un motor intreg sa-l ai de schimb ...si atunci merge. Pentru cine are dubii cu EURO3 va ajut eu cu un link...de fapt va ajuta RAR: http://www.rarom.ro/euro3.html materium...taxele s-o aduci in tara nu sunt fixe. Depinde capacitate, vechime, valoare de catalog, carburant. In nici un caz nu treci de 2000 EURO!!!! Am zis...un TDI 1.9 cmc an 2000 ...passat = 1700 EURO. La GOLF 4 1.9 TDI la fel. La benzina poate scade sub 1500 EURO, asta nu stiu. Edited by kador, 18 April 2005 - 10:30. |
#26
Posted 18 April 2005 - 10:45
sa mor eu daca nu sunteti culmea! aproape toti cei care posteaza pe aria "Auto" (inclusiv eu I guess .. )
omu nu intreba daca v-ar comveni sa va luati masina din germania. sau daca ati da loganul pe un sh d-afara. Omul a intrebat cat il costa sa o aduca. Dupa ce afla, vede el daca ii comvine sau nu, ce tot ii dati atata cu " nu-i convenabil sa aduci d-afara" sau " e afacere frate" VORBITI IN CIFRE! deci stie careva unde se gasesc niste grile cu taxele vamale, accize in functie de euro/ cilindree? |
#27
Posted 18 April 2005 - 11:17
Sper sa-ti fie/ sa va fie de folos :
http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php Edited by kador, 18 April 2005 - 11:20. |
#28
Posted 18 April 2005 - 11:22
kador, on Apr 18 2005, 11:17, said: scurt si la obiect. multumiri! |
|
#29
Posted 18 April 2005 - 11:41
add...sa traiesti si sa ai noroc.
Trebuia sa-ti dea Jarrive linkul ca m-a cam facut nepriceput in domeniu dar sunt aici si incerc sa ajut...el nu stie decat sa faca pe desteptul fara argumente. ma rog... am avut marea surpriza sa vad ca la Plata in LEASING taxele sunt fff mici ceea ce ma duce cu gandul ca firma de leasing care iti aduce masina deduce TVA-ul. Pt mai multe lamuriri e bine sa intrebam la o firma de LEASING. De aceea exista valoare reziduala...e valoarea la care va ajunge masina in momentul in care termini de platit LEASING-ul. La aceasta valoare reziduala vei plati ca persoana fizica taxele...si valaore reziduala e fff mica in comparatie cu valoare ce trebuie platita la integral. Asa ca la acest capitol rog pe cineva care stie sa ma/ne lamureasca..sau daca cineva afla intre timp..sa posteze si pt noi ...NECUNOSCATORII!!!! |
#30
Posted 18 April 2005 - 15:11
Vedeti ca in tabelul de pe site NU SUNT ACTUALIZATE accizele...
Deci unde e 4.5% la diesel cred ca ar trebui sa fie vreo 5.5% |
#31
Posted 20 April 2005 - 12:36
Jarrive...ce inseamna in limbajul tau "smenuite"?????????????
pe mine ma cam depasesc expresiile tale...nu prea inteleg la ce te referi. Daca nu au seria schimbata...ceea ce sigur nu se intampla la o masina sub 20.000 EURO in Germania pusa pe site...atunci as vrea sa inteleg alte modalitati de a le smenui. Eu unul nu mai stiu nici una atat timp cat kilometrii de pot verifica si restul problemelor se vad fie pe tester fie cu ochiul liber!!! |
#32
Posted 20 April 2005 - 14:29
Cum se pot verifica kilometrii? Altfel decat analizand "uzura" bordului/scaunelor/volanului?
|
#33
Posted 20 April 2005 - 14:33
Crezi ca aia nu cumpara masini lovite si le repara??? Sau ca nu dau kilometrajul inapoi? Sau trebuie sa fim creduli?
Aia cu maneta si scaunele e cea mai buna... |
|
#34
Posted 21 April 2005 - 07:16
Jarrive, on Apr 14 2005, 10:26, said: kador.. cate masini ai adus tu dragutule? dragule daca nu stiai afla acum.... MUUULTE masini de pe mobile sunt smenuite. lasa omu in pace cu prostiile tale. Si acum ca deja m-am saturat sa incerc sa te readuc cu picioarele pe pamant (probabil nu am pe cine) inchei aici cu un sfat pt tine Jarrive: nu-i subestima pe cei care vor sa ajute si nu-i scuipa in cap pe altii daca nu stii despre ce vorbesc!!! |
#35
Posted 21 April 2005 - 07:53
Bun. Dupa ce ai tinut pledoaria asta de final te rog frumos sa lasi oamenii astia in pace cu ineptiile tale. Cine vrea sa cumpere o masina de pe mobile.de trebuie sa stie cateva reguli. Nu le-ai expus pentru ca habar n-ai. Si mai lasa-ma cu verificatu tau "bebesc", cu "motor la schimb" si alte elugubratii de internaut.
|
#36
Posted 21 April 2005 - 08:12
Nu sunt un as in chestii deastea dar incerc din nou sa ajut!!!
