Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Extraoptiuni cartela Cosmote
Ultima postare: sep 20 2015 15:07, Inițiat de
csachiri
, feb 24 2009 11:55
·
0
#2198
Publicat: 14 septembrie 2014 - 22:19
Salut!Spuneti-mi va rog cum activez extraoptiunea freestyle prin sms?Care este nr.de telefon la care trebuie sa trimit un sms fara text?
Exista posibilitatea transferului de credit de pe o cartela pe alta sunand la un nr.de telefon? Se poate face acest lucru la relatii clienti 1234, daca da ce ramura trebuie sa folosesc?Multumesc. Editat de mediasettv, 14 septembrie 2014 - 22:22. |
#2199
Publicat: 14 septembrie 2014 - 22:33
Poti transfera doar creditul reincarcat in limita valorii reincarcate si in maxim 3 luni de la reincarcare (daca nu ai primit credit intre timp de la alt utilizator).
Secventa pentru transfer credit este *444*1/2/3*076__# unde 1/2/3 inseamna 1 sau 2 sau 3 Euro (nu poti transfera mai mult de 3 euro o data), iar 076__ este nr. de tel. la care transferi, urmata de confirmare cu: *444*1# Freestyle mai poti activa numai daca a fost ultima extraoptiune activata pe cont din cate stiu. Apelezi *100# si verifici daca iti apare in meniu... |
#2200
Publicat: 14 septembrie 2014 - 22:34
_-_, on 14 septembrie 2014 - 22:33, said:
Poti transfera doar creditul reincarcat in limita valorii reincarcate si in maxim 3 luni de la reincarcare (daca nu ai primit credit intre timp de la alt utilizator). Secventa pentru transfer credit este *444*1/2/3*076__# unde 1/2/3 inseamna 1 sau 2 sau 3 Euro (nu poti transfera mai mult de 3 euro o data), urmata de confirmare cu: *444*1# Freestyle mai poti activa numai daca a fost ultima extraoptiune activata pe cont din cate stiu. Apelezi *100# si verifici daca iti apare in meniu... |
#2202
Publicat: 16 septembrie 2014 - 16:58
#2207
Publicat: 17 septembrie 2014 - 15:30
#2208
Publicat: 17 septembrie 2014 - 15:49
-Diana-, on 17 septembrie 2014 - 14:21, said:
A, si daca am facut facut cont online si plata online cu un card +cerut factura pe un PFA, unde gasesc factura ca nu o vad nicaieri? Are cineva idee? Bine..in contul meu, dar unde?? |
#2209
Publicat: 17 septembrie 2014 - 16:09
-Diana-, on 14 septembrie 2014 - 21:47, said:
Mie nu imi ajung minutele nationale. Am avut astea 175 + si alea 50 bonus gold si in nici 2 sapt le-am facut praf. E a 2-a luna cand dau cate 6 e de 2 ori, deci mai bine ies cu 10 la digi decat cu 12 E aici si mai fac si economie la discutii. |
#2213
Publicat: 17 septembrie 2014 - 20:37
#2214
Publicat: 17 septembrie 2014 - 21:06
lelali, on 17 septembrie 2014 - 14:16, said:
Daca am avut credit valabil pana pe 14 iunie 2014, care e data limita la care trebuie sa reincarc? Nu stiu daca voi mai folosi in viitorul apropiat numarul dar parca nu as vrea nici sa-l pierd, e unul usor Ce apelez ca sa vad? *catmamanaibii# ?. Incearca *134# |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi