Serviciul clienti 1234
Last Updated: Feb 06 2010 20:49, Started by
csachiri
, Apr 07 2009 12:54
·
0
#19
Posted 06 February 2010 - 08:15
Am si eu o intrebare , cum se creaza o casuta vocala la cartela ? Sun la 177 si-mi spune ,,numarul nu este cunoscut,,
|
#20
Posted 06 February 2010 - 20:49
Hmmm, parerea mea, Cosmote e o companie de 2 bani. Tata a avut 3 abonamente la ei, 2 pe numele lui si unul pe numele meu. Anul trecut, in februarie, a expirat contractul unuia din abonamente, a sunat tata la ei sa rezilieze si i-au spus sa mearga la un magazin Cosmote pentru a face o cerere de reziliere. A mers. A facut.
Timp de un an de zile a platit acel abonament ( venea pe aceeasi factura cu abonamentul prezent ). S-a gandit ca e vina lui ca nu a verificat factura ( desi nu e obligat sa o verifice atata timp cat a facut demersurile necesare ). A mers in alt oras, a facut iar cerere sperand ca de data asta scapa. De unde? A venit factura la fel si cu abonamentul precedent. Aseara a sunat la ei si conversatia a fost cam asa: -D-voastra trebuie sa mergeti la un magazin, sa faceti din nou o cerere si sa ne sunati cand sunteti acolo pentru a primi confirmarea ca cererea a ajuns la noi deoarece dealer-ul unde ati facut cererea nu ne-a trimis-o. - Pai bine doamna, nu puteati sa spuneti asa de la inceput si evitam tot balciul asta ? Banii aia eu ii mai recuperez? - Pai probabil colega a uitat sa va precizeze ( se pare ca la ei se arunca vina de la unul la altu`). - Pai la ce reclama va faceti banuiam ca si training-ul e pe masura, oricum, ne reauzim cand sunt la magazin. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users