Scaunele si schimbatorul sunt foarte relative in determinarea nr de kilometrii ai masinii. Oricine poate schimba husele...sa rearanjeze putin scaunul / tapiteria...sa schimbe manerul/chestia aia de piele de la schimbator...etc. Deci astea nu sunt deloc concludente. Acum sa ne referim la mobile.de. Un site german unde legea este lege. Unde un fals in acte e de rau. Amenzile sunt crunte.Va asigur ca nimeni nu se joaca cu legea. 1. Gasesti o masina pe net. Fie la proprietar fie in parc auto. Cazi de acord cu proprietarul la pret si semnezi un e-contract pe net pe baza caruia devii proprietarul masinii si care sta la baza trimiterii banilor care fac pretul masinii. De fapt, nici nu ai plecat in Germania dupa masina ca ea este deja platita iar banii sunt in contul proprietarului. Partea interesanta e contractul ala pe net: e-contractul. In e-contractul asta sunt stipulate printre altele urmatoarele clauze: - masina nu are nici cea mai mica zgarietura (in cazul in care ajungi in germania si vezi pe masina cea mai mica zgarietura atunci proprietarul e bun de plata...tot ce ai cheltuit plus alte daune... ) - masina are km reali cei mentionati de proprietar - proprietarul pe langa acea carte service care mai nou si in germania se poate falsifica, stie ca poti merge la service-ul unde a efectuat TOATE reviziile sau la reprezentanta masinii si in cateva minute ti se vor comunica kilometrii reali ai masinii la ultima revizie.SI neamtul nu se joaca la revizie...NU uita sa o faca, nu-i schimba vecinul ulei si filtrul...totul se face in service autorizat iar in momentul intrarii cu masina pe poarta serviceului o preia angajatul si ii introduce ABSOLUT toate datele in computer inclusiv kilometrii de pe bord. Daca unii mai incerca sa faca alta carte service...merg la risc...in caz ca verfici km e bun de plata...bun de tot. Daca cine o cumpara nu verifica...asta e. Fata vanzatorului spune multe ... ... si in Romania se pot verifica astfel kilometrii la o reprezentanta..da romanul fie nu stie fie nu o face din comoditate. Am auzit uneori si variante de genul: "Nu am dom`le carte service la masina (atunci o adusese din Germania)...stiti cum e...e tot mai scump sa faci revizia la masina in service autorizat in Germania...si multi dintre nemti nu-si mai permit...o fac si ei pe unde pot " ... asta va spun sigur ca NU EXISTA IN GERMANIA!!!! Dar ma rog,poate unii kiar o cred. - masina nu a fost lovita/vopsita: un ochi experimentat vede de la 20 metri daca a fost vopsita sau nu. Pentru unul mai putin experimentat...sunt metode de a verifica..dar alea nu le pot mentiona aici...nu stiu cum sa le descriu. Avand in vedere ca vopsirea oricarei piese se efectueaza la reprezentanta/service autorizat..orice interventie asupra masinii ramane inregistrata in computer...in dreptul seriei de sasiu . Putini sunt insa cei care doresc sa verifice...romanul bucuros ca si-a luat masina nu razbeste sa plece odata de acolo...sa ajunga acasa...sa-l vada vecinii..ce sa mai verifice el ce si cum O alta metoda mai putin folosita..asta in cazul in care nu se mentioneaza nicaieri ca a fost vopsita (asta nu prea seamana a caz real in Germania)... sunt razele X. Dar ma rog, la asta nu stiu sa se apeleze decat in cazul masinilor furate..revopsite etc.Probabil ca nu e nici ieftin...dar chestia asta DOAR am auzit ca exista ..ca se intampla...dar nu am vazut.Am citit despre procedura asta doar pe net. Aceste clauze odata semnate fac din e-contract un contract real de vanzare-cumparare care nu mai suporta modificari ulterioare. E deja act oficial valabil oriunde, inclusiv in justitie. Si neamtul se fereste de justitie si amenzi.La ei nu sunt simbolice ca la noi. Cam atat deocamdata. Deci rog pe cei mai putin informati sa nu ma mai ia peste picior ... chiar incerc sa ajut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